Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Dere som er imot flagg, ejg spiller på en int verden med flagg, og vi fikk 100 byer plyndra først av alle, noe som ga oss ett flagg i nivå 3(resursflagget som gir høyere ressprod) man får det i lvl. Ganske tidlig av ett oppdrag, og det gir deg en 6%boost i ressprod, mens ett lvl 3(eller 4) gir deg 8 i boost, de er ca 4-6ress i timen i starten når man ikke har prod på over 100. Forskjelleb er ikke så stor :)
 

DeletedUser

Guest
det stemmer nikko, men det man ikkje liker med flagg (iallfall eg) er muligheten til å ta flagg med seg fra en verden til en annen. i oppstarten teller den minste margin, og synes dette blir tull. selv om eg må innrømme at det flagget var litt kult å få :p
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Første verdenen med flagg blir vel ikke så gæren, men det er værre når man kan ta det med seg til en ny verden. Vil i alle fall tro det stopper at en del bruker fakenicks i alle fall, noe som er litt gøy det da, selv om jeg ikke liker tanken på at en annen verden skal ha noe å si for den verdenen man starter på.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
det stemmer nikko, men det man ikkje liker med flagg (iallfall eg) er muligheten til å ta flagg med seg fra en verden til en annen. i oppstarten teller den minste margin, og synes dette blir tull. selv om eg må innrømme at det flagget var litt kult å få :p

Vi var jo først til 100byer plyndra og dermed flagget :O.
Og når vi har 8% høyere ress mens vi driver å spammer spillerne ved oss med speiderangrep så de tar forsvarsbonus flagget, da hjelper det selvfølgelig ;)
Men som villareal sier, dårlig å kunne ta med flagg til andre verdner
 

DeletedUser

Guest
Fint om det hadde blitt en bug-fix på den her...


Det står nå aksepter handel når man godtar videresendte rapporter.
Jeg likte å sende støtte, nå står det forsvar. Er jo ikke alltid forsvar man sender...
Ressbalanse scriptet ble bugga (se posten jeg la ut på ressbalansescriptet tråden under godkjente script). Tror det har noe med Ok knappen og gjøre? Kanskje best å fikse scriptet isteden hvis mulig.
Likte foresten at det sto OK før* :p Så mer bestemmende ut å trykke ok da :p

Er sikkert mer også...

Edit: Likte at det sto OK før.
 
Sist redigert av en moderator:

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Japp, det står også NaN i rapporter, og da jeg "aksepterte handel" fikk jeg ikke se rapportene annet enn hvis jeg bladde i hver rapport. Altså lå den der usynlig.
 

DeletedUser

Guest
Helt enig mitler. Det så mer riktig ut når det stod OK med store bokstaver. Nå ser det rett og slett litt feil ut. jeg merker også at i stedet for støtte, står det nå support:

oversikter -> tropper -> support. Er dette tatt fra engelsk versjon?

Oppløsning er også enda erstattet med det "tyske" orden "Oppløsningen". Kanskje på tide å fikse den?

Det finnes forresten en måte å fikse ressbalanseskriptet på. Da må du enten bruke litt hurtigtaster eller trykke ok med musa i stedet for skriptet kombinert med 2 som hurtigtast i Opera.
 

DeletedUser

Guest
Det finnes forresten en måte å fikse ressbalanseskriptet på. Da må du enten bruke litt hurtigtaster eller trykke ok med musa i stedet for skriptet kombinert med 2 som hurtigtast i Opera.

Vet at det går ann på den måten, men forklarte HER hvorfor jeg ikke vil gjøre det sånn og heller vil få scriptet til å fungere slik det gjorde før.
 

DeletedUser

Guest
På tysk ville oppløsning vært auflösung, just sayin. :)

Ja, selvfølgelig. MEN det jeg vil frem til er at oppløsningen høres veldig tysk ut og i og med at utviklerne av spillet er tyske, så er det nok ikke alle oversettinger som er helt på plass. Uansett, det er jo rart det enda ikke er fikset i da jeg har påpekt dette for ganske så lenge siden.
 

kongemanne.no

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hei

Hei, er kongemanne.no på spillet også:)
Ha spillt TW en stund, men ble adlet rett før jeg fikk adelsmann!
Men nå skal jeg snart få adelsmann:D Har en del erfaringer, men ikke med adelsmann så hadde noen spørsmål:

Hva skal jeg bruke et adelstog til og hvordan får jeg det?

Kan jeg adle en landsby med å kun sende en adelsmann og en del andre enheter?

Ønsker svar:forvirra::razz:

Og nå skal jeg klappe litt for adelsmannen som er på vei(clapping)

-kongemanne.no:hjelp: (med dette)
 

DeletedUser

Guest
Vi var jo først til 100byer plyndra og dermed flagget :O.
Og når vi har 8% høyere ress mens vi driver å spammer spillerne ved oss med speiderangrep så de tar forsvarsbonus flagget, da hjelper det selvfølgelig ;)
Men som villareal sier, dårlig å kunne ta med flagg til andre verdner

Har ingenting og si at dere var først, alle får flagg på 100byer plyndret da.
 

DeletedUser

Guest
Hei, er kongemanne.no på spillet også:)
Ha spillt TW en stund, men ble adlet rett før jeg fikk adelsmann!
Men nå skal jeg snart få adelsmann:D Har en del erfaringer, men ikke med adelsmann så hadde noen spørsmål:

Hva skal jeg bruke et adelstog til og hvordan får jeg det?

Kan jeg adle en landsby med å kun sende en adelsmann og en del andre enheter?

Ønsker svar:forvirra::razz:

Og nå skal jeg klappe litt for adelsmannen som er på vei(clapping)

-kongemanne.no:hjelp: (med dette)

Adelstog er 4 adelsmenn med tropper rett etterhverandre :)
Somregel er det vel ca. 4-6 angrep, har du bare 1 adelsmann kan det bli oppe i 6 angrep men du kan også vere heldig å få byen på 4-5 angrep om du ikke bruker for lang tid mellom angrepene, men adelstog på 4 eller 5 tar byen med en gang.

(Dårlig til å forklare, men men)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ny oppdatering annonsert her - versjon 8.7!


Bekreftelsesboks til oppløsning kommer denne gangen bl.a
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
ipod versjonen funker, men lite problem det, man på gange størelsen med x2.
DVS at kvaliteten blir veeldig dårlig
 
Topp