Statestikk over krigen

DeletedUser

Guest
Vi har alt brutt igjennom frontlinjen og det skal ikke så mye til for oss å adle oss videre nå som forsvaret deres har falt


Nå må du slutte og fremstille dette som en bragd av dere, alt dere gjør er å adle kontoer uten eier! At RNG lar dere gjøre dette er en annen ting, de burde vært inn adlet på et langt tidligere tidspunkt eller kicket fra stammen.

Vi og BOL viser dere hver uke at dere ikke er så gode, med motstand tar dere mindre byer en dere adler som regel:D
 

DeletedUser

Guest
Nå må du slutte og fremstille dette som en bragd av dere, alt dere gjør er å adle kontoer uten eier! At RNG lar dere gjøre dette er en annen ting, de burde vært inn adlet på et langt tidligere tidspunkt eller kicket fra stammen.

Vi og BOL viser dere hver uke at dere ikke er så gode, med motstand tar dere mindre byer en dere adler som regel:D

Det er en stor bragd å få eiere til å slutte eller bli lei. Var det at vi endelig klarte å ta Pitch og super lol (nå) bare flaks fordi de ikke hadde/har en fast eier??!
Og alle kontoene vi adler har en eier. Aktiv eller ikke, så er det mulig å sette opp KV. Men sant skal sies at de som melder seg som KV er helt på tryne...

Vel, vi får se når HELE IB fam går mot BARE dere. Skal se hva du sier når du sitter med 1000 inc hver eneste dag og mister byer så det suser. Det er jeg 100% sikker på.
 

DeletedUser

Guest
Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Tapte Landsbyer
1 RNG 471
2 H.F.O 90
3 IB 82
4 HVIB 78
5 C.N. 53
6 BOL 41
7 viking 23
8 RNGA 14
9 ~NaS~ 3
10 -RoEm- 1
 

DeletedUser

Guest
Vel, vi får se når HELE IB fam går mot BARE dere. Skal se hva du sier når du sitter med 1000 inc hver eneste dag og mister byer så det suser. Det er jeg 100% sikker på



Som sagt, med deres angrep så er det nesten umulig å miste byer, dere har kun en ting som virker og knapt nok det. Natt adling:) Dere har ikke tatt en by av meg selv om toga har haglet fra 5 forskjellige spillere etter at eg skiftet litt på døgnrytmen:D
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, med deres angrep så er det nesten umulig å miste byer, dere har kun en ting som virker og knapt nok det. Natt adling:) Dere har ikke tatt en by av meg selv om toga har haglet fra 5 forskjellige spillere etter at eg skiftet litt på døgnrytmen:D

Nå kjemper du ikke akkurat mot de mest aktive i familien, så du har mye i vente :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå kjemper du ikke akkurat mot de mest aktive i familien, så du har mye i vente :p

Om det er slik at kontoeierne setter kontoen over til noen få IB-spillere når incsa runder 10 innkommende, f.eks MD og Kathoga som står for alle KV-sittinga, så skal det vel mye til før vi får krige mot hele familien, eller?:p
 

DeletedUser

Guest
Om det er slik at kontoeierne setter kontoen over til noen få IB-spillere når incsa runder 10 innkommende, f.eks MD og Kathoga som står for alle KV-sittinga, så skal det vel mye til før vi får krige mot hele familien, eller?:p

Det vil komme en tid Scar, der vi ikke får inc. Der dere må bruke all den tiden dere har på å forsvare dere :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Satt å kikket litt rundt på nettet mens jeg kjeder meg :)

fant denne :)

"Dukk opp på steder som fienden må forsvare i all hast. Marsjer raskt dit du ikke er ventet"

fin tankegang :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: H.F.O
Side 2:
Stammer: WIC

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 137
Side 2: 11
Forskjell: 126

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,281,658
Side 2: 96,653
Forskjell: 1,185,005

chart




Bra start på krigen av HFO, ingen overraskelse der:D


Side 1:
Stammer: BOL
Side 2:
Stammer: WIC

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 145
Side 2: 233
Forskjell: 88

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,370,444
Side 2: 2,236,940
Forskjell: 866,496

chart



Bol snur dette fort, på god vei allerede:D



Side 1:
Stammer: RNG
Side 2:
Stammer: WIC

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 108
Side 2: 1,189
Forskjell: 1,081

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 960,786
Side 2: 10,951,422
Forskjell: 9,990,636

chart




RNG har en lang vei å gå, men tror dem har begynt på turen:)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Tar en liten update fra WIC sin side på krigen i helskap jeg.

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: H.F.O, BOL, RNG

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,277
Side 2: 351
Forskjell: 926

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 11,752,935
Side 2: 3,234,620
Forskjell: 8,518,315

chart
 

DeletedUser

Guest
Kun wic som blir imponert av dette, alle stats er en vits:D


Det dere holder på med er det flaueste eg har sett siden eg startet med tw, ingenting med krig å gjør. Flaut!!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: H.F.O
Side 2:
Stammer: WIC

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 315
Side 2: 2,673
Forskjell: 2,358

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 132
Side 2: 7
Forskjell: 125

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,445,220
Side 2: 22,659,408
Forskjell: 20,214,188

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,235,606
Side 2: 66,351
Forskjell: 1,169,255

chart





Dette er stats som imponerer, 40 nuks på hver by i snitt:D Det er krig og hva tw handler om:D Vi kunne gjort det samme som dere på flere wic kontoer men gikk heller på aktive folk , dette gjorde vi for det første fordi vi syns det er gøyere og for det andre fordi IB spurte oss om vi kunne la konto stå i fred fordi den ikke hadde eier.

Det er vår måte og spille på , wits lurer små unger til å tømme kontoer så dere skal se gode ut så løper dere ut på forum og skryter !! For en patetisk gjeng, her har vi leder stammen i v1:D

ER DET RART V1 HAR ET DÅRLIG RYKTE?
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Du smører tykt på BGM, skulle tro det bare var dere som kunne krige. Det er verken realistisk eller særlig god propaganda.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Side 1:
Stammer: WIC, viking
Side 2:
Stammer: RNG, BOL, H.F.O

Timeframe: Siste måned
Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,533
Side 2: 591
Forskjell: 942

http://chart.apis.google.com/chart?chs=190x135&cht=bvs&chco=BB173E|1EBA24&chxt=x,r&chxl=0:|Side 1|Side 2|1:|0|2K&
chbh=50,20,20&chf=bg,s,F8F4E8&chtt=twstats.com&chts=000000,10&chd=t:1533,591&chds=0,1533&chxr=1,1,1533

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 13,988,134
Side 2: 5,075,755
Forskjell: 8,912,379

chart


Hva med å ta med hele statsen BGM???, så ser du at vi tar alliansen på så det synger :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jaja, kos dere med gratisbyer og sitt der med en samvittighet på at dere har klart å lure dere til byer fra småunger, det pleier å hjelpe. Men for all del, alt for å bygge selvtillit, ikke sant? :)

Jeg ville nå skilt BOL og RNG fra hverandre jeg da, for slik det har vært har de null samarbeid seg imellom, så da vil det være uriktig ovenfor BOL å få refs for byer RNG taper når de ikke har avtaler og kun en IAP. Men som sagt; Dere må jo pynte for at dere skal føle dere best, så jeg snakker vel bare til veggen :)
 

DeletedUser

Guest
WIC viser faktisk bare sitt eget bilde av v1 her. Det vil si at hvordan de ser krigen (pluss/minus for dem) gjenspeiles i statsen. WIC er tjent med å gjøre det på denne måten fordi de bare er en stamme. For BOL/RNG/H.F.O blir det litt annerledes igjen. Vi er tre ulike stammer med tre ulike strategier, tre ulike plasseringer på v1-kartet, tre forskjellige ledelser og en rekke forskjellige medlemmer, som i sin tur har tilpasset seg inn i de forskjellige stammekulturene. Det blir dermed et ganske mye tydeligere skille mellom disse tre stammene enn det blir i WIC.

Jeg tror det kunne vært morsomt med noen som hadde postet hver enkelt stammes prestasjoner mot fienden i tillegg til alle stammene under ett. Så Bgm gjøre det en tid tilbake, og syntes det gav et mer helhetlig bilde av krigen. Ellers kunne det også hjulpet om ikke WIC framstilte det de vinner mot RNG-fronten som om det var hele krigen :p
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hadde den andre siden gjort en innsats så hadde vel det vært intresangt, men når det bare er WIC og Viking som faktisk kriger så er det ikke noe vits å vise hvor begredelig de andre gjør det hver for seg!
 

DeletedUser

Guest
Kanskje du hadde fått et annet syn på verden dersom du hadde kommet deg ut av det lille innesnødde hjørnet i WIC iblant ;)

Til din opplysning kan jeg for eksempel ta de siste statistikkene fra BOL og H.F.O ;)

Hver for seg:

Side 1:
Stammer: BOL
Side 2:
Stammer: WIC

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 142
Side 2: 114
Forskjell: 28

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,342,715
Side 2: 1,086,447
Forskjell: 256,268

chart


Side 1:
Stammer: H.F.O
Side 2:
Stammer: WIC

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 136
Side 2: 9
Forskjell: 127

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,273,144
Side 2: 84,813
Forskjell: 1,188,331

chart


Sammenlagt:

Side 1:
Stammer: H.F.O, BOL
Side 2:
Stammer: WIC

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 278
Side 2: 123
Forskjell: 155

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,615,859
Side 2: 1,171,260
Forskjell: 1,444,599

chart


Noe som faktisk betyr at vi (H.F.O og BOL) både hver for oss og til sammen går i pluss mot WIC! I tilfellet H.F.O er forskjellen ekstrem, spesielt med tanke på størrelsesforholdet mellom stammene :)
 
Topp