TakTimer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Kristure, hvorfor er dette scriptet godkjent på .Net da?
Om penger er motivet til at dette ikke blir godkjent, hvorfor er det ikke ulovelig på alle serverene?

Mulig å få en forklaring på det? Ville dere ikke tapt mye mer penger der, enn dere gjør her?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor dette scriptet er godkjent på .net vet jeg ingenting om. Men det er iallefall ikke godkjent på .no og vil ikke bli det i nærmeste fremtid heller.
 

DeletedUser

Guest
Er så frustrerende å hele tiden måtte forholde seg til ett team som ikke fatter stort av hvordan spillet fungerer. Godkjenning av dette scriptet vil få mange nykommere til å få opp øynene for attack id som taggemetode. Det ved at en spiller setter det opp, ikke mer...
På v8 idag så har vi en egen tråd som medlemmene selv limer inn attack id i. Det funker likegreit, bare tar ett min mer enn det dette scriptet ville gjort. At mindre noobe-stammer ikke nødvendigvis får noe fordel av dette scriptet er for meg ett argument som faller på sin egen urimelighet. Dem har 1:20 reglen, dem har moralen på sin side og dem vokser strengt tatt sjelden raskt nok til at det er verdt å adle dem før verdenen er kommet så langt at dem aldri ville hatt en sjanse til å hevde seg i toppen uansett.

Og for syns skyld, hva i alle dager har konto-admin med dette å gjøre?

Jeg vil be om at teamet revurderer dette scriptet.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor dette scriptet er godkjent på .net vet jeg ingenting om. Men det er iallefall ikke godkjent på .no og vil ikke bli det i nærmeste fremtid heller.

Regner med at dere da tar dere tid til og høre med de på .net da så det er mulig og få en forklaring fra de "sentralt" ??

Er så frustrerende å hele tiden måtte forholde seg til ett team som ikke fatter stort av hvordan spillet fungerer. Godkjenning av dette scriptet vil få mange nykommere til å få opp øynene for attack id som taggemetode. Det ved at en spiller setter det opp, ikke mer...
På v8 idag så har vi en egen tråd som medlemmene selv limer inn attack id i. Det funker likegreit, bare tar ett min mer enn det dette scriptet ville gjort. At mindre noobe-stammer ikke nødvendigvis får noe fordel av dette scriptet er for meg ett argument som faller på sin egen urimelighet. Dem har 1:20 reglen, dem har moralen på sin side og dem vokser strengt tatt sjelden raskt nok til at det er verdt å adle dem før verdenen er kommet så langt at dem aldri ville hatt en sjanse til å hevde seg i toppen uansett.

Og for syns skyld, hva i alle dager har konto-admin med dette å gjøre?

Jeg vil be om at teamet revurderer dette scriptet.


Støttes på det STERKESTE !!!
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke nødvendigvis slik at man ikke fatter hvordan spillet fungerer dersom man er imot dette scriptet, Are :p

Noobsa får ikke øya opp for angreps ID noe mer ved at de må lære seg både om angrepsID OG et nytt script (eller gjerne også script generelt, om dem ikke kan det fra før), enn de kan gjøre kun ved å lære seg om angrepsID.

Og hvem i all verden har påstått at en mindre stamme/mindre aktiv stamme er nødt til å bestå utelukkende av noobs?

Dette handler uansett ikke om inaktivitet eller noobestammer, men om man skal gi nye fordeler til dem som allerede har de største fordelene på sin side. Og ja, jeg vet om 1:20 regelen og moral, men du vet vi kunne slaktet enhver babystamme uansett, så det hjelper dem igrunn svært lite.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke nødvendigvis slik at man ikke fatter hvordan spillet fungerer dersom man er imot dette scriptet, Are :p

Noobsa får ikke øya opp for angreps ID noe mer ved at de må lære seg både om angrepsID OG et nytt script (eller gjerne også script generelt, om dem ikke kan det fra før), enn de kan gjøre kun ved å lære seg om angrepsID.

Og hvem i all verden har påstått at en mindre stamme/mindre aktiv stamme er nødt til å bestå utelukkende av noobs?

Dette handler uansett ikke om inaktivitet eller noobestammer, men om man skal gi nye fordeler til dem som allerede har de største fordelene på sin side. Og ja, jeg vet om 1:20 regelen og moral, men du vet vi kunne slaktet enhver babystamme uansett, så det hjelper dem igrunn svært lite.

Hvis en stamme skal være så lite aktiv at dette scriptet ikke kommer dem til gode så må jo så og si alle medlemmene være gule på medlemslisten.
Jeg ser ikke noe grunn til å nekte aktive medlemmer enklere metoder for spillinga, for å være en suksessfull spiller i tw så må det være lov å slippe å dra på NAV og be om minstesatsen for at du skal kunne bruke all din tid på dette spillet. Så i mine øyne finnes ikke dette så urimelig som fordel som du skal ha det til. Mindre aktive stammer vil ha eksakt samme fordelen. Og det vil etter min mening føre til at det store flertall får økt kunnskap om spillets egenskaper, noe som er positivt for .no.com sin del.

Ser ikke helt vitsen med å vanskeliggjøre alt som de flinke allerede kan, som øktfarming, sniping og sending av raske tog. Spre informasjonen til alle og spill på litt mer jevnbyrdig basis. Det er faktisk da det er artig å spille, når folka du kriger mot kan samme triksa som deg, og du ikke må bruke all verden av tid på å få ting til å funke, men faktisk kan forlate dataen og spise middag og stole på at attack id redder dagen din.
 

DeletedUser

Guest
Hvis en stamme skal være så lite aktiv at dette scriptet ikke kommer dem til gode så må jo så og si alle medlemmene være gule på medlemslisten.
Jeg ser ikke noe grunn til å nekte aktive medlemmer enklere metoder for spillinga, for å være en suksessfull spiller i tw så må det være lov å slippe å dra på NAV og be om minstesatsen for at du skal kunne bruke all din tid på dette spillet. Så i mine øyne finnes ikke dette så urimelig som fordel som du skal ha det til. Mindre aktive stammer vil ha eksakt samme fordelen. Og det vil etter min mening føre til at det store flertall får økt kunnskap om spillets egenskaper, noe som er positivt for .no.com sin del.

Ser ikke helt vitsen med å vanskeliggjøre alt som de flinke allerede kan, som øktfarming, sniping og sending av raske tog. Spre informasjonen til alle og spill på litt mer jevnbyrdig basis. Det er faktisk da det er artig å spille, når folka du kriger mot kan samme triksa som deg, og du ikke må bruke all verden av tid på å få ting til å funke, men faktisk kan forlate dataen og spise middag og stole på at attack id redder dagen din.


Amen! And Hallelujah!
 

DeletedUser

Guest
Nei for all del, spre informasjon og kunnskap til så mange som mulig. Du har vel aldri sett meg holde spennende skills hemmelig dersom noen er villige til å lære heller.

Men skills blir mindre og mindre verd. Man får ikke øya opp for angrepsID ved å bruke dette scriptet, du bare trykker på scriptet når du sender angrep, stoler på at stammen din gjør det samme, og så får du sendingstidspunkter tilbake når du blir angrepet. Du trenger absolutt null kunnskaper om angrepsID for å bruke dette scripet. Mens de som har lært seg å tagge med angrepsID, som kan både prinsippene og hvordan man gjør det i praksis, finner plutselig ut at kunnskapen deres ikke lengre er noe verd - alle kan plutselig gjøre det samme uten å ha det minste peil.

Selv om den "ideelle" stammen selvfølgelig har masse aktive medlemmer som bruker scriptet til å logge tidene sine hver gang de sender angrep slik at det enkelte medlemmet kan ta seg en rolig middag og en tur ut med kompisene, så er det dessverre slik at de gjennomsnittlige stammene har flest av de medlemmene som sender færre angrep, har færre byer å sende angrep fra, og som ikke tar seg tid til å logge tidene hver gang de sender nye angrep, antagelig nettopp fordi de skal spise en rolig middag eller skal en tur ut med kompisene sine.

Jeg vet du er veldig idealistisk og tror at verden faktisk kan funke slik at det er alle for alle, men du vet også at jeg (selv om jeg ikke liker det) heller mener at verden generelt sett er egoistisk og at den i paraksis funker slik at det er alle for seg selv. Problemet med "alle for alle" tankegangen her, er at det ikke er alle for alle, det blir heller "de sterke for de sterke" og "de svak for de svake", og så setter du de to sidene mot hverandre og ber dem drepe hverandre.. Idealstammen står sterkt og får full utbytte av dette scriptet, mens de dårlige stammene, inaktive stammene, noobstammene, egoistiske stammene, late stammene, stammene som faktisk har mer av et liv irl (jeg vet at en stamme med bare Hansemenn antagelig ville vært det aller beste, men han er faktisk bare et unntak ^^) de ville faktisk ikke fått særlig godt utbytte av dette scripte i forhold til idealstammen. Så koker det vel ned til hvorvidt man mener de svakere stammene fortjener det fordi de kan for det selv, og legger til scripts som gavner den sterke.
 

DeletedUser

Guest
Det er akkurat dette med at noen kan noen få triks på tw og for alt i verden nekter å dele på disse eller tviholder på at det ikke skal innføres enklere metoder for gjennomføre de samme handlingene som jeg er veldig imot. Alle de som kan spillet ender opp i samme stammer server etter server og svært få tar seg av de "unge og fremadstormende"
Dette scriptet vil være til god nytte, og det trengs bare å brukes av ett medlem en gang i timen gjennom selve dagen, nettene er jo dekket av nattbonusen. Og incs som lander 08 på morraen er lette å finne ut av.

Det er ikke for min del snakk om noe ideel stamme som vil få utbytte av å bruke dette, det er snakk om å ta deg ett min for å trykke på scriptet. Går kjempefort... Dagens løsning er jo at man sjekker attack id på sine egne farmeangrep f.eks og setter disse i en liste på forum. Det er tungvindt, og forbeholdt de aktive og ledende stamme å gjøre dette.

Scriptet vil altså jevne ut forskjellen mer enn å gjøre den til noe kun toppstammene vil dra nytte av.
 

DeletedUser

Guest
Men hva er vitsen med spillet da, om alt skal være så veldig lett og automatisert, og det ikke skal kreves noe som helst for å gjøre det bra?
 

DeletedUser

Guest
Vitsen er at vi skal kunne dra på fest hos Hanse uten å måtte stå å dytte hverandre vekk foran den ene laptopen for å sjekke kontoen hver time kvelden gjennom...
 

DeletedUser

Guest
Hvis ingen er tilgjengelig som kv så vil ingen være tilgjengelig for å logge angrepstider med scriptet heller.
 

DeletedUser

Guest
Vel poenget mitt er ihvertfall at det vil gjøre det litt mer enkelt å ta seg tid til å spille dette spillet aktiv selv om man har noe å gjøre på sida... Og i disse tider hvor jeg kanskje får meg en ny jobb så vil jeg jo fremdeles prøve å yte til en viss grad, alternativet er jo å gi blanke i å spille.
 

DeletedUser

Guest
Angående å ta kontakt med .net sin CoMa så kan det fikses. Jeg skal prøve å ta kontakt med Morthty, men som noen sikkert vet så er han iallefall ikke langt unna å være den travleste personen av oss alle :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil tro at det går an å ta en beslutning på egenhånd uten å absolutt mase på morthy angående no.com sin script håndtering...

Eneste svaret du vil få der er jo litt om hvordan scriptet funker og hva slags innvirkning det har hatt på .net.
Men for all del, skal ikke nekte deg å prate med Morthy, men tror det er lite givende i forhold til hvordan vi ønsker å bruke scripts på .no.com
 

DeletedUser

Guest
Vi har tatt en beslutning på egenhånd, noe mange tydeligvis ikke godtar. Vår beslutning er å ikke godkjenne scriptet av de årsaker som er blitt nevnt tidligere.
 

DeletedUser

Guest
Angående å ta kontakt med .net sin CoMa så kan det fikses. Jeg skal prøve å ta kontakt med Morthty, men som noen sikkert vet så er han iallefall ikke langt unna å være den travleste personen av oss alle :p


Takker for det, for er ganske spent på hvorfor de tillot scriptet på .net når dere er så overbevist om at dette ikke passer og ha på .no ....

Er fullstendig klar over at det eksisterer flere script som jeg personlig mener burde vært tillatt (feks farmescript) som dere ikke har tillatt her hjemme, men denne gangen som sagt synes jeg argumentene deres er lite overbevisende og ønsker derfor og høre hvorfor de tillott dette scriptet på .net uten voldsomme overveielser...

Når det gjelder personen du skal ta kontakt med, er det vel bedre om du evt tar kontakt med feks File Not Found i første instans siden han er den "regjerende" script moderatoren og se om du får svar derifra først... Som du selv sier er Morthy ganske så opptatt, og ville derfor prøvd denne veien først da jeg tror han har litt bedre tid enn Morthy...


Ser frem til og lese besvarelsen derifra :)

-S-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg sa ingenting om at jeg skulle poste svaret fra denne personen jeg tok kontakt med her. Jeg skal ta kontakt med File Not Found og høre om han har noen argumenter for eller kanskje litt mer erfaring med scripet noe som kanskje forandrer synspunktet våres til dette scriptet.

Svaret vil ikke bli postet her.
 

DeletedUser

Guest
Så det betyr at selv om du mottar et fornuftig svar fra dem så kommer du ikke til og poste det siden det vil da skjemme dere ut?????

høres ut som en ren overdekking fra deres side spør du meg..... :rolleyes: ikke meningen og være frekk, men hvordan i huleste kan du først si at du selvfølgelig kan spørre de på.net, men deretter poengtere at svaret du får ikke blir postet her... :mad: ?????
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp