Topp 10 spillere

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Jeg ble nysgjerrig nå :( Kan du ikke svare, Magnar?


Å store konge Gaudi, ønsker du svar av den ikke fult så gode/kongelige magnar i forhold til deg?

hvem kan måle seg med din TW styrke?
er det noen i det helletatt som er i nærhetten av din styrke og skills?
vær så snill å spar oss andre noobs!
 

DeletedUser

Guest
5 The Mountain PMS 123.614 15 8241
Krigerkatt som har byttet navn her ^^ Er en solo konto drevet av sivert grei og hyggelig fyr men som oyvhan liker og slenge drit til uten at dakapo eller noen banner oyvhan det vil vel si at jeg kan mobbe folk på TW sant dakapo? Anyway skal ikke gå for mye innpå det. GJør det greit internadlet sylth som ønsket og gi seg på v 22 og satse på casual da han følte at tiden ikke var til stede lengre.

Kan du vennligst fortelle meg hva jeg har gjort mot krigerkatt? Jeg har aldri pratet med han, så jeg forstår ikke hvor disse anklagene kommer fra. Vil sette pris på om du refererer til noe, i steden for å komme med grove og ubegrunnede beskyldninger.
Skriv til meg ingame, slik at vi slipper å spamme med drit her.
 

DeletedUser

Guest
Kan du vennligst fortelle meg hva jeg har gjort mot krigerkatt? Jeg har aldri pratet med han, så jeg forstår ikke hvor disse anklagene kommer fra. Vil sette pris på om du refererer til noe, i steden for å komme med grove og ubegrunnede beskyldninger.
Skriv til meg ingame, slik at vi slipper å spamme med drit her.

til desperate tider trengs det desperate metoder. Nokk et forsøk av Magnar på å få folk tl å mislike oss. Lavmål av deg magnar..
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er ikke alltid på Martin :)

Men mener måten dere oppfører dere på her får det som å virke at dere ser på dere selv som guder over tw :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
til desperate tider trengs det desperate metoder. Nokk et forsøk av Magnar på å få folk tl å mislike oss. Lavmål av deg magnar..

Thomas fikk mld av meg på skype etter at krigerkatt skrev det til meg :) så er ikke jeg som kommer med disse beskyldningene :)
 

DeletedUser

Guest
Thomas fikk mld av meg på skype etter at krigerkatt skrev det til meg :) så er ikke jeg som kommer med disse beskyldningene :)

Vær snill å forsikre deg om at det som blir sagt stemmer før du begynner å spre drit. Jeg er ikke bannet av innogames, og det er det vel gjerne en grunn til.
 

DeletedUser

Guest
9 Fsensitivity KoD 99.019 16 6189
cHRIS CHRISTIAN? Er det riktig? Vet ingenting om deg så og si nada null niks :|

Christian. Du får sende meg en pm, så kan vi bli litt mer kjent.
Asl? ;)


5 The Mountain PMS 123.614 15 8241
Krigerkatt som har byttet navn her ^^ Er en solo konto drevet av sivert grei og hyggelig fyr men som oyvhan liker og slenge drit til uten at dakapo eller noen banner oyvhan det vil vel si at jeg kan mobbe folk på TW sant dakapo?

Ellers synes jeg du er på dypt vann nå, Magnar.
Aldri hørt at man må vite sakene fra begge sidene før man uttaler seg?
Ikke minst random å ta det opp på Krigerkatt/The Mountain sin plass. Burde være en "hyllest" til han som sitter her, istedet for å begynne å snakke om en i KoD.
 
Sist redigert av en moderator:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
5 The Mountain PMS 123.614 15 8241
Krigerkatt som har byttet navn her ^^ Er en solo konto drevet av sivert grei og hyggelig fyr men som oyvhan liker og slenge drit til uten at dakapo eller noen banner oyvhan det vil vel si at jeg kan mobbe folk på TW sant dakapo? Anyway skal ikke gå for mye innpå det. GJør det greit internadlet sylth som ønsket og gi seg på v 22 og satse på casual da han følte at tiden ikke var til stede lengre.

Dette kom du til meg for 2-3 dager siden, noe som kan tyde på at alt dette er bare løyn? Ganske sikker på at alt dette er bare bullshit, siden det ikke har skjedd noe.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke alltid på Martin :)

Men mener måten dere oppfører dere på her får det som å virke at dere ser på dere selv som guder over tw :)

Så det at jeg kritiserer PP-bruken deres betyr at jeg ser på meg selv som en gud? What?

Når dere velger å bruke tusener av PP i oppstarten, så må dere tåle å få høre det. Det ga særlig DON et stort forsprang i starten. Selvfølgelig er det ikke ulovlig å kjøpe og bruke PP til tusener av kroner, men for spillets skyld så er det best at vi unngår det.

Stakkars dere som skriver lister er jo ikke noe anna en sutring å krangling etter vær liste skjønner nesten ikke at dere gidder. ^^

Listene legger opp til å provosere da, så sutringen og kranglingen kommer ganske naturlig ^^ Synes personlig at det er ganske morsomt å lese svarene til Magnar (giggle)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Så det at jeg kritiserer PP-bruken deres betyr at jeg ser på meg selv som en gud? What?

Når dere velger å bruke tusener av PP i oppstarten, så må dere tåle å få høre det. Det ga særlig DON et stort forsprang i starten. Selvfølgelig er det ikke ulovlig å kjøpe og bruke PP til tusener av kroner, men for spillets skyld så er det best at vi unngår det.



Listene legger opp til å provosere da, så sutringen og kranglingen kommer ganske naturlig ^^ Synes personlig at det er ganske morsomt å lese svarene til Magnar (giggle)

funny part er jo at dere har brukt mere PP en meg, og enda er dere ikke høyere, FLINK DU MARTIN.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
funny part er jo at dere har brukt mere PP en meg, og enda er dere ikke høyere, FLINK DU MARTIN.

Hahahahahahahahaahahahahahahahaahahahahahahahahhaahhahahahahahahaahahhahahhahahah, den skal du dra lenger ut på landet med, hahahahahhahh, (og folk vet hvor langt ut på landet jeg bor!)
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Okei, vi får se når verdnen er ferdig hvem som har vunnet og brukt minst pp :p
 
Topp