Top 20 spiller

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Må vel forsøke meg på en liste jeg også. Ettersom det har vært 2 bra lister de siste dagene, forsøker jeg meg på en litt mer subjektiv en.

1: Runinter (NB) - Har ledet poengrankingen lenge, og det er helt sikkert vel fortjent også. Når man adler så mange byer som denne karen her over så lang tid er det bare å ta av seg hatten. Jeg tror ikke så mange utenom BERM/NB-alliansen kjenner denne karen, men de fleste av oss er vel i grunnen glade for det.

2: 176-176 (BERM) - En stille ninjakriger som ikke lager så mye leven rundt seg selv. Har allikevel inntrykk av at han gjør det meste riktig her på v5.

3: Madder (BERM) - Ex L-13 som valgte å dolke sine allierte i ryggen når L-13 gikk i oppløsning. Har funnet seg godt til rette blandt sine nye venner og gjør det udiskutabelt bra for tiden.

4: Gradpa (NB) - NB's "Grand old man". Mange har tidligere snakket om respekt når det gjelder den karen her - og sikkert med god grunn. Selv opplever jeg han som veldig ryddig og profesjonell, men kanskje litt stillferdig.

5: Leiv eiriksson (BERM) - Dr.Jekyll / Mr. Hyde i spillsammenheng. Her snakker vi om en av de mest skruppelløse og aggressive spillerne jeg har hørt om, matchet med en av de mest snakkesalige og omgjengelige personene på v5.

6: Sama (NB) - Ennå en av disse store "Kjempene" som har ligget lenge på toppen, men jeg i alle fall ikke har hørt som mye fra. Allikevel en stabil plassering i toppen av rankingen, så det er nok ikke mye å klage på her.

7: Aimeffect (PMS) - Den øverste på lista fra den andre siden av verdenskrigen. Aggressiv, på grensen til hyperaktiv, og veldig veldig engasjert. Har bevist gang etter gang at han kan dette spillet.

8: Ubersetzung (NB) - Må innrømme at denne spilleren kjenner jeg bare gjennom andre spilleres omtaler, og disse har vært noe blandete. En god spiller når h*n gidder er gjennomgangstemaet. Mulig en skikkelig krig hadde fått fram flere kveliteter.

9: Beruang (NB) - Litt jo-jo tilværelse på poengranken gjør at jeg mistenker denne spilleren for å ha fått ny eier ganske nylig.

10: Slemrev (PMS) - PMS's Silent Man. Gruppeleder / baron i stammen, og gjør ganske enkelt alle oppgaver han blir satt til på en utmerket måte selv om han ikke er av dem som roper høyest.

11: Smud (BERM) - Ennå en av dem som skuffet oss når de valgte å gå til fienden istedenfor sine allierte når L-13 ble oppløst. Jeg har ikke kriget annet enn indirekte med den karen her, men må bare innrømme at kontovaktene hans av Fugla-kontoen har irritert meg en del til tider. En god spiller med bra humor. Sånne spillere gjør v5 til et bra sted å krige!

12: Krigaren (BERM) - Det er mist én spiller på denne kontoen som kan krige. Han fant et ømt punkt hos oss, og satte nådeløst inn kniven der den gjorde mest effekt. Kaldt, nådeløst, og dessverre veldig effektivt.

13: Jeeeeeeright (PMS) - Meg selv. Ikke så mye å si her. Ganske fersk i gamet, og har nylig fått litt mer tillit i ledelsen spm flere har påpekt. Har falt et par plasseringer på rankingen pga at jeg innså at jeg måtte ta noen av gråbyene i clusteret mitt før morroklumpene i BERM tar alle.

14: Bananaphone (PMS) - En av mange bergensere på v5. Flink til det meste. Livlig på chat og forum. En kjærnekar.

15: Villarreal (NB) - Høres ut som en fotballfan på navnet. Er skeptisk til disse spillerne ettersom de er vanedyr når det er fotball på tv. Sørg for at angrepene dine treffer midt i landskampen (eller når favorittlaget får juling av en underdog) så er du garantert at lat går rett inn.

16: Kjetil1 (NB) - Må bare tilstå at jeg aldri har hørt om denne karen før... Kan være en positiv ting, men jeg mistenker han for å ha vokst raskt på innadlinger selv om jeg ikke har tatt meg bryet med å sjekke på twstats.

17: Attyla (NB) - Utbryteren fra NB. Var vel blandt oss i noen få dager før han bare forduftet. Ny eier på kontoen jobber knallhardt med å snu statistikken, og etterhvert som hjelpen fra stammen gradvis kommer fram vil nok statistikken snu her.

18: 176-276 (BERM) - En kar som plutselig har blitt mer aggressiv (mot PMS i alle fall. Ny eier eller bare nytt pågangsmot?

19: Nattsvermeren (PMS) - Min store skrekk i oppstarten her på v5. Men etter en sommerferie var vi plutselig stammefrender og gode venner.

20: Ebbern (NB) - Innbillte meg at denne karen var på tur nedover lista, men ser at han istedenfor vokser bra!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Mange fine lister her siden jeg så etter sist! Men likte Monster sin best da, klart!! Haha :)
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Vil prøve meg med en liten liste jeg :) Dere får bare rette på meg hvis det viser seg at jeg sier noe feil. Slenger bare det jeg vet om enkelte og kan se kjapt ut ifra TW stats.


1 runinter - -NB- - Runinter er en herlig spiller. Har lenge ledet poengranken suverent og leder også ODA. Har nå startet å adle BERM og når det gjelder denne spilleren er jeg glad for at jeg ikke skal forsvare meg! Men man må ikke glemme at også Cleo sitter og gjør en strålende jobb for denne kontoen!

2 176-176 - BERM - Enda Mikkel som sitter her hvis jeg ikke tar feil. Kontoen har fine clusteret og jeg er imponert over åpningen mot -NB-. Kontoen har adlet kraftig av kjetil1, men klarer man å fortsette i tempoet?

3 madder - BERM - Ser ut som denne kontoen rører lite på seg for tiden. Har ikke adlet siden slutten av juni og burde kanskje få opp tempoet da det kommer sultne ulver bakover på lista. Men kontoen var svært delaktig mot NumberOne, og det skal da ikke være lett å gjøre som denne fyren gjorde mot en så sterk spiller.

4 granpa - -NB- - Granpa er en av de vellykkede hertugene i -NB-, sammen med Runinter har han skapt en toppstamme. Han har jobbet hardt i det siste og vokst kraftig. Jeg klarte ihvertfall ikke å holde følge når han begynte å adle av Night. Blir spennende å se om han endrer litt retning for å delta mot BERM?

5 sama - -NB- - Vokser i rykk og napp og nå er han i nappe perioden. Han bare langer inn byer fra Night som om det skulle vært gråbyer. Ingen motstand? Han har da også front mot BERM, blir spennende og se hvordan ting utvikler seg.

6 Übersetzung - -NB- - Jeg vokser jevnt og trutt og skal jobbe på videre for å komme meg oppover på listene. Ligger lett til, men skal ikke se bort ifra at jeg finner meg nye områder. Har også fått inn en flink dual nå i nyere tid og kontoen er da ihvertfall aktiv :eek:

7 Beruang - -NB- - Også en spiller som vokser jevnt og trutt, adler godt i K43. Får se om denne nordlendingen kan nå nye høyder.

8 slemrev - PMS - Kjenner egentlig lite til endel PMS spillere, men denne spilleren vokser da jevnt. H*n har adlet mye smått og grått den siste tiden, men jeg ser frem til å se om det er noe futt i krigingen.

9 Leiv Eiriksson - BERM - Leiv Eiriksson er en konto der det har skjedd litt forandringer den siste tiden. Etter det jeg har skjønt er den originale Leiv Eiriksson, Espen aka Brann, en leder uten å spille. Men det skal vel være gode duals som tar seg av spillingen. Kontoen står for tiden stille, på tide at det skjer noe her?

10 AimEffect - PMS - Enda en PMS spiller jeg vet svært lite om. Ser ut til at han ikke har møtt på de store utfordringen hittil i spillet.

11 Villarreal - -NB- - Gard er en kjempe fyr. En god enkeltspiller og en god medspiller. Klatrer fort på rangeringslistene for tiden og jeg er vel en av de som burde passe seg. Night har vel fått kjenne nukene til Gard!

12 smud - BERM - Smud er en sterk spiller. Adlet mye av PMS en stund, men er roligere her nå. Kanskje en av jokerne til BERM?

13 Bananaphone - PMS - Ser ut som det er lenge siden det var krigsadlinger hos denne spilleren, men ser ut som det gikk fra mot fugla i perioder.

14 Krigaren - BERM - Nok en sterk BERM spiller, den siste tiden har riktignok veksten stått i å bygge opp gråbyer.

15 jeeeeeeright - PMS - En PMS spiller som har tatt seg til gråbyene den siste tiden. Det er da greit å tette clusteret, men kan vel bli litt kjedelig?

16 Nattsvermeren - PMS - Har tatt mye byer av Enjoy my Cookie, men ingen imponerende statistikker. Håper vi får se mer fremmover.

17 Ebbern - -NB- - Ebbern er en god spiller, kanskje litt lat i blant :eek: Men absolutt god. Tror han har fått litt ny inspirasjon gjennom krigen med BERM. Han adler voldsomt av Point Taken. og har startet godt, tror absolutt en Ebbern i slag kan være en joker for -NB- i krigen.

18 176-276 - BERM - Mye gråbyadling. Mistet 3 byer til Goyakleh ganske fort her i forrige uke. På tide å dra frem skillsa mot -NB-?

19 Bohic - PMS - Mye internadling her. Men vet fra tidligere verdener at dette skal være en god spiller. Håper du kan vise dette fremmover.

20 Goyakleh - -NB- - Goya var så ivrig at han tjuvstartet krigen. En spiller som kan det man skal kunne og antageligvis kommer til å tjene stort på krigen. Stå på Knut!


Topp 20:

-NB- - 8 stk.

BERM - 6 stk.

PMS - 6 stk.


Topp 100:

-NB- - 34 stk.

BERM - 34 stk.

PMS - 25 stk.


Håper alle får en god helg.

-Marty
 

DeletedUser

Guest
Elendig liste. Må si meg uenig i alt du skriver. Du virker som en inkompetent tulling.
 

DeletedUser

Guest
Flott liste

Hvorfor så uenig Pappa betaler? Har fattern stengt kredittkortene dine?
 

DeletedUser

Guest
2 176-176 - BERM - Enda Mikkel som sitter her hvis jeg ikke tar feil. Kontoen har fine clusteret og jeg er imponert over åpningen mot -NB-. Kontoen har adlet kraftig av kjetil1, men klarer man å fortsette i tempoet?

Du tar delvis feil. Jeg er fortsatt på kontoen, men har ikke gjort noe på den siden i høst. De siste månedene, kanskje siste halvåret, er det Arcon som skal ha all fortjenesten for det kontoen har opprettet :) Credit where credit is due, eller noe i den duren.
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ny måned og ny liste.

1 runinter -NB- lite forandring her. har regjert på toppen av lista siden....en gang. ser ikke ut til å tape noe av forspranget heller. en monsterspiller av de skjeldne.

2 176-176 BERM er vel ikke mye å si her heller. men er nå 1.2 mill poeng etter Runinter og klarer ikke å holde samme tempo som "kongen".

3 Übersetzung -NB- har steget 3 posisjoner siden sist. spiser på mange spillere og øker jamnt og trutt i poeng. har bare mistet smått utrolige 3 byer i sin tid her på V5. (nå får vi sikkert en utrolig mengde skryt på forumet vårt om hvordan han med en utrolig innsikt i menneskesinnet klarer og gjøre dette, samt en masse svada om hans fortreffelighet innen ren og uforfalsket millitær strategisk innsikt som får E.Rommel til å virke som en førsteårs speider).

4 sama -NB- en KRIGER som jeg liker. stille og rolig på overflaten, men det koker under topplokket på denne spilleren. tar Madder-byer som han vil, og det imponerer i allefall meg som vet hva madder-kontoen står for. stiger litt rykkvis uten at det er en svakhet.

5 granpa -NB- min egen "lille" muse. har alle de kvaliteter som jeg ønsker jeg hadde. snill og grei dagen lang om man bare stryker ham med hårene og oppholder ham med godmatprat. og er derfor lett å undervurdere. men gjør aldri den feilen, for da spiser han dere...lett.

6 Beruang -NB- nok en -NB- spiller på denen lista. er, slik som jeg kjenner ham, den mest hjerteløse av alle -NB- medlemmene. et lite ord som kan misstolkes er nok for å pådra seg hans vrede. og den er som regel helt uten grenser.
men ellers er han snill å grei. :eek:

7 Leiv Eiriksson BERM trenger denne kontoen virkelig mer omtale? er nok den mest aggressive spilleren jeg har møtt. der det ikke nytter med rå kraft har, har du bare ikke brukt nok rå kraft. har vel det største aktivitetsnivået jeg vet om.

8 slemrev PMS stille og rolig spiller som er stabil på denne lista. vet egentlig ikke så mye om denne spilleren, og det sier vel sitt.

9 AimEffect PMS nok en rolig spiller i PMS. men har nå startet opp mot Madder-kontoen og der går det unna. har tatt en god del byer der i det siste. og det får meg til å lure på om jeg bare stinker i dette siden jeg bare har tatt noen få og kunn etter massive angrep på den.

10 Bananaphone PMS denne spilleren har en brutal front mot BERM og tar byer fra knallsterke BERM-medlemmer. og det sier meg at dette er en spiller som kan "faget" sitt. har fått en masse respekt for denen spilleren i det siste.

11 Ebbern -NB- *sukk* er enda litt småforelsket i denne spilleren. er umulig å ikke kjenne litt somerfugler i magen når denne gutten "guttser" på. og er helt uimotståelig når han gidder å kjøre på.

12 Villarreal -NB- vår egen lille solstråle. har noen gudebenådede følelser.....for deg selv. kan dette spillet langt bedre en meg og er nå "litt" irritert på NIGHT p.g.a. noen påståtte greier som jeg skal unnlate å kommentere her.
er uansett en kjernekar som alle bare må like.

13 jeeeeeeright PMS holder enda på å tette cluster? litt internadling og gråbyer. ligner litt på Hunneren Attila, legger alt flatt.

14 madder BERM var vel på 3 plass før angrepene startet. har ikke maktet å demme opp for trykket fra to stammer. og akkurat det sier jeg ingenting på. eneste som er litt irriterende er at jeg ikke klarer å ta flere byer her. hva er det jeg gjør som ikke de andre gjør. her har jeg helt tydelig en jobb å gjøre.

15 Krigaren BERM lever vel ikke opp til navnet sitt nå? blir mye barbar-byer og internadlinger nå.

16 Nattsvermeren PMS en god spiller som tar mye BERM-byer. men jeg har på følelsen at det bor mer i denne spilleren en det som denne lista viser.

17 176-276 BERM har tatt noen -NB- byer i det siste uten at jeg misstenker at det var rare motstanden der. tar også en del gråbyer og sender angrep i hytt å pine over hele fjøla uten at noen enda har blitt nevneverdig skremt av det.

18 Phsykes BERM er en grusom motstander nå han er i form.(forutsatt at det er den orginale vi snakker om her). har tatt byer av både PMS og -NB-.

19 Bohic PMS ny spiller på lista. har kommet seg dit på et samensurium av intern- og fiende-adlinger. vet ikke så mye om den kontoenen...enda.

20 smud BERM mistet en del byer til -NB- og PMS p.g.a. massive angrep. litt forundret over at kontoen ikke mistet mer til tross for angrepene. og kontoen fikk jo et greit OD-d "boost" i den perioden.
så en masse kredd til eiere(ne) til dene kontoen for den forsvarsjobben som er gjort her.
 
Sist redigert:
Topp