TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Sry Sindick, to late. I now have beer and 10 not so angry but dead swords men:p


Enheter:
Antall: 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Hey Gard:)
 

DeletedUser

Guest
McB kontoen ja.....den var da fryktelig nære:p hilse buddha da
 

DeletedUser

Guest
Sry Sindick, to late. I now have beer and 10 not so angry but dead swords men:p


Enheter:
Antall: 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Hey Gard:)


spekter! må sette palla med sverdmennene og! da får du dobbel effect;)
 

DeletedUser

Guest
McBitch - Sindick, Mcbitch & Just4fun

Oj da, noen som er arg fordi mann ikke slapp inn? Kanskje du snart innser at når du gjør sånt, så gjør det bare at du hvertfall ikke slipper inn.. Du skjønner, det er ikke PMS.. det er deg <3!:D
 

DeletedUser

Guest
Oj da, noen som er arg fordi mann ikke slapp inn? Kanskje du snart innser at når du gjør sånt, så gjør det bare at du hvertfall ikke slipper inn.. Du skjønner, det er ikke PMS.. det er deg <3!:D

hahahaha BURNED!!!!
 

DeletedUser

Guest
Oj da, noen som er arg fordi mann ikke slapp inn? Kanskje du snart innser at når du gjør sånt, så gjør det bare at du hvertfall ikke slipper inn.. Du skjønner, det er ikke PMS.. det er deg <3!:D

Its not PMS, its you* <3 -----------------------> se ned
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ehm, når det sto navnene deres på kontoen så jeg ikke på som at det var en hemmelighet, men for all del, bare klag på meg dere ;)

Jeg trakk søknaden min så avslag fikk jeg ikke heller, flertallet var positive av det jeg hørte og, 6-5 :D
 

DeletedUser

Guest
Ehm, når det sto navnene deres på kontoen så jeg ikke på som at det var en hemmelighet, men for all del, bare klag på meg dere ;)

Jeg trakk søknaden min så avslag fikk jeg ikke heller, flertallet var positive av det jeg hørte og, 6-5 :D

den er faktisk feil.

Du må tenke at de som er dual og har rett og vote, så du var desverre i minus:rolleyes:
 
Topp