TOP 20 Stamme and spillers

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hysj da, skal liksom være hemmelig! :mad:

Er herlig å bli boosta skal jeg si deg, ligge på rimmen og gjøre det jeg kan best: poenghore! :D Er bare skuffet over at OD-en min er såpass høy, vært litt mye def rundt meg syns jeg! Om dere i DN kunne tømt byene deres for tropper når jeg får somla meg litt nordover hadde det vært ypperlig, prøver å kapre 1.-plassen på poeng uten å ligge på topp 100 ODA nemlig!

God jul! :jblunk:

Føler meg smart som skjønte hvvem som var der :eek:;)


Skkååål forrrseten. God drekkedagsnatt
 

DeletedUser

Guest
Lenge siden nå..

Ser det er lenge siden noen har skrevet en liste å siden jeg kjeder meg så fryktelig kan jeg vel prøve meg på å lage en til :)

IP
Akuratt tatt over førsteplassen, og jeg ser på dem som favoritter til å vinne V9. Endel internadlinger som DN liker å få frem, men er vel ingen tvil om at denne stammen har dyktige spillere. Holder aktiviteten oss dere tror jeg det blir seier på V9, så kjør på :)

DN
Utfordrerstammen til IP. Selv om jeg ikke har sansen for denne stammen som medlemmene sikkert har fått med seg så kan jeg vil ikke si noe annet en at det er masse gode spillere her, men jeg tror de kommer til å trekke det minste stråe i krigen mot IP.

JFF
RUAB holder det gående! Kjempestamme med utrolig hyggelige medlemmer. Står enda imot DN, og kommer nok aldri til å gi seg. Har veldig mange sterke spillere her, samt endel svake, men kan vel ikke forvente noe annet med så mange medlemmer.

FU
En stamme jeg egentlig har lite kunnskap til, men kan vel egentlig ikke si at jeg har hørt annet en negative ord om denne stammen. Søtter DN, og blir vel internadlet hele gjengen snart.

UN
Vi er her enda :O Mistet endel spillere, men vi holder det enda gående.

Banos
Vokst veldig fort denne stammen her. Lite kunnskap til dem, holder vel med DN om jeg ikke tar totalt feil. Tiden får vise hvordan det går her.

DH
Har rett og slett ikke peiling.

North
Ukjent for meg.

JFFW
JFFA

Blir vel det samme som jeg skrev på JFF.

NWe
Blir knust av JFF :)
 

DeletedUser

Guest
liker listen selv om DN kommer til og vinne men hvorfor tror alle at DN kommer til og intern adle oss
 

DeletedUser

Guest
Bra du drar frem våres adlinger i tiden vi var fiender og :D

krigen mot FU og IP startet den 10.11. klokken 18:28:47.

før denne tid hadde dere tatt: 5 byer.
3 byer ble tatt den 9. og dere har nok avtalt en god del før denne krigen startet.

så jeg vil si at dere har internadlet en GOD del av FU
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja, da har vi adlet 9 byer da sikkert av FU, de spurte om noen av oss ønsket å komme ned til fronten så da takket vi ja, ille ikke sant?

Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: J.F.F, JFFA, JFFR, JFFS, JFFW, JFFF

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 1
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 48,174
Side 2: 8,756
Forskjell: 39,418

chart



Har vel internadlet litt dere og? :eek:
 

DeletedUser

Guest
er sant det zippy sier vi har bett den om og komme ned til froten med oss og siden vi FU er litt optatt med dere i IP så har ikke vi tid til og internadle i en kort periode hvor mange slutter så DN har bare gjort det vi har spurt om de kan og det er vi glad for
 

DeletedUser

Guest
Husk å pust når du skriver! Kjenner jeg blir andpusten av lengre innlegg av deg.. hehe.

Interadling er jo bare gøy det :D
 

DeletedUser

Guest
vist du ser inni vårt cluster, ser du noen J.F.F spillere som har ligget der lenge ;) dere hopper til deres front.. syns synd i FU som har det så kjedelig og kommer til å slutte og bli internadlet av dere :)
 

DeletedUser

Guest
FIN liste Lyndig :jsmiley:

skal ikke fortsette debatten om innadlinger. DN gjør det, IP gjør det, alle av sine grunner dette er en del av spillet :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Zippy har sikkert tvinga dem til og bli interadla eller så blir det krig ;)

er sant det zippy sier vi har bett den om og komme ned til froten med oss og siden vi FU er litt optatt med dere i IP så har ikke vi tid til og internadle i en kort periode hvor mange slutter så DN har bare gjort det vi har spurt om de kan og det er vi glad for

Har u vanskelig for å lese eller?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
er sant det zippy sier vi har bett den om og komme ned til froten med oss og siden vi FU er litt optatt med dere i IP så har ikke vi tid til og internadle i en kort periode hvor mange slutter så DN har bare gjort det vi har spurt om de kan og det er vi glad for

he he. eller vi kan kalle det for, skal vi se....smisking....eller finnes det et annet ord for det?
det er nemlig ikke mange stammer som gir vekk byene sine frivillig...og er glad for det. :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
ok, mange har sluttet og har ikke adels til å interadle :) I'm coming! :D
 

DeletedUser

Guest
You may not know us yet (North), but I've got a feeling 'bout that a thing or two are going to change....

Addendum to suit a whiny mod:

Dere kjenner oss ikke ennå, men jeg har en følelse av at ting er i ferd med å endres...
 

DeletedUser

Guest
You may not know us yet (North), but I've got a feeling 'bout that a thing or two are going to change....

Addendum to suit a whiny mod:

Dere kjenner oss ikke ennå, men jeg har en følelse av at ting er i ferd med å endres...

bring it one Bitfsdfhesheheksheakshewb!! :rolleyes:
 
Topp