TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
buddha-bædda, putt en sokk i'n.....du skal få, bare vent!!!:D

Så så Osama! Dette er ikke Koch Sokker og Sko AS. Håper du ikke angriper meg med speidernuksa dine igjen. :eek:


PS! Er vi ikke blitt flinke til å spamme? Nesten så vi tar igjen selveste Zippy nå :p


Ædda Buddha-bædda
 

DeletedUser

Guest
Ædda-buddha

1 *Sauron* Divine Estrow? Tja, han kan sine saker, liker oppstart måten hans, vet at den er gooooood:D Trenger en stabil stamme rundt seg så kan dette bli bra, bare ikke han går lei da.

2 Carnifex Psycho Trøbbel med adling, av en spiller som ikke er noob, ellers syk aktivitet og blir d ikke for mye trøbbel istarten blir nok dette bra skal vi se.

3 MaChOne Divine Den første i mach3 serien?? vel siden det bare selges(tar sikkert feil) nr 3 blir nok denne MaChOne fail

4 TerciaKoro #VD Hehe, liker forkortelsen VD:D

5 Samuel Adams Ex Sorry

6 Psychosis Psycho Stammegrunnlegger eller bare gal?

7 McBitch Forte Løøøøøv'em

8 So Saftig BRO Mmmm, bra navn, ble sulten eller tørst, men kanskje....

9 bialasek92 Wolves Her er jeg totalt blank, men send meg en PM skal jeg redigere.

10 Lusty Dolly Forte Fett!

11 paausan Divine neeeeeei, kjenner ikke deg

12 TheMrSondre hehe, all off, pass deg for morranuksa:D

13 maxkiller Near Nei, kan ingenting om deg heller, eller stammen din

14 soppyknight DN tja....noen har troa, andre ikke

15 Kallemann007 Ex Sry

16 claudius93 DN Øksemann som liker å legge ut lister med sin stamme/spillere uthevet-SPENNENDE!!!!!

17 pitic. DN Aner
ikke
18 Skillance Divine Forsvinner fra lista

19 Tony Montana Psycho Bra navn for stammen!!

20 Schwett Brannbil Psycho Hehe, noen ganger må man

Og siden jeg ikke orker å skrive d bak alle så kan jeg legge til, gjelder alle, alt for bra aktivitet i ferien!!
 

DeletedUser

Guest
ser du har peiling laden. not

Nei d har jeg ikke:D
Orker rett og slett ikke undersøke i hvem som spiller under hvilket nic osv osv, 20% true 80% bs.
Kjenner Estrow, TheMrS nicket fikk morranukes i fua på V7 av en kompiss av meg og Dolly-McB spiller jeg med....så 20/80 ja, ikke dårlig d.
 

Plan C

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Psycho
Har tro på denne stammen! Fett navn og tydelig mange erfarne spillere!
Tydelig att de får være mye iferd PGA den skremmende summen angrepstropper/poeng ellers så digger de bare rett og slett å Dodge alt som er!

Divine
Denne stammen er også en jeg har tro på! Ser mange kjente nick her og forventer att noen fakenickere kanskje vil fortelle hvem dem er om ikke så lenge?
Grei OD ranking, tenker denne stammen er mest kjent for SAURON (De fleste har vel fått med seg hvem han er?)

DN
DN, ja... hva kan man si? stammen med forventet best framtid? sterk ledelse, aktive medlemmer! Disse skal man både passe seg for og beundre!
Fan nr. 1 av Sylphida er litt digg(e?) <3 kommer vi til å se MASSE av i framtiden!

BRO
BRO <3

#VD
Klarer seg greit disse?!:) Burde vel vurdere å skaffe seg noen allierte i K44?? dere har jo angrepet snart alle stammer her! Dette blir mange fiender??! Håper dere har tropper til å møte alle denne motstanden for jeg vil gjerne se mer av dere! :)

Forte
Vet ikke så mye om disse desverre, bare att McBitch er digg! Regnere med at dere klarer dere bra så lykke til!


JFFS
Ja, nå ligger JFFS under stamme over hovedstammen igjen (selv om dette er stammen de har i ett annent kontinent) men det er ikke poeng som dreper, det er tropper! Gøy om denne KJEMPE familiestammen hadde overlevd lengre ut i spiller!

J.F.F
Ikke så mye mer å si her enn på de over! Lederen virker seriøs iallefall! :)

RAGE
Vet hverken hvem dere er eller hva dere er så sinte for med ønsker dere lykke til! Søtt stammebilde :)))


JFFA
WHAT enda en stamme på TOP 10??!??! jæjæ sammen er vi sterkere?? :)) <3<3
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg er Gorlacon, som sikkert mange har forstått! Da er hvertfall ett av fakenickene i Divine avslørt :eek:

Fin liste, btw :)
 

DeletedUser

Guest
Psycho

#VD
Klarer seg greit disse?!:) Burde vel vurdere å skaffe seg noen allierte i K44?? dere har jo angrepet snart alle stammer her! Dette blir mange fiender??! Håper dere har tropper til å møte alle denne motstanden for jeg vil gjerne se mer av dere! :)

Våre allierte strøk desverre med.. Vi tok inn spillerne med tropper fra VEPO. Resten var bare poenghorer uansett. Satt selv KV for mye av VEPO, lite tropper hos noen av de.

Vi vurderte jo lenge BRO som nye allierte menne... Se selv:

Allierte
TSWK
TimPum
DN
-A-
Trust
Ikke-angreps-pakt (IAP)
Fiender
=WORV=

Dette er diplomatiet til BRO. Og de taper faktisk krigen også.. Utrolig ._.

Det som overrasker meg mest er at BRO er alliert med DN. Når begynte du å tribalhugge zippy? Du har kanskje flest kriger på gang, men #VD har færrest allierte, og den eneste konkuransen i k44 utenom forsvarsglade J.F.F familien tribalhugger jo :) Også kan det jo hende DN gir oss konkuranse :)

Så det er grunnen til at #VD står uten allierte. -A- består foresten av medlemmer enten kicket eller gamle farms / spillere vi nektet tilgang til #VD. For ikke å snakke om Leopold som var diplomat i TSP. Stammen spillerne i #VD skammet seg over å ha vært en del av.

Nei til det kommer noen ordentlige stammer i k44 står vi alene :)
 
Sist redigert av en moderator:

Plan C

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Våre allierte strøk desverre med.. Vi tok inn spillerne med tropper fra VEPO. Resten var bare poenghorer uansett. Satt selv KV for mye av VEPO, lite tropper hos noen av de.

Vi vurderte jo lenge BRO som nye allierte menne... Se selv:

Allierte
TSWK
TimPum
DN
-A-
Trust
Ikke-angreps-pakt (IAP)
Fiender
=WORV=

Dette er diplomatiet til BRO. Og de taper faktisk krigen også.. Utrolig ._.

Det som overrasker meg mest er at BRO er alliert med DN. Når begynte du å tribalhugge zippy? Du har kanskje flest kriger på gang, men #VD har færrest allierte, og den eneste konkuransen i k44 utenom forsvarsglade J.F.F familien tribalhugger jo :) Også kan det jo hende DN gir oss konkuranse :)

Så det er grunnen til at #VD står uten allierte. -A- består foresten av medlemmer enten kicket eller gamle farms / spillere vi nektet tilgang til #VD. For ikke å snakke om Leopold som var diplomat i TSP. Stammen spillerne i #VD skammet seg over å ha vært en del av.

Nei til det kommer noen ordentlige stammer i k44 står vi alene :)
¨
Jeg ville sjekka med informanten din igjen ;)
BRO har aldri hatt DN som allierte
 
Sist redigert:

Pered

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Våre allierte strøk desverre med.. Vi tok inn spillerne med tropper fra VEPO. Resten var bare poenghorer uansett. Satt selv KV for mye av VEPO, lite tropper hos noen av de.

Vi vurderte jo lenge BRO som nye allierte menne... Se selv:

Allierte
TSWK
TimPum
DN
-A-
Trust
Ikke-angreps-pakt (IAP)
Fiender
=WORV=

Dette er diplomatiet til BRO. Og de taper faktisk krigen også.. Utrolig ._.

Det som overrasker meg mest er at BRO er alliert med DN. Når begynte du å tribalhugge zippy? Du har kanskje flest kriger på gang, men #VD har færrest allierte, og den eneste konkuransen i k44 utenom forsvarsglade J.F.F familien tribalhugger jo :) Også kan det jo hende DN gir oss konkuranse :)

Så det er grunnen til at #VD står uten allierte. -A- består foresten av medlemmer enten kicket eller gamle farms / spillere vi nektet tilgang til #VD. For ikke å snakke om Leopold som var diplomat i TSP. Stammen spillerne i #VD skammet seg over å ha vært en del av.

Nei til det kommer noen ordentlige stammer i k44 står vi alene :)

Se, derfor elsker jeg BRO, selv med en "informant" aner han ikke hva han snakker om :cool:
 

DeletedUser

Guest
får lage en topp 20 spillere eg da :)

fargene til spillerenes stamme er følgenes:

Divine
BRO
Psycho
Forte
DN
#VD


1. *Sauron*: Poeng horet seg ganske mye på denne serveren, men HEY!, se hvordan det har gått for han. Vises jo bare at poenghoring på denne serveren var det rette valget :)

2. So Saftig: Denne karen er litt intresang, han har farmet endel og har 2 store byer, muligheter for å komme langt på denne serveren han han og, så skal holde ett extra øye med denne karen her.

3. Carnifex: Karen som tok og farmet extremt mange byer, og ledet stort ett øyeblikk, men så ble de litt slappe og farmet litt mindre. Har stor tro på at de som spiller her, vil være på topp 5 i en lang stund framover.

4. MaChOne: Er ikke sikker på hvem som er på denne kontoen her, men de ser iværtfall ut til å gjøre det bra her på serveren. 2 store byer og er i en solid stamme.

5. McBitch: Woop Woop :)

6. schwett Brannbil: er den tredje spilleren med over 3 byer, så må ha gjort det godt. håper at vi får se mere til denne og senere enn vi gjør nå.

7. paausan: denne spilleren har vært oppe lenge, men har blitt litt slaurete i det siste. Kansje de/H*n sparer til adelsmenn/adelstog?

8. Lusty Dolly: Dette er 2 spillere det ikke er lurt og undervudere. De er helt extremt aktive, og garantert farlig når de først blir sotte i kniper. Dette er noen eg vet kommer til å nå langt på denne serveren og.

9. Psychosis: Leder i Phsyko og gjør det veldig godt der. Apselutt en kar vi kan regne med videre framover.

10. Tony Montana: Lurer på hvem som sitter på denne konoten, de er iværtfall noen som har litt skillz :rolleyes:

11. Kermit: Frosken som elsker og medalje hore.

12. zerahah: Dette vil eg tro er en poeng hore, viss ikke må han være flink til å treffe på veldig fully byer. Farmet under 1k byer men over 1 mill ress. ( nok ett tegn på at poenghorer når det langt på denne verdenen )

13. Solace: En agresiv spiller som liker og angripe og plyndre. Ser fram til å se deg videre her på toppen viss du forsetter som du gjør.

14. Allimac: Her er det alltså 4 gutter som nolifer vist nok. Ikke vet jeg om det er sant eller ikke, men dem gjør det iværtfall BRA!

15. Krona: Han spammer ned forumet veldig mye, og er ofte i store diskusjoner. Dette er en spiller eg håper til å se til videre, men som eg tror vil falle nedover. NÅ FÅR HAN VISE MEG AT JEG HAR FEIL!

16. DONslask: Vet svært lite til denne spilleren her.

17. soppyknight: Poeng hore til 1000, under 1000 byer farmet og under 1 mill farmet. Eg kan gjenta meg selv. Dette er en verden for poeng horer.

18. SjokoLaden: sjokoladen som er vil i farming, har god od-a og ikke minst mye tropper. Denne karen som er ALENE vil nå toppen om noen få uker. Det er en extremt god spiller.

19. Schizo: En alt for agresiv spiller i STARTEN for min smak, men jaja man har vær sin smak.

20. claudius93: ditto som han ovenfor.





alt i alt:


Pshyko: 6/20 spillere på topp 20
DN 6/20 spillere på topp 20
Divine: 3/20 spillere på topp 20
Forte: 3/20 spillere på topp 20
BRO 1/20 spillere på topp 20
#VD 1/20 spillere på topp 20
 
Topp