Stammer --> komme langt

DeletedUser

Guest
B-g er kommet for å bli i toppen her i v5, om ikke innaktiviteten tar dem :)

hehe stammer nok det ja :) samme som oss det,VV Valhalls vikinger er kommet for og bli på toppen selv om jeg så på top 20 Topicen at dem sier at vi RYKER NEDOVER noe som ikke stemmer nå som jeg ser :)

7 B-g 99.103
8 BBB 97.085
9 VV 88.368
----------------------------------------
jeg ser jo nå at vi stiger begge våres stammer Amstaff :D :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hehe stammer nok det ja :) samme som oss det,VV Valhalls vikinger er kommet for og bli på toppen selv om jeg så på top 20 Topicen at dem sier at vi RYKER NEDOVER noe som ikke stemmer nå som jeg ser :)

7 B-g 99.103
8 BBB 97.085
9 VV 88.368
----------------------------------------
jeg ser jo nå at vi stiger begge våres stammer Amstaff :D :rolleyes:

host host*
Masse rektrutering og poeng oppsamler stamme er det VV er ja.
 

DeletedUser

Guest
hehe :_P

hehehe....

hvem sier vi skal ryke ned ? :p

ser kun at vi stiger :D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jepp! Jeg får søknader fra VV spillere flere ganger i uka. Her er et sitat fra hver av de to jeg fikk igår:

"Jeg er lei av VV, bare en stor diktator stamme der facade bestemmer alt og kicker etter hvilket humør han er i!
Noen har blitt kicket flere ganger uten grunn, og sånn er det mange av oss som ikke gidder å ha det lengre."


"Det er nok ganske så håpløst.. Ledelsen i stammen virker å være ganske så eiesyk og skal helst bestemme hvilke tropper som folk skal produsere og alt..
Det eneste de bryr seg om er poeng, poeng og atter poeng.

Tar det ikke så tungt.. Vet fortsatt ikke om jeg orker å satse noe i v5 uansett:)"
 

DeletedUser

Guest
Jepp! Jeg får søknader fra VV spillere flere ganger i uka. Her er et sitat fra hver av de to jeg fikk igår:

"Jeg er lei av VV, bare en stor diktator stamme der facade bestemmer alt og kicker etter hvilket humør han er i!
Noen har blitt kicket flere ganger uten grunn, og sånn er det mange av oss som ikke gidder å ha det lengre."


"Det er nok ganske så håpløst.. Ledelsen i stammen virker å være ganske så eiesyk og skal helst bestemme hvilke tropper som folk skal produsere og alt..
Det eneste de bryr seg om er poeng, poeng og atter poeng.

Tar det ikke så tungt.. Vet fortsatt ikke om jeg orker å satse noe i v5 uansett:)"

Sannheten om VV
 

DeletedUser

Guest
Jepp! Jeg får søknader fra VV spillere flere ganger i uka. Her er et sitat fra hver av de to jeg fikk igår:

"Jeg er lei av VV, bare en stor diktator stamme der facade bestemmer alt og kicker etter hvilket humør han er i!
Noen har blitt kicket flere ganger uten grunn, og sånn er det mange av oss som ikke gidder å ha det lengre."


"Det er nok ganske så håpløst.. Ledelsen i stammen virker å være ganske så eiesyk og skal helst bestemme hvilke tropper som folk skal produsere og alt..
Det eneste de bryr seg om er poeng, poeng og atter poeng.

Tar det ikke så tungt.. Vet fortsatt ikke om jeg orker å satse noe i v5 uansett:)"

ja dette er en PROPAGANDA LØGN som jeg kan avbekrefte...

send meg en PM RV og bevis det motsatte ;)
 

DeletedUser

Guest
ja dette er en PROPAGANDA LØGN som jeg kan avbekrefte...

send meg en PM RV og bevis det motsatte ;)

Tja jeg var i stammen din jeg Facade.
Som kontovakt fikk jeg jo fri tilgang til alt.
Fant jo ut en del da, ga meg baron rettigheter uten noen problemer
 

DeletedUser

Guest
Verdt å huske er TDD.
Vi er 5 stykker av svenskene som nettopp har begynt v5.no, vi er erfarne og vet hva vi gjør!
Så du kan passe for deg!
Skal være moro og se hva du har å tilby!

Beklager for eventuelle skrivefeil etc.
Drevet av Google Translate
//
422-58 og TDD
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Verdt å huske er TDD.
Vi er 5 stykker av svenskene som nettopp har begynt v5.no, vi er erfarne og vet hva vi gjør!
Så du kan passe for deg!
Skal være moro og se hva du har å tilby!

Beklager for eventuelle skrivefeil etc.
Drevet av Google Translate
//
422-58 og TDD

Du har lite tropper da. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Da prøver vi å holde oss on topic her og så kommer dere ut med et par lister :D

Går fint med top 10 lister her :D

RV må komme med sin her :D
 

DeletedUser

Guest
Som James Bond over oss nevnte, kom dere tilbake til topic.. NU!
Private diskusjoner bes takes på PM.
 

DeletedUser

Guest
Diskujoner om straff skal ikke diskuteres på forumet. Det eneste alternativet er å sende inn en ticket.
 
Topp