TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
1. Forte De har hatt ledelsen en stund å det ser ikke ut som om at de skal miste den med det første. Har med spillere som har gjort seg bemerket i andre verdner.

2. IP En stamme som jeg egentlig ikke kjenner så godt. Men ser at de har noen solide å velkjente navn med på listen av medlemmer.

3. DN Lå jo helt på toppen til å begynne med. Kjenner ikke så mye til dem. Men er jo egentlig bare 2 spillere som bærer hele stammen.

4. J.F.F Ja de har jo ligget her opp en god stund, har vel hatt noen kriger å iallefall vunnet en. Men kan ikke si at jeg er noen stor til hneger av dette opplegget med en haug av understammer.

5. JFFA Er vel ikke noe mer å tilføye enn hva jeg allerede har sagt om J.F.F

6. UN Tja har jo noen brukende spillere. Men er vel noe usikker på denne stammen. Dette pga iallefall til å begynne med. Veldig vinglete når det gjaldt diplomati.

7. FU Denne stammen kjenner jeg ikke noe til.

8. RD Stammen jeg er med i selv. Tror nok vi vil klatre noe opp på listen. Bra ledelse å samholdet virker bra. Å man har gjort en del riktige valg, som vil være bra på langsikt.

9. Umad!? Kan nok holde seg blant topp 10 selv om de har ramlet litt på listen

10. JFFS Ja alle disse JFF stammene har jo hittil ikke blitt oppløst. Men vil nok tro at lengre ut i spillet så vil noen av dem være borte.

Resten på listen kjenner jeg lite til å ser egentlig ikke pr dag at noen av dem. Vil med det første blande seg opp i topp 10 listen. Det er ikke det samme som at det ikke er mulig for dem. Men vil vel ta en god stund
 

DeletedUser

Guest
"6. UN Tja har jo noen brukende spillere. Men er vel noe usikker på denne stammen. Dette pga iallefall til å begynne med. Veldig vinglete når det gjaldt diplomati"

Kan du utdype hva du mener med vinglete diplomati? I forhandliger med dere i RD var vi klare på hva vi ville mens dere var veldig "vinglete", avsluttet jo forhandlingene flere dager etter de hadde startet. Å det pga vi fightet med Forte, noe dere burde vist, og i det minste sjekket det opp når vi kommer med forslag til dere. Så ikke kom her å kall UN for en vinglete stamme, det er vi langt ifra! :)
 

DeletedUser

Guest
Ja jeg kan utdype det med vinglete diplomati. Til å begynne med i spillet. Så etter hva jeg vet så hadde dere diplomatisk forhold til FOR. For å krige mot J.F.F så gikk det egentlig ikke lange tiden før dere fant ut at nei vi avbryter det. For nå vil vi heller være på side med J.F.F. Så kommer dere til RD som dere burde vite samarbeider med Forte. Det blir for meg vinglete. Utover de diplomatiske samtaler som har vært mellom dere, og RD. Så har ikke jeg vært med på de, så de kan jeg ikke utale meg om. Takk Gerpte
 

Oxcyder

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Vel, nå har det seg slik at det var UN som ble kontaktet av RD (Sickofarmer) og ikke omvendt.
Og mens vi er inne på emnet, kan jeg jo også nevne at det var en melding med frekk og arrogant undertone.
Her er sitat:

Om du er interessert, så kunne vi ordnet en felles allianse, slik at de beste fra deres allianse kan komme over i RD, på denne måten kan vi bli sterkere i K44, og ved å bli sterkere med fler medlemmer, kan vi dominere K44!

Si ifra om du er interessert i dette. Da kan du få med deg de spillerne du vil ha med deg over til oss, uansett poeng, tropper og erfaring. Alle spillere hjelper!

- Sick

Hvorfor i all verden skulle ledelsen i UN gå med på noe slikt? Helt ut av det "blå"!
Ikke har vi hatt noe kontakt med RD før denne henvendelsen kom.
Slike henvendelser må jeg virkelig si ligger like lavt som random mass-invites.
Så jeg synes rottmann burde gjøre litt research før det slenges med leppa i offentlig forum.

I ettertanke er jeg faktisk veldig glad for at det ikke ble noe sammenslåing.
Jeg har ikke akkurat de beste inntrykk av RD nå.
Og RD sin beliggenhet er trang og ubekvem, hvor UN faktisk har geografisk suverenitet.
Også vil jeg nevne at UN består av en sammensveiset gjeng, og det fungerer svært godt!

Sånn, da var alle blitt informert.
Mvh. Oxcyder og UN
 

DeletedUser

Guest
Her beviser jo hvertfall rottmann at ledelsen er for dårlig til å informere sine medlemmer. Ikke minst viser den "sammenslåing" meldingen Oxcyder la ut her at lederen ikke er den mest seriøse spilleren på dette spillet akuratt.

Mye tull du kommer med her i denne meldingen, som Oxcyder fikk svart bra på. RD kommer til UN for et sammarbeid, da regnet vi jo med at dere hadde kontroll på alliansen med Forte og viste hva som kom til å skje videre med den etter allianse med oss. Noe dere ikke begynner å tenke på før etter vi har brukt masse av ledelsens tid til å diskutere, planlegge og gjennomgå. Hadde det vært med vilje det dere gjorde hadde det vært ganske genialt, samt sleipt, men det er jeg sikker på dere ikke gjorde. Så derfor kan vi vel bare kalle det noob diplomati :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
RD's dårlige ledelse har kanskje noe med at lederen søkte seg tilbake til oss for kun noen dager siden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tja kan jo være enig i at det der så ikke så bra ut. Utover det så endrer ikke det noe i forhold til aliansen dere hadde med FoR. Å dere plutselig skiftet side. Men uannsett så blir det jo min mening. Å forståelig nok så vil jo dere selvfølgelig mene noe annet. Så det er egentlig ikke noe jeg har tenkt å diskutere i det vide å brede. Da vi nok ikke blir helt enige.
 

DeletedUser

Guest
Å til kommentaren din om å slenge med leppa. Det jeg skrev var ut i fra hva jeg viste på det tidspunkt. Å var å er tildels min mening fortsatt. Det er ikke å slenge med leppa bare fordi man mener noe annet. Enn hva dere mener.
 

DeletedUser

Guest
Jeg var ikke i stammen når denne alliansen med FoR pågikk så der skal jeg ikke kommentere.

Hehe greit, vi setter en strek over diskusjonen, skjønner hva du mener :)
 

DeletedUser

Guest
På tide! Ser ut til at enkelte glemte for en stund at dette er Topp 20 stammer og spillere.
 

DeletedUser

Guest
Beklager for dette. I gjengjeld kan jeg prøve meg å lage en liste over topp stammer :)

1. Forte
Leder ganske suverent på verden 9 for øyeblikket, noe jeg tror de vil gjøre en ganske god stund fremover også. Adler som bare det og er vel den største trusselen til stammen min, hehe. Må legge til at de bare har mistet 1 by, utrolig imponerende.

2. IP
Vet veldig lite om denne stammen, endel kjente navn. Mistet litt byer, men har en god andreplass.

3. DN
Kan ikke si jeg vet noe særlig om denne stammen heller, men de er bare 12 spillere og ser ut til å klare seg veldig bra! Bare mistet 3 byer, ikke gale.

4. J.F.F
Har spillere overalt! Vil kansje slite med det senere i spillet, men klarer seg bra nå. Flere gode spillere i disse stammene, samt endel dårlige også. Kan ikke forvente annet med 86 spillere (hvis jeg ikke telte feil da xD). Fighter litt med Forte.

5. JFFA
Blir vel det samme som jeg skrev på hovedstammen. Men er litt kult at akademiet er såpass nærme poengsummen til hovedstammen.

6. FU
Har vokst endel i det siste. Tatt forbi oss på rankingen, buhu. De har da bare mistet 1 by, imponerende det!

7. UN
Min egen stamme. Hatt litt liten vekst i det siste, men vi har adels på lager nå så blir vel noen flere byer etterhvert :) Tror vi kommer til å stige med tiden, veldig aktive medlemmer.

8. RD
Feig stamme, ryker nok snart :)

9. Umad?!
Vet jeg lite om..

10. JFFS
Samme som de andre JFF stammene.
 
Topp