Statestikk over krigen

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Betyr ikke noe for meg, vi leder nå ann krigen uansett, vill bare prøve å få inn i hodene deres at dere faktisk er på den tapende siden selv om en liten del av den onde siden gjør det bra så utgjør dems innsats kun 10% av det vi adler fra hele gjengen, sjekk ut statsa til BOL fra og med denne uken og framover så vill du bli skremt over hvor lett vi tar dere når vi setter inn en litt større innsats enn vanlig og roer han ned litt mot RNG!

Dette er hva som venter når RNG er borte, gange 3-4 når vi kan konsentrere alt i mot en front
 

DeletedUser

Guest
Og det er veldig viktig å forklare det for oss fordiii...? :p

Det er jo uansett ingenting som er fullstendig sikkert. At krigen nå heller i deres favør er ikke et entydig bevis på at dere kommer til å vinne krigen. Selv om jeg må innrømme at det er på tide vi skjerper oss litt ;)

Holder fast ved at ingen har "så godt som" vunnet denne verdenen enda, og om du tror det lurer du bare deg selv. Det er for tidlig å være skråsikker enda, og jeg kommer til å fortsette å være optimistisk frem til det ikke lenger er mulig :D
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kjører bare på med fakta her jeg, til dere innser nederlaget, vi har fått opp dampen og har ikke tenkt til å ro ned igjen før seieren er vår...
 

DeletedUser

Guest
Jeg innser ikke et nederlag som ikke finnes ;) Det er masser av ting som kan forandre seg, så ikke vær 100% sikker på deg selv her nå. Du risikerer å brenne deg :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Betyr ikke noe for meg, vi leder nå ann krigen uansett, vill bare prøve å få inn i hodene deres at dere faktisk er på den tapende siden selv om en liten del av den onde siden gjør det bra så utgjør dems innsats kun 10% av det vi adler fra hele gjengen, sjekk ut statsa til BOL fra og med denne uken og framover så vill du bli skremt over hvor lett vi tar dere når vi setter inn en litt større innsats enn vanlig og roer han ned litt mot RNG!

Dette er hva som venter når RNG er borte, gange 3-4 når vi kan konsentrere alt i mot en front

Herregud, jonsnow. Du gir deg virkelig ikke? Hvor lenge har du spilt på v1, sånn egentlig? Da burde du være bevisst på at det hele tiden går i bølgedaler, uansett årstid, og at det hele tiden kommer til å gjøre det. Vi kjørte over dere så lett i sommer og tidlig vår, dere tar oss litt nå, og sånn har det gått hele tiden i ett år nå. At du nekter å innse realiteten, sier meg bare at du har et veldig "tunnelsyn" hvertfall :)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kjære lille Scar, har da vært her på v1 mye lengre enn deg(første adlingen var 30.04.2008) og veit da at det går i bølger, men når har vi startet på den siste bølgen som bare vokser seg større for hver dag som går og dere synker bare lavere ned i bølgedalen og vil "drukne" til sist, vi har trimmet stammen noe dere ikke har gjort og fått bort daukjøttet.

Aktivitet er det som gjelder og deres er skremmende liten som den har vært fryktelig lenge, eneste delen av fi jeg vill gi kreds er HFO som faktisk står på å faker, nuker, alder så godt de kan i motsetning til dere andre har de ingen som ikke har vokst på over 120 dager.

Kall meg hva du vill, men fakta kan man ikke se bort i fra uansett hvor trangsynt du/dere er.
Dere minner meg mye om Nord Korea, alt lederen/guden(ledelsen deres) sier og gjør er loven og ingen ting annet kan være rett, skulle noe motsi dere så er det rett i galgen(kick fra stammen, eller ny spiller inn på kontoen), alle andre er skumle folk som man ikke kan stole på og helst ikke samarbeide med.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kjære lille Scar, har da vært her på v1 mye lengre enn deg(første adlingen var 30.04.2008) og veit da at det går i bølger, men når har vi startet på den siste bølgen som bare vokser seg større for hver dag som går og dere synker bare lavere ned i bølgedalen og vil "drukne" til sist, vi har trimmet stammen noe dere ikke har gjort og fått bort daukjøttet.

Aktivitet er det som gjelder og deres er skremmende liten som den har vært fryktelig lenge, eneste delen av fi jeg vill gi kreds er HFO som faktisk står på å faker, nuker, alder så godt de kan i motsetning til dere andre har de ingen som ikke har vokst på over 120 dager.

Kall meg hva du vill, men fakta kan man ikke se bort i fra uansett hvor trangsynt du/dere er.
Dere minner meg mye om Nord Korea, alt lederen/guden(ledelsen deres) sier og gjør er loven og ingen ting annet kan være rett, skulle noe motsi dere så er det rett i galgen(kick fra stammen, eller ny spiller inn på kontoen), alle andre er skumle folk som man ikke kan stole på og helst ikke samarbeide med.

Kjære lille jonsnow, da burde du vite bedre enn å gå såpass hardt ut å nesten innkassere seieren allerede. Til og med MD er forsiktig og innsiktsfull nok til å ikke komme med slike påstander, og jeg anbefaler deg å gjøre det samme. Dere var også skremmende langt nede i fjor vår/sommer. Hva med å se ting i et litt større perspektiv, jonsnow. Har ikke skadet noen enda, så vidt meg bekjent. Begynner å bli litt lei av hva du lirer av deg, fordi du kommer aldri med noe nytt, men spinner videre på hva som var målet for ett år siden. Det er tre stammer, og til og med du burde vite at du ikke klarer å ta ned så store stammer på én bølge.

Sammenligningen din er totalt vrengt på hodet, og kun er ment for å provosere som alt annet. Kan du nevne BOL-kontoer som har fått kick fordi de har uttrykt sin mening innad i BOL?
Oppgulp fra ende til annen..
 

DeletedUser

Guest
Sammenligningen der er bare fullstendig tragisk, jonsnow.

For det første, vi kicker ikke spillere som sier meningen sin. Jeg regner ikke med at du har noen eksempler? Nei, da var det oppklart.

For det andre, har du noen gang tenkt ut muligheten for at vi følger ledelsen fordi det de sier faktisk gir mening? Syns det er litt far fetched å gå ut fra at hele BOL er hjernevaska tullinger. Men det kan jo være det dere er blitt opplært til å tro, da :p

Syns du er litt vel kjapp til å feire, alt kan forandre seg vet du vel ;)
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Å du prøver som vanlig å tråkke folk ned, ja kjører den samme linja som du har gjort siden første gange jeg så et innlegg av deg her på v1 forumet, du klarer bare ikke å komme med poenger annet enn negativt om den du "diskuterer" med.

Vi vinner dere taper, så enkelt er det, se fakta i øynene eller kom med noe som motbeviser det jeg sier uten å gå mot meg som person, klarer du det Scar?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Å du prøver som vanlig å tråkke folk ned, ja kjører den samme linja som du har gjort siden første gange jeg så et innlegg av deg her på v1 forumet, du klarer bare ikke å komme med poenger annet enn negativt om den du "diskuterer" med.

Vi vinner dere taper, så enkelt er det, se fakta i øynene eller kom med noe som motbeviser det jeg sier uten å gå mot meg som person, klarer du det Scar?

Om du ikke har noe bedre å komme med annet enn "personangreps-argumentet", så synes jeg du heller kan la være å kommentere. Jeg har lagt meg på ditt nivå, og da synes jeg du må være såpass hardhudet at du tåler å få tilbake det samme som du snakker til andre. Om du synes det er fælt, vel, kanskje heller begynne å komme med en annen tone enn den du holder på med nå.

Men, du får bare feire fort, mye kan snu, veldig fort.
 

DeletedUser

Guest
Dette er første innlegge og grunnlaget for denne tråden

Den gangen VAR den en allianse, det er det ikke lenger! Når det er sagt så må vi få legge ut stats KUN fra egen stamme, det blir feil å dra BOL og HFO ned fordi dere lurer små unger til å tømme kontoene sine i RNG land.
 

DeletedUser

Guest
Den gangen VAR den en allianse, det er det ikke lenger! Når det er sagt så må vi få legge ut stats KUN fra egen stamme, det blir feil å dra BOL og HFO ned fordi dere lurer små unger til å tømme kontoene sine i RNG land.

Men nå er da dere alliert med RNG? En helt fersk en også har jeg hørt. Så du vil ikke hjelpe dine nye allierte med noe så uskyldig som stats engang? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Den gangen VAR den en allianse, det er det ikke lenger! Når det er sagt så må vi få legge ut stats KUN fra egen stamme, det blir feil å dra BOL og HFO ned fordi dere lurer små unger til å tømme kontoene sine i RNG land.

Syns dette blir feil argument å lene seg på. Heller at man kan legge til detaljer rundt det fullstendige bildet. Eventuelt kan man kalle det farger i et ellers svart-hvitt bilde? :p Jeg har i hvert fall begynt å få sansen for bilde-metaforer :D
 

DeletedUser

Guest
Poenger er at det er tre stammer, alle stammer må selv få lov å legge ut stats fra sin stamme!
 

DeletedUser

Guest
Poenger er at det er tre stammer, alle stammer må selv få lov å legge ut stats fra sin stamme!

Helt klart! Enig der. Men nå er da dere alliert og da er det bare naturlig å vise hvordan dere sammen gjør det mot oss? Eller er dere ego og vil kjøre for dere selv fordi den andre stammen har dårlig stats mot oss? :eek: Det er lavt.... veldig lavt...
 

DeletedUser

Guest
Det er jo absolutt ingen poeng i at folk skal legge ut like stats, og dere sørger jo uansett for de samlede statsene... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det er jo absolutt ingen poeng i at folk skal legge ut like stats, og dere sørger jo uansett for de samlede statsene... :eek:

Neivel? Det har ingen betydning hvem som faktisk leder krigen i løpet av en viss periode?? Hva er vitsen med å legge ut stats overhodet da?!? LOL! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Du misforstår meg :eek: Det jeg mente var: Siden dere allerede sørger for å legge ut stats for alle stammene samlet, hvorfor skulle vi legge ut akkurat de samme statsene? :)
 
Topp