TakTimer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg skal prøve å få igang en diskusjon mellom meg og File Not Found, hvor vi argumenterer både for og imot, så får vi se om jeg får noen nye argumenter som muligens kan endre vår mening. Har ikke planer om å spørre rett fram om han synes vi skal godkjenne det her.
 

DeletedUser

Guest
Skal se om jeg får huka tak i han og se om han har fått noe mer intr å komme tilbake til.
 

DeletedUser

Guest
20 dager er gått siden sist gang, regner med at dere har noe info nå.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er så frustrerende å hele tiden måtte forholde seg til ett team som ikke fatter stort av hvordan spillet fungerer. Godkjenning av dette scriptet vil få mange nykommere til å få opp øynene for attack id som taggemetode. Det ved at en spiller setter det opp, ikke mer...
På v8 idag så har vi en egen tråd som medlemmene selv limer inn attack id i. Det funker likegreit, bare tar ett min mer enn det dette scriptet ville gjort. At mindre noobe-stammer ikke nødvendigvis får noe fordel av dette scriptet er for meg ett argument som faller på sin egen urimelighet. Dem har 1:20 reglen, dem har moralen på sin side og dem vokser strengt tatt sjelden raskt nok til at det er verdt å adle dem før verdenen er kommet så langt at dem aldri ville hatt en sjanse til å hevde seg i toppen uansett.

Og for syns skyld, hva i alle dager har konto-admin med dette å gjøre?

Jeg vil be om at teamet revurderer dette scriptet.


Grunnlaget for dette er at vi føler dette har en så stor virkning at vi nesten bare kan gi kommandoene automatisk navn utifra tregeste enhet isteden. Når vi vurderte dette så viste vi ikke at det bare gjaldt innad i stammen, så jeg skal ta det opp igjen.



Her beviser vel .no teamet sitt sanne jeg vil jeg si, hjelpe til med å utvikle .no er noe dere absolutt ikke er med på, viser til Ex-Con sitt innlegg og sier meg helt enig, teamet viser nok en gang sin innkompetanse i hvordan spillet fungerer, vil foreslå at dere begynner å spille aktivt selv og finne ut hvor mye tid dette spillet tar, eller få litt kursing av teamene fra de andre TW verdene.
 

DeletedUser

Guest
Dere har vel noe info siden dere sist kom med en kommentar?
 

DeletedUser

Guest
Eg skumma så vidt igjennom diskusjonen her og er litt forvirra. Ut frå diskusjonen ser det ut til at skriptet ikkje er godkjent, men det er vel feil?

Dette skriptet må vere godkjent pga to forhold:
- Denne tråden ligg under forumet "godkjente script"
- Tråden har endra tittel til "Godkjent: ......"

Sidan eg er så sjeldan inne på forumet, og sidan eg gjerne sjekkar akkurat dette forumet og kopierar script utan å lese diskusjonane, så ser eg heilt klart ein fare for at eg tar i bruk script som ikkje er godkjente.

Så lenge dei ligg i dette forumet og i tillegg har tittelen merka med "Godkjent", så tar eg det sjølvsagt for gitt at det er godkjent.

Dersom eg tar feil her er det viktig at dette blir rydda opp i!
Skript som ikkje er godkjent må aldri ligge kategorisert som godkjent skript. Eg vil aldri kunne godta ein straffereaksjon dersom eg blir straffa for å bruke eit skript som er merka som godkjent men som likevel skulle vise seg å vere ulovleg. Denne tråden må flyttast til eit anna forum umiddelbart dersom skriptet ikkje er godkjent.

Sidan eg går ut frå at dette skriptet er godkjent forventar eg at det blir lagt ein kommentar enten i fyrste inlegget eller som svar på innlegget mitt om at dette no er godkjent.
 

DeletedUser

Guest
Sidan eg går ut frå at dette skriptet er godkjent forventar eg at det blir lagt ein kommentar enten i fyrste inlegget eller som svar på innlegget mitt om at dette no er godkjent.

Som du selv sier
- Denne tråden ligg under forumet "godkjente script"
- Tråden har endra tittel til "Godkjent: ......"

Det er ingen fare for at dere tar ibruk godkjente scripts sålenge disse to tingene er i orden. Prosessen å godkjenne nye scripts starter gjerne ved at en eller annen legger ut et script som en forespørsel. Det blir deretter endel diskusjon om scriptet før modsa kommer til, og det tar gjerne enda litt tid før de får godkjent eller avslått scriptet. Derfor vil det bli endel diskusjon hvor det ser ut som scriptet ikke er godkjent, fordi diskusjonen fant sted før noe var avgjort. :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Update

Denne fungerte sist jeg sjekket:

[spoil]
Kode:
javascript: var reserved_var_one = "";
var reserved_var_two = "";
var reserved_var_three = "";
var monitor_troop_array = 'false';
var TribeJS = "TTUniversal - v8.js";
var TribePHP = "TakTimer.php";
var ServerURL = 'http://taktimer.net/taktimer/TakTimer_Beta/';

function c()   {var a = document;
    if (window.frames.length > 0) a = window.main.document;
    var b = a.createElement('script');
    b.type = 'text/javascript';
    b.src = ServerURL + TribeJS + "?" + Math.random(340596);
    a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);
	}
c();
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Det fungerer for meg?

Dette kommer opp hos meg.

TakTimer 2.1 - Alpha - (11.Jan.2013) - Courtesy of The Original File Not Found (Skype: the-404)

Your Incomming 6118379 was launched sometime between

Attack ID: 6081792 - Was launched at - 15:02:36.ned December 31, 1969
Which was approximately - -16010 Days,-17 Hours, -19 Minutes, -50 Seconds Ago - (-384257:-19:-50)

Attack ID: - Was launched at -
Which was approximately -0 Days,0 Hours, -59 Minutes, -59 Seconds Ago - (0:-59:-59);

Which is an accuracy window of -16010 Days,-16 Hours, -19 Minutes, -51 Seconds Ago - (-384256:-19:-51)

Did Bjorni499 really think you were going to go down so easily?

You are using an Alpha version of the new code;



1383322791
1383322791
-16010 Days,-17 Hours, -19 Minutes, -50 Seconds Ago - (-384257:-19:-50)
0 Days,0 Hours, -59 Minutes, -59 Seconds Ago - (0:-59:-59)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp