Tirpitz og det som skjedde

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Dere hadde det?
Foreløbig kan jeg ikke se at dere har adlet noe annet enn av UC og Nattevakten.
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi det er dem vi har kjørt fulle stamme aksjoner mot, og du ser jo hvordan det gikk?

UC som var den beste kontoen på .no, ga opp etter noen dager

Blir spennende å se hvordan det går med andre 1814/DD medlemmer når Aristo kjører en samlet aksjon mot dem
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri lekket informasjon til Aristo, hvorfor skulle jeg det?

Alle ryktene du (Elimin@tor) og Robert tar for dere viser jo nøyaktig hvorfor 1814 gikk rett ned. Dere baserer avgjørelser på rykter og ikke fakta. Det viste seg at jeg takket nei til plassen i Aristo, men plutselig ble jeg kastet ut, mot flertallets vilje?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor forsøker du å fremstille degselv som en helgen? Du og Heisenberg gjorde ikke annet enn å love falske løfter, bruke ord for å komme unna situasjoner og generelt ikke gjøre spesielt mye på slagmarka. Noe du har sagt selv, ved at der eikke har særlig til OD. Det er en skam at du i det hele tatt var en leder. Hadde du vært en vanlig stammemedlem, ville jeg ikke brydd meg like mye, men du skulle være blandt dem som drev stammen fremover i krig. Du er kort og greit en skam. om du kom inn i Aristo eller ei, er totalt irrellevant, du ville blitt sparka ut uansett. Makan til tafatt, feig og falsk leder skal man leter lenge etter. Grow a pair, or shut the heck up!
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor forsøker du å fremstille degselv som en helgen? Du og Heisenberg gjorde ikke annet enn å love falske løfter, bruke ord for å komme unna situasjoner og generelt ikke gjøre spesielt mye på slagmarka. Noe du har sagt selv, ved at der eikke har særlig til OD. Det er en skam at du i det hele tatt var en leder. Hadde du vært en vanlig stammemedlem, ville jeg ikke brydd meg like mye, men du skulle være blandt dem som drev stammen fremover i krig. Du er kort og greit en skam. om du kom inn i Aristo eller ei, er totalt irrellevant, du ville blitt sparka ut uansett. Makan til tafatt, feig og falsk leder skal man leter lenge etter. Grow a pair, or shut the heck up!

Framstiller meg selv som ingenting annet enn det jeg var. Hvor skal jeg motbevise ryktene som spres ut av munnen til deg og Fredrik, enn på offentlig forum?

Hva lovet vi Robert? Hva slags ord brukte vi for å komme unna situasjoner, og hva gjorde vi ikke på slagmarken?

Jeg lovet ingenting jeg aldri kunne holde, derimot det jeg og Heisenberg gjorde var å opprette en stabil og sterk ledelse, for det fortjener spillerne som du nå har latt i stikken.

Det var en skam at du i det hele tatt var leder ovenfor en så fin gjeng som 1814 bestod av.
 

DeletedUser

Guest
Du sliter tydeligvis med å se virkeligheten. Kos deg i bobla di. Glad jeg er ferdig med deg og den "stabile" ledelsen din.
 

DeletedUser

Guest
Du sliter tydeligvis med å se virkeligheten. Kos deg i bobla di. Glad jeg er ferdig med deg og den "stabile" ledelsen din.

Si meg i mot akkurat som du vil. Men det du sier stemmer ikke med virkeligheten.
 

DeletedUser

Guest
Dette skrev jeg til deg på torsdag i forrige uke, så om folk tror at sparkinga kom fra klar himmel, så må dem tenke om igjen:

8. august var sist vi prata. da var det en ny på kontoen, og da skulle ORM angripes.
12 dager senere er dette fasiten:
9 Tirpitz 1814 0 0 0 826
Ikke et eneste angrep sendt, ikke engang 5 usle speidere.
Slik dreper motivasjonen min. Om jeg ikke ser bedring på dette innen svært kort tid, går hele kontoen min grå. Flere av kompisene dine har slitt med angrep imot i et par uker nå, mens dere har hatt et utopia hvor sikkert den forbanna IAP'en fortsatt er gjeldende, bak vår rygg.


Det med å gå grå og motivasjon, var selvfølgelig en parodi på dine og Heisenberg sine utsagn om at dere kunne kanskje komme til å miste motivasjon om dere måtte angripe ORM. Solid lederskap.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Du motbeviser jo ingenting!!

Jo lenger å lenger denne tråden her går, jo mer sannhet om deg kommer jo frem. :p
 

DeletedUser

Guest
Dette skrev jeg til deg på torsdag i forrige uke, så om folk tror at sparkinga kom fra klar himmel, så må dem tenke om igjen:




Det med å gå grå og motivasjon, var selvfølgelig en parodi på dine og Heisenberg sine utsagn om at dere kunne kanskje komme til å miste motivasjon om dere måtte angripe ORM. Solid lederskap.

Som du sikkert skjønte var både jeg og Heisenberg borte i denne perioden. Det var også en grunn til at vi fikk inn en ny dual. Vi kan ikke stå til ansvar for en konto som vi ikke er på. I denne perioden så var vi begge på ferie, det å sitte med et par hundre incs når man er på ferie er ikke særlig gøy. Dessuten så ser jeg ikke helt problemet, Cid the king angrep jo heller ikke ORM, og svaret fra deg var at han hadde mye deff ute og "lite" off. Han hadde tydeligvis nok off til å kaste bort endel nukes på meg i går kveld, men ikke på ORM?

Når det er sagt, så var det ikke kun meg som hadde en IAP med ORM, men som jeg sa fra dag én, jeg er uenig i å gå i mot ORM. Du ser jo konsekvensene selv?
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg har spilt siden w.4 .net, og det har aldri tiltet så mye som det gjorde for meg i går på tribalwars.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Altså, jeg skjønner ikke at vi gidder å bruke tid på å svare deg engang.
Du driver jo bare propaganda og løgn, du er ikke ute etter noe sannhet.

Ses på slagmarken, peace out.
 

DeletedUser

Guest
Om du og evt andre har hemmelig IAP med dem, så er slike kriger rimelig dødsdømt. Men å klandre MEG for at DU/DERE har idiotiske, illojale avtaler. Da er du jaggu dummere enn jeg trodde. Noe som er godt gjort pdd.
 

DeletedUser

Guest
Om du og evt andre har hemmelig IAP med dem, så er slike kriger rimelig dødsdømt. Men å klandre MEG for at DU/DERE har idiotiske, illojale avtaler. Da er du jaggu dummere enn jeg trodde. Noe som er godt gjort pdd.

Ikke bare klandre meg, Robert.

Jeg skjønner ikke engang hvor dere har fått alt dette idiotiet deres fra? Og som jeg sa så ville jeg spille i 1814, ikke på grunn av ledelsen, men på grunn av spillerne der. Skjerp dere, dere har alle bevis fremme på at jeg takket nei til en plass i Aristo, men så av en eller annen grunn kastes jeg ut av den stammen/siden jeg har spilt på siden jeg startet v21. Det er dårlig, ikke av meg, men av dere.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Er det mulig å stenge trådet? ^-^
Hadde vært koselig om vi kunne rettet all denne energien mot et bedre formål, f.eks: Lage en toppliste av noe slag? :)
 

DeletedUser

Guest
Om jeg gidder å gå gjennom skype når jeg kommer hjem fra Spania, så skal jeg vise hvor mange ganger jeg har mast på dere om å gjøre noe imot ORM. Dere sa aldri at dere ikke ønsket å angripe dem, men at det skulle skje snart. Det var svaret hver gang. Vent til da, vent til ditt, vent til datt. Du vet dette, burde være unødvendig med bevis.
 

DeletedUser

Guest
Om jeg gidder å gå gjennom skype når jeg kommer hjem fra Spania, så skal jeg vise hvor mange ganger jeg har mast på dere om å gjøre noe imot ORM. Dere sa aldri at dere ikke ønsket å angripe dem, men at det skulle skje snart. Det var svaret hver gang. Vent til da, vent til ditt, vent til datt. Du vet dette, burde være unødvendig med bevis.

Hva er det du vil frem til her egentlig? Tror du sporer av hele poenget.

Hvis du leser litt lengre oppe, så har jeg lagt meg flat på at jeg ikke har angrepet ORM. Unnskyldningen er at jeg rett og slett ikke var hjemme til å gjøre det. :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Utrolig hvor mye bitterhet og sinne det er over dette. Tror jeg bør minne om at Tribal Wars er et nettspill, og at det er meningen man skal kose seg, ha det gøy og sosialisere med likesinnede. Kunne nesten tro at dette handlet om landsforræderi irl. Og all denne skittkastingen, om hvor dårlig spillere de er på den kontoen, og hvor dårlige ledere der er.

La meg også minne dere på at mange har skrytt av Tirpitz i andre tråder i dette forumet, veldig ofte for evnen til godt lederskap.
Som Marco skrev over her, han takket nei til å komme over til oss. Helt til dere kicket ham. Han har aldri levert noe komprimenterene info om ship/1814/dd eller hva pokker dere heter i morgen og dagen etter. Tvert imot. Helt inntil han faktisk aksepterte invitasjonen foret han oss med feilaktig informasjon om at det var to Aristospillere som spionerte for fienden. Og jeg trodde nesten på ham. Eller, en liten stund trodde jeg på ham, men etter å ha pøst ut vesentlig info som fienden ikke agerte på, så skjønte jeg at det neppe var tilfelle. Heldigvis hadde jeg rett. Mitt poeng er ihverfall at uansett hva man måtte mene om Marco, så er mitt inntrykk at han både er en utmerket leder og spiller. En som evner å motivere og få opp engasjement. En som har sin ære i å holde sitt ord.

Og den tiden vi har slitt mest mot fienden er den tiden han har holdt i roret.

Rv
 
Topp