Topp 10 spillere

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vil også legge til at topp 25 ikke er så ukjent heller da, selv jeg som ikke spiller v23 vet hvem flere av disse spillerne er, og kunne fint ha skrevet en del om mange av dem hvis jeg bare tok meg tid til å lage en liste :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg spiller ikke v23, så jeg vet desverre veldig lite om hvordan kartet ser ut, hvor og hvem som spiller hvor, men tok meg likevell tid til å skrive en liste siden det var så etterlengtet. Håper dere liker den, ta til betraktning at jeg ikke er så informert om de forskjellige kontoene, men her da da hvertfall litt lesestoff.

1. Kamikaze

Super kontoen som sitter og troner som rank 1, første adling var av K2? Twstats har ikke oppdatert seg helt enda, men fått med meg litt.
Strålende første adling, fjerner en sterk spiller, men det var da liten tvil om at de som sitter på denne kontoen går all inn fra start.
Såvidt jeg har fått med meg sitter hvertfall Super Pelle her, en strålende tw spiller, en av de beste jeg noen sinne har opplevd,
han spiller selvfølgelig ikke alene, jeg har observert en viss Fhenrik (wave) også lurende her? Dette er også en spiller som vet hva
han driver med, en absolutt topp kvalitets spiller som behersker alt. Spiller Kjetil også her? Ser så via skype hvertfall, dette er
også en spiller som kan sakene sine. Sammen er dette en super aktiv konto, som kommer til å stå tronende på rank 1 veldig lenge, med
mindre det dukker opp noen uforvendete utfordringer, men jeg har trua på at gutta her kommer langt.
Er det flere på konto så beklager om dere er glemt. Min favoritt konto på v23 <3 PS: Har fått med meg at Simen og HAB også er på denne kontoen, var tydeligvis viktig å ikke glemme dem ! To stk veldig erfarne og flinke tw spillere dette også. Litt av et team som sitter på denne rank 1 kontoen ihvertfall! Lykke til å ta dem ned med det første resten av v23! :D

2. Destructere

Dette er vell egentlig en mer ukjent spiller PG spiller her, jeg vet ikke om han spiller solo? Men det tviler jeg på, han har sikkert
fått med seg en eller annen dual til denne verdenen for å ligge startende på rank 2. Det krever enorm aktivitet, hvis du er solo
kudos til deg, for da har du jobbet bra. Du er vell en veteran egentlig, men har vell egentlig aldri lykkes sånn ordenlig på .no?
Likevell har du startet knallbra her på v23. Jeg er litt usikker på hvilke kvaliteter du innebærer, men jeg tviler ikke på at du
kan det som skal kunnes for å nå langt, og vi får se om dette er din verden? Kanskje du går all the way for seier :)
Det er hvertfall knallbra startet, fortsett slik og lykke til!

3. ZombieFred

Her har vi sterke konkurrenter til å kanskje ta rank 1 en dag! Her spiller vell Fredrik en veteran ifra de tidligere verdener, som
for tiden befinner seg også på Eliminator på v21. Sammen vet jeg at Benjamin|Slumpi sitter her også. Som tidligere har vært med å
vinne en del verdener på kontoen Bohic. Spiller det fler? Ikke vet jeg, men likevell de som spiller her har gjort en god start up og
ligger på en rank 3. De har kvaliteter til å nå langt på v23, begge er spiller som behersker alt som skal beherskes på tw.
Vinner materiale er det uten tvil. Er spent på å se hvor lenge dere holder koken oppe, dere har en solid stamme så stå på boys!

4. varanior08

Jeg blir sjokkert om det er Svein erik som sitter å spiller her nå, jeg trodde ikke du hadde tid til tw? Hvis det er noen andre så har
jeg ikke peiling på hvem det er, men uansett da! Går for at det er orginale som sitter her.
Dette er enda en tw veteran, som egentlig heller aldri har lykkes med å vinne en tw verden enda? Men likevell vet jeg personlig med
erfaring at dette er en sterk spiller, hvis han har tid og motivasjon til å spille selvfølgelig.
At dette er en spiller som uten tvil behersker alt. Har kriget mot deg i gamle dager og må si at dette er en vanskelig nøtt å knekke,
dersom aktivitet strekker til selvfølgelig. Du starter sterkt med en rank 4, så jeg er spent på å se hvordan dette utvikler seg!
Får se om v23 blir din verden da? Du trenger en seier buddy!

5. Peligroso

Dette er en konto jeg ikke kjenner til, men jeg har sett nicket før, så jeg tok en titt på tw.stats og ser jeg hadde rett.
Dette er en veteran ifra gamle dager, men ved dette nicket har kontoen aldri "lykkes" før med å vinne en verden her på .no
Starter hardt med å ligge på en solid 5 plass, noe som gir meg store forventninger til kontoen, så jeg kommer garantert til å følge
med på deg/dere som sitter her. Mer kan jeg desverre ikke si, kunne snakket om plassering og etc ingame, men nå er jeg for lat til å
manuelt sjekke via twstats osv siden jeg ikke har en konto ingame, men stå på så ses vi kanskje hvis jeg orker å starte :D

6. Jehova

Dette er tydeligvis en konto som blir forgudet siden det er 2 hele stammer som er valgt å kalle seg opp etter den.
Are og Sebastian spiller her såvidt jeg har fått sniffet meg frem til, og jeg må ærlig si at jeg ikke kjenner spillerne noe
særlig og kan da ikke si så veldig mye om deres kvaliteter. Men dere sitter på en sterk rank 6 så dere har alle muligheter
til å virkelig vise dere frem her på v23. Dere blir jo forgudet av stammen(e) deres, så jeg må jo tro at dere er flinke spillere
da. Jeg vil også anta at dere er hertug i stammen deres? Med mindre dere avskriver dere ansvaret og heller tar ansvaret som "gud".
Spent på å se hvor lenge dere kjører på. Jeg håper jeg blir positivt overrasket slik at v23 blir en spennende verden med flere sterke
topp stammer :)

7. -Coller

Dette var også et nick jeg føler jeg hadde sett før, og via min gode venn twstats så ser jeg at dette også kan beskrives som en veteran.
Flere og flere gamle spillere som tydelig returnerer enten via tidligere ingame nicks, eller tilbake på .no sånn for real :D
Det er gøy å se hvertfall når de hevder seg innenfor topp 10 spillere på en helt fersk verden, enten vet spilleren hva han driver med,
ellers så er det store mengder PP som hjelper godt på. Jeg håper og tror det er først nevnte som er avgjørende i dette tilfellet.
Siden jeg ikke vet hvem du er, og ikke kan si så mye om deg så kan jeg heller ikke si annet enn lykke til videre, håper du hevder deg,
dvs at jeg får se mer av deg fremover!

8. redcsa

Oj oj mange mange "veteraner" hvis jeg kan kalle det for det. Dette er vell også en konto som aldri har lykkes på .no aldri vunnet
en verden men likevell vært med i mange mange år. Hadde forsåvidt kunne vært med å vinne v21, hvis jeg personlig ikke hadde adlet deg
bort der også (blush) dejavu fra v5.
Dette er vell forsåvidt en konto jeg kan skrive litt om med tanke på personlige erfaringer, og jeg må ærlig innrømme at du aldri har
imponert meg noe særlig ihvertfall. Adlet deg ned flere steder nå lett som en smett, virker som når du får motstand så forsvinner
gnisten din litt. Tror egentlig ikke du behersker alt enda, eller er det bare mangel på motivasjon og aktivitet som slår til hver gang?
Jeg håper å se litt mer av fighteren i deg her på v23, du har startet bra, så klarer du å holde deg aktiv og motivert kan det være
du kan nå langt. Lykke til!

9. Mo I Moa

Uff jeg vet ikke hva jeg skal si? Kjenner egentlig ikke til kontoen eller folka på kontoen så godt. Er vell et navn som er blitt mer kjent
under de nyere verdenene her på .no jeg personlig kunne ønske jeg visste og kjente mer til spillerne. Mo og Moa kanskje? Ikke sikker men
om det er det så er det vell noen "forum troll" i mine øyne, usikker på deres kvaliteter ingame, men dere har startet sterkt her på v23, så
hvem vet klarer dere å holde ut hele veien?

10. master knight

En konto som er nå med å vinne v22, kunne vært med å vinne v11 om den ikke ble internadlet. Men igjen enda en veteran???
Uff å uff, veteran verden ass. Kjenner ikke så veldig godt til spilleren må jeg ærlig si, men har lykkes på v22.
Vet lite om hva slags kvaliteter du innebærer, men på de nyere verdenene så ser det ut som du har klart å ta kloke og gode
valg med tanke på stammer. Noe som har gjort at du nå er på vei til din første .no seier.
Tar du riktige valg her på v23, og holder deg aktiv så tviler jeg ikke på at du kan være med på å dra i land din 2 seier her.
Det hadde vært gøy å se isåfall. Så Good luck mate!

11. Erlando

Oj, nå ble jeg helt blank. Sorry! Fersk spiller såvidt jeg kan se! Du har startet sterkt og ligger nå på en rank 11!
Det er gøy å se nye nicks hevde seg tidlig i en verden, det betyr ihvertfall at du gjør noe riktig! Håper å se mer av deg,
forhåpentligvis blir du ikke adlet bort early, men kan virkelig skinne her på v23, lykke til!

12. Bohic

Bam bam bam. Dette er vell .no's mest vinnende konto? Noe som betyr at dette er en konto som hvertfall har vinner innstinkt.
Regner med det er Patrick? Vår alle kjæres party svenske som sitter her, håper hvertfall jeg. Har bare fått æren av å spille mot deg personlig
og ikke med deg (såvidt jeg husker) Så vet desverre ikke alt for mye om dine kvaliteter. Selv den gang vi spilte mot hverandre er en god del år siden
så mye har nok forandret seg siden den gang. Ellers kan jeg si at du behersker det som skal beherskes av kunnskaper, du har innstinkter som gjør at
du tar de riktige valg mtp stamme valg, og du vet hva som skal til for å vinne en verden. Spent på å se hvordan v23 utvikler seg og hvilken retning du tar.
Uten tvil en god ressurs å ha i stammen.

13. Azor Ahai

En konto som er fersk for min del? Vet særdels ingenting om hvem som sitter på kontoen eller lignende. Men tørr påstå at det er en "gammel spiller" med nytt nick.
Kontoen er forsåvidt i Aristo på v21 og NeW på v22 også i Satan på v23? Det betyr at vedkommende har kontakter for å komme inn i stammene. For kontoen har vell ikke
direkte gjort noe stort for å være der den er på de andre verdenene.
Den starter hvertfall sterkt på v23, og kan være med å påvirke verdenen på en annen måte enn den har gjort på de 2 andre nevnte verdenene.
Er spent på å få høre hvem du/dere er, og sku gjerne sagt mer men vet alt for lite, beklager.

14. Jks66

Såvidt jeg klarte å sniffe meg frem til navnet Johan spiller her. Vinner for øyeblikket v22, og er nå med i en "underdog" stamme i mine øyne på v23.
Tw stats forteller meg at din første verden var v1? Men har ikke spilt på så mange verdener siden frem til v23, så er nok en gammel spiller som returnerer for å skinne
på v23 kanskje? Kan desverre ikke fortelle mer kjenner for lite til deg eller dine omgivelser :eek:

15. wannabezz

Veteran konto som har vært med siden v1. Har vell egentlig ikke vært med å vinne en eneste verden utenom nå snart v21 med mindre det skjer noe veldig
drastisk der de siste % før verdens dominansen.
Over det siste året har de på kontoen vist hvertfall meg at de inneholder visse kvaliteter her, og de har vist at de er siege nok til å holde ut med press over lenger tid.
Dette er en viktig egenskap for å kunne komme langt her på tw. Jeg tror at hvis de på kontoen tar de rette valgene her på v23, så kan de være med langt!
Ellers er dette en krigslysten konto så håper dere lager show her på v23!

16. radisson

En sterk konto i mine øyne dette her. Har vært med helt siden v1. Siden den gang har den vunnet v14 med MyTH, v15 med Teemo og v20 med UT/BBB.
Ved personlige erfaringer er dette en konto som innebærer mange kvaliterer, mye aktivitet og vinner innstinkt!
Kontoen kan bli veldig viktig for stammen sin, og den har som regel enorm aktivitet. Jeg har trua på gutta her, jeg liker spillerne veldig godt også faktisk.
Jeg vet ikke hva mer jeg kan si egentlig enn at dette er en konto som kan og vil nå langt med mindre de går på en smell.

17. Kolberg

En relativt fersk konto på .no. Usikker på hvem som spiller her, men den er for tiden på v18 ihvertfall. Virker ikke som det går helt veien der heller. Men de har holdt ut lenge da.
Jeg vet ikke hva jeg kan si annet enn at jeg er spent på deres utvikling her på v23. Dere starter godt med en fin plassering på rangeringen.
Dere kan holde ut lenge om dere tar de riktige valgene for å nå så langt som mulig.
Er et kjent navn for min del ihvertfall, men vet relativt lite om orginale spilleren er her eller om det er noen nye som har tatt over.

18. dtkolev

Kontoens første verden er v15, så har vært med i noen år da! Har ikke vært med å vunnet en verden enda såvidt jeg kan se. Og jeg vet heller alt for lite om spilleren på kontoen
til å egentlig uttale meg så veldig mye.
Kontoen har ihvertfall startet godt, og ligger på en rank 18 så du har startet godt!
Keep up the good work!

19. mufin123

Første tw verden var v5? Begynte ikke å adle før v16? Eller har du vært innom andre kontoer på veien? Kjenner ikke til spilleren(e)? Som sitter her, men starter hvertfall hardt
her på v23, så er interessert i å se om du kommer lengre, eller om du fort blir elimintert av all denne konkurransen som er på v23.
Er mange dyktige spillere her, så jeg ønsker deg hvertfall lykke til videre, stå på :D

20. Jeg Elsker KoD 2016

Har du enda ikke fått byttet navnet ditt tilbake eller elsker du faktisk KoD, selv om de adlet deg ned på v22 etter at kontoen din hadde blitt pent sagt voldtatt?
Uheldig hendelse det der, men uansett. Sander som spiller her, såvidt jeg har fått med meg så er det en spiller som ihvertfall mener og tror han innebærer alt som skal til for å vinne
en verden, det eneste som ser ut til å mangle er vinner vilje og aktivitet kanskje? Ikke vet jeg, men du har ikke lykkes enda. v23 er en knallhard verden med mye rutinerte spillere,
så er spent på å se hvor mye du klarer å hevde deg her !
Forhåpentligvis uansett situasjon så yter du fiendene dine mer motstand på v23 enn det du gjorde på v22.

21. schibevaag

Enda et nytt og ukjent nick. En relativt fersk spiller vil jeg anta. Aldri hørt om deg før, du har en spennende fremtid i vente!

22. olealfa

En konto som har vært på tw.no siden v1, så jeg vil anta at dette er en veteran som hopper tilbake til det gode tw livet igjen? Eller kan vell ikke si det heller. For kontoen din har
vell vært registert på hver eneste verden siden v1 utenom v12, 15 og 16 siden dag 1? ja v1 altså :D
Du har ikke lykkes noen sted enda, du er en ukjent spiller i mine øyne! Nå befinner du det hvertfall i stammen Jeh0va noe som gjør at du muligens kan bli dradd inn i tw comunity for real!
Kanskje dette blir din verden? Du har ihvertfall startet godt og ligger på en rank 22, stå på!

23. Take Shelter

Helt nytt nick, kanskje det er fake eller er det en helt ny spiller? Ikke vet jeg. Du har ihvertfall et skummelt navn så forventer mye av deg fremover! I will be watching you!

24. tarantella

Her er en konto jeg har sett før! Var en gang i tiden en sterk konto på v18. Karoline som sitter her muligens, hvis jeg husker riktig. Vet lite om hva du beherkser av ingame kvaliteter,
men du er hvertfall en spiller som klarer å adle. Du har startet sterkt her på v23, så har du vist at du duger hvertfall, så jeg er veldig nyskjerrig på hvordan du gjørt det her på v23.
Stå på så kan du nå langt, jeg er derimot litt skeptisk til at du ikke er med i en av topp stammene. Det bør du kanskje vurdere om du ønsker å nå langt :)

25. Peter Parker

Enten et fake nick eller helt ny spiller? Ikke vet jeg, men spider man klamrer seg hvertfall plass på rank 25. Han er en superhelt jeg har digget siden jeg var liten. Så jeg har enorme
forventninger til mitt barndoms idol her! Jeg forventer at du redder verden og får nobelsfredspris samtidig som du redder alle stamme vennene dine hver dag. Du bare MÅ være en spiller
som kan bidra positivt til stammen din! Altså Jehova bør virkelig sette pris på å ta inn en så kjent person som deg. Jeg er misunnelig!
Kan jeg få autografen?
Isåfall må jeg ønske deg lykke til hvem enn du er. Stå på!


Satan - 6

Jeh0va - 6

Kick - 5

Jehova - 3

666 - 2

ELITE - 1

Friår - 1

Stammeløs - 1
 
Sist redigert:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Syk liste, Håkon. Imponert over hva du får med deg.. Sitter du skjult på en konto eller? :D

P.s.: Roger var innaktiv, satser på HPen. Ellers ville han ligget i toppen. Så prestasjonen vår var omtrent tilsvarende å adle en gråby :D
Men er selvsagt veldig glad at vi slipper en aktiv Roger som kriger i kjernen.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Chaosisalex igjen.

Flott liste
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
The Governator skrev:
Syk liste, Håkon. Imponert over hva du får med deg.. Sitter du skjult på en konto eller?

Haha nei gjør faktisk ikke det :D Men følger da med når en verden nettopp er startet :) Greit med noen år i bagasjen også da kjenner enn til hvertfall noen spillere!

The Governator skrev:
P.s.: Roger var innaktiv, satser på HPen. Ellers ville han ligget i toppen. Så prestasjonen vår var omtrent tilsvarende å adle en gråby
Men er selvsagt veldig glad at vi slipper en aktiv Roger som kriger i kjernen.

Likevell en vanvittig viktig adling spør du meg, bedre å fjerne ham tidlig enn sent. Han er flink ;) Hvis det ikke hadde blitt roger, hadde det mest sannsynlig blitt en annen stakkars på topp 25 som hadde blitt fjernet vil jeg tro :D Du er beast :D

MariusN skrev:
Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Chaosisalex igjen.

Flott liste

Thanks!
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Rart å se hvordan det har gått fra topp 20 spillere (slik det var før) til topp 25 spiller lister, til topp 10 bare fordi folk er for late til å faktisk sette seg ned å lage en uvirkelig god liste. Damn it.

Du sitt her og klage på folk som FAKTISK lager liste når du sjøl ikke tar initiativet til å lage en sjøl. Hvis du starter med å lage enn topp 25 liste så lover æ å henge på.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Moatheblackman. skrev:
Du sitt her og klage på folk som FAKTISK lager liste når du sjøl ikke tar initiativet til å lage en sjøl. Hvis du starter med å lage enn topp 25 liste så lover æ å henge på.

Har jo laget en (facepalm)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Nevn også at vi vinn v22 da håkon. Ikke vær så hate og btw, azor ahai så er det Niko og jokke som skjuler sæ. Æ veit at det e verdens mest lame ass navnet. Men ja, niko har elendig navn smak
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Moas største mesterverk

Back In Black- Moa prøve noe nytt igjen. Siden Håkon mekka en topp 25liste og æ va dumm nokk te kommenter før æ lest alt så blir jeg nødt te å hold det æ lovet. Her er listen. PS! herre gangen så villa æ heller at alle sa litt om sæ sjøl istedenfor at folk alltid les samme bullshitten min hver gang.. lezzz goooOOO

1 Kamikaze

Rank 1- 3byer- plyndra 10k byer= perfection. Pelle og gjengen dominerer fortsatt og kommer forhåpentligvis til å gjøre det videre. De adlet Roger så tidlig men trur ikke at han gjorde noe stort motstand men jo mindre roger jo bedere. Er ikke så my å si egentlig utenom at accen her har all som trengs for å vinn. De har Cash (henriks unibet acc), de har skillz (pelle), de har nattevakt (HAB bor i australia) og de har slaver (resten av de som e i accen e slavan).Stå på gutta dokk e best (eller alle der utenom simen)


2 Destructere

Vet lite om vedkommende så tok en prat med han. Gled dere te masse spennende eventyr fra denne karens side:
Mo I Moa sep. 13, 11:39
Si litt om dæ bro (eller skriv en hel bok om dæ)

Destructere sep. 13, 12:05
FFår ta det senere. bakrusen e fortsatt heftige! :p

Mo I Moa sep. 13, 12:05
ta litt i fylla da. er artigst det :D

Destructere sep. 13, 12:06
Er ikke mye full nå, kun dårlig :|

Mo I Moa sep. 13, 12:09
ok. God bedring :)

-Moa

Destructere sep. 13, 13:08
PG (Per Gunnar) som sitter her. 22 år fra Karmøy. Har kun spilt TW på v5 og v21 (spiller fortsatt), så har egentlig lite erfaring, men tar det igjen med andre egenskaper! ;)

Utenom TW, så går det i jobb, skule, fest og trening. Liker å ta en prat så er bare å sende en mail !

Vet ikke hva mer jeg kan si. Du får nesten spør meg noen spørsmål :p

Mo I Moa sep. 13, 13:09
Hva syns du om din nåværende stamme?
Hvilken spiller respekterer du mest her på v23 og hvorfor?

Destructere sep. 13, 13:21
Kick er jeg meget fornøyd med. Svein (vara) kjenner jeg IRL og resten av gjengen er fantastiske spillere som jeg har blitt kjent med igjennom TW. Håper det fortsetter slik fremover. Ser også på oss som en farlig gjeng som kan gjøre det ganske bra på v23, men tiden får vise.

Den jeg respekterer mest er vel Svein. Han som har lært meg så og si alt og introduserte meg til TW. Har også vist seg om en de bedre offensive spillerene (om han har tid). Andre folk som er verdt å ta med er Knut (master knight) som igjen lærte Svein opp. Har bevist seg som en god spiller ved å vinne flere verdener. Også til slutt vil jeg også nevne Are (Jehova). Har ikke så mye kontakt på v23, men en del på v21. Her har jeg fått stor respekt for ham, så må nesten ta han med ! :)

Mo I Moa sep. 13, 13:23
Er Are han legendariske Are eller en ny Are?

Destructere sep. 13, 13:23
Ny Are :p

Mo I Moa sep. 13, 13:26
ok, tusen takk for samarbeidet. Har aalt jeg trengte

-Moa

3 ZombieFred

Her har vi rank 3 accen. Består av ca fire personer. To av personene er jeg veldig kjent med. Fredrik aka ma homie og Slumpi aka benjamin. Fredrik er den som ikke er altfor kjent innenfor .no men er en meget dyktig spiller som kommer til å ta v23 med storm. I motsetning til Fredrik så er Benjamin en av de mest kjente tw spillerne her på .no. Han er kjent gjennom tidene der han spilte i Bohic accen og Bongosteen atme Benja <3. For å være helt ærlig så har jeg mer trua på accen her nå enn det jeg hadde i starten. Stå på gutter og lykke til.

4 varanior08

Her har vi spilleren som har overasket meg idag. Trudde at vedkommende var gammel veteraner som har mistet alle skillza men jeg tok vist feil. Etter en liten prat med han så ble jeg meget overasket. Les det selv så forstår du:
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

varanior08 sep. 13, 11:46
Jeg er på jobb, men du kan få om 30 min noen linker til mine lenger forum innlegg... Så skal jeg se om jeg rekker å skrive om meg selv også.. Ellers blir det i 7 tida

Mo I Moa sep. 13, 11:48
ok

varanior08 sep. 13, 12:34
Her inne finner du en del poster med bla intervju jeg har gjort på v5

https://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?19088-Samling-av-intervjuer-og-oppsummeringsposter!

Under her har du poster funnet fra samme tråd :

Intervju av meg på v12
https://forum.tribalwars.no.com/sho...2-05-11-12-quot-Varanior08-Den-defensive-quot

Avskjedspost av meg på v5

https://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?14384-Late-goodbye



Oppsumering av v10 hvor jeg var med i en premade kalt pok3 hvor vi vant. Jeg var begynt i lære offshore og hadde ufprutsigbar schedule så var lite aktiv de 3 siste månedene men spilte på cofagrigus som blir nevnt i posten
https://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?16064-Propogandan-om-v10-og-p0k3

Mo I Moa sep. 13, 12:36
OMG, kan æ joine stammen din? P0k3 e fav stammen minn i tw.no historie.

varanior08 sep. 13, 12:44
Hahaah :) tar det som et kompliment ? :)

5 -Coller

Anonym acc. velger å ikke svare meg IG men i siste slutt så vet vi hvem som skjuler seg her. Det er selveste HERMAN. Vet lite om Herman egentlig men samtidig føler jeg at jeg er godt kjent med han. Har snakket uendelig masse med han gjennom tiden min på v22. Vet ikke koss acc han er på eller om han i det hele tatt har vært i samme stamme som meg men har på magefølelsen at Herman er overalt. Som dere ser så ligger han høyt opp i lista nå og kommer forhåpentligvis til å ligge her lenge. Tiden for vise. Lykke til Herman. (btw, mo sa at du e amatør.)

6 master knight

Knutern, Knutern, Knutern. Er så mye å si om karen her men la oss se hva han har å si om seg selv:
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

master knight sep. 13, 19:34
startet på v.2 for 6 år siden hvor jeg ble forsøks kaninen til are/ex-con og Anita/wynja etter 4 uker spilt. lærte nesten alt jeg kan nå idag på disse ukene av meg selv. Ble tatt under vingene av dem da de skjønte at jeg var et positivt innskudd til stammen. lærte mye av disse spillerne utover og etter vært gikk jeg videre til -rome- og Rune/rutiner, Lars/granpa og ikke minst selveste god jenta cleo 3
fikk god godtakt med denne jenta og fikk lært Hu opp. viste seg at Hu kom til å bli en av. no beste spillere. morsomt
(husker ikke konto jeg spilte på under v.2 da jeg byttet en del på, spørs hvem konto som var mest under angrep) satt på samtlige av kontoene som var i stammen egentlig.
neste verden ble v5 som jeg ble kjent med blant annet varanior08 / svein. her spilte jeg under goyakleh. (ikke original eier). vant dessverre heller ikke denne verdenen.
ellers har jeg spilt på mange verdener og ekstremt mange kontoer. har vært en støtte person når folk har trengt defensiv hjelp, da jeg er veldig aktiv og kan det som trengs :)
jeg som person; gutt 22 år og sitter i fast jobb. 5 skift, så mye av tiden min går til jobb og tw via mobilen. spiller fotball ved siden av alt, skjønner ikke helt hvordan jeg får det til, men men! :) 5 divisjon så er ikke høyt oppe, men kan skryte av at jeg er toppscorer i divisjonen med 16 mål i år! hehe
Er dessverre singel etter at mitt forhold som varte i 4 år gikk til helvete, men men, flere fisk i havet! :)
har troa på v23 da det er mange awesome mennesker her, gleder meg!

master knight sep. 13, 20:04
har mye mer, men sitter på mobilen og på jobb, så ble en kort gjennomgang :-o du vet jo alt om meg på slutten nesten 3

Mo I Moa sep. 13, 20:10
damn, ska fikse resten. Ty knutern

-moa

Knutern har skillz, aktivitet og B*tches. Pass dæ as.

7 Peligroso

Synne <3 Og Marius <3. Ligger akkurat 100peng over meg noe som irriterer meg veldig. Men ble godt kjent med gjengen her når v23 startet og føler allerede at de er mine soulmates. Istedenfor at jeg skal skryte av hvor pen synne er så skal vi se hva hun har å si om seg selv først:
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

Peligroso sep. 13, 12:31
Marius og Synne, jeg lover å gi deg grønt ryktepoeng om du skriver noe fint om oss.

- Marius

Mo I Moa sep. 13, 12:32
kan du eller synne si litt om synne? vet ikke kæm synne e... ska skriv en hel bok om dæ marius <3

Peligroso sep. 13, 12:33
Synne er dualen til DON slask fra v22

Mo I Moa sep. 13, 12:34
Don slask har aldri hatt dual? så dette kommer som sjokk....

Peligroso sep. 13, 12:34
Hun er oppe SYKT tidlig, vi snakker om å stå opp kvart på fem og sånn selv på lørdager

Mo I Moa sep. 13, 12:38
Hvem er synne?
hvor gammel er synne?
Ka e snappen te synne?
Er synne slaven din?
Er synne god?
Har synne spilt tw lenge?

Synne Synne

ska kall datra mi for synne om 10år

Peligroso sep. 13, 12:39
haha, dette får hun nesten svare på selv

Peligroso sep. 13, 13:10
Detter Synne som svarer:

Hei, er vell kanskje ikke så god i tw alene. men som dual har jeg en del erfaring. Passer vell bare på at det farmes hele tida og at alt går som det skal. spillte litt på slask v22 ja.
hmm mer? ja 97. og snappen får ikke randoms.

Peligroso sep. 13, 13:11
hilsen synne :*

Mo I Moa sep. 13, 13:11
Ty synne

Mo I Moa sep. 13, 13:11
vent

Mo I Moa sep. 13, 13:12
Koss endte en 97er jente hos tw? ka e din backstory?

Peligroso sep. 13, 13:12
det skal jeg klare

Mo I Moa sep. 13, 13:14
klare ka?

Peligroso sep. 13, 13:15
hmm. hadde 2 irls som hadde spillt litt før. og maste på at jeg og mætte starte. på v22 når den kom. gikk sånn passe. ble litt kjent med pms. også ble jeg plutselig overkjørt av kod. så kom slask å sa han trengte dual. men tok ikke lange tida før han sletta seg. fikk tatt DR ett parr ganger først da :p

Peligroso sep. 13, 13:16
er litt stress å skrive på mobbs^^ :D

Mo I Moa sep. 13, 13:18
shiiiiiit, så slasken fant en random spiller og spurte om å joine dual eller har du backstory connection med slasken?

Så verden 22 var din første verden?

KOss endte du opp hos marius sin side?

Peligroso sep. 13, 13:21
kunne svært lite fra før ja. startet v22 og fikk 10 byer elrns. så lærte slask meg opp. men han hadde jo sånn 100 byer når jeg kom elrns. så er ikke helt på hjemmebane på v23 hehe. hadde noen syke script. bruker jo lengre tid på å sende ut farms her. enn jeg gjorde på v22 haha.

Peligroso sep. 13, 13:22
slask trengte en som kunne farme siden han ikke gadd selv :p

Mo I Moa sep. 13, 13:24
aha, that makes sense. Men takk for samarbeidet. svar på de to siste spørsmålan så er vi ferdig for dagen antar æ :) skal stoppe å mase :D

-Moa

Peligroso sep. 13, 13:26
hvordan jeg endte opp med marius?

Mo I Moa sep. 13, 13:27
altså duala.. ikke tenk dirty nå synne :p

Peligroso sep. 13, 13:29
oiia du er av den typen 8D

fikk høre at marius var en av de kjekkeste som spilte tw. så da var det naturlig å spørre pent om jeg kunne få være dual. og heldig som jeg er fikk jeg spille m marius 3

Mo I Moa sep. 13, 13:30
</3

Trur vi sette en stopper for der. Go natt synne

Peligroso sep. 13, 13:31
hahaha ;*

Peligroso sep. 13, 13:38
Fikk du nok til lista de moa?

- Marius

Mo I Moa sep. 13, 13:40
Yeh, vet stort sett alt om dæ men har 2spørsmål eller flere:

Hvem respekter du mest her på v23 og hvorfor?
Hvor gammel er du?


Peligroso sep. 13, 13:42
Må vell nesten bli Jehova (Are). Har spilt en stund med han på v21, makan til fyr som tar på seg ansvar og styrer skuta. Har mye respekt for det det han gjør, og jeg vet han alltid jobber som stammens beste. Synd det ikke er flere som han her på tw.

Jeg er 19.

- M

Peligroso sep. 13, 13:42
Jobber for stammens beste.

Kontoen her er da bra balansert akkurat som kontoen vår. Vi har den allmektige skilla dope Marius også har vi kontoens PR sjef som er Synne<3 Lykke te Peligryso (klarer ikke å huske på navnet dere, bytt den te Synne kanskje?)

8 Mo I Moa

Her har vi accen min. Som kontoens navn sier Mo og Moa spiller her. Vi har ferskt blod i accen som nylig har blitt med i gangsta familien. Ingen andre enn selveste "Bitch banger"- ROYAL kan være kvalifisert til accen her. Mo er 17år gammel, Moa er 19år gammel og Royal nyter bursdagen sin der han flyt 20. Bra balansert acc. Vi er ekle, slemme, artige, køddete, stygge men ganske greie.

9 Erlando
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

Erlando sep. 13, 11:49
Simen her, 20 år fra bergen. begynte på V22 på 'supersim'. Satser skikkelig her på v23 og brukte v22 mest for å lære spillet.

Erlend er dual, 20 år fra bergen. Begynte også på V22. han brukte denne kontoen!

ikke så mye å si om erfaring egentlig, for vi er relativt nye!

om det er noe mer du vil vite så si ifra

-s

Mo I Moa sep. 13, 11:50
Så med andre ord er dere helt nye fersk blod på tw og har spilt det i noen få måneder?

Erlando sep. 13, 11:51
ja er en måte og si det på, vi spilte før når vi var små knøttiser på barneskolen da, så fant vi det igjen nå. men da hadde vi ikke peiling liksom

Mo I Moa sep. 13, 11:52
ok, så pphoring er noe dere er veldig flinke på?

Erlando sep. 13, 11:54
ikke brukt mye pp, men har definitivt brukt pp for å få en god start :) får vente og se til senere i spillet så skal vi nok dra frem litt skillz også ;)

Mo I Moa sep. 13, 11:54
ok, takk for svar og lykke til videre :)

-Moa

Erlando sep. 13, 11:55
det får dere også ha :)

Erlando sep. 13, 11:56
kan nevne at vi farmer en del også, ligger på 900k farm totalt :)

Mo I Moa sep. 13, 11:57
Herlig, det viser at dere ikke er helt noobe :D, plyndra mye å?

Erlando sep. 13, 12:02
4000 byer ca

Mo I Moa sep. 13, 12:04
not bad.

10 redcsa

Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

redcsa sep. 13, 13:35
Tjaa, er bare meg på kontoen nå, og har hatt en som tidligere var litt innom men gjorde ikke noe bra. Er 19 år og har spilt siden v5 da jeg var med i -NB-.

11 Jehova

Her har vi Are aka han som blir forgudet av mange. Vet lite om vedkommende men hører masse positivt om han. Are har ikke svart meg IG så er ikke så mye å si egentlig. Lykke til IG.

12 Bohic

Patric aka svensken vår. Han er kjent som han som pp horer medaljene i Eventen. Han har så langt over 25k medaljer. Vil dere vite litt om svensken? ofc vil dere det:
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

Bohic sep. 13, 11:46
Top secret ;)

Mo I Moa sep. 13, 11:48
du må det patric ellers blir du ikke tatt med lista :p

Bohic sep. 13, 12:00
men va faan är jag på top 25??? sorry hade inte upptäckt det trodde jag gled under top 25 hahaha

Jag är en svensk som spelat TW på .SE från start men av en slump började på .NO

Har vunnit 3 världar som nr 1 på .se .... men har på .no bara varit med i en del vinnarstammar. 4 st med bohickontot men totalt har jag vunnit 10 världar har varit hemlig dual på några konton.

Jag har alltid kört både def och off vilket gjort att jag kunnat prestera bra både offensivt och defensivt. Har bara gjort 2 misstag... 1. v.18 där jag var påverkad av tunga mediciner fattade en del dålig beslut som resulterade i att jag för första gången gav upp... 2. V22 jag valde att gå helt def för att kunna vara den stam jag var i till hjälp, det misstaget gör jag aldrig om.

80% off 20 def är det bästa..

Jag är lojal och kan stoles på till 100%. Min dual vet jag egentligen inte så mycket om han spelar på v18 mest just nu Sivert/Robb S/ Redigo är hans beskrivning på skype. han är otroligt offensiv


vet inte vad jag ska skriva om egentligen... lättare att fråga andra om mig som tex Slumpi(benja)som var dual med mig på v17

Mo I Moa sep. 13, 12:03
haha, takk patric. :D

-moa

13 Jks66
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

Jks66 sep. 13, 15:16
jammen, er det ikke du som skal skrive denne lista? :D

Jks66 sep. 13, 16:08
oh well, får vell skrive en liten oppsumering. :p
Heter som sagt johan og er en student på 21 år. Prøvde meg på et rart spill som het tw og kom inn på v2. Var ikke før v4 jeg hadde lært meg hva tw gikk ut på, så var ikke før den verdnen jeg hadde noen suksess.
Er orginale eier av jks6 og suicide-nuker (startet denne opp sammen med gard på v8). Senere kom jeg inn på tvutt kontoen i starten av v14. Spilte der sammen med robert og magnus. Etter v14 sluttet jeg egentlig med tw helt til jeg skulle prøve meg på v22.

14 wannabezz
Hozan aka wannabee..

Kontoen er ganske kjent og huske den godt på v11 der den herja men la oss se hva Hozan har å tilby..
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

wannabezz sep. 13, 11:51
Her er det jeg (Hozan) og Eirik som spiller.
Jeg startet opp i Verden 3 som en noob, men lærte meg å spille strategisk etter hvert.
Tok en pause fra fra og med verden 14, og starta med TW igjen på V19 der jeg bare tullespilte.
Etter det så har spilt:
V20 - Creo
V21 - Wannabezz (spiller fortsatt)
V23 - Wannabezz

Er det mer jeg må ha med? :)

hozan

Mo I Moa sep. 13, 11:54
Hvem er dine rivaler her på v23?
Satser du på v23?
Hvilket person respekterer du på v23 mest og hvorfor?

wannabezz sep. 13, 11:58
Jeg har ikke enda utviklet noen rivaler her på V23, så jeg ser på de fleste som potensielle mål eller samarbeidspartnere. Noen som jeg hadde likt å adle er V21-fiendene mine i [ALLY]Jehova[/ALLY] ^^

Satser på denne verdenen, men det var synd at jeg ikke visste om premiumutbytte-potten som ble lagt ut på starten av denne verdenen.

Respekterer min nabo og V21-leder [PLAYER]Reisverket[/PLAYER] :)

hozan

Mo I Moa sep. 13, 11:59
ok, takk for raskt svar Hozan og lykke til vider :)

-Moa

wannabezz sep. 13, 12:46
Bare hyggelig, og tusen takk :)

hozan


15 Azor Ahai

Her har vi Niko, Jokke og SIG <3. (glemme ikke dæ 3gang på rad:p)

Niko og jokke er Bff og har vært i samme acc i flere verdener og den mest kjente accen er The Vigilante. Sig joina dem for ikke lenge sia. Accen her er topp kvalitet men gjengen her satser på Hp nå noe som er veldig dumt. Kjerp dokk boys og ta v23 med storm. lez gooo

Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

Azor Ahai sep. 13, 14:14
sig, jokke og niko e bæst. og vi e moa og mo's største fan. håpe å kun være dokkers white choclate for ever and ever. Jobbe fortsatt med den sextapen din mo.,. men dama e litt vrang sorry,. ellers er det veldig lite mer å si.. annet enn at vi har farma 15k idag:)


16 radisson

FOssi og raddison. Pass dokk. Farlig gjeng herre. Kjente spillere begge som har prestert bra i fortiden. Ellers har jeg lite info om accen og spillerne. Eneste jeg kan si er Lykke til videre.

17 schibevaag
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

schibevaag sep. 13, 12:32
kan eg spør hva formålet med dette er? og tenker du generelt?

[player]Schibevaag[/player]

Mo I Moa sep. 13, 12:33
Altså hvis du følger med off forumet. Så bruker folk å lage topp 25liste der de kommenterer hver enkelt spiller osv..
Her er link:
schibevaag sep. 13, 12:38
Heter Kristian, kommer fra stavanger. nettopp ferdig med førstegangstjeneste i hæren. Nå driver eg å tar Real fag som deltids student, målet er å begynne på medisin så snart faga er i boks.
Har litt erfaring i TW på mange forskjellige servere og under ulike navn. har spilt TW eit par år nå men har begynt igjen på .no for å kunne bidra til at det norske tribalwars blir større! Er ein spiller som liker litt action, er hjelpsom og bidrar med alt eg kan! Eg føle selv eg har eit bra potensiale men eg er langt ifra utlært!

spiller fortida berre på v23 og classic så vidt.


[player]Schibevaag[/player]

Mo I Moa sep. 13, 12:39
Tusen takk for raskt svar. Skal poste det her ikveld så du kan les det:)

-Moa

schibevaag sep. 13, 12:40
spiller solo om det har noe å si :)

schibevaag sep. 13, 12:40
ja flott!

18 Take Shelter

hahaha, Gled dere folkens. Den som spiller her er tidens mest omtalte personen i .no. Både i positivt og negativt grunn. Vedkommende ble nettop grust på v22 der han var leder for den tapende stammen. Minde damer og herrer, jeg presenterer MAGNAR AKA NICEHUNTER:
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

Take Shelter sep. 13, 12:02
Orker ikke nå.

-wolf

Mo I Moa sep. 13, 12:04
Hvis du ikke orker så blir det ingen topp 25 liste på dæ.

Take Shelter sep. 13, 12:07
Okei, greit.

Take Shelter sep. 13, 12:08
Kan be han andre skrive om du vil det da

Mo I Moa sep. 13, 12:10
Samma for mæ så lenge dere sier litt om accen deres.

Take Shelter sep. 13, 12:20
Spiller 2 folk her. Jeg som går under navn wolf... Og en Annen person under navnet nicehunter.

Jeg har spilt tw lenge, og kan det jeg trenger å vite om spillet.

Mo I Moa sep. 13, 12:26
hva vet du om personen som kaller seg selv "nicehunter"?

Take Shelter sep. 13, 12:26
Vent et par minutter du. Så kan han skrive selv

Take Shelter sep. 13, 12:43
Kaller seg selv nicehunter faktisk moa gi meg 10 min så skal jeg skrive ^^

Take Shelter sep. 13, 12:45
Her sitter wolf og Magnar

Litt om kontoen.
Kontoen fikk en treg start men er no på vei opp. Ellers er kontoen også en del av jehova sin ledelse og styrer litt der. Ellers så ser vi fram til og komme oss oppovar etter vært :)

19 mufin123

Vedkommende har ikke plydra 1k byer og ligger på topp 25. Tyder på enten pphoring eller poeng horing. Men ellers bra jobba hittil. Lykke til videre kompis.

20 Kolberg
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

Kolberg sep. 13, 12:21
original spilleren ifra v18 som kom alene uten dual til top 7 og lå der helt til jeg ble inaktiv, blir og være top 10 innen 1 uke
21 PerKåre

PerKåre er en ålright acc ser det ut som. Han er plassert i rolig strøk ned i sør øst. Ingen store trusler så han stor koser seg. Lykke til videre til deg å kompis.
22 dtkolev

Kjent acc som ligger på toppen alltid i startup fasen. Blir alltid nedadlet når accen når 3byer og bruker vanligvis å gi seg tidlig. Han er gammel verson av MOA.

23 Jeg Elsker KoD 2016
Mo I Moa sep. 13, 11:44
si litt om dæ sjøl eller skriv en hel bok om dæ sjøl.

-Moa

Jeg Elsker KoD 2016 sep. 13, 11:54
Sander, som ikke spiller spesielt aktivt her. For opptatt med skole, trening og jobb...

Spør dualen din hvis det skulle være spørsmål

Mo I Moa sep. 13, 11:55
Hørte du ville merge med oss.. hvorfor?

Jeg Elsker KoD 2016 sep. 13, 11:58
Fordi jeg ikke har tid til å spille solo, spille med Royal og lære av dere

Mo I Moa sep. 13, 12:02
Takk for ærlig svar. Har flere spørsmål til deg.

Hva synes du om din nåværende stamme?
Hvem respekterer du mest på v23 og hvorfor?

Jeg Elsker KoD 2016 sep. 13, 12:49
Den er grei den, akkurat kommet inn så vet ikke altfor mye om hvordan ting er enda

Vanskelig å si så langt hvis du tenker på bruker. Er flere gode spillere jeg respekterer her, så kan ikke komme med noe konkret. Kamikaze er den største spilleren så langt, Peligroso har jeg sansen for.

Mo I Moa sep. 13, 12:50
Hvordan er dine IG stats? pp hore du? poeng hore du? troppe hore du? farme hore du? si litt om accen

Jeg Elsker KoD 2016 sep. 13, 13:15
Hva slags IG stats?

Brukt omtrent 1000pp totalt, det var i starten. Satser på tropper og farming itillegg til høye ressfelt. Gått mest over til deff, når jeg ikke får vært så aktivt.

Også tatt ut mange spillere i nærområdet som jeg farmer daglig, "store" og små.

Mo I Moa sep. 13, 13:16
ok takk for raskt svar.

-moa

24 tarantella

Det er offisielt gutter, æå karro e sammen så jeg utnytter sjansen her og skriver en kjærlighetsdikt til min kjære sommerfugl <3

Til deg
Til deg som alltid er der
Til deg som liker meg
Til deg som elsker meg
Til deg jeg trenger så sårt
Til min venn og kjæreste
Til deg rett og slett


Kan også si litt om Karros Tw karriere da: Karro er ei veldig flink og ansvarsfull kvinne. Etter en kort pause fra tw så er hun tilbake for å knuse rekorder igjen. Hun er den første kvinnen innenfor Tw til å passere 4mill poeng SOLO: link

Ellers er karro min solstråle <3

25 olealfa

OleAlfa er en dyktig spiller som satser mer på lol enn Tw. Ellers flink spiller. Lykke til..
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
fikk høre at marius var en av de kjekkeste som spilte tw. så da var det naturlig å spørre pent om jeg kunne få være dual. og heldig som jeg er fikk jeg spille m marius 3

(hug)
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Kan ikke huske at du har spurt på sjanse, Moa?

Jeg spilte ikke solo på v18 btw, men sammen med Ed
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Synes 15k absolutt er akseptabelt farmet jeg :)

Forresten Moa, vi har tatt lærdom av deg og horet ressfelt nå så da må vi ikke være så aktive <3
 
Topp