TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
kan prøve meg på en liten liste så alle kan få noe å smila av på bittelille julaften. Jeg er forholdsvis fersk i verdnen her, kun spilt et par mnd, men har dannet meg følgende bilde om topp 20 kontoer:

1- Carnifex – Fantastisk konto med høy aktivitet. Troner foreløpig suverent i tet. Mange anklager denne kontoen for pushing, men de som kjenner kontoen vet dette ville vært langt under moralen spilleren(e) kontoen tilhører ☺ kan etter min mening gå ut som største konto når v9 avsluttes.
Ligger på 2.plass i OD, men vil trolig toppe denne om ikke lenge.

2- Paausan – Konto som består av tre aktive spillere. Snowy, Paausan og meg selv, utfyller hverandre godt. Også denne kontoen disses for innadlinger, men viste jo at man kan mer enn innadling gjennom rask eliminasjon av landeplage. Tror vi kan lage trøbbel for flere av våre fiender om aktivitetsnivået oppretholdes.
Ligger på 4. Plass i OD men kommer til å klatre her, spesielt ODDrangen kommer til å eksplodere etter mage provoserende mld på forumet ☺ hehe

3- Fan nr. 1 av Sylphida – troner suverent på ODD ☺ hva skal man vel med venner, når man har en så høy aktivitet selv. Solid spill, men dette er kontoen alle fiender elsker å hate ☺ Tror kontoen kan nå langt om motivasjonen og aktiviteten opprettholdes. Bare pass på at motstanden ikke blir alt for stor, kan fort være at den blir det ☺

4- DONslask – 11. Plass på OD, har ikke blitt utsatt for de værste angrepene ennå i likhet med paausankontoen. Tatt litt mange små gråbyer siste tiden. Men tror kontoen kan sparke litt fra seg. Spennende å se hva kontoen egentlig duger til etter hvert ☺

5- McBitch – 5. Plass OD. Bra både offensivt og defensivt. Kontoen betår av flere atkive spillere, som kan sine saker godt ☺ Blir morsomt å følge kontoen videre!

6- Villarreal – 7. Plass på OD. Imponerende adlingsinnsats mot Ruab siste to dager. Dårlig gjort å ta småbarnsfedre i julestria! Men lurt da. Tror denne kontoen kan bli en hard nøtt å knekke her på v9, men ikke umulig ☺

7- Mr. Xxx – 10. Plass OD. Stoppet litt opp veksten som følge av viktige tentamner. Disse er ferdige nå, og jeg tror vi vil se en økning i alle rangeringer om aktivitetsnivået blir det samme som før tentamnene :)

8- Lord Sayver – 3. Plass OD. Gammel stammefrend av meg fra v3 ☺ herlig provoserende, dyktig spiller både offensivt og defensivt! Gleder meg til litt fighting her i v9. Troen på at kontoen her kan nå langt så lenge det fine aktivitetsnivået opprettholdes!

9- Xenex – 32.plass OD, men kanskje ikke så rart med tanke på beliggenhet. Dyktige, herlige folk på kontoen, som kan sine saker mer enn bra nok for å kunne nå langt her på v9 ☺ aktiviteten er bra, så vil tro en solid stigning på flere rangeringer etter hvert her ☺

10- Major zod – 34.plass OD. Litt mange gråbyer. Tror dette er en av de svakere kontoene i dn uten at jeg kjenner kontoen veldig godt. Konvertert fra FU til DN, men holder nok mer et FU nivå når det kommer til spillmessige ferdigheter (dvs lavere enn DN kvalitet). Vi får se hva fremtiden bringer her, men tror du vil bli forbigått av en del spillere etter hvert.

11- Trustie – 17. Plass OD. kul fyr som styrer spakene, aktiv og spillmessig god ☺ spår deg en lysende fremtid. Topp ti innen kort tid ☺

12- lurvee – 20. Plass OD. Kjenner ikke denne kontoen godt, men ser ut som at den har skapt litt trøbbel for flere i j.f.f klanen. Fått litt lite motstand, så tror nok dette sier mer om motstanderne enn om nevnte konto. Spennende å følge deg videre!

13- Corsix – 23. Plass OD. Plagd en del småspillere rundt seg. Spennende å se hvordan det går videre når motstanden tilspisses ☺

14- Valley – 35. Plass OD. Litt samme kommentarere som de to foregående. Kjenner for lite til kontoen og de rundt for å kunne komme med no konstruktivt!

15- Ensifux – 121. Plass OD. Har ikke hatt noe motstand, og har måttet innadle en del. Men Gud for en deilig mann ☺ hærlig spiller som kommer til å sette sitt preg på v9 etter hvert. Dyktig konto! Bare vent å se ☺

16- Orly – 21.plass OD. Vet for lite om kontoen, men ser ut som den har fått lite motstand til nå ☺ spennende her også å følge med videre ☺

17- Fingreslitte – 75.plass OD. På tross av lav OD rang herjer denne spilleren med de rundt seg, fantastisk stigning. Konto som kan vokse inn i himmelen tror jeg ☺ spennende når du får god motstand. Tror dette er en konto ikke mange har så lyst til skal komme for nærme ☺ hehe

18- Lyndig123 – 14.plass på OD. Om den dama på profilen er noe i nærheten av virkeligheten tør jeg hvertfall ikke si no stygt. Hehe. Jobbes jevnt mot DN, og virker som en av kontoene som virkelig kan sine saker godt, selv om angrepene mobbes litt av spillere i DN. Men for de så tror jeg egentlig du er en pain in the a** ☺ Håper å se deg klatre på flere av rangene ☺

19- RUAB – 8. Plass OD. Har stått lenge meget godt mot DN, ikke bare for sin egen konto. Mannen som styrer spakene her omtales varmt av de fleste, at han er dyktig i spillet og en dyktig leder er det ingen tvil om. Litt bekymringsfullt med alle byene som er mistet siste par dagene. Julestria er no dritt ☺ hakke tid til så mye TW da med en herskare unger man skal sørge for blir fornøyde til JUL! Håper du kommer deg raskt på bena igjen etter hardkjøret fra villaareal ☺ godt med litt julefred snart!

20- Oxcyder – 12. Plass OD. Står godt i mot angrep, selv om noen få byer har blitt tapt. Men virker som en spiller som gir DN litt motstand hvertfall ☺ Kjenner ikke konten godt nok til å kunne si no mer konstruktivt, annet enn at jeg håper aktiviteten holdes opp, for da kan kontoen fort begynne å klatre litt vil jeg tro ☺


GOD JUL :jblunk:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fint å se at noen endelig gidder å lage liste igjen :jfornøyd:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Flott med ny liste ja. Pen var den og!

Angående angrepstidspunkt synes jeg det er like ille når de angriper meg når jeg er på fylla. :confused:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Skal sies at dette er ikke noen enmannsraid, men heller en vellykked aksjon av DN. Noe som vil synes på statsen i dagene som kommer, vil jeg regne med ;)



Ja! :jblunk:

Pppffftttt, du har bare skummet deg gjennom off byene mens jeg har bruset gjennom def. byene, så så klart er det enmannsraid! Av meg :cool:
Bra liste ja btw torsth3! ;)
 

DeletedUser

Guest
10- Major zod – 34.plass OD. Litt mange gråbyer. Tror dette er en av de svakere kontoene i dn uten at jeg kjenner kontoen veldig godt. Konvertert fra FU til DN, men holder nok mer et FU nivå når det kommer til spillmessige ferdigheter (dvs lavere enn DN kvalitet). Vi får se hva fremtiden bringer her, men tror du vil bli forbigått av en del spillere etter hvert.



GOD JUL :jblunk:

Major zod er en ganske sterk spiller han harr vokst skikkelig i det siste ser at han kan ta ned mr.xxx sin dominasjon i krigen mellom sidene FU/DN mot IP og JFF og UN
 

DeletedUser

Guest
Major zod er en ganske sterk spiller han harr vokst skikkelig i det siste ser at han kan ta ned mr.xxx sin dominasjon i krigen mellom sidene FU/DN mot IP og JFF og UN

Som sagt, kjenner jeg ikke kontoen godt. registrerer bare at 9/10 siste byene er gråbyer (stort sett små). Blir spennende å se videre ja :) ikke like imponerende som andre spillere så langt etter min mening bare :) kan være jeg gjør en undervurdering. vi får se :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå skal JEG være objektiv, så langt det lar seg gjøre selvsagt :rolleyes:

1 Carnifex IP 982.551 116 8470 - Endelig på top 1 ODA, så får vi se hvor lenge de er der da, men burde vært der for lenge siden når vi ser på antall byer. Veldig offensive folk her, kanskje litt for avhengig av def fra andre for hva som er trygt? Nuker bort stacks pga. overflodig av tropper?
2 paausan IP 863.657 96 8996 - Bedre folk her i mine øyne, mer stabilisert konto og har gjort en god jobb mot Lande, hatt fordel som Carni. med internadling, men har ikke styrket stammen med det (internadlingene) så går litt opp i opp.
3 Fan nr. 1 av Sylphida DN 593.322 70 8476 - Fått for liten del av kakka mot RUAB :p
4 DONslask DN 520.121 63 8256 - Fy av meg, lære av meg på v8 er ikke veien å gå, blir koz å se hva han får ut på det nye området sitt.
5 McBitch DN 513.742 53 9693 - Digger deg Emil, får starte å adle a ;)
6 Villarreal DN 500.919 53 9451 - Tatt en alt for stor del av kakka mot RUAB, ekstremt god på å ta byer lett og fort, dårlig gjort å starte mot ruab en dag før vi skulle starte så jeg ikke kunne adle pga. farming! S-T-Y-G-G-I-N-G :p
7 mr. xxx IP 458.827 55 8342 - Ukjent spiller for meg, sliter litt nå ser e ut som? Men var visst noe skole, verdt å følge med videre.
8 Lord sayver DN 397.552 44 9035 - Ny dual her, ekstremt gode folk og med stort potensial og godt område, adling på deg nå syvern!
9 Xenex IP 368.265 43 8564 - Ukjent, lav OD
10 trustie IP 311.350 34 9157 - God spiller, valgte IP, klarer seg bra.
11 Major Zod DN 304.249 39 7801 - Fått refs for gråbyadling av IP, men da bør IP se på seg selv først sier jeg :D (lite objektiv nå gitt). Vil overraske IP tror jeg.
12 lurvee DN 284.204 29 9800 - Spiller jeg har ekstremt sansen for her, ukjent og dødsfarlig, vil klatre.
13 valley DN 274.291 29 9458 - Ikke altfor kjent, men har klart seg mye bedre her enn på andre verdner, tiden på giri på v8 har nok hjulpet i skillz, fint for oss :)
14 Corsix DN 273.929 31 8836 - Ny spiller som med DON, dårlig beligenhet for å være med på det store, adler smart.
15 Ensifux IP 271.609 31 8762 - Internadling, OD er forferdelig, fått andre til å gjøre jobben ser e ut som, spennende å se hva konto egentlig klarer.
16 ORLY DN 260.900 28 9318 - Dere vil selv snart være enige med meg om hans skillz, excellente.
17 fingreslitte TIUR! 250.272 33 7584 - Pointwhore skal visstnok være her, lever på Carnifex og paausan en så videre ser e ut som.
18 Lyding123 UN 241.799 25 9672 - Harde tider nå, klatrer nok litt i nærmeste fremtid for snart å falle.
19 Oxcyder UN 222.162 27 8228 - Holder seg stabilt til etter nyttår så går det vel nedover her og.
20 RUAB J.F.F 212.790 27 7881 - Ser ut som det går hardt for seg nå, går nok ned.
 

DeletedUser

Guest
Bra jobbet her zippy :) objektivt og fint så og si hele veien! likte listen godt :jfornøyd: Fortsett med slike innlegg :)
 

DeletedUser

Guest
17 fingreslitte TIUR! 250.272 33 7584 - Pointwhore skal visstnok være her, lever på Carnifex og paausan en så videre ser e ut som.

Hysj da, skal liksom være hemmelig! :mad:

Er herlig å bli boosta skal jeg si deg, ligge på rimmen og gjøre det jeg kan best: poenghore! :D Er bare skuffet over at OD-en min er såpass høy, vært litt mye def rundt meg syns jeg! Om dere i DN kunne tømt byene deres for tropper når jeg får somla meg litt nordover hadde det vært ypperlig, prøver å kapre 1.-plassen på poeng uten å ligge på topp 100 ODA nemlig!

God jul! :jblunk:
 
Topp