Statestikk over krigen

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Til alle RNG(Sida) fans og spiller:

Tror dere seriøst at dere har en kjangs i denne krigen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: , IB, HVIB, viking
Side 2:
Stammer: , H.F.O

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 8
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 117,301
Side 2: 67,357
Forskjell: 49,944

chart



Har vi... klart.. å... snu trenden? :eek:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå som alliansen er brutt, så kan vi utelukke RNG så godt som, synes jeg :) Men ettersom dere har gode stats mot dem, men elendige stats mot oss, så regner jeg med at dere helst vil inkludere RNG med også!

Men ja, rent teoretisk har vi flere poeng, men det blir et feil bilde mtp at ikke alle kontoene har en fast eier. Skal vi få et bedre bilde skulle vi tatt og beregnet utifra antall aktive spillere/kontoer som har fast eier, da vil vi ligge relativt likt, vil jeg tro :)
 

DeletedUser

Guest
selv om dere har brutt alliansen med dem er de fortsatt i krig mot oss i IB,HVIB og viking
 

DeletedUser

Guest
Jeg må innrømme at det eneste verdensforumet jeg sjekker innom sånn nogenlunde jevnt er V1. Det er da ikke fordi det er så mye bra som blir skrevet her, men heller motsatt. Spesielt i denne tråden.

Fri tolkning av noen folk her sine meldinger i det siste;

Eivped: Jeg føler meg så stor og tøff siden det går bra med oss for tiden!

Bgm: Det er ikke så farlig hvordan siden vår gjør det, så lenge det går bra med HFO. Det å se på et større bilde enn vårt lille hjørne av V1 er teit!

Magic Dude: Jeg tror fortsatt at vage rasjonelle argumenter skal trenge gjennom til irrasjonelle personer, til tross for empirisk bevis på det motsatte.

Scarborough: Skal vi regne ut statistikk så skal vi jammenmeg bruke en modell hvor vi kommer ut på topp, selv om den ikke har så mye med hva som faktisk skjer med maktbalansen på V1 å gjøre. For det er jo åpenbart at det ikke er relevant for en stamme hvor flinke de er til å holde på spillerne på kontoene sine.

Fizzmann: Hahaha, dere er alle teite! :)

Ja, jeg kjeder meg litt i dag. Er man småsjuk tar man underholdningen der man får den :eek:
 

DeletedUser

Guest
hva må jeg gjøre for at jeg skal være akkurat så kjedelig at du skal nevne meg?:jhimle:
 

DeletedUser

Guest
. Det å se på et større bilde enn vårt lille hjørne av V1 er teit!

Trodde du var smartere en det, da har du ikke forstått en døyt og bør kanskje bruke mer tid på og lese i v1. (Eller eventuelt bare gi det heilt opp)
 

DeletedUser

Guest
Trodde du var smartere en det, da har du ikke forstått en døyt og bør kanskje bruke mer tid på og lese i v1. (Eller eventuelt bare gi det heilt opp)

En ting som forundrer meg, er at hver gang noen sier noe som kan tolkes negativt mot HFO, eller deg selv, så går du rett til personangrep. Men er vel ganske vanlig, har du ikke bedre svar, så er personangrep beste forsvar!

Som han å skriver "Fri tolkning av noen folk her sine meldinger i det siste"
Dette er meldinger som han har formulert til spissen, rett og slett for litt humor, men det er kanskje ikke din sterkeste side?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Trodde du var smartere en det, da har du ikke forstått en døyt og bør kanskje bruke mer tid på og lese i v1. (Eller eventuelt bare gi det heilt opp)

Jeg trodde vi allerede hadde konkludert med at selv om du sier noe så betyr det ikke at det stemmer, som for eksempel den gangen du påsto hardnakket at MD jukset med statistikken :eek:

Tror faktisk jeg velger å fortsette å tolke det du sier på den måten. Sånn ellers; Hva hbyberg sa.
 

DeletedUser

Guest
Fizzmann: Hahaha, dere er alle teite! :)

Spot on. Men så e det igrunn litt underholdning i det allikavell. Æ kose mæ glugg hver gang en random dude poste nå helt idiotisk.. Åsså dør æ samtidig litt inni mæ. Men det høre med når forumet e fullt av iq-lause kaklende kalkuna på jakt etter mer bullshit å spinne melka si i.
 

DeletedUser

Guest
Update på krigen anyone? Leng siden æ har vært inn å sett på verken det ene eller det andre no så :p kjekt å fått vit litt kossn det går med folk? :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: , IB, HVIB, viking
Side 2:
Stammer: , RNG, RNGA, BOL, H.F.O

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 221
Side 2: 95
Forskjell: 126

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,080,447
Side 2: 804,122
Forskjell: 1,276,325

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: , IB, HVIB, viking
Side 2:
Stammer: , H.F.O

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 2
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 27,866
Side 2: 19,130
Forskjell: 8,736

chart
 
Topp