Topp 10 spillere

DeletedUser

Guest
alle kan skaffe seg PP, PP på TW har ikke kostet meg 1KR IRL

så er vel ikke å ødelegge for alle når alle har samme mulighet. bare være aktiv det.

Okay, da lurer jeg veldig på hvor du har fått alle premiumpoengene fra. Har du stjålet dem? Eller har Inno gått med på å sponse deg med PP? Noen regnet ut at du hadde PP til en verdi på kr 30 000 på V20. Har du fått alt dette gjennom å selge ressurser på markedet? :flau:
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Så hvordan skaffet du deg pp på v15?



jeg kan forklare hvordan jeg gjør det siden jeg ikke har bruk for mere PP på noen verdner.

Dakapo har svart på ticket og sakt at dette er fult lovlig.


1.Du må finne verden som starter med limit haul/no haul helst siste.(dette gjør du på .net , .se , .dk ect , det finnes jo så mange forskjelige land å spille i så det er altid noen som starter med limit haul eller no haul.

2.Hvordan bygge byene mest effektive, enkelt, full ressfelt i 2-3 uker, uten å bruke noe på annet(skaff deg gjerne en beskyter så du ikke blir farmet.
- uke 2-3 så beggyner du å selge ress for PP å siden du har fått syke ressfelt og det er 0 farming så kjøper folk som bare det, burde fint klare 10-20k PP per verden viss du gjør ting riktig.

3. du har nå PP men ikke i riktig verden, hvordan flytte dem? dette er det som tar mest tid og er vanskeligst.

EKS:du må finne folk på den verdnen du har solgt ress på som trenger/skal kjøpe PP og istede for at dem kjøper PP til seg selv så logger dem inn på kontoen din på .no og kjøper 8500PP og du gir han eks 10000 PP fra den verdnen du har solgt masse ress.


NÅ veit alle hvordan jeg skaffer mine PP.


Beklager mye skrive feil, men min skriving er ikke veldig bra, hverken formulering eller rettskriving.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
EKS:du må finne folk på den verdnen du har solgt ress på som trenger/skal kjøpe PP og istede for at dem kjøper PP til seg selv så logger dem inn på kontoen din på .no og kjøper 8500PP og du gir han eks 10000 PP fra den verdnen du har solgt masse ress.

Beklager mye skrive feil, men min skriving er ikke veldig bra, hverken formulering eller rettskriving.

Så det har vært et drøss av spillere inne på din konto og kjøpt PP? :D (samme for meg om det er lovlig eller ikke, jeg barer lurer :) )

Det var fullt forståelig, da er det samme hvor mange feil man har. ;)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Så du har bare brukt pp på verdener etter verden 18?


PP for ress kom først på .no verden 16 tror jeg, men tidligere på andre server og dermed funket dette på v15.no

jeg brukt litt PP på V9 men det var gaver fra andre:=)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hva om alle som klager så voldsomt på PP-bruk, bruker uke-pengene de får av mamma til å kjøpe sine egne? Ærlig talt, dette begynner å bli for dumt. Der det finnes en verden med PP, kommer det ALLTID til å være folk som utnytter dette. Folk har forskjellige prioriteringer. Noen bruker pengene sine på flatfylla, andre på TW. Er jo ingen tvil hva som er sunnest.

I tillegg skal sies at det finnes andre måter å tjene PP på. Personlig tjener jeg mine ved å gå tur med hundene til Forum-Mods og Redigering av profilbildene deres på Facebook.
 

DeletedUser

Guest
Helt enig kolp, dere må slutte å bruke penger på pp og peise på med pils!
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Bare fordi det er tillatt betyr ikke det at p2w er respektabelt i det hele tatt.
Og dette gjelder ikke bare tribalwars og innogames.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Jeg gjorde en deal med Magnar som jeg aldri skulle gjort. Jeg tok utfordringen og det vil komme en topp 25 liste innen mandag/tirsdag. :awesome:

Jeg vet det er lenge, men hva gjør man ikke for gøyale lister?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Hva om alle som klager så voldsomt på PP-bruk, bruker uke-pengene de får av mamma til å kjøpe sine egne? Ærlig talt, dette begynner å bli for dumt. Der det finnes en verden med PP, kommer det ALLTID til å være folk som utnytter dette. Folk har forskjellige prioriteringer. Noen bruker pengene sine på flatfylla, andre på TW. Er jo ingen tvil hva som er sunnest.

I tillegg skal sies at det finnes andre måter å tjene PP på. Personlig tjener jeg mine ved å gå tur med hundene til Forum-Mods og Redigering av profilbildene deres på Facebook.

Jeg tror du har misforstått. De aller fleste har råd til å kjøpe PP. Jeg har flere ganger vurdert å kjøpe meg ekstreme mengder, nærmere 6-siffret, og kun pøse på alle mulige steder bare for å ha prøvd det. Jeg sliter på ingen måte med økonomien (respekterer likevel at andre gjør det). Hvorfor tror du da jeg har valgt å la være? Én av årsakene er at det drar spillet i feil retning. De andre tror jeg du klarer å tenke deg til selv. For all del, bruk PP, men hallo - ikke ta det helt til det ekstreme...
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Skal lage en topp 25 liste nå i helgen, senest natt til tirsdag etter beordring fra ondskapsfulle Magnar. :crybaby:
 
Topp