Topp 10 spillere

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Klart vi kan sloss som venner, Robert! Fint med liste :)

Jeg spiller med Fabi på v23 også nå. Gig is out.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1 Bohic Down

Twstats

Leder V23 ganske klart. Imponerendes? Nei. Gode spillere? Tja. Konto jeg ville hatt i stammen? Nei.

Nå kjenner jeg ikke til alle på Bohic, men Patrick har jeg spilt med på både V14 og V18(hvor han, med sin dual, regelrett dolket stammen). Jeg hadde sansen for Patrick på V14, men det ble ødelagt på V18, og med alt PP-surret vedkommende /kompani har drevet med her på V23, så forsvant dessverre resten av respekten også. Med en veldig vinglete OD i forhold til poeng, så mener jeg at dette er en av de svakere spillerene som befinner seg på listen her, dessverre.

2 Hønsebataljonen Down

TWstats

Ello' Pål! Man kan hate, elske eller bare klø seg i hodet av denne fyren her. Kjører en veldig kald profil offentlig, men er man på samme side så blir man kjent med en helt annen kar. Effektiv, glad i nukes, hyggelig å pjatte med samt at han er målrettet og fokusert. Er den største utfordringen jeg kan se i Down-stammen(e ).

I tillegg til mine subjektive meninger om vedkommende, så ligger han for tiden på rank 2, der han topper ODA med en god luke. Har også hatt smooth adlinger fra dag 1, noe som har lønnet seg opp gjennom spillets gang.


3 Jks66 HAHAv2

TWstats

Kjetil og Johan. Er vel en av de første gangene jeg spiller med de, så jeg vet ærlig talt ikke så altfor mye. Har spilt en del andre spill med Johan i det siste, der jeg har fått inntrykk av at han er en veldig hyggelig og dedikert kar.

På TW så ligger de på en 3 plass over Vara, med en veldig god ODa. En spiller som har stått på for stammen og gjort seg fortjent til ranken sin. Jeg lar TW stats tale for resten, siden jeg har, som sagt, litt manglende informasjon om de to som sitter her =).

4 varanior08 HAHAv2


TWstats

Her sitter Svein med sine dualer. Har spilt litt med Svein tidligere, men bortsett fra det er det ikke så mye jeg husker til. Oh, glemte nesten å nevne det, men han tapte soleklart mot meg i Stronghold, og ut fra hva ryktene sier, så tørr han ikke akseptere den nye kamp-invitasjonen jeg har lagt ut på bordet.

Svein er nok stammens masebøtte, men han får ting til å skje. Vil du ikke, så skal du. Jeg har ikke noe særlig å trekke på kontoen, men jeg kan ikke unngå å påpeke PP-bruk og muligens litt lav OD i forhold til rang.

5 osamannen Down

TWstats

Har absolutt ingen aning om hvem som sitter her. Har veldig greie adlinger, og en helt OK ODa i forhold til poengsummen. Bortsett fra det, så lar jeg TWstats tale min sak.

6 Kamikaze Upside

TWstats

Igjen så er jeg veldig blank til kontoen, så TWstats taler min sak (yes).

Har en veldig fin OD (ODa/ODD), og er mest sannsynlig en av de store bidragsyterene i stammen(e) Upside/Down. Adlingene også er veldig akseptable, og jeg tror at denne spilleren vil klatre høyere på listen ut fra arbeidet som både har blitt, og blir lagt ned.

7 PerKåre HAHAv2


TWstats

Stille fyr. Jobber hardt, har gode adlinger, høy aktivitet og en veldig sexy OD. En av "bauta"steinene i HAHA, som vil klatre opp på listene. Han har alltid noen gode råd på lur, og hjelper til med det han kan, selv om det er så lite som 1 spyd/øksmann fra hver by =).

8 ZombieFred HAHAv2

TWstats

Blitt banka både gul og blå den siste perioden, men motivasjonen stiger i takt med antall angrep som kommer inn. Hadde en del enkle adlinger tilbake i November som boosta de opp en del, men de har betalt tilbake for det nå, noe man kan se på OD poeng i forhold til rank.

Dette er nok en konto som både vil holde stand i nord, og gjøre fremskritt mot fienden. Upside/down har den siste perioden hatt en veldig bra offensiv i nord(creds), der Zombie har gjort en veldig god jobb ut fra forutsetningene(lite deff på plass fra stammen).


9 birken HAHAv2

TW Stats

Fra V1 husket jeg en Birken som likte lette byer, ikke snakket så mye, og tøflet på i sitt eget tempo. Var det gratis byer i nærheten, så var det for sent for oss andre dødelige å sende tog, for da var allerede Birken godt plantet & på vei. Hva har endra seg?

Birken er riktignok ganske stille av seg enda, men nå har bjørnen våknet litt fra dvale. Uten så mye hjelp fra andre så tøfler han på, i likhet med V1, i sitt eget vandte tempo. Han snuffler til seg byer både bak og frem, og vips så klatrer han på listene med minialt med troppetap. Hva skal jeg si? Hva er det man kan si? En veldig artig spiller som jeg stiller meg veldig nysjerrig til, men det er jo tydelig at har vedkommende motivasjonen - ja så får han det jaggu meg til også.

Sett bort fra det, så er OD'en veldig dårlig, og han har tatt en del enkle adlinger.

10 Destructere HAHAv2 134.596

TW Stats

Ello PG babe. En artig skrue som aldri sier nei til litt hval i ny og ne. Han har en helt grei OD ut i fra poengsummen sin, og har godkjente adlinger. Bortsett fra det, så har han et humør som smitter veldig mye. Jeg har enda ikke sett han negativ, så jeg tror nok at det ikke finnes i hans verden. Er en spiller som får dagene til å bli litt mer rosa (yes).

Dette er en fyr som vil klatre opp på listene etterhvert.

12 tarantella Upside

Dette blir utenfor topp 10, så da driter jeg litt mer i det formelle som TW stats. Her sitter Geir, min tidligere slave & baron fra V7. Dayum, vi hadde det bra på den tia, Gigsy? Nå kjenner jeg ikke alle på Tara, bortsett fra Geir og den stakkars utkasta Eivind.

Upside/down har gjort et godt kjøp i Geir, så spørs det om salget av Eivind var så lurt. Uansett - Geir er en hardtarbeidende humørkule som har evnen til å rydde opp ting, samt skape god stemning. Ellers kan han være en stille kar med stålkontroll på det tekniske (så sant han gidder å sette seg inn i det =p).

Får vel nevne Eivind også, selv om han nylig ble ditcha ut. Eivind er en slu spiller, som gjerne taler med både tre, fire og fem tunger for å få viljen sin. Han har også et godt temperament om ting ikke går helt veien/folk ikke lever opp til forventningene hans. Han er en absolutt god spiller på offensiven/adlinger, men havner han på defensiven, eller mister motivasjonen, så er løpet kjørt. Dette er en løs kanon som kan vippe begge veier om en stamme tar han inn. Ville jeg tatt vedkommende inn om jeg var stammeleder? Helt situasjonsbestemt, men mest sannsynlig så ville jeg gjort det. Kjenner han IRL, så lojalitetsforholdet blir et helt annet da.

14 Dr.Robert HAHAv2

Roberta og Stinky! Jeg ble lei av å kalle deg Stian2, Stinky, så da fant jeg like gjerne på et navn i farta. Denne kontoen klatrer raskt opp listene, mye takket være alt arbeidet Stinky legger ned. Roberta har vært en slask uten sidestykke (jada, klag på jobb du, det er fremdeles ikke en gyldig grunn. Har du ikke 20+ sykemeldingsdager i året? Se til å bruk de!!)

Tror denne kontoen vil bli avgjørende når vi nærmer oss tampen på V23. Blir spennende å følge de på ferden videre :).

15 Implicated HAHAv2

Tar den med bare fordi jeg spiller der. Neida, hehe. Jeg vil dedikere denne til Stian, min dual. Kjente ikke Stian før jeg ble med på V23, så det ble egentlig "gambling" fra min side. Robert sa at han var en hyggelig, rolig og allsidig fyr, så da tenkte jeg "Tja, why not". Han tok ikke feil. Han heier kanskje på feil fotball lag, men bortsett fra det er han en knall fyr som fortjener creds for samarbeidsviljen sin.

Det skal bli veldig gøy å spille med deg fremover på V23, Stian, for jeg tror vi kan nå ganske langt. Samarbeidet har fungert veldig bra, selv om vi ikke har slått på stortromma med adlinger enda (Shh, må man ha så fryktelig mange byer? :( )

21 radisson Down

Radis. Jeg og du havner rett og slett ikke på samme side lenger, huh? Dette er en spiller jeg har sansen for. Prater med han i ny og ne på Skype, og vet hva slags verdier han spiller for. Om jeg skulle "rana" en hvilken som helst spiller på V23 til stammen, så hadde nok Radisson vært førstevalget.

Fikk seg en blåveis nå, men jeg tror nok at han får samla seg igjen & fortsatt kampen. Er ikke den typen som gir lett opp. Han er litt som oss andre gamle veteraner, bygg tropper, sikt inn & fyr løs. Tut og kjør, lets go.

33 Jazcan Upside

Fordi jeg savner Jazzebassen. Møtte deg vel på V2(?), og var i samme stamme på V3 da jeg og Fuzz var på Vidvandre (Akitty). Good times, man. Så spilte vi vel litt sneaky på V14 i starten også, tihi. Ville bare ha deg med på listen min fordi...Vel, du hadde klaget om jeg ikke gjorde det.

41 Villarreal Upside

I demand respect for Gard! Har veldig sansen for Gard, både som spiller og person. Hyggelig, effektiv og kan tinga sine. Har han motivasjon vil han nok karre seg opp mot rank 20+.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
2 Hønsebataljonen Down

TWstats

Ello' Pål! Man kan hate, elske eller bare klø seg i hodet av denne fyren her. Kjører en veldig kald profil offentlig, men er man på samme side så blir man kjent med en helt annen kar. Effektiv, glad i nukes, hyggelig å pjatte med samt at han er målrettet og fokusert. Er den største utfordringen jeg kan se i Down-stammen(e ).

I tillegg til mine subjektive meninger om vedkommende, så ligger han for tiden på rank 2, der han topper ODA med en god luke. Har også hatt smooth adlinger fra dag 1, noe som har lønnet seg opp gjennom spillets gang.

Hadde 25 dager late start. Men meget bra liste, synd jeg var for treig med å huke tak i deg :frown:
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
12 tarantella Upside

Dette blir utenfor topp 10, så da driter jeg litt mer i det formelle som TW stats. Her sitter Geir, min tidligere slave & baron fra V7. Dayum, vi hadde det bra på den tia, Gigsy? Nå kjenner jeg ikke alle på Tara, bortsett fra Geir og den stakkars utkasta Eivind.

Upside/down har gjort et godt kjøp i Geir, så spørs det om salget av Eivind var så lurt. Uansett - Geir er en hardtarbeidende humørkule som har evnen til å rydde opp ting, samt skape god stemning. Ellers kan han være en stille kar med stålkontroll på det tekniske (så sant han gidder å sette seg inn i det =p).

Jeg måtte dessverre forlate Tara for noen uker siden.

Hyggelig omtale fra deg, og ja! vi hadde det bra på v7. moro å snu hele skiten og vinne min første seier, sammen med deg og Robert ble det en meget fornøyelig opplevelse.

Ang Eivind så var det nok bare fornuftig at både jeg og Karo holdt han i stramme tøyler, men det ble etterhvert en overvekt av negative hendelser som gjorde at det måtte bli slik det ble.

Stille kar? spørs på promillen ;)
 
Topp