Topp 10 spillere

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Ja, så sitter jeg her da. Etter utpressing av selveste Magnar the stronk til å skrive en topp 25 liste, tok jeg utfordringen. Og dette skal jeg utføre med stil. Vil bare nevne at jeg ikke har så mye kjennskap til alle dere på topp 25, så ikke forvent en allverdens liste, men skal prøve det beste jeg kan. Det vil også være noen avvik på rangeringen av kontoene pga. poeng økning når jeg har skrevet denne. De kontoene som det ikke er skrevet noe om, vi jeg redigere inn når jeg får en melding om litt mer info da jeg føler jeg ikke hadde fått inn noe, uten hjelp fra dem selv.

So yes, enjoy!

(star)(star)(star)1 DON slask PMS 4.685 P (star)(star)(star)

Kontoen som troner verden 22 blir styrt av selveste Jørn og Don. Disse er å se i toppen av nesten hver eneste verden grunnet PP bruken de har. Disse gutta er noen av de som faktisk vet hvor kjøpeknappen til PP befinner seg til en hver tid. De skal også ha at de er en sammenkjørt duo som sitter på med en god del kvaliteter som skal til for å holde seg blant toppen. De viser også at de kjører på med farming, men hører de ikke får fullt utbytte da de ligger midt opp i flere i stammen som også farmer mye. Dette er en konto som fort kan bli liggende topp 1 om de fortsetter å kjøre på. Ser også at de holder toppen på verden 21, men vet ikke om det fortsatt er DON og Jørn som spiller her. Godt grunnlag har de iallefall laget til de som spiller der nå.

(star)(star)2 birken PMS 4.631 P(star)(star)

Her har vi da birken som har har vært med nesten helt fra starten av no. En god spiller som kan det han holder på med. Har ikke hørt som veldig mye mer om deg, men vet at du også har brukt en god del PP. Du har også kjøpt litt ress av meg også. Setter pris på PP'en jeg får. :awesome:

(star)3 halvard45 TBH 3.996 P(star)

Vet dessverre ikke noe om denne kontoen, men ser ut som han på kontoen har brukt en god del PP for å komme dit han er nå. Ser han har ranet 10k ressurser og fått plyndrer nivå 2, så er ganske sikker han ikke bruker altfor mye tid på å farme. Skal bli gøy å se om han vil holde koken utover mid-game. Regner med det spilles under et fakenick her. Hvem vet, kanskje det lurer seg en stjernespiller her.

4 Kolp PMS 3.153 3153 P

Her har jeg fått høre at det er en person med navn Don Andre som sitter og spiller. Har aldri hørt om han tidligere, men har fått med meg at han er aktiv spiller med et relativt høyt PP-forbruk. Fikk også høre fra Magnar at det er han som tar avgjørelsene når det kommer til diplomati. Vet ikke så veldig mye mer enn dette, men blir en spennende konto og holde med utover i verdenen. "OPPDATERING" - Ser nå at Kolp ble nummer to til andre adling. Gratulerer! :)

5 Eru Iluvatar AA 2.841 P

Her har vi da hele tre aktive spillere som alltid er online. På kontoen sitter Kjellis, SS og Gjermund. Har tidligere spilt med Kjellis og Gjermund på verden 18 der begge sitter med mye kvaliteter i form av skillz. Har ikke hørt om Adriano tidligere, men har hørt han er en kjernekar som også besitter mye kvaliteter. Disse gutta tar farming opp til et nytt nivå med hele "5x Dagens raner" medaljer samt den høyeste DR'en på verdenen. Jeg regner også med at disse blir nummer to til tredje adling. Om denne trioen fortsetter tempoet sitt, vil dette blir en særdeles farlig konto utover. Noen jeg ikke ville møtt front til front. "OPPDATERING" - Gratulerer til adling nummer 3, selv om det var fra samme stamme.

6 Djinn PMS 2.810 P

Her har vi da Magnar som tvang meg til å skrive denne forbanna lista. Har hørt at Magnar spiller med en av Nord-Norge, men har ikke fått med meg hvem denne karen er. Magnar er en solid spiller som er flink fra start til slutt og har mange kvaliteter. Har faktisk ikke hørt skikkelig om deg før nå i starten på verden 22, men har fått i oppfatning at du er en hyggelig spiller. Ser også at du er hertugen i PMS og har samlet alle med de feiteste lommebokene i en og samme stamme. Ikke dumt. :awesome: Ser du skjuler presentasjonene dine, så blir litt vanskelig og vurdere deg, men hører du har brukt en god del PP du også, hehe. En solid person som jeg helst ikke vil møte i front.

7 Houdini 2016 PMS 2.769 P

Etter en melding om info, får jeg vite at Sander spiller her. Utrolig nok spilte jeg ilag med denne karen på verden 18 der han spilte under nicket Vassengutane. Litt lenge siden nå, men jeg mener å huske at han er av den offensive typen. Husker du/dere koste dere nede i øst med å adle Morra$ og ODA folk til kontoen gikk på en smell og tilslutt ble innadlet. En hyggelig kar og en jeg gjerne ville hatt på mitt lag.

8 PanterPower IK 2.690 P

En konto som ikke ga ut noen informasjon om seg selv. Altså jeg fikk ikke noe svar tilbake. Dette er nok enda en konto som har brukt mye PP for å komme dit den er i dag. Har farmet over 10.000 ress, men har ikke plyndret 100 landsbyer engang. Sier kanskje også noe om aktiviteten til kontoen? Uansett, enda en konto som kan klatre fort opp om de adler riktig der de ligger.

9 bakaas PMS 2.660 P

Her har vi da enda et PMS medlem. Har fått vite at dette er en spiller som har spilt av og på helt siden verden 1. Nevnte at han hadde hatt en lang pause fra TW, men at han nå er tilbake for fullt. Fikk også vite at han spilte på den ledende stammen på v80.com, men har nå gått over til verden 22 og satser nå her. Fikk ikke vite om noen kontoer du har spilt på, men regner du er en solid kar med god forståelse for tw. Enda en spennende konto og følge videre med på.

10 Skandyzz AA 2.588 P

Så har vi da duoen Skattum og Andreas, ellers kalt Skandyzz. Hadde aldri hørt om Skattum eller Andreas før dem entret Bexx/Skandyzz på verden 18 og ble nabo med meg på TANL. Var skeptisk til dem i starten, da jeg så det på et stort tap at eieren Benjamin sluttet. Benjamin satt på store kvaliteter og var enormt viktig for stammen, men disse gutta har vist å være på samme nivå og var hovedkontoen i NICE/OIM til jeg sluttet. Denne duoen har fordelt oppgavene på kontoen, der Skattum er den offensive taktikeren som holder høyt press på fienden når han måtte ønske. (Vil bare nevne at kontoen står stille om ikke Andy er tilstede.) Hvorfor vet jeg ikke, men sånn er det. Når vi kommer til Andy sin oppgave er det han som er def-kongen på kontoen og gjør en utrolig bra jobb når det kommer til fordeling av def og analysere angrep av fienden. Vil si dette er en av de kontoen som er mest å frykte utover i mid/end-game. Vil også nevne at Skattum ikke er en spesielt god lagspiller når han har vært berørt av alkohol. (rofl)

11 Spoonman Boo 2.583 P

Her har vi selveste teskjemannen. Spillerne som skjuler seg bak dette nicket har jeg fått høre er Martin og Thomas. Dette er en konto som oser av kvalitet og jeg regner med at pp-bruken her er minimal. Ser denne kontoen briljerte på verden 16 og endte på en fortjent 2.plass. Så denne kontoen er istand til å gjøre mye skade på de rundt. Fikk mitt første møte med Martin da han kom inn på Heartbreak på verden 18. En kjernekar med masse kvaliteter. Gjorde en utrolig god jobb kontoen med et enormt press fra md som varte over en laaang stund, til det sprakk. Så over til Thomas. Enda en klassespiller som sitter med de samme kvalitetene som Martin har jeg fått høre. En fullspekket duo som kommer til å holde seg på toppen videre utover.

12 kortal H~O~L 2.353 P

Her er det en 15 år gammel gutt som spiller, med litt hjelp fra faren hans. Altså en familiekonto, hehe. Ser relativt ny ut i tw, så velkommen skal du være. Du nevnte hvor faren din spilte, men finner ingen på det navnet, så blir spennende hva en far og sønn kan utrette her på tw. Ser dere er aktive og farmer da dere har bronse og sølv i presentasjoner. Nok en konto som ligger godt til og kan fort klatre opp om de tar de riktige valgene.

13 Liquidator RLX 2.337 P

Her har vi da selveste Henrik aka Raaaaaaaaaator. Har ikke spilt med Henrik tidligere, men har fått et godt inntrykk av det lille jeg har snakket med han. Han heier også på Englands beste fotballag, noe som er et supert pluss i mine øyne. Heia Chelsea! Hører for tiden at Henrik ikke har bestemt seg for å fortsette her på v22 eller slutte. Blir også spekulert i hvilken stamme han ender opp i om han fortsetter, og jeg håper det blir AA da han har et stort forbruk av alkohol. Og da håper jeg han joiner de som er i samme båt. Har også fått med meg at Henrik er en klasse spiller med god kontroll, og det er vel derfor alle vil ha deg med inn i stammen deres.

14 Fsensitivity Boo 2.280 P

Her har vi en med navn Christian på 25 år. Christian er nå tilbake for å gjøre comeback etter en pause på rundt 1,5 år. Har tidligere spilt på Lolzorcc på verden 3 og Monkiii på verden 4. Nevner også at han er av den defensive spilleren, så blir gøy å se om du kan utrette noe der du ligger. Enda en som skjuler sine presentasjoner, så blir litt vanskelig å evaluere deg, men tviler på så veldig mye PP-bruk på denne kontoen. Nok en spiller det blir gøy å følge videre med utover.

15 Scopedize DD 2.272 P

Enda en konto som ikke ville utgi altfor mye informasjon. "Eller hadde ikke så mye å fortelle om." Presentasjonene viser at du er en aktiv spiller med utrolige gode farme-områder. Ligger godt rundt sin egen stamme, noe som både kan være positivt og negativt. Sier tidligere at du har spilt med IRL venner som nå ikke spiller lengre. Fikk i inntrykk av at du spiller solo, så blir også spennende å se deg videre utover. :)

16 Gard345 Elite 2.184 P

Her har vi da Gard. Har gjort det bra så langt til nå. Vet ikke så mye om PP-bruken på kontoen, men regner med det har vært litt. Presentasjonene viser at han er aktiv og bruker litt tid på farming. Gard er en spiller som har spilt tw en god stund nå og kan det han holder på med. Litt usikker på hvor han har spilt tidligere, men blir spennende å se hvor langt han kommer til å nå.

17 Kano-Kari RAC 2.180 P

Fikk ikke noe svar på meldingen jeg sendte, men ser ut som nokså en konto som bruker PP. Har både bronse i raner og plyndrer, noe som kanskje tilsier at du ikke er så veldig aktiv som mange andre? Ligger midt i smør-øyet og har man ikke de rette skillza, blir man fort et offer for de rundt. Ettersom jeg ikke vet noe annet, skal det bli artig og se hvor lenge du holder deg her.

18 Schnell Elite 2.170 P

BLE LURT AV SELVESTE MO OG MOA, DE SPILLER IKKE HER. Så, ja. Har ikke fått besvart meldingen jeg sendte kontoen så denne får stå fri.

19 Hexx PMS 2.164 P

Hmmm, har jeg funnet enda en som digget kontoen Bexx på verden 18? Isåfall har jeg hørt at det er en norsk og en tysk på denne kontoen. Litt usikker på tidligere kontoer/presentasjoner, men har hørt at denne duoen jobber godt sammen og har kvaliteter over gjennomsnittet. Dette blir enda en spennende konto og følge med på. Viser ikke raner eller plyndre presentasjoner, men regner med de har raner i bronse og sølv i plyndring. Mistenker også litt PP-bruk for å komme ditt de er nå.

20 akselrf H~O~L 2.115 P

Dette er også en konto som velger å skjule tidligere kontoer og navn! Fikk iallefall vite at her spiller det en person som stort sett har spilt på .net med noen kompiser. Startet nå på .no da noen venner startet her. Så blir gøy å se hva denne kontoen kan få til utover.

21 Superman Boo 2.093 P

Superman skuffer befolkningen og velger å holde det meste av informasjon skjult. Skulle muligens få en melding om litt info i morgen, så da redigerer jeg det inn når jeg mottar meldingen.

22 trustie PMS 2.077 P

Så siste medlem av PMS som ligger på topp 25. Ser han har vært innom nesten alle verdener siden verden 1 og har holdt koken helt til nå. Creedz! Hører du er en hyggelig fyr som stort sett er aktiv. Regner med du sitter med en god del forståelse og skillz etter så mange sammenhengende år med TW. :) Ser du ligger veldig nærme Halvard45, så blir spennende og se hvem som overgår hvem her. Ser du har "2x Dagens raner" medaljer som også viser til at du er en aktiv spiller.

23 oyvhan AA 2.054 P

Her har vi da den tredje alkoholikeren på topp 25. Jøss og vi alkoholikere holder koken her på tw, et mirakel vil jeg si.
Dette er en konto som også holder koken ved hjelp av litt PP. Har ikke spilt med han her tidligere, men har fått vite at han har kontroll på det han gjør. Har også blitt første til å beseire 10.000 fiendtlige enheter noe som sier at han "hadde" en del tropper. Vet ikke hvor mye han har igjen nå, men kan fort dette ned om han gikk på en smell her. Ligger godt til og har store muligheter for å klatre oppover tabellen i nærmeste fremtid.

24 Ph00enix TM 2.049 P

Her har vi da en person på 22 år fra Oppland. Har fått vite at denne karen stort sett spiller på speed servere. Nevnte selv at han spilte på verden 21, men ga seg for å satse her på verden 22. Regner med dette er også en konto som har brukt PP for å komme ditt den her, med tanke på at den ikke har plyndret 1000 byer. (Kan bare være veldig gode farms i området, så usikker.) Nok en konto og følge videre med på.

25 varanior08 Mpe 2.046


Etter nesten 3 timer sier jeg meg endelig ferdig med jeg har fått informasjon om. Redigerer som sagt inn de jeg får melding av i morgen! Ble kanskje litt tynt for noen spillere, men sånn går det når man ikke har spilt flere verdener enn 2. Så, ja. :LOL: Vil også komme et lite "ekstra nummer" om Norske Nørd i morgen da jeg lovte å skrive litt om han også. :D


-Thor H (star)
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
16 Gard345 Elite 2.184 P

og kan det han holder på med
(giggle)
19 Hexx PMS 2.164 P
Viser ikke raner eller plyndre presentasjoner, men regner med de har sølv i begge to.
Ingen som har raner i sølv enda. ;)

Uansett, meget godt utført liste! Gir ryktepoeng når jeg kan. Ga deg jo for i det hele tatt å skrive at du skulle lage en. ;) Herlig at noen tar initiativ så tidlig!
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hehe, en feil fra min side Raaator/Henrik. Skal fikse opp i det snart! Men gratulerer til Eru for raner i sølv. :cool:
 
Sist redigert:

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Sånn, nå har jeg oppdatert listen og skrevet siste rest av de jeg fikk melding av i dag. (party)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Godt å se at det finnes noen som gidder skrive kvalitets-lister fortsatt. Pen liste, og du skal få et grønt rykte av meg når jeg kan gi deg igjen :)
 

DeletedUser

Guest
Generalen har vært så snill og latt folket få det de vil ha. Etter mye etterforskning greide jeg å skrape sammen disse faktaene om disse flotte spillerne som har greid å komme seg til topp. Løp og skaff deg snacks, drikke og sett deg behagelig tilbake. Kos deg^^

1. DON slask
På toppen av sandkassa sitter Don slask. Her spiller da Royal og Slasken. Jørn spilte her, men etter jeg hadde en real prat med ham om hvordan å spilel med emg er bedre kom han til fornuft.
Selv om de har rykte å misbruke pp på alle mulike måter kreves det skills å være på toppen det å. Dere har min velsignlse
2. trustie
Sondre<3 Min kjære kompis. Digger deg selv om alle hater det. Til tross for alle haten han fikk av enkelte er Sondre en veldig flink spiller som netopp adlet en 5k by for å komme på 2. plassen. Vis du noensinne trenger en skulder å gråte på så er ikke min ledig :p
å spille med Sondre, eller i stammen til Sondre. Det er oppskriften på nederlag.
3. birken
birken er en spiller alle vet om og med all den erfaringen har han også skillz. Vis vi skulle krone de største pp-misbrukerne ville birken vært dronningen. Men takk for alt ppen jeg har fått:D
4. Eru Iluvatar
Her spiller Kjellis og Adriano. En støsikker kombo som har ranet mer enn noen andre her på verdenen. Disse er spillere dere må frykte og passe på, for plutselig har du blitt adlet av de. Kjellis liker tidlegvis å drikke melk sammen med ostepop og dippe de i salsa. Noe som er helt akseptabelt
5. Fsensitivity
Vet ingen ting om denne spiller. Går sannsynligvis under et fake nick. Kudos skal du ha for rangeringen din.
6. bakaas
Mine fugler vet ingenting om denne spilleren heller, men en anna pp-misbruker. Føler du ikke noe medfølelse for all den pp du har misbrukt?
7. kolp
Her har vi mr.JegBlokkerDegGutt. Vet ikke noe annet om han enn at han har en kort lunte, men hvem er jeg å bedømme. Lykke til videre Gutt:D
8.Spoonman
Her spiller Thomas. Jeg elsker deg <3. Å backstabbe er det morsomste du kan gjøre og flire meg skakk og beundre de som gjør det. Forsett slikt. I will support you.
9. Djinn
Her har vi min framtidlige kone. Jeg og Magnar har et veldig fint forhold og vi elsker hverandre høyt. Magnar er også en veldig flink diktator som liker å tukle med andre folks og få folk imot hverandre. Har Reisverket stådd opp fra de døde for å lage enda et mislykket regime?
10. Veggis98
Decent stats og er en aktiv spiller i PMS. tror han er litt underdog og de som ikke tar han seriøst vil lide sterkt. Stå på videre.
11. Houdini 2016
Her spiller da Sander. Hvem han er har jeg ingen anelse om, men håper du tryller deg fram til første plassen :D
12. Hexx
Mine fugler har ingenting på denne personen heller, men bra rangering. Får håpe den varer lenge:D
13 Schnell
Her spilte jeg og Moa før, men det ble for kjedelig så vi ga den til en kompis. Kompisen her da heter for Mukhtar og har spilt tw i 5 år. Han har masse skillz, men liker å holde seg skjult. Vi heier på deg Mukhtar :D
14. sylthee
Vet ingenting om denne personen, men liker askeladden. Får sylthee dronninga og halvekongeriket?
15. GGpew
Lite om denne personen, men farmer og herjer i kontinentet. Presentasjoner visser også han hadler mye på market. Om at det er pp eller noe annet vet jeg ingenting. Håper å se deg senere i denne verden^^
16. kortal
Farmer veldig mye, ellers vet jeg ingenting.
17. Skandyzz
Her spiller Skattum. Han er en elektriker og er sånn passe ok i tw. Ikke for god og ikke for dårlig heller. En trivelig kar er han og ligger godt ann for denne runden. Håper ejg ser deg i neste runde :D
18. Liquidator
Henrik som må vike for vikeplikten. Herjet på v15 etter jeg ga han en real peptalk. Ettersom jeg forsvant forsvant også hans skills. Han hater også alle i PMS og sa til meg i en privatmelding at han vil ta alle de ned 1 etter 1.
19. Norske Nørd
Den Anonyme Alkolikern. Alle kjenner benja og vet at han er en kjernekar. Spillte sammen med sander og har herjet på flere verdenen.
20. varanior09
Lite om denne personen, men har spilt tw i 6år.
21. Klax
Skjulte prestasjon så lite å vite om denne personen
22. Vaffelmann
Her spiller Rune og Simen. Etter en samtale med Simen klager han på hvor trash hans dual er. Mener at han gjør ingenting og blir konstant lei av at han sløser troppene på noe unødvendig. Vis du noensinne trenger en ny dual så er jeg der for deg :*
23. dtkolev
Kjent nick fra v21. Greide seg bra der og håper de greier det igjen
24. Krigerkatt
En ukjent spiller i mine øyner, men en grei rangering
25. (party)(party)(party)RUAB(party)(party)(party)(party)
Legenden har returnert. Alle må frykte denne spilleren. Vis du ikke tar han tidlig er du ferdig. Folk kom til fornuft i v21 og tok en aksjon fr å ta alt han elsker. Nå søker han hevn.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Var på nippet til å gi deg rødt når eg las det angåande ostepopp der (puke)

Utover det, meget tiltalande liste min kjære General (clapping)
 
Topp