TOP 20 Stamme and spillers

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Haha.
Må si det er gøy å se at folk bryr seg om poeng så tidlig i en verden.
Den lista kommer til å skifte hver eneste dag kanskje hver time for alt jeg vet.

Skal bli gøy å se hvem som faktisk vil bli topp 10 stammene her etterhvert.
Siden en del stammer allerede har allierte og understammer osv.

Lykke til folkens.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Haha.
Må si det er gøy å se at folk bryr seg om poeng så tidlig i en verden.
Den lista kommer til å skifte hver eneste dag kanskje hver time for alt jeg vet.

Skal bli gøy å se hvem som faktisk vil bli topp 10 stammene her etterhvert.
Siden en del stammer allerede har allierte og understammer osv.

Lykke til folkens.

Du klaget på at jeg fremdeles spilte TW - men vipps der var du også :)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Du klaget på at jeg fremdeles spilte TW - men vipps der var du også :)

Jeg spiller ikke tw, der har du feilen ;)
Jeg bare stakk innom verden for å lese innstillingene.
Men med en speed på 1, er ikke akkurat dette noen spennende verden.

Bare spurte om du spilte jeg, har jo vært borte en stund. Var jo litt gøy å se hvem som ennå spiller ;)

*obs off topic, sorry*
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg var selv med i ledelsen av Rome sin hovedstamme på v2 og kan innrømme at den eneste grunnen til at Rome med sine understammer fungerte så bra som de gjorde var fordi Runinter og Granpa arbeidet utrolig bra med stammen og hadde veldig god kontroll over understammene også.

Lederene i understammene var heller ikke random noobs, de var folk som var mer enn gode nok for hovedstammen, men som heller ville jobbe som leder i understammen.

:eek:

Nicket ditt på v2?
 

DeletedUser

Guest
Jeg var selv med i ledelsen av Rome sin hovedstamme på v2 og kan innrømme at den eneste grunnen til at Rome med sine understammer fungerte så bra som de gjorde var fordi Runinter og Granpa arbeidet utrolig bra med stammen og hadde veldig god kontroll over understammene også.

Lederene i understammene var heller ikke random noobs, de var folk som var mer enn gode nok for hovedstammen, men som heller ville jobbe som leder i understammen.


Runinter og Granpa var vell de eneste gode spillerne i stammen? :) Dere failet heftig, selv når dere var størst, og endte med å bli en klassisk refferanse når man diskuterer masse rekrutering.

Spiller nr1:
Skal vi lage en stooor familie med 12321394 spillere?
Spiller nr2: Nei, bare se hva som skjedde med -Rome- imperiet. N00bs.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
å si at Rome var en fail stamme er jo bare latterlig sakt :) jeg spilte selv ikke i Rome. Men er koselig å se åssen Runinter og Granpa gang på gang blir dømt nedom og hjem. Nok en gang, slik de gjorde på v2 gjør det det utrolig bra på v5 også ;)

Men nå er ikke det relevant for dette forumet :)

Det som derimot er relevant er at BoSS ser ut til å tribalhugge som bare det :) Dacii har vell også masserekrutert litt :) Ikke lojale medlemmer i det teltet nei :) Så her forsvinner nok medlemmene så snart dem møter motstand :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Slutt å snakk om v2, har ingenting med denne verdenen å gjøre, eller forumet generelt sett.

Yeah, svært mange masserec.stammer her, men ikke så rart når stammelimiten er på 20 medlemmer. Uansett, flere stammer vil hevde seg ;) Og ja, jeg sikter mot toppen!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Man skal være veldig god for å kunne gi en god topp 20 nå som verden er så tidlig..

1 DACII 2.561 2.561 20 128 20 128
2 Ex 2.386 2.386 20 119 20 119
3 -TSP- 2.315 2.315 20 116 20 116
4 BoSS 2.285 2.285 19 120 19 120
5 Psycho 2.229 2.229 20 111 20 111
6 Wolves 2.187 2.187 20 109 20 109
7 9H 2.185 2.185 20 109 20 109
8 Near 2.066 2.066 18 115 18 115
9 J.F.F 1.991 1.991 18 111 18 111
10 =GBMB= 1.935 1.935 18 108 18 108
11 2F4U 1.874 1.874 19 99 19 99
12 BoSS a 1.722 1.722 18 96 18 96
13 -=FA=- 1.666 1.666 17 98 17 98
14 FNTC 1.626 1.626 14 116 14 116
15 TSWK 1.586 1.586 18 88 18 88
16 JFFA 1.585 1.585 15 106 15 106
17 Viking 1.556 1.556 16 97 16 97
18 -AR- 1.555 1.555 15 104 15 104
19 -BOLA- 1.515 1.515 16 95 16 95
20 ~T-F~ 1.404 1.404 12 117 12 117

Disse stammene som vil utmerke seg i fremtiden, der de i fremtiden også vil ligge slik de gjør nå i forhold til hverandre. Only my guess! ;)
 

DeletedUser

Guest
Disse stammene som vil utmerke seg i fremtiden, der de i fremtiden også vil ligge slik de gjør nå i forhold til hverandre. Only my guess! ;)
Det er helt utenkelig at en masserekrutteringsstamme skal ligge over oss på rangeringen, så der tar du nok feil.
Nå i startfasen har det ingenting å si hvor mye over oss de ligger, individene som ligger bak kontoene i vår stamme overgår nivået deres med mange hakk.

Men for all del. Det skal bli interessant å se hvordan ting utvikler seg nå fremover.
Det er alltid spennende å se hvem som blir å ligge rett under oss på rangeringen.
 

DeletedUser

Guest
Ikke at det gir så mye mening i å lage en liste over topp 20 stammer i dette øyeblikket, men jeg kjeder meg og gjør et allikevel :)

1. DACII FAIL
2 BoSS FAIL
3 Ex FAIL
4 -TSP- FAIL
5 Psycho Kan funke om de tar de rette valgene.
6 Near Når jeg ser at halvparten av medlemmene har tittel som "kriger" innså jeg at dette også var FAIL
7 9H Når jeg så dette på bunnen av siden "Stolt medlem av The BoSS Network" , skjønte jeg at det var FAIL
8 =GBMB= Kan sikkert holde seg på topp 20, men tviler på noe bedre enn 10.plass.
9 Wolves Stammeprofilen så ut som den var lagd av en 13`åring, gir et dårlig inntrykk av stammen, så jeg sier FAIL.
10 J.F.F Akademistamme er nesten alltid fail, men RUAB som leder da.. Han er jo en grei spiller, så mulighetene ligger der.
11 2F4U FAIL
12 JFFA A-stamm = Fail.
13 BoSS a Enda en akademistamme...
14 FNTC Det at de har 5 ledige plasser gir et plus, men dette er nok fortsatt fail. Kanskje topp 20 om en måned.
15 -=FA=- FAIL
16 -AR- FAIL
17 TSWK FAIL
18 Viking FAIL
19 -BOLA- FAIL
20 ~T-F~ FAIL

Jeg ser 3 potensielle topp 20 stammer. Jeg ser ingen som er gode nok til å holde seg på topp 5, antaglivis ikke topp 10 heller.
I forhold til andre .no verdner da :)))
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er helt utenkelig at en masserekrutteringsstamme skal ligge over oss på rangeringen, så der tar du nok feil.
Nå i startfasen har det ingenting å si hvor mye over oss de ligger, individene som ligger bak kontoene i vår stamme overgår nivået deres med mange hakk.

Men for all del. Det skal bli interessant å se hvordan ting utvikler seg nå fremover.
Det er alltid spennende å se hvem som blir å ligge rett under oss på rangeringen.

Altså, nå ser ikke jeg på DACII om en masserec. stamme jeg da..
Du ser kanskje på dem som det?
 

DeletedUser

Guest
J.F.F er da en aktuell topp 5 stamme i nær fremtid?

Psycho har god kontroll i kontinentet sitt. Ellers så befinner Nubz og Rage seg der som kan evt inngå en sammarbeid for å fjerne Psycho når den tid kommer.

DACII har ingen trusler i sitt kontient så de skal nok klare å holde seg topp 5 de også.

Pinex(rank 25) kommer nok kjapt opp på en topp plasering etter np er borte.

~CoE~(rank 21) har en god del bra spillere, men de ligger spredd over tre kontinenter.

Nooobs(eller 300 S om du vil, rank 41) kan komme høyt opp. Men det kommer ann om de havner i krig med Pinex.
 

DeletedUser

Guest
http://no.twstats.com/no5/index.php?page=tribe&id=1976

Artig å tenke på at hele ledelsen i -NB- er tidligere -Rome-spillere. Med andre ord er det eneste som er fail her, er din kommentar.


Det er også morsomt å tenke på at mange jeg annså som n00bs når jeg spilte på v2, idag har utmerket seg flere steder. Det er en lang vei fra v2 til v5. Så at -Rome- spillerne har lært og forbedret seg er vell ingen overraskelse? :) Jeg står ved min kommentar, i -Rome- på v2, fantes det bare 2 gode spillere. Runinter og Granpa. (kan sikker ha vært 1 eller 2 til, men ingen jeg så utmerket seg.) Elite derimot <3
 

DeletedUser

Guest
Altså, nå ser ikke jeg på DACII om en masserec. stamme jeg da..
Du ser kanskje på dem som det?

Dersom man tar i betraktning at medlemmene kommer og går, som om stammen var en åpen gruppe alle kunne melde seg inn og ut i fra når de selv skulle ønske? - Ja. Uten tvil.
 

DeletedUser

Guest
J.F.F er da en aktuell topp 5 stamme i nær fremtid?

Psycho har god kontroll i kontinentet sitt. Ellers så befinner Nubz og Rage seg der som kan evt inngå en sammarbeid for å fjerne Psycho når den tid kommer.

DACII har ingen trusler i sitt kontient så de skal nok klare å holde seg topp 5 de også.

Pinex(rank 25) kommer nok kjapt opp på en topp plasering etter np er borte.

~CoE~(rank 21) har en god del bra spillere, men de ligger spredd over tre kontinenter.

Nooobs(eller 300 S om du vil, rank 41) kan komme høyt opp. Men det kommer ann om de havner i krig med Pinex.

For meg er disse de mest lovende stammene i mine øyne.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det er også morsomt å tenke på at mange jeg annså som n00bs når jeg spilte på v2, idag har utmerket seg flere steder. Det er en lang vei fra v2 til v5. Så at -Rome- spillerne har lært og forbedret seg er vell ingen overraskelse? :) Jeg står ved min kommentar, i -Rome- på v2, fantes det bare 2 gode spillere. Runinter og Granpa. (kan sikker ha vært 1 eller 2 til, men ingen jeg så utmerket seg.) Elite derimot <3

Fullstendig håpeløst....

Hva med feks Icekebab? tørr å påstå det er en av de b este spillerne som har satt sine ben på .no.
 
Topp