TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Fin liste mann :D

Jeg som alltid hadde trodd at det var en jente :eek: Var vel avataren som forvirret meg :confused:

Tja... For å kommentere toppstammen: Forte har en solid 1st plass, og de fleste av topp 20-spillerene er i denne stammen - resten er fordelt mellom andre større eller mindre stammer. Jeg tror jeg tør påstå at Forte kommer til å lede en god stund fremover med mindre det skjer noe problematisk innad stammen. For eksempel mye innaktivitet, backstabbere, e.l. :)
 

DeletedUser

Guest
Har dere noen gang sett en slik sexy kvinne spille TW?
Så din påstand Whalekill var nokk rett ^^
 

DeletedUser

Guest
Teknisk sett har jeg ikke sett særlig mange kvinner spille TW i det hele tatt, da det som regel er en skjerm mellom oss. Det nærmeste blir vel søss i den tiden hun spilte. Det blir vel muligens riktigere å si at jeg ikke vet om noen så sexy jenter som spiller TW :p Men I see your point ;)

(Litt skuffende, da, venter fremdeles på bekreftelse for at så sexy TW-spillere eksisterer :eek: )
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Teknisk sett har jeg ikke sett særlig mange kvinner spille TW i det hele tatt, da det som regel er en skjerm mellom oss. Det nærmeste blir vel søss i den tiden hun spilte. Det blir vel muligens riktigere å si at jeg ikke vet om noen så sexy jenter som spiller TW :p Men I see your point ;)

(Litt skuffende, da, venter fremdeles på bekreftelse for at så sexy TW-spillere eksisterer :eek: )

vi som har holdt på i litt over en uke med dette, vet med sikkerhet at de eksisterer.
 

DeletedUser

Guest
Interessant. Går du på besøk til random jenter som spiller TW for å se om de er sexy? Eller presser du bare folk for bilder? :p Husk at jeg ikke sa "sexy", jeg sa "SÅ sexy" ;)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Glitter er vel ikke så ille? Må si hun er d beste jeg har sett (som spiller tw, vel å merke)
 

DeletedUser

Guest
Teknisk sett har jeg ikke sett særlig mange kvinner spille TW i det hele tatt, da det som regel er en skjerm mellom oss. Det nærmeste blir vel søss i den tiden hun spilte. Det blir vel muligens riktigere å si at jeg ikke vet om noen så sexy jenter som spiller TW :p Men I see your point ;)

(Litt skuffende, da, venter fremdeles på bekreftelse for at så sexy TW-spillere eksisterer :eek: )

Forte er stammen :) 3 hunnkjønn der :p
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Finnes jenter som spiller ja (som meg, så lenge det varer) :)



Også blant topp 20 stammer og spillere
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tror dere har misforstått meg totalt. Jeg har ikke sagt at jeg ikke vet om jenter som spiller, bare at jeg ikke har SETT dem spille ;) Altså IRL med egne øyne. Blir jeg nødt til å presisere småting som dette? :eek:

Sorry for off-topic btw.. Måtte bare svare på dette :) Uansett, jeg står ved det jeg sa om Forte. Det virker som om de leder på det meste for øyeblikket, såvidt jeg kan se uten å si det helt nøyaktig. Hvor lenge det varer er et åpent spørsmål, men jeg ser for meg at det varer en stund ;)

Noen som gidder å komme med en litt mer fullstendig liste enn min? :eek:
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ny liste. tar bare topp 10 denne gangen. og om noen mener at jeg fokuserer på poeng....så får det heller være. jeg heller nemlig mot at det ikke er troppene som dreper, det er poengene.

1. FORTE: Leder enda denne verden og har gjort det lenge nå. har hatt en poengøkning på 36% de siste 14 dagene og det er jo rimelig bra det. men dårligere en de andre på listen. kan det ha noe med at krig koster?
uansett. de har en del klassespillere og en ledelse som er bygd for krig. dette gjør at de vil lede dette enda en stund om ikke noe uventet skjer.
og det kan jo fort skje i.o.m at de er i krig med mange andre stammer. men dette er jo Tribal Wars, ikke sant?

2. IP: samme plass som sist liste. men har hatt en økning på 43% de siste 14 dagene selv om de ikke har hatt tilgang på spillere av avgjørende størrelse. har noen kjente navn og en haug med ukjente (fakenicks??? kan nok virke slik, ja)
på grunn av sin prosentvise økning er det visse muligheter at de snart er oppe i ryggen på FORTE.

3. DN: har mistet/sparket en av poengspillerne sine. har hatt en økning på 37% siste ukene, som ville ha vært større om de ikke hadde mistet nevnte spiller.
er faktisk bare 12 medlemmer i stammen og det er jo et sunnhetstegn m.t.p poengøkningen som de har hatt i det siste.
mister byer til FORTE uten at de makter å demme opp for det.

4. J.F.F: far i familien. sier at de spiller for å ha det gøy og det stemmer sikkert det. de er første stamme med full pott på medlemslista så noe har de å tilby sine medlemmer. har samme økning som IP de siste 14 dagene, men har rekrutert hardere en IP.
har en god ledelse som kan dette med stammer.

5. FU: har en rakettaktig stigning og har nesten dobblet seg i poeng på to uker. Veldig imponerende.
Har fått inn en del kjente navn i stammen som helt sikkert blir med å løfter de enda lengre frem på ranken.
Er vel som alle andre i litt klammeri med FORTE.

6. UN: min stamme.

7. J.F.F.A: en Broder/under-stamme av J.F.F. Skal bli morsomt å se hvor langt Ruab og gjengen klarer å tøye det.
Men det kan jo fort gå bra dette.
Er vel, som så mange andre, i klammeri med FORTE. Men er i kniving med andre stammer også.
Kunne nok med fordel hatt en litt større økning i poeng som er på 10%. og det må da kunne bli bedre en det?
Har også falt med 2 plasser siden sist.

8. UMAD?!: har en økning på 30% og vil snart gå forbi J.F.F.A om de fortsetter utviklingen sin. Har ikke allverden greie på spillerne i denne stammen.
Men det ser ut som de har en fin liten fight med J.F.F familien.
Jeg tror jeg liker dem.

9. RD: har hatt en økning på 20% siste 14 dagene. De bør gi på for å komme seg opp på lista. Har et fint lite cluster i midten av verden.
Er vel en av få stammer som ikke er i krig med FORTE....eller noen andre for den saks skyld.
Må vel snart finne på noe om ikke medlemmene skal gå lei.

10. Anima: har mer en dobblet seg på 14 dager. har selvfølgelig rekrutert smart, uten at det er hele sannheten. alle i stammen, utenom to stykker, har hatt en flott fremgang i poeng.
de har også, selvfølgelig, mistet byer til FORTE. men tar andre byer i større tempo en det andre tar fra dem og da går det oppover da.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
10. Anima: har mer en dobblet seg på 14 dager. har selvfølgelig rekrutert smart, uten at det er hele sannheten. alle i stammen, utenom to stykker, har hatt en flott fremgang i poeng.
de har også, selvfølgelig, mistet byer til FORTE. men tar andre byer i større tempo en det andre tar fra dem og da går det oppover da.

Kremt kremt... Ikke sikkert du vet, men de merga med stammen 10. :)

Me know, me was hertug :D

Men konge liste uansett :D
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Til ære for deg bitch ;)

1 So Saftig Forte 260.452 30 8682
Dem sitter nå her dem folka, desverre går e ikkje bra, for ned dem går og det mot Graffyz av alle mann :eek:

2 Carnifex IP 252.118 33 7640
Trio som har startet å farme, latterlig å måtte være så mange på en konto, feigt i mitt syn (som er alene :p). Vel, vokst mye på internadlinger og spart tropper på den og har lettere kunne adlet nye byer grunnet flere byer aka flere tropper. Spennende å sett hvor kontoen hadde vært uten internadlingene, sannsynligvis ikke der dem er, men så er dem jo der nå da uanzett.

3 DONslask DN 193.328 21 9206
PP-hore med skammelig lav ODA som ikkje gidde noko som helst. Latsabb, aner ikkje kordan han får adlet, men det skitter jeg i. Han adler og lite internt der i gården, good jobb.

4 paausan IP 188.115 24 7838
Kor mange? 3,4,5,6? Alt for mange og hvor er fair playen her? Mens andre er alene så må dere være 5 stk(?) for å klare dere like bra. Sier svært mye om nivået og feigheten i mine øyne. 0 respekt, mye internadlinger og. N0000BS

5 Fan nr. 1 av Sylphida DN 183.247 22 8329
Meg selv <33

6 McBitch Forte 177.354 20 8868
Spennende å se hvordan det bærer nå med nye dualer og alt, håper dem farmer ^^

7 Lusty Dolly Forte 162.521 21 7739
2 stk her, maks av hva jeg aksepterer i grunn av personer :p
Endelig noen som har respekt fra min side i forhold til det utenfor stammen :D
Skal ikke si at jeg liker Kristin, men de koser seg vel nedi K54 og gjør en god støttejobb i Forte?

8 *Sauron* Forte 122.884 18 6827
Sliter vel for tida og Sindick skal vel ha mye av æren for at konto fortsatt eksisterer. Tipper den går under om en 2-3 ukers tid.

9 Villarreal J.F.F 106.230 13 8172
Gard is back! He got the power no one else got, he is a god in our company, feel home, feel gard, FUUUCKA. (Ikkje være full heile tida nå gutt.)

10 Schizo Forte 105.285 12 8774
The mans got power, but the power have been turned off, because their end has come to this day, good bye holy grail.

11 mr. xxx IP 97.732 15 6515
Mr xxx are a secret person that I dont care about, cya later aligator.

12 SjokoLaden Forte 96.124 14 6866
Spekter tar sin vanlige skål sikkert, kaffeskålen sin, men flere her nå? Idk, Idc. Nå virker jeg som en wannabe-kuler, so awzume!!! :cool:

13 Xenex IP 94.097 15 6273
Olalala, ny person, nye muligheter, velvel IP kaliber så tipper sånn 10 personer her jeg..

14 Lord sayver Forte 91.865 11 8351
Ikke sansen for, offensiv spiller..

15 fjøsnissn Forte 85.030 11 7730
Eirik, tja passe god spiller, deffer sikkert *Sauron* som resten av Forte-folket.

16 WeAreNoobs Forte 81.892 13 6299
Simon, a real gamer with myh at his side. Eller omvendt, jaja, 2 stk her hvertfall og Simon er ikke på fra 10.05-13.35 på fredager i parukene (40,42,44 etc.) folkens så bare å angripe da!

17 willie UN 81.522 13 6271
Ny person og ny stamme, me gusta.

18 Kayare Forte 79.946 13 6150
Ny konto? Idk. godt kalibert sikkert.

19 Corsix DN 78.068 12 6506
Wtf?! Corsix her? Jamann, verden er tydeligvis på 20 pers. ^^

20 trustie Forte 77.675 12 6473
Jaja, Forte going down, or not? We all have good time.

Tipper 20 bann på denne, men tttjjjjaaa, det gjøkksjje noko.
 
Sist redigert:
Topp