Topp 10 spillere

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Har nevnt tidligere at det kommer en ny topp 25 liste fra meg i løpet av sommerferien.
Kan dog nevne at den ikke kommer før i juli iallefall.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Ranern har vi vel tatt kvar dag, med eller uten din hjelp, at vi får plyndrern den dagen du kjem heim vise vel egentlig berre kor utrulig lite effektiv du er når du farma :LOL:
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1 DON slask PMS
Har en liten ledelse på Eru Iluvatar, pp mestern. Her er det bare og angripe folkens, ettersom byene hans er 90% off. Neida, han har gjort en ok jobb. Latsabb er han også, farmer ikke, mener ikke dette er en verdig person til å lede, men dette er kanskje bare min mening? Jeg kan vell egentlig ikke klage på billige adlinger ettersom han leder ODA, men likevell. En spiller som er god i startup, men tviler han holder verdnen ut, er ikke en god end-game spiller.

2 Eru Iluvatar PMS

Her er da den verdige nummer en om du spør meg. Ikke fordi han har brukt mindre PP en det DON har gjort, for det tviler jeg på, han har heller ikke hatt så sykt mange imponerende adlinger, ettersom 50% av byene er internadlinger. Men selv om 50% av byene er internadlinger har han greid og fått nesten like mye ODA som DON. Det betyr at de 50% resterende byene har kostet endel. Men alt i alt, grunnen til jeg mener denne spillern fortjener rank 1 er farmingen. De har ekstremt mange DR og det er imponerende, men det skulle ikke mangle ettersom de er 6 spillere der en av de er Canader og farmer på natten, og for det andre har de ett godt område med få spillere rundt som farmer. Men ja tilbake til ferdigheter og spillere.

Adrian; Ettersom jeg har erfart er han ikke god til å diskutere, men krangle på alt han kan det gjør han, kan mye grunnleggende og kan være god å ha. Men selv så mener han at har fått for lite kritikk, vell da skal jeg gi han litt kritikk. Kjellus er ikke den eneste som er balleløs på denne kontoen, Adrian mine damer og herrer, en av .no's mest pinglete spillere, er ikke andy og skattum som fortjener kritikk, denne fyren her er vell han som står bak alt som omhandler turtling på kontoen.
Henrik: En av .no's beste spillere, punktum. (om han gidder)
Canadiern; Aktiv? Jeg er ikke helt sikker på om denne fyrn eksisterer men har hørt rykter om det
Skattum; Alle vet vell hvor god han er?
Andy; Andy! (inlove)
Kjellus; Det er da viktig at dere kaller han Kjellus og ikke Kjellis, Samme som adrian, fortjener mer kritikk. Han er vell den personen, sammen med Adrian, som er den største pingla på konton.

3 Djinn PMS

Magnar, eh, groot? også ehm, steffen. Magnar er vell fjeset til Djinn kontoen ettersom han er den som tar kontakt med folk og snakker på forum. vell her er det ivertfall en spiller som har fått billige byer. Ser vi på ODA ligger han på en beskjeden 9.ende plass, med en skuffende 227k oda score. Magnar kan, om han møter udyktige motsatndere holde ut lenge under angrep, men møter han en god motstander ryker han fort. Hans offansive ferdigheter er ikke imponerende om jeg skal si det selv. Er veldig usikker på de 2 andre spillere kjenner ikke de så godt. En siste ting, hans pp bruk er nok like mye, om ikke større enn DON, hadde ikke vert så høyt opp hadde det ikke vert for dems kjære venn, pp.

4 trustie PMS

Nok en PMS spiller. Sondre og Trond. Disse kommer til å falle så snart de får to-siffret antall incs, kommer heller ikke til å holde lenge. Denne kontoen har nok fått byene billigere enn Magnar ettersom han har enda mindre ODA enn djinn og mye lavere ODA rank. Husker veldig tidlig at de fikk 2 veldig store byer, noe som gidde de en syk boost. En annen ting er at man skal ikke klage på PP bruk her heller, er volsomt hvor mye jeg griner om pp er det ikke? :) Men ja, disse ryker ganske snart, skjønner ikke helt hvordan PMS tørr og stole på Sondre etter hans rykte?

5 The Mountain PMS

Kjenner ikke de som spiller her, men til tross for mye ODA, fått ting billig, har vell 1 og en halv internadlinger innabors. Kjenner som sagt ikke disse, og vet ikke hva de har av ferdigheter, men etter noen små erfaringer kan jeg ikke skryte så veldig mye av de.

6 Spoonman KoD

Første kontoen fra KoD, jeg spiller her, så skal ikke skrive så mye, men vil egentlig skryte litt av min egen konto. Vi har brukt minimalt med pp, ikke fått mer enn 1 by gratis (angel) adlet 3 PMS byer, såee, jeg liker å skryte av megselv <3


7 Houdini 2016 PMS

Sander spiller her, vet ikke hvilke dualer han har, adler lit spredt om jeg skal si det selv, har ett litt safe cluser og noen byer sør og noen byer nord. rank 11 på ODA, ikke imponerende men skal da kanskje ikke klage.

8 Hexx PMS

Eneste personen i PMS som jeg liker. Har kjørt hardt på og virkelig kjempet for byene sine i følge stats, men missta en frontby til Superman for en stund siden, noe som svekket litt mitt bilde på denne kontoen.


9 Fsensitivity KoD

Min kjære gode Christian, du er god du, trofast spiller å ha i stammen, en jeg kan stole på. Har adlet litt bort ifra min smak men har ett fint cluster og din fremtid ser lys ut unge mann.


10 Kleppen95 H~O~L

Første spiller fra H~O~L, kommer til å skaffe seg ett godt cluster der oppe i Nord, men kan ikke si jeg er helt fan av stammevalget hans, H~O~L kommer til å falle, får håpe for hans del at han ikke gjør det, har ikke den høyeste ODA, men er ikke så alt for lav i forhold til plasseringen hans. Kjenner ikke de som spiller her.
11 Norske Nørd KoD

Vi passer på denne kontoen til vi finner ny eier, mye rart med denne kontoen, men får håpe vi får styr på den snart.

12 SkyLine PMS
Samme som kleppen, ikke noe syk lav oda, men ikke imponerende høy heller, kjenner ikke de som spiller her heller, og vet ikke mye om ferdighetene hans. Har skaffet seg noen frontbyer og ønsker nok og krige, men får ikke noe gratis med meg.

13 heskey KoD

Sindre, hører mye rart om han, men spiller han serriøst her tror jeg at han kan komme langt, skal hjelpe han så mye jeg kan. Ligger ett stykke unna fronten, håper han adler seg dit snart. Har mye ODA i forhold til byer noe som jeg liker :)

14 birken PMS
Snakket om at jeg likte Hexx for han kjempet for byene sine, det er noe jeg ikke kan si om denne herremannen her. Har fått seg ett deilig cluster, men gråbyhoring er noe jeg ikke kan fordra.. Herrlihet, det er da tribalWARS ikke tribalGRÅBY elns.. prøv å gjør en innsats på å krige, prøv ivertfall! herrlihet,,

15 Superman KoD

Superman er en SUper duo! En annen konto i KoD som kan skape problem for PMS, adlet en by fra Hexx, og har ett ganske fint cluster, gleder meg til å se denne kontoen i action i fremtiden!

16 pentakill KoD
Kjenner ikke denne spillern, men viser seg at han kan og snipe, noe som er bra, har troen på disse mennene på denne kontoen!

17 varanior08 PMS

Hehe, hvor skal jeg starte? Liker deg ikke, men det er jo min sak, liker ikke hvordan du diskuterer heller, men denne diskusjonen har gått fram og tilbake så mange ganger. Men skal jeg være ærlig er du en av de få spillerne i PMS jeg frykter og respekterer! En spiller med erfaring og kan by problemer for meg. Kan sine saker.

18 Kolp PMS

Vell, aner ikke hvem du er, lav ODA, tror du kommer til å få slite der oppe i Nord.

19 oyvhan KoD

Enda en ny spiller i KoD, kan også og snipe, noe som jeg liker! Ser fremtid i denne fyrn, gleder meg og se han knuse Djinn sitt off sammen med Pentakill!

20 Legacy H~O~L

Spiller nr 2 fra H~O~L, totalt ukjent for meg, internadler vell Kortal atm, kan ikke si annet enn å ønske deg lykke til.

30 Torkilds disipler KoD

Lovte torkild at jeg skulle ha med han, han kaller seg selv en Lord, men en verdig Lord er da ikke noe annet enn rank 1? Hva gjør du der nede da? Er vell god i defence i guess, håper du får vist deg fram :) I tillegg spiller Sig og Sim her, tror de kan forsvare seg godt sammen. Men tilbake til Torkild. En av de mest kvalme snobbene jeg har møtt, en ekte pappagutt er noe som heter, kjenner jeg blir kvalm hver gang jeg snakker med han :O


Merket det ble mindre og mindre nedover, men det er vell for jeg har mest og si om de på top 5 :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Stor i munnen no thomas. Greier meg fkbt fikk 1 mill odd med 35k på v 20 ^^

Du undervurder meg men passer meg bra kan si at jeg ikke tror du har noen kanskje mot meg anyway kanskje derfor du har et behov for å snakke dårlig om meg?
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Er du full? Forstår ikke alt du skriver, men jeg har da ett behov for å snakke dårlig om alle mine fiender :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er full ja ^^

Men ja du sier jeg har et stort behov for pp har brukt 500 kr på v 22 ^^

Uansett har vi ikke brukt mye pp og ci har sloss for byene våres untatt 2 men elllers burde du kanskje kunne snakke posrtivt om dine fiender?
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Er full ja ^^

Men ja du sier jeg har et stort behov for pp har brukt 500 kr på v 22 ^^

Uansett har vi ikke brukt mye pp og ci har sloss for byene våres untatt 2 men elllers burde du kanskje kunne snakke posrtivt om dine fiender?

Tviler på at du ikke har brukt mye pp, jeg ser ikke noen grunn i det store og hele at jeg skal snakke positivt om mine fiender, er flinkere til å rakke ned på folk en å skryte. Tviler også på at USA snakker positivt om Russland.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Har brukt 10k pp om det er en kriminalitet kan du gjerne sette meg i bjur viss ikkr ka du slutte og syte og faktisk gjøre noe mer fornuftig en den lista du skrev der
 

DeletedUser

Guest
not-sure-if-trolling-or-just-plain-stupid.png
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Snart ikke vits å skrive lister lengre, bare klaging uansett, ingen rett til å ha sine egne meninger på de.

Flott liste Thomas.
 
Topp