Top 20 spiller

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
da får dere heller gi gass til neste måned. for da er det en ny, og svært gjennomarbeidet, liste.
 

DeletedUser

Guest
1 runinter -NB- 4.942.866 506 9769
Rune og Cleo knuser all motstand, og vokser i et konstant jevnt tempo slik at ingen klarer å følge dem. Runinter topper alle lister som er verdt å toppe, og er uten tvil kongen og Dronninga:)p) av V5! Fantastiske spillere, ledere og personer begge to. Tw hadde ikke vært det samme uten dem. ;D

2 176-176 BERM 3.703.507 382 9695
Rank 2 følger 120 byer etter rank 1. Arcon har ikke like jevn vekst som Runinter, men har flere store rykk hvor han legger under seg mange byer på kort tid. Han har møtt lite verdig motstand til nå siden han har ligget trygt i BERM land, men det endrer seg vel kanskje snart.

3 Übersetzung -NB- 3.241.921 345 9397
Martyparty vet vel knapt hva en tropp er for noe! Han koser seg på rimmen, og adler stort sett lette byer. Lav ODA og ubegripelig lav ODD.
Men bra jobba, noen må renske bakgården også (Y)
Liker godt å farme, og har mange plyndrer medaljer! Har hørt rykter om at han har planer om å ta igjen Runinter på antall plyndrer medaljer!


4 Leiv Eiriksson BERM 3.122.369 316 9881
Espen og Myh! Runinters største utfordrer på ODA rankingen, men han har falt litt akterut i det siste. Driver nå med internadling så røyken står etter og topper adlings ranken den siste måneden! Men internadlinger gir ikke Berm nye byer, så det hjelper lite desverre. En sterk konto som blir vanskelig å gjøre noe med hvis aktiviteten holder seg.

5 sama -NB- 2.979.201 307 9704
Spilleren som er der nå tok over kontoen da det så ut som verst med inks fra PMS. Men som den klassespilleren han er klarte han seg og gjør det nå bra mot BERM. Tror få vet hvem som sitter på denne kontoen og dermed gjerne undervurderer ham. Forhåpentligvis lærer de da at han ikke bør undervuderers!

6 granpa -NB- 2.958.134 329 8991
Hva skal man si av godord om bestefar som ikke allerede har blitt sagt? For å si det slik, er jeg glad jeg er i samme stamme som ham. Å adle byer av han her er som å prøve å svømme gjennom tjære, så og si umulig.
Han kan virke stor og skummel for utenforstående, men egentlig er han snill og søt :p


7 Beruang -NB- 2.788.783 298 9358
Ny eier på kontoen, og tapt litt byer i det siste. Vi får håpe han klarer å snu det om etterhvert.

8AimEffect PMS 2.769.815 295 9389
Første PMS spiller på lista, han har hatt en bratt vekst i det siste! Han har lav odd så han har ikke fått mye motstand, men det er ikke hans feil^^
Kriger med Maddar ser det ut som så kan bli spennende å se om veksten fortsetter like bratt.


9 slemrev PMS 2.692.802 283 9515
Han har slukt en ubegripelig mengde gråbyer, men ser nå ut til å ha flyttet fokuset over på BERM og Madder. Vi får da håpe han holder seg der også, gråbyene fortjener ikke slik hard medfart.

10 Ebbern -NB- 2.541.350 257 9889
Just chillin n nooblin!:cool:

11 Villarreal -NB- 2.532.137 261 9702
Under meg der han hører hjemme :eek:
Gard er flink, og har ingen klare svakheter. Han kan det meste :cool:
I tillegg til å være flink er han litt hyggelig også til tider, selv om han er oppmerksomhets syk.


12 NattsvermerenPMS 2.499.805 265 9433
Har ikke sett noe til denne karen selv, men ifølge tw stats spiser han BERM byer og ser ut til å gjøre det bra. Litt lav OD.

13 Bananaphone PMS 2.434.879 251 9701
Er litt blank her også, så da er tw stats fint å ha. Han tok et jafs av BERM i slutten av sist måned, og begynnelsen av denne måneden. Litt lite aktivitet der siste uka, så det er mulig han bygger opp nuksa!

14 Krigaren BERM 2.396.043 241 9942
Hertug i BERM. Gått en del i internadling og gråbyer her i det siste. 3 måneder siden sist fiendeby ble adla. Man vinner ikke en krig ved å adle gråbyer. Adelsmenna burde brukes på fienden, og en hertug burde vel gå forran som et bra eksempel ved å adle fienden.

15 jeeeeeeright PMS 2.351.272 254 9257
Har hatt en rimelig bratt vekst i det siste, men en nærmere kikk på tw stats viser at det stort sett er gråbyer det går i :(

16 176-276 BERM 2.305.108 239 9645
Vært litt gråbyer opp gjennom veksten, men ser nå ut til å krige med -NB- spillere i vest.

17 Bohic PMS 2.254.657 238 9473
Mye internadling og gråbyer på menyen her ;O
Heldigvis er det også en og annen BERM by som har blitt tatt.


18 Phsykes BERM 2.221.863 230 9660
Han her har kost seg med byer servert på et fat fra kjetil.

19 Chaosisalex BERM 2.219.348 218 10180
Litt lav ODA, og ODD som er høyere enn ODA. Ser ut som han liker bedre å bli angrepet enn å angripe.

20 Chaos898 PMS 2.137.043 231 9251
Har hatt en bratt vekst, men også her har det vært mye lette byer. Internadlinger og gråbyer. Han har ganske lav ODA, og veldig lav ODD.
 
Sist redigert av en moderator:

Fubar4

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 14 Krigaren BERM 2.396.043 241 9942
Hertug i BERM. Gått en del i internadling og gråbyer her i det siste. 3 måneder siden sist fiendeby ble adla. Man vinner ikke en krig ved å adle gråbyer. Adelsmenna burde brukes på fienden, og en hertug burde vel gå forran som et bra eksempel ved å adle fienden.

5 uker, takk!
Ellers har det passet denne kontoen utmerket med en rolig periode uten front, men no worries- er klar igjen nå :cool:

Utenom det, thumbs up. Finfin liste :O)
 

DeletedUser

Guest
5 uker, takk!
Ellers har det passet denne kontoen utmerket med en rolig periode uten front, men no worries- er klar igjen nå :cool:

Utenom det, thumbs up. Finfin liste :O)

Oi sorry, så ikke den ene -NB- byen du tok i løpet av de 3 månedene :p

Takkar:)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
19 Chaosisalex BERM 2.219.348 218 10180
Litt lav ODA, og ODD som er høyere enn ODA. Ser ut som han liker bedre å bli angrepet enn å angripe.

Ebby du kjenner tydligvis ikkje meg;) .......

Må også påpeke at det var ikke mye du hadde om meg ettersom jeg er fersk på denne listen? :(
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nei, jeg kjenner deg ikke noe særlig. Derfor ser jeg på statestikkene, og prestasjonene ingame. Når du har mer odd enn oda tyder jo det på at du ikke er den helt rå angriperen. Muligens med fakes, men det hjelper lite på oda lista :p
Du har 4 dagens forsvarer og 1 dagens angriper medalje :eek:

Grunnen til at det ble lite mot slutten av lista var en kombinasjon av at jeg begynte å bli lei, og at jeg ikke har særlig stor kunnskap om de mot bunnen. :(
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
hehe 4 dagens forsvarer og 1 dagens angriper, spør susa og marita, hvor mange ganger dagens angriper har blitt stjålet forran nesen på meg rett før midnatt du, jeg har vært sinna mange ganger der skal jeg si deg !:p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Håkon da <3 Du har da en smule lav ODA uansett ? :) Jeg tar deg snart igjen :O og face it.. Jeg ligger temmelig safe til :D

ODD'n din er tross alt høyere :eek:

Men godt å ha deg tilbake igjen :) Ikke det at jeg merka du var borte (A)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hehe, ODD'en kommer vell med den lille aksjonen PMS kjørte på meg for en stund siden :D og hvis du vil kan jeg godt sende de 100 nuksa mine på deg, men spørs hvor lang tid det tar :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
70 timer ca ? :D Blir ikke mye oda å hente der uansett :D Da jeg, tro det eller ei :O Klarer å stacke byene mine på 70 timer :O (Eller dodge dem) Du får ikke oda uansett :D
 
Topp