TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Får lage liste jeg da, må bare vente til Forte har tatt rank 1 så det ser bra ut :rolleyes:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
TrAnxZ tar for seg top 6 stammer

Rank: 1
Stamme: IP
Poeng: 210.620
Spillere: 17

image.php

Etter at IP ble opprettet har det gått en vei - oppover. En god gjeng med utbrytere som nå leder v9. Er en farlig stamme og regne med. Spør hvordan det går mot DN, samtidig som at de ikke er bestevenner med de andre stammene. Ikke noe statistikk å vise fram. Har mange gode og dyktige medlemmer, som sett bort fra en spiller, har god og gjevn vekst. Har pr dags dato FEM spillere på top 20, og innehar dermed 25% av top 20.


Rank: 2
Stamme: Forte
Poeng: 204.903
Spillere: 16

image.php

Pinex Forte, tar vekk smertene? Forte gjør det bra, og er kun fattige 3k poeng unna IP på rank 1, og det med 1 spiller mindre. Forte har hatt en gjevn og fin vekst, og sakte men sikkert krøpet oppover rangeringslisten. Fra 10. august til 20. august har stammen nesten doblet seg i poeng, og kun rekrutert en spiller. Verdt og merke seg at det kun er snakk om 16 medlemmer, og 18 stammebytter (!). Vi får se hvordan denne stammen gjør det, men bra spår jeg at det blir. De taper vel ikke akkuratt på Av DN går mot Divine, Psycho og IP. Stammen innehar også nummer 2 og nummer 3 på rangeringslisten for spillere, og har FEM spillere på top 20, og innehar dermed 25% av top 20.

Rank: 3
Stamme: DN
Poeng: 181.953
Spillere: 17

image.php

En aggressiv stamme kan man vel si, etter Zippymaster's krigsærklæring mot Divine, Psycho og IP. Har en mindre fin vekstgraf som ligner på en bra berg og dalbane. Minuset er at en bra berg og dalbane går nedover, men dette er jo noe som skyldes v9s tronende leder blandt spillerne, So Saftig. DN, har som de fleste her, flere gode navn blandt medlemmene. Dette vil bli en spennende krig, eller kriger kan man vel si. DN har FIRE spillere på top 20, og innehar dermed 20% av top 20.

Rank: 4
Stamme: J.F.F
Poeng: 139.893
Spillere: 20

image.php

RUAB er her med stammen sin igjen. J.F.F er vel en stamme som har vært innom tilnermet alle verdene på den norske serveren, med RUAB, kongen av forsvar, i spissen. Verdt og merke seg at i motsetning til tidligere så har J.F.F flere gode navn på blokka, og de er enda fler. Disse kan faktisk utgjøre en seriøst trussel, med den mengden spillere de er. Samlet er J.F.F familien hele 6 stammer, og over 100 spillere. Skummelt. J.F.F har EN (Gard...) på topp 20, og innehar dermed 5% av top 20.

Rank: 5
Stamme: Divine
Poeng: 135.999
Spillere: 11

image.php

Stammen med en vekstsgraf som ligner på en dårlig berg og dalbane etter flere spillere migrerte seg til IP. Hakkespetten gjør det godt på v7, men v9 ser ikke ut til å bli en like stor verden for han, verken spiller eller stamme messig. HG har FIRE spillere på top 20, og innehar dermed også 20% av top 20.

Rank: 6
Stamme: Psycho
Poeng: 98.838
Spillere: 12

image.php

Tror det bare er nedom og ned igjen for denne stammen. Virket lovende, men dette er bare ikke verdt noen kommentarer. For 9 dager siden var dere noe. Føler at det ikke er noe mer å kommentere for denne stammen. 0 her og 0 der. Lykke til mot DN får man vel si. Om det rekker å bli noe krig her...


- TrAnxZ
 
Sist redigert:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
sup rtard, V7 og V9 har da ingen connection?

Stammen med en vekstsgraf som ligner på en dårlig berg og dalbane etter flere spillere migrerte seg til IP. Hakkespetten gjør det godt på v7, men v9 ser ikke ut til å bli en like stor verden for han, verken spiller eller stamme messig. HG har NULL spillere på top 20, og innehar dermed også 0% av top 20.

Og jo, vi har både toppspillere her på V9 og V7 om du faktisk hadde tatt deg tid til og sjekket.. Mtp at jeg ikke har farmet på 2 uker nå, så holder jeg, som spiller, en god rank :).
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
sup rtard, V7 og V9 har da ingen connection?



Og jo, vi har både toppspillere her på V9 og V7 om du faktisk hadde tatt deg tid til og sjekket.. Mtp at jeg ikke har farmet på 2 uker nå, så holder jeg, som spiller, en god rank :).

V7 og V9 har ikke noen connection. Men du spiller på begge verdene. Derfor finnes det noe som heter SAMMENLIGNING av prestasjon på de to verdene spiller- og stammemessig.

Angående spillere på top 20 var det en liten skriveleif, var egentlig ment til stammen under.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Du får komme og spille mot meg på V7 og V1 der jeg er aktiv da, hehe:). Jeg mistet litt spillelysten etter og ha blitt dolket av gamle venner som jeg hadde forhåpninger om og stole på, men den gang ei..
 

DeletedUser

Guest
Flott liste nikkoP, så får vi bare håpe det blir flere som kommer med lister:)

(hvem vet, kansje jeg tar meg tid til å lage en liste og) :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
-Komentar om stammen
- Har de mistet/hentet noen gode navn
- Ledelses rangering (sterk-god-middels-ok-dårlig-svak-elendig)
- Mitt tips om oppover/nedover

1.Forte:
-Kom sakte, men sikkert og har nå festet seg til toppen.
-Har den siste tiden fått inn so saftig, og han har fått dem langt fra andreplass
-Sterk ledelse
-Garantert toppen lenge

2.IP:
-Nokså ny stamme som har overasket. Har andreplass, men har ingen mulighet til å nå toppen (ennå) og tror dette er toppen de vil nå.
-Såpass nye at de ikke har merket seg med noen overganger
- Sterk ledelse
-Føler de vil falle litt snart, men ikke lenger ned enn 4-5.

3.Dn:
-Var lenge på topp, men har falt nedover den siste tiden.
-Mistet so saftig og dette har skadet dem hardt.
-Sterk ledelse
- Tror ikke disse vil komme opp igjenn, desverre

4.J.F.F:
-Kjent stamme for alle. Har for en gangs skyld fått inn alerede kjente navn og det merkes.
- Holder på medlemmene sine. Bra!
-Sterk ledelse
- Topp 3 snart, førsteplass vis de er heldige.

5.Divine:
-Var en stund på toppen men ligger nå mye dårligere ann
-Mistet mye godt. Mulig de får inn lojale medlem snart
- Sterk/middels ledelse
-bye bye. Lykke til på en annen verden

6.Psycho:
-Var også toppstamme før, men den tid er forbi
- Lite nytt i d siste
-Svak+ ledelse
- Trolig siste krampetrekning

7.JFFR
- Understamme. Personlig liker jeg ikke familier, så tviler på at d vil vere så mange av dem senere.
- Rolig bytting siste tiden
- Ok ledelse
- Holder seg kanskje

8.JFFA
-Var over hovedstammen en stund, men ser at d var før og nå er nå. Personlig liker jeg ikke familier, så tviler på at d vil vere så mange av dem senere.
- Lite nytt herfra
- Ok ledelse
- Holder seg kanskje

9.-A-
- Kjenner til mange navn her, og er overasket over at dere ennå er her.
- Mistet lite i d siste.
- God leder
- Komer oppover

10.FU
-Aner ingenting om dem...

11.JFFS
-Personlig liker jeg ikke familier, så tviler på at d vil vere så mange av dem senere
-Ingenting nytt
- Ok ledelse
- Dette går nedover


12.FoR
-Har gode navn, men har skuffet.
- Stille i portene
- Sterk leder ledelse
- Faller nok langt ned

13.UN
- Blank

14=WOR=
-?

15(plass).10. (stammen)
- Vet lite om dere, men kjenner til noen navn
- Fått inn noe å fylle stammeplassene med
- Er den dårligste ledelsen på hele topp 20 lista

16-20
Kom dere opp til topp 15 og jeg vil vurdere å si noe om dere.

Kom gjerne med komentar til lista ;)
 

DeletedUser

Guest
-Komentar om stammen


1.Forte:
-Har den siste tiden fått inn so saftig, og han har fått dem langt fra andreplass


3.Dn:
-Mistet so saftig og dette har skadet dem hardt.

følte meg litt glemt her. men det er kanskje det beste :D

Ellers fin og ganske korrekt liste. Håper andre folk også tar seg tid til å lage så bra lister!
 

DeletedUser

Guest
Schizo e egentlig secret medlem av en stamme som heter Tattoo Girls
 

DeletedUser

Guest
1.Forte:
-Kom sakte, men sikkert og har nå festet seg til toppen.
-Har den siste tiden fått inn so saftig, og han har fått dem langt fra andreplass
-Sterk ledelse
-Garantert toppen lenge



Må redigere deg litt her.
Vi tok førsteplassen før Schizo og SS kom til stammen !
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
1.Forte:
-Kom sakte, men sikkert og har nå festet seg til toppen.
-Har den siste tiden fått inn so saftig, og han har fått dem langt fra andreplass
-Sterk ledelse
-Garantert toppen lenge



Må redigere deg litt her.
Vi tok førsteplassen før Schizo og SS kom til stammen !

Les d jeg har merket av. So saftig og han andre fyren fikk dere til å stikke fra andreplass. Før d kom var der konkuranse om førsteplass. Så har alt på d rene :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
-Komentar om stammen
- Har de mistet/hentet noen gode navn
- Ledelses rangering (sterk-god-middels-ok-dårlig-svak-elendig)
- Mitt tips om oppover/nedover

1.Forte:
-Kom sakte, men sikkert og har nå festet seg til toppen.
-Har den siste tiden fått inn so saftig, og han har fått dem langt fra andreplass
-Sterk ledelse
-Garantert toppen lenge

2.IP:
-Nokså ny stamme som har overasket. Har andreplass, men har ingen mulighet til å nå toppen (ennå) og tror dette er toppen de vil nå.
-Såpass nye at de ikke har merket seg med noen overganger
- Sterk ledelse
-Føler de vil falle litt snart, men ikke lenger ned enn 4-5.

3.Dn:
-Var lenge på topp, men har falt nedover den siste tiden.
-Mistet so saftig og dette har skadet dem hardt.
-Sterk ledelse
- Tror ikke disse vil komme opp igjenn, desverre

4.J.F.F:
-Kjent stamme for alle. Har for en gangs skyld fått inn alerede kjente navn og det merkes.
- Holder på medlemmene sine. Bra!
-Sterk ledelse
- Topp 3 snart, førsteplass vis de er heldige.

5.Divine:
-Var en stund på toppen men ligger nå mye dårligere ann
-Mistet mye godt. Mulig de får inn lojale medlem snart
- Sterk/middels ledelse
-bye bye. Lykke til på en annen verden

6.Psycho:
-Var også toppstamme før, men den tid er forbi
- Lite nytt i d siste
-Svak+ ledelse
- Trolig siste krampetrekning

7.JFFR
- Understamme. Personlig liker jeg ikke familier, så tviler på at d vil vere så mange av dem senere.
- Rolig bytting siste tiden
- Ok ledelse
- Holder seg kanskje

8.JFFA
-Var over hovedstammen en stund, men ser at d var før og nå er nå. Personlig liker jeg ikke familier, så tviler på at d vil vere så mange av dem senere.
- Lite nytt herfra
- Ok ledelse
- Holder seg kanskje

9.-A-
- Kjenner til mange navn her, og er overasket over at dere ennå er her.
- Mistet lite i d siste.
- God leder
- Komer oppover

10.FU
-Aner ingenting om dem...

11.JFFS
-Personlig liker jeg ikke familier, så tviler på at d vil vere så mange av dem senere
-Ingenting nytt
- Ok ledelse
- Dette går nedover


12.FoR
-Har gode navn, men har skuffet.
- Stille i portene
- Sterk leder ledelse
- Faller nok langt ned

13.UN
- Blank

14=WOR=
-?

15(plass).10. (stammen)
- Vet lite om dere, men kjenner til noen navn
- Fått inn noe å fylle stammeplassene med
- Er den dårligste ledelsen på hele topp 20 lista

16-20
Kom dere opp til topp 15 og jeg vil vurdere å si noe om dere.

Kom gjerne med komentar til lista ;)

vet du ikke noe om =WOR= når vi har vært der en god stund =P
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nicehunter, må si dere er ekstremt gode :eek:

Fan nr. 1 av Sylphida den 21.08. klokken 01:46
Hey!

If you ppl still gonna attack, we have to clear war, and that will became a trouble for your tribe I think.

So stop every attack at [player]Atakapa[/player].

nicehunter den 21.08. klokken 09:13
We are in a litt war with ip if we dont atteck them they win ^^

nicehunter den 21.08. klokken 09:31
ssrry don't he go in your tribe =P but than we can stay but he can not take us to okey =)

nicehunter den 21.08. klokken 09:31
don't se he*

nicehunter den 21.08. klokken 09:33
vet du er norsk det er bedre =) har dyslekis begynte ikke med engelsk undervisning før i 6 ikke akkurat mitt sterke fag =P

eneklt og greit

1. han har sendt trussler til noen av spillerne våres i familien derfor angrepen =)

2.vi slutter med det om han slutter prøve ta noen av våres =)

Fan nr. 1 av Sylphida den 21.08. klokken 10:57
Han slutter.

nicehunter den 21.08. klokken 11:01
ok da er vi enige =)

Fan nr. 1 av Sylphida den 22.08. klokken 17:28
-Bloodaxe- attacks.

nicehunter den 22.08. klokken 17:37
har gitt bekjsed om ikke angripe skal ta det =)

Fan nr. 1 av Sylphida den 24.08. klokken 15:52
Ser ut som dere ønsker krig?

nicehunter den 24.08. klokken 16:57
eg ønsker ikke men stammen gjør det ikke noe eg kan gjøre noe med =( egentlig ønsker det bare han vekk =)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe =) i know vet er dårlig i engelsk BTW men stammen liker ikek ahn og han har sendt ut mange trussler derfor angriper vi ahn uansett har vi nok med IP vi trenger ikke dere også =) no som vi endelig har fått fred emd Divine og psycho der vi urtolig nok vant 1 kamp mot psycho som det avsluttet for så erklære krig igjen for så vi vant igjen =)
 
Topp