TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Superstacket?

Jeg har mer støtte oss allierte nå en jeg noen gang har fått i støtte i mine egne byer.
Så vil ikke si jeg blir superstacket av stammen/allierte akuratt :p

Kommer jeg til å slite? Mulig det, men i det siste er det faktisk dere i DN som har slitt mot oss :) Lord klarte å brenne et ganske høyt antall nuker i en "superstacket" by av oss f.eks :)

hysj hysj :(

fikk litt ODA da :cool: poeng og byer er for noobs :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Superstacket?

Jeg har mer støtte oss allierte nå en jeg noen gang har fått i støtte i mine egne byer.
Så vil ikke si jeg blir superstacket av stammen/allierte akuratt :p

Kommer jeg til å slite? Mulig det, men i det siste er det faktisk dere i DN som har slitt mot oss :) Lord klarte å brenne et ganske høyt antall nuker i en "superstacket" by av oss f.eks :)

hehe dere har vel brent av litt nukes dere også :) men er jo bare morro det :)
 

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1. DN Har vel ikke noe imot denne stammen, hater bare at de ikke holder avtaler, og de tar ikke vare på spionene sine ;)

2. IP Veldig hyggelige folk, ser ut til at de vinner mot DN i K54.

3. J.F.F Det er så mye sjølvdigging blant stammer dem selv er med i, men må få komme med litt skryt her. Da alle sa at vi kom til å feile helt med alle akademistammene våre så har vi ikke det. Se hvor vi er!

4. FU Vet ikke så mye om dem save that de bytter side mellom DN og IP, nå er de current hos DN, men var ikke lenge siden de var jos IP hvis jeg ikke tar helt feil.

5. UN Ser på dem som en del av familien <3

6. Banos Who the hell?? Har ikke adlet på 2 dager hvert fall.

7. JFFA <3

8. ~DH~ Har troa på disse, med superdog som leder skal ikke dette gå galt, ligger i K55 atm.

9. V-M-S Ser ut til at de interadler veldig mye av sine egne spillere.

10. NWe Å herregud..

11. North Lever på grått, skal se hvor lenge det holder.

12. JFFW <3

13. JFFS <3

14. TIUR! Få spillere, forsvinner raskt...

15. JFFR <3

16. -PH- -PH- is going down

17. GM Long gone.

18. S7 Ingen gråby adling hittil, pent!

19. *STJ* Bye bye,

20. =WOR= Store tidligere, nå går dem bare ned.

Uenig med meg? Make one yourself!
 

DeletedUser

Guest
4. FU Vet ikke så mye om dem save that de bytter side mellom DN og IP, nå er de current hos DN, men var ikke lenge siden de var jos IP hvis jeg ikke tar helt feil.


Uenig med meg? Make one yourself!

vi bytter ikke igjen


we'l keep om trollin
 

DeletedUser

Guest
jeg vil ikke si at IP vinner krigen mot DN.. vil si den har ikke begynt ennå jeg :) er bare litt pingle byer her og der for å være ærlig. mine byer var flaks, litt planlegning av hvor han skulle støtte og hvor jeg tok byer.. ellers :) flaks at han gjorde akkurat det jeg håpte på :)
 

Hathor Travian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg vil ikke si at IP vinner krigen mot DN.. vil si den har ikke begynt ennå jeg :) er bare litt pingle byer her og der for å være ærlig. mine byer var flaks, litt planlegning av hvor han skulle støtte og hvor jeg tok byer.. ellers :) flaks at han gjorde akkurat det jeg håpte på :)

Er du i DN?
 

DeletedUser

Guest
Det var du som tok kontakten med dem ?
hva måtte til for og overtale han ?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja, blankt avslag.

Tid tenker jeg, skrev ikke noe mer før tiden kanskje visste dem at dere ikke er de så sammarbeidsvillige :p
 

DeletedUser

Guest
aiai, så de måtte ty til feilinfo. (selvom jeg vet at det er du som spyr ut noe tilfeldig som vanlig)
 
Topp