TOP 20 Stamme and spillers

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
fin liste villa :)

DN dominerer k54 ganske greit. Divine har IAP med psycho og DN men blir tested veldig ryktes det. hva som skjer på den fronten blir spennende :D

Forte tar seg vel opp mer etter sommerferien tenker jeg.
noobs vokser sakte og blir gode adelsbyer for forte?

v9 er kjedelig og kontinentene er allerede delt opp. Men noe action kan det jo bli :D

Har du ikke peiling på hvor din egen stamme er engang:eek:
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vi har det fint i k55. hvorfor skal vi dra til k44 for å møttes når vi allerede har møtt hverandre i k55:cool:
 

DeletedUser

Guest
1 DN - Sterk stamme som allerede nå kan sies å ha delevis vunnet K45. Har siden oppstart imponert med få og offensive spillere som dominerer sine områder. Kan nå langt.
2 Divine - Ryktes at de har IAP med både Psycho og DN. I så fall er det vel ikke så alt for lenge til noe skjer her, er begrensa hvor lenge en stamme med så mange gode og aktive spillere ønsker å kjempe om de få gode byene som er å finne i nabolaget. En stamme sammensatt av en del flinke spillere. Tipper det ender i en krig med Psycho om K55 en gang, og hvem som vinner den er ikke godt å si.
3 Psycho - Mye av det samme som Divine. En del flinke spillere, som gjør at stammen kan kunne nå langt. En del fakenicks ute og går, så enda litt vanskelig å si hvem som er hvem.
4 Forte - Har ligget litt lavt i det siste på offenltig forum, men ingame går det bedre. Leser noen mener at de skuffer litt, men er ikke enig. Virker å ha rimelig grei kontroll på K54 enn så lenge.
5 BRO - En grei stamme med noen flinke spillere. Gjort det ganske bra i starten, men mistet So Saftig til DN, noe som var et stort tap, selv om det ryktes at de har et lite samarbeid enda. På sikt tror jeg ikke BRO vil bli å finne på V9.
6 J.F.F - Egen stamme.
7 Nooobs - Borte?
8 JFFR - Egen stammefamilie.
9 -A- - Enda en K44-stamme. Noen kjente fjes, men tror ikke disse vil bli å regne med.
10 =WOR= - Holder neppe.
11 RAGE - En tredje stamme i K55? Ser ut til å få juling.
12 JFFN - Egen stammefamilie.
13 JFFA - Egen stammefamilie.
14 FU - Stamme basert på rimmen i K55? Virker litt spennende.
15 JFFS - Egen stammefamilie.
16 NB - Ingen aning.
17 10. - Ingen aning.
18 UN - Flink leder i Oxcyder, resten er lite å skryte av.
19 TSWK - Ingen aning.
20 UTG - Faller.


Fin liste Gard.
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg er ny her, men prøver likavel på en liste.

1 DN: har en jamn stigning på poeng lista. har bare mistet en by så langt. har faktisk et vist gjennomtrekk av medlemmer. og det er jo litt rart så lenge de enda topper lista.
litt snodig med en internasjonal stamme på en .no server. kan det være det er der problemet ligger?
men jeg tror de vil bestå enda en stund.

2 IP. dette ser jo på papiret ut som en knall-stamme. mange sterke navn der (gjemt bak andre navn, men jeg vet jo hvem noen av dem er) men er det for mange gode spillere der? klarer de å trekke i samme retning alle sammen? det vet vi ikke enda, men om de gjør det så blir de farlige.

3 Forte: nok en bra stamme. lite bytte på medlemmer og det er jo aldri feil. men det ser ut til at de sliter litt med at enkelte medlemmer ikke er så aktiv som ledelsen ønsker. men klarer de å få det rettet på, så kan de gjøre mye galt.

4 Devine: er vel en stamme i fritt fall. mister/sparker mange medlemmer nå så dette ser ikke bra ut. kan det være p.g.a. et litt femi stammenavn at de flykter? ikke vet jeg, men noe bør gjøres.

5 J.R.R: er vel RUAB sitt prosjekt. har fått med seg en del gode navn der. men problemet med det er jo at de er opptatt i andre verdner også. og da kan de fort avslutte om de blir tvunget til å velge p.g.a. tidsklemma.
men de kan fort gjøre det skarpt om de gir på.

6 Psycho: hvordan kan det ha seg at det bestandig er en stamme som kaller seg for noe med Psycho i alle verdnene som uten unntak går på snørra? og om disse skal klare å gjøre det anderledes i denne verden, bør de finne på noe smart nå. mister medlemmer i hytt og pine og viser ingen synlige tiltak for å vinne det tapte tilbake.
mulig ledelsen bør se over hva de tilbyr medlemmene siden de stikker av.

7 JFFA: en akademistamme. plages litt med inaktivitet og sånn. men det er vel slik det skal være med et akademi? men kan sikkert være en resurs for JFF.

8 -A-: har faktisk noen gode medlemmer som har spillt litt før. rart de ikke lykkes bedre da.
men det er jo ikke alle som er skapt til å lede andre. ikke noe vondt ment med det. det er bare slik det er.
men om de bestemmer seg om en taktikk som funker for dem så kan de sikkert gjøre det surt for mange rundt dem.

9 Fu: ser ut som et sammensveiset gjeng. har noen innaktive medlemmer som de bør titte nærmere på. men kan helt sikkert nå langt om de vil p.g.a. stammestrukturen.

10 JFFR: nok en akademistamme. får inn medlemmer siden de kan tilby en relativt trygg tilværelse. men er de noe verdt i en kampsituasjon? det får vi sikkert svaret på etterhvert.

de plaseringene under her er såpass flyktige at jeg venter med å kommentere dem.

ps: jeg skrev dette kun for å få et outstanding rykte, så da vet dere hva dere må gjøre.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså, internasjonal er kanskje litt feil og, vi har noen som kommer fra andre steder i Norge, så da synes vi det er fint hvis vi blir kontaktet på engelsk ;)

3 kontoer der det finnes noen som ikke kan norsk, så sånn altfor ille er det ikke :D
 
Topp