Top 20 spiller

DeletedUser

Guest
Bumper denne.
Noen inntereserte forum brukere vil høre om topp 20 spillere. Iallefall jeg. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vet jo ingenting om noen spillere der, så blir vel '?' bak alle. :eek:
 

DeletedUser

Guest
BUMP!

Vil gjerne se ny liste, en stund siden nå :( men selv vet jeg ikke stort om "de store gutta", så tror ikke det er noe jeg børr kaste meg utpå :O
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
er vel muligens på tide med en ny liste nå? uansett så kommer min her:

runinter -NB- denne "gutten" har vel ledet denne lista siden tidenes morgen. hvem kunne ha trodd det etter at han, og vi andre, ble dømt nord og ned av de fleste forståsegpåere her i V5. jeg bøyer meg dypt for denne krigeren.

2 madder BERM en villbasse som kom til BERM fra L-13. har vist seg å være enda verre nå en før. håper han fortsetter i det samme sporet.

3 176-176 BERM har steget en liten plass siden siste oppdatering. og har steget 3 mill i OD-a poeng siste måned. en spiller som vekker mine følelser. *sukk*

4 Attyla -NB- vår halv-tamme Polakk. klarer og gjøre de mest utrolige ting. ikke alt er like gjennomtenkt, men vi tilgir ham så gjerne for det. en skummel sak å komme ut for.

5 Leiv Eiriksson BERM krigeren fra det våte vestland. en maktfaktor i de fleste verdner han er med i. har mange skjeldne egenskaper som i allefall jeg setter pris på. og er en angrepskriger av rang.

6 granpa -NB- jeg fatter ikke hvordan denne mannen klarer dette. han som helst vil være snill og grei. jeg misstenker enda at det er noen som gir ham både OD-poeng og byer. en kjernekar som jeg liker bedre og bedre og som jeg mer en gjerne drar på tur med til en hytte i Antarktis. hvem vet, kanskje vi finner gull der?? eller noe annet godt?

7 sama -NB- kom som et friskt pust inn i stammen vår. fikk en vanvittig boost i OD-d poeng av PMS uten at det har hatt noen synlig virking på ham. en flott spiller.

8 AimEffect PMS første PMS-medlem på lista. har ikke beveget seg siden sist. men det kan vel komme?? men hvilken vei? opp eller ned? vi får se.

9 Übersetzung -NB- vårt eget lille skjarmtroll i stammen. har i de fleste tilfeller en snedig kommentar på lur. fullt fortjent at han er såpass høyt på lista. og han har steget 3 plasser siden sist.

10 slemrev PMS ligger å vaker rundt 10-ende plassen. har tatt en del grått i det siste for å kompensere for sine tap.

11 Beruang -NB- vår egen lille hverdagshelt. er med på det meste om du bare spør pent nok. og er det gjør jo de aller fleste da. er faktisk ny siden sist liste. weeee.

12 smud BERM nok en BERM-spiller som kom fra L-13 i hin hårde dager. har funnet seg vel tilrette i BERM og har steget 3 plasser siden sist.

13 jeeeeeeright PMS denne spilleren måte ha hatt et kjedelig øyeblikk da h*n fant på navnet sitt. uansett en aktiv spiller som også liker å trolle litt på forumet. jeg synes han er en riktig sympatisk spiller på sitt beste.

14 Krigaren BERM har ikke det store å si her. men har steget 4 plasser siden siste oppdatering. og h*n lever sikkert opp til navnet sitt.

15 Bananaphone PMS har bare mistet 5 byer på denne tiden. imponerende! har steget en plass siden sist.

16 Villarreal -NB- er ny siden sist. er voldsomt krigersk når han vil og kjører utrolig hardt når han er i den modusen. er veldig flink til å motivere andre til å stå på det lille ekstra.

17 Kjetil1 -NB- nok en av våre hverdagshelter. er flink til å tette clustrene, men har også en lav OD p.g.a det. har også bare mistet 3 byer siden oppstarten hans.

18 Nattsvermeren PMS kjenner ikke til denne så mye. men jeg ser at h*n er trofast mot stammen sin, og slikt liker jeg. har også bare mistet 3 byer siden oppstarten.

19 Ebbern -NB- er litt vanskelig å skrive noe her uten at det skinner gjennom at jeg er litt småforelsket.

20 Varg V PMS denne spilleren har tatt grusomt med byer fra BERM. må jo være en kjedelig kar å ha i nabolaget. men skal ha kredds for å være skjeldent trofast mot stammen sin.

dette var min liste. så da er det bare å kjøre på med deres liste.
 

DeletedUser

Guest
er vel muligens på tide med en ny liste nå? uansett så kommer min her:

runinter -NB- denne "gutten" har vel ledet denne lista siden tidenes morgen. hvem kunne ha trodd det etter at han, og vi andre, ble dømt nord og ned av de fleste forståsegpåere her i V5. jeg bøyer meg dypt for denne krigeren.

2 madder BERM en villbasse som kom til BERM fra L-13. har vist seg å være enda verre nå en før. håper han fortsetter i det samme sporet.

3 176-176 BERM har steget en liten plass siden siste oppdatering. og har steget 3 mill i OD-a poeng siste måned. en spiller som vekker mine følelser. *sukk*

4 Attyla -NB- vår halv-tamme Polakk. klarer og gjøre de mest utrolige ting. ikke alt er like gjennomtenkt, men vi tilgir ham så gjerne for det. en skummel sak å komme ut for.

5 Leiv Eiriksson BERM krigeren fra det våte vestland. en maktfaktor i de fleste verdner han er med i. har mange skjeldne egenskaper som i allefall jeg setter pris på. og er en angrepskriger av rang.

6 granpa -NB- jeg fatter ikke hvordan denne mannen klarer dette. han som helst vil være snill og grei. jeg misstenker enda at det er noen som gir ham både OD-poeng og byer. en kjernekar som jeg liker bedre og bedre og som jeg mer en gjerne drar på tur med til en hytte i Antarktis. hvem vet, kanskje vi finner gull der?? eller noe annet godt?

7 sama -NB- kom som et friskt pust inn i stammen vår. fikk en vanvittig boost i OD-d poeng av PMS uten at det har hatt noen synlig virking på ham. en flott spiller.

8 AimEffect PMS første PMS-medlem på lista. har ikke beveget seg siden sist. men det kan vel komme?? men hvilken vei? opp eller ned? vi får se.

9 Übersetzung -NB- vårt eget lille skjarmtroll i stammen. har i de fleste tilfeller en snedig kommentar på lur. fullt fortjent at han er såpass høyt på lista. og han har steget 3 plasser siden sist.

10 slemrev PMS ligger å vaker rundt 10-ende plassen. har tatt en del grått i det siste for å kompensere for sine tap.

11 Beruang -NB- vår egen lille hverdagshelt. er med på det meste om du bare spør pent nok. og er det gjør jo de aller fleste da. er faktisk ny siden sist liste. weeee.

12 smud BERM nok en BERM-spiller som kom fra L-13 i hin hårde dager. har funnet seg vel tilrette i BERM og har steget 3 plasser siden sist.

13 jeeeeeeright PMS denne spilleren måte ha hatt et kjedelig øyeblikk da h*n fant på navnet sitt. uansett en aktiv spiller som også liker å trolle litt på forumet. jeg synes han er en riktig sympatisk spiller på sitt beste.

14 Krigaren BERM har ikke det store å si her. men har steget 4 plasser siden siste oppdatering. og h*n lever sikkert opp til navnet sitt.

15 Bananaphone PMS har bare mistet 5 byer på denne tiden. imponerende! har steget en plass siden sist.

16 Villarreal -NB- er ny siden sist. er voldsomt krigersk når han vil og kjører utrolig hardt når han er i den modusen. er veldig flink til å motivere andre til å stå på det lille ekstra.

17 Kjetil1 -NB- nok en av våre hverdagshelter. er flink til å tette clustrene, men har også en lav OD p.g.a det. har også bare mistet 3 byer siden oppstarten hans.

18 Nattsvermeren PMS kjenner ikke til denne så mye. men jeg ser at h*n er trofast mot stammen sin, og slikt liker jeg. har også bare mistet 3 byer siden oppstarten.

19 Ebbern -NB- er litt vanskelig å skrive noe her uten at det skinner gjennom at jeg er litt småforelsket.

20 Varg V PMS denne spilleren har tatt grusomt med byer fra BERM. må jo være en kjedelig kar å ha i nabolaget. men skal ha kredds for å være skjeldent trofast mot stammen sin.

dette var min liste. så da er det bare å kjøre på med deres liste.


kjedeligt at ikke eg er der :s... jaja, kommer nok opp der før eller siden skal vi se:)
 

DeletedUser

Guest
Guttaboys syns Knallis er slem siden han laget liste rett etter han fallt ut :eek:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1. Runinter [-NB-]
Runinter og dual gjør det konge bra på V5. Leda V5 i mange måneder, og det er lite som tyder på at noen skal ta de igjen på en god, god stund også. Alltid med på det som skjer. Strålende leder(e), og fantastiske personer som viser at de kan spillet mer enn de fleste. Siste spilleren man vil ha på seg på V5, er Runinter, da er man som regel ferdig, viser historien.

2. 176-176 [BERM]
Forholder seg meget stille, hører lite herfra. Vokser jevnt og trutt, og har pene clustre. Litt usikker på hva som spiller på denne kontoen i skrivende stund, men virker som at den er der gjør det godt.

3. Madder [BERM]
I likhet med 176-176 vet jeg ikke hvem som spiller der nå, men likevel. Kontoen har vært høyt oppe siden starten, så si, og det fortsetter i den retningen. Godt cluster i K55.

4. Granpa [-NB-]
Har vel aldri ligget så høyt før? Min favorittspiller. Konge spiller, med bra humor og en jævla bestemt fyr som man ikke vil ha på seg. Eneste som kan felle granpa er inaktivitet, og det skjer neppe med det første.

5. Leiv Eiriksson [BERM]
Brann har gjort det godt, og har nå også fått seg en ny dual? Leder ODA, og er generelt noen man ikke vil ha på seg. Nuksa står ikke lenge i byene der i gården, for å si det sånn..

6. Sama [-NB-]
Tomahawken har gjort en kjempejobb etter han entret kontoen. Har stått i mot en del press fra PMS og ekspanderer heller på dem. Konge spiller.

7. AimEffect [PMS]
Har i grunn ikke peiling annet enn at navnet har vært i toppen siden starten omtrent. Klarer seg bra, og har nå rundet 2 mill han også.

8. Übersetzung [-NB-]
Driver med sitt i nordvest, og koser seg der. Vokser jevnt og trutt, og har gjort det veldig godt på V5. Fint cluster.

9. Beruang [-NB-]
Steget mye på listene den siste tiden. Trodde jeg kanskje skulle klare å ta deg igjen, men jaggu så gira du opp et par hakk, og nå er jeg et stykke bak igjen. Vel jakten fortsetter :p

10. Slemrev [PMS]
Veldig høy ODD, og bra ODA. Klart seg fint mot L-13 også greit nok mot -NB-. Aner ikke hvem denne spilleren er, men er veldig viktig for PMS.

11. Smud [BERM]
Nå i BERM. Ligger i kjernen av V5 og har stått i mot så langt. Virker som å ha tilpassa seg godt inn i BERM etter overgangen dit.

12. Krigaren [BERM]
Grunnlegger av BERM. To herlige karer med bra humor på denne kontoen, som har gjort det bra mot PMS. Relativt høy ODD også.

13. Jeeeeeeright [PMS]
Flink fyr med bra humor. Virker som etter hvert å ha fått større og større tillit i PMS og er nå oppført som diplomat på profilsida i alle falll.

14. Bananaphone [PMS]
Ligger omtrent alltid likt med spilleren over på rankinglistene og meg selv, både på ODA og poeng. Aner i grunn ikke så veldig mye om hvem dette er, men virker å ha gjort det godt på V5.

15. Villarreal [-NB-]
Wohoo :jkul:

16. Attyla [PMS]
Her raaaaaaser det nedover gitt. Adiós.

17. Kjertil1 [-NB-]
Tørr å påstå at han har V5's beste cluster. Ikke vært så mye i krig hittil, men vokser fremover på sin måte og holder nok en gang på å ta meg igjen på lista her.. ;o

18. 176-276 [BERM]
Siste "gjenlevende" danske fra Bg-tiden, om det fortsatt er samme person som spiller her? Virker noe anonym, men kan som de andre danskene fra Bg, tingene sine.

19.Nattsvermeren [PMS]
Stoppet litt opp i det siste? Ryktes å være en flink fyr, som lå veldig høyt på V2 en gang i tiden, om det fortsatt er samme person som spiller der da.

20. Ebbern [-NB-]
Topp 20's lateste spiller. Må skjerpe seg for å ikke dette ut :D
 

DeletedUser

Guest
Eeeeey, jeg har begynt et nytt å bedre liv nå :eek:

Jeg skal nok jekke deg ned igjen snart :rolleyes:
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
5. Leiv Eiriksson [BERM]
Brann har gjort det godt, og har nå også fått seg en ny dual? Leder ODA, og er generelt noen man ikke vil ha på seg. Nuksa står ikke lenge i byene der i gården, for å si det sånn..

har vært på plass en stund etterhvert da :rolleyes:

men kjempebra liste Villarreal :)
 

DeletedUser

Guest
Jaja...får prøve meg på en liten liste jeg også da.

1. Runinter [-NB-]
Det er egentlig bare å bøye seg i støvet og prise seg lykkelig over at Runinter ikke står og banker på landsbyporten min med fiendemerket på skjoldet sitt. Det oser respekt av v5 sin soleklare ener, som heller ikke blir lett å vippe ned fra den tronen på en stund.

2. 176-176 [BERM]
Mer enn nok av skills på denne kontoen også for tiden, og begge gutta vet hvordan de skal få enhver motstander til å pisse i rustningen og skjelve i ringbrynja. (Må ha vært kjipt å kjempe videre i rustning etter at man pissa seg ut btw..hehe)

3. Madder [BERM]
Madder utgjør nesten alene hele nordøstspissen av Bermudatriangelet, og er en viktig del av stammen. Er endelig tilbake etter en liten ferie, og sikkert mer enn klar for å klø fienden litt ekstra. Chill...

4. Granpa [-NB-]
Her må jeg finne fram igjen ordet respekt. Kanskje litt pga nicket, som i seg selv oser av respekt. Jeg hadde hvert fall stor respekt for mine granpas.
Men i dette tilfellet er det også andre grunner til å ha respekt. En populær spiller som folk ser opp til både internt i stammen, og utover i verden.

5. Leiv Eiriksson [BERM]
Jaa...hva skal man si? Denne må jeg bare bruke litt tid på.
Tenker litt tilbake til den vårdagen i fjor da Brann banka på døra mi og foreslo seg selv som ny leder for BERM. Kan ikke akkurat si at jeg har angra på at jeg tok han inn. Må med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har sett en person spille tw så gjennomført rått og deilig grisete som denne gutten. Jeg er omtrent dobbelt så gammel som han, men føler til tider at han er minst like erfaren og reflektert på livet. Trodde ikke det var mulig for en gutt i hans alder å være en så dyktig leder og menneskekjenner. Utrolig flink til å backe opp folk, og en meget dyktig lærer. Verden må da ligge vidåpen for sånne som han IRL.

Så har vi Fru Eiriksson da. Et kapittel for seg.
Da Leiv selv måtte dra til litt andre jaktmarker for å kjempe (les: vase rundt i skogen med kart og kompass, samt pusse våpen til det kjedsommelige og gjøre masse annet fantastisk idiotisk), måtte han ha seg en solid dual. Han fant seg en yndig jomfru inne i de dype skogene som han så potensialet og talentet i, og lærte henne opp fra topp til tå - bokstavelig talt. (ryktene svirrer om at hun lærte han et triks eller to også)
Vi andre kjenner henne som lille Myh, og har nå innsett at hun er selve limet i BERM. Hun har så fullstendig oversikt og kontroll på alt og alle i v5,at selv et gammelt Monster blir mektig imponert. Til sammen utgjør disse to en enhet som BERM ikke kunne vært foruten.

6. Sama [-NB-]
Kjenner ikke så mye til denne spilleren, foruten at han har en liten landsby midt inne i clusteret mitt. Men ryktes at han kan sine ting og vel så det.

7. AimEffect [PMS]
En solid spiller som nok er viktig for stammen sin, og har et solid ord med i laget når det gjelder offensive aksjoner. Har flere gode clustere inne i stammeclusteret, og har i det siste livnært seg på internadling av stammefrender. Har også tatt noen byer fra BERM og NB tidligere da ;)

8. Übersetzung [-NB-]
Solid spiller som strekker clusteret sitt over et stort område etter hvert - trygt inne i stammeclusteret til -NB-. Har også god tilgang på byer på rimmen i nordvest. Passerte nettopp 2 mill. i poeng. Grattis :)

9. Beruang [-NB-]
Har opparbeidet seg flere solide og tette clustere inne i stammens område, og har også i det siste adlet noen byer på baksiden av Bermudatriangelet.

10. Slemrev [PMS]
Ligger forholdsvis spredt med sine clustere. Han er på andreplass i PMS, og har tatt mye internt og masse grått. Hadde en bratt nedoverkurve inntil for tre uker siden. Da begynte han å forsyne seg av de deilige og fristende gråbyene som ligger tett i tett rundt han. Litt rart at han fortsetter å adle spøkelsesbyer i stedet for å hjelpe Attyla litt i hans kamp mot -NB-, men han har kanskje sine grunner.

11. Smud [BERM]
Smud er vel en av dem som virkelig lever opp til sitt nick her på v5. Alt han finner på her går nemlig rimelig smud. Har tatt BERM med storm etter at han kom inn hit, og er en svært godt likt spiller i stammen. Alltid positiv og flink til å backe opp andre, og et rivende råskinn når det kommer til å røske livskiten ut av livredde soldater i fiendens tapte landsbyer. Smud på krigsstien er ikke god å komme ut for, folkens.

12. Krigaren [BERM]
To supergreie karer i sin aller beste alder som elsker å kjøre adelsgutta sine mot deilige gråbyer en fredelig søndagsformiddag mens lufta fylles av kaffedunst. De kjørte over NumberOne, og fjernet han fra området, men klarte samtidig å rote bort sin egen front mot fienden. Nå sitter de der med skjegget i hver sin postkasse og prøver å motivere alle nyutdannede adelsmenn til å reise inn i forlatte byer for å prate ned lojaliteten hos rottene der. Deres nye motto er: Ja vi er gråbyhorer, og elsker å bygge ut gårder og smier!

13. Jeeeeeeright [PMS]
Har vel fått litt mer makt i PMS i det siste, og det kan fort vise seg å bli bra for den stammen. Prøver ellers - som mange andre - å kurtisere kvinnene i BERM til dagen, og det kan jo være både og ;)

14. Bananaphone [PMS]
Må innrømme at jeg kjenner litt mindre til denne spilleren, bortsett fra en liten røys med single rambukker som kom på besøk for en stund siden. Men en ting skal han ha: Han er en av svært få ikke-BERM-spillere som har byer i K54.

15. Villarreal [-NB-]
En erfaren spiller dette, og han har spredt seg over ikke mindre enn fem kontinenter her i v5. Fremstår som en sympatisk spiller på forum og i spillet.

16. Kjetil1 [-NB-]
Kjenner lite til denne spilleren dessverre, men han har jo et fantastisk tett cluster de fleste burde misunne han. I tillegg har han etablert seg ute på rimmen i vest, og det vitner jo også om litt smartness ;)

17. Attyla [PMS]
Uffda.
To nie był taki mądry, Attyla. Nie do końca przenieść szachy. Ryktes at polakken har stukket av, og overlatt det synkende skip til andre, men rykte ikke bekreftet. Her går det den veien høna sparker for tiden, og tilsynelatende liten hjelp å få fra gråbyfokuserte stammefrender også.

18. 176-276 [BERM]
En hyggelig danske fra idylliske Fredrikshavn dette, og han herjer vilt og uhemmet på vestkysten her i v5. Morer seg også ved å sende rapportene sine til hele stammen etter hvert som nukes og adelsmenn slår inn. ;)

19.Nattsvermeren [PMS]
Her er en som har skjønt hvordan man skal snike seg oppover rankinglistene. Hele 72 gråbyer har han tatt! Han kommer nok til å holde seg på topp 20 en stund om dette fortsetter.

20. Ebbern [-NB-]
Det ryktes at han er lat og doven. Faktisk så lat at han topper hele topp 20 i latskap. Ikke dårlig bare det ;)
Selv lover han at han har begynt et nytt og bedre liv, og ventes dermed å klatre fra sin 20. plass innen rimelig framtid. Ligger like nord for Bermudatriangelet med sitt fine hovedcluster, men har forsynt seg forholdsvis grådig fra Attyla-fatet i det siste. Og der er det jo mer å hente, så Ebbern kan fort komme oppover her.
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
SUPER liste monster :D
som eg sa til deg på skype nettopp, beste listen eg har lest ;)
 

DeletedUser

Guest
Fin liste i bunn og grunn. Bra skrevet. Liker at du, som få andre, legger litt sjel og uformelt språk i skriveriene dine. Får en litt ambivalent følse når jeg leser, ettersom det er hyggelig og uhyggelig på en gang:p Men det har vel noe med at jeg er fienden og ikke liker det som skrives;)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp