Topp 10 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Vil bare vise min definisjon av to ord. Dere snakker om merg. Jeg mener dette er når to stammer slår seg sammen til en. Derimot har man noe som kalles utbrytere, som jeg vil kalle våres nye medlemmer i TSM. Disse brøyt ut av ST4B og kom over til oss. Blir som når en bedrift funksjonerer; Da bytter man arbeidsplass, men det er noe som er planlagt av begge bedriftene, som da blir til en. Å bytte jobb er noe helt annet. Så jeg vil gjerne at dere kaller utbryterne våres for Michael Scofield og co. (Prison Break) istedet for å peke på det som en merg. :rolleyes:

Tror egentlig dette ryktet blusses mere opp, desto mere dere forsvarer dere, Finix. Hver gang dere skal forsvare dette, virker dere hårsåre ovenfor temaet. Selv om dere sikkert ikke er usikre på ledelsen, så lyser det usikkerhet av måten dere håndterer situasjonen på. Håper ikke dette kommer støtende frem for noen. Blir det samme som når man nevner homofili, og det virker ut til at noen tar seg nær av temaet. Det er ikke noe gærent i homofili, akkurat som at jeg mener det er helt naturlig at en ledelse kan bli misslikt av enkelte, men når folk tar seg nære av det, gir det ikke mindre mistanke om at det stemmer. Jeg vet jeg har herlige sammenlikninger, wii.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke sååå rart at vi i -T-H- er litt hårsåre ovenfor det temaet, det har jo tross alt vært det det har blitt mest skrivd om på forumet den siste tid'a. Jeg er i hvert fall ganske lei av at det blir tatt opp om og om igjen, og det tror jeg ikke jeg er alene om å mene. Selvfølgelig er det ok med kritikk og rykter, men det kan bli litt mye.
Og når du nevnte det med homofili, så er et bedre eksempel at noen gang på gang kaller deg homo når man ikke er det!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Næ, og skjønner egentlig ikke, hvorfor det har vært denne store interesse for -T-H-, jaja, Sondre, men ellers er stammen vel ikke spesiel interessant.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Ikke dra sammenlikningene mine ut av sammenhengen, nå da :( Dessuten er påstanden din helt individuelt, og det underbygger vel bare min påstand om at dere er hårsåre angående denne situasjonen. Og ehm, bra du er klar over legningen din, og ikke har noe problem med å bli kalt homofil! :)
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
1 -T-H- 83.986 101.359 22
The Heroes, stammen vi elsker å hate. Til tross for all tvil om ferdigheter i denne stammen, skjedde det noe som fjernet enhver (mye) tvil. Lille Melisandre satte en stopper for Rh0chr3ss sin triumf, ved å adle deres største by. Det ble sendt et adelstog imot de rh0ch, og de fleste visste at det satt to svært erfarene spillere på den kontoen. I toget var det nesten 600ms gap mellom adels1, og adels2. Toget ble selfølgelig snipet, men adelsnuke kom i adels2(?), og knuste alt av tropper, + snipen. Adels 1,3 og 4 fikk spasere inn i landsbyen, uten motstand. Et artig, men risikabelt triks forviste den fort-voksende kontoen til rimmen.
Heltene er til tross for all hat og spydighet en rank 1 stamme, med et stort gap ned til MyTH. Heltene er i fyr og flammer, så ikke se bort i fra at dette er en stamme som vil holde seg i toppen en lang stund..

2 MyTH 56.417 59.584 18
MyTH. Det sies at når en gruppe med de mest erfarene spillererne en kan finne samles, og danner en stamme, vil den bli ustoppelig. Deres naboer vil kune møte tomme farmebyer. Deres fiender vil møte en vegg av stål. Deres allierte står trofast ved siden av, men får nøye seg som en god nummer to, for når en slik stamme dannes, vil den være ugjennombrytelig, og all motstand vil føre til et blodblad.

3 TSM 52.212 52.212 15
Tidligere leder av WySoSe i toppen her, Ruben. Multi-Millionæren, og co. En stamme du burde tenke deg to ganger om, før du angriper. Sitter en gjeng her som har kommet langt før, og det virker som de ikke nøyer seg med en 3 plass her. Flere har adlet, og flere et par-tre stykker er i top 20. I tillegg har de en gjeng med asiatere som våpenskjold, som ser ut som de lever helt på kanten. Da kan det jo umulig slå feil?

4 Baron 44.008 44.956 17
Kaktusbaronene. En gjeng med kaktuser jeg ikke ville bøllet med. Mest fordi jeg ikke liker kaktuser. Enda en stamme med masse erfarene folk, med Vetle/PB i topp her. Arrogans og håvmod er nøkkelord som beskriver denne stammen masse, er det en god ting, eller ei? Det vil bare tiden si.

5 AoL 39.934 49.642 25
Aiai. Denne stammen har masse-rekrutert på samme måte som T-H. Få spillere med vinnerkvantiteter her, så jeg ville ikke blitt overasket om ''The army of love'' er borte i løpet av noen uker. Full stamme, som det lukter pointwho*** lang vei av. Lite tro på denne gjengen, til tross for at de er top 5.

6 =WOR= 38.164 39.299 17
For å være krigere av hevn, er det åpenbart lite ''hevn'' som er gjort etter at guttakrutt adlet deres leder? Kom igjen a, vis litt motstand! Ser flere kjente nicks her, og vil tru denne gjengen kan klare seg i top 5 en liten stund, men om det forsetter slik vil min tro bare falle, og falle. Stå på, og vis hva dere er lagd av!

7 SUP 35.148 36.206 18
SUP? Nah, just chillin. Neida, supperådet henger etter top 5 med mye å gå på. En stamme med mange ex-JFF'ere fra v13, og noen andre. Vil tru dette er en stamme som kan hevde seg enda mere, men steget opp til top 5/3, har jeg lite tru på. Lykke til til dere, og lov meg at dere ikke tar inn noen suppehuer. (giggle)(rofl)

8 EQ 32.557 32.557 6
OiOiOi! 6 medlemmer, og klart det høyeste gjennomsnittet på v14! Veldig høyt nivå på spillerene i denne stammen, men litt tynt med rekrutering. Ja, dere har høyt gjennomsnit, men totalt-poengsummen er for lav om dere havner i en krig, med f.eks T-H eller MyTH. Få inn noen flere, og gjerne tren opp noen ''newbs'', så blir dette bra. Trur vi får sett mere av disse fremover.

9 SF 31.120 37.910 23
Lite vits å si så mye her. Dårlig gjennomsnitt, og masse spillere. Kun Laspo som holder nivå i denne stammen. Ikke annet å nevne enn at jeg har lite tro på skyggenes krigere.

10 J.F.F 30.714 37.424 22
Heiåhå, her er de igjen! Og gjett hvem som leder klovnene denne gangen? *trummevirvel* RUAB! Denne mannen fortjener all respekt, og ære han har har, for en så lojal og krigersk spiller, skal du lete lenger etter å finne! Stammen er veldig deffensiv, og vil bli hard å bryte igjennom, om de når langt. God struktur i stammen, og gode muligheter. Ja, de er en stamme som masse-rekruterer, men dette er fordi RUAB gir nybegynnerne en sjanse, og lærer de opp.


Oppsumering:
Masse bra stammer her i starten, og det virker som det ikke blir en verden med to overlegne, og resten er bare der, men derimot en verden hvor det kan bli to-frontskriger, og en verden hvor allianser har stor betydning. Man kan støtte allierte her, så dette blir nok en knakanes verden. Ville anbefalt enhver som ikke spiller v14 å registrere seg så fort som mulig, og danne enda flere stammer. Gogogogo!
 

Keegasus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
In Ruben we trust (love) Mon tro hvem som slapp dette beistet av en spiller inn i tribalwars verdenen :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Ekke noe rart at han skriver mye bra. Han har jo vært dual med meg i noen uker, er jo umulig at han ikke plukker opp et triks eller to da! :D
 

DeletedUser

Guest
I tillegg har de en gjeng med asiatere som våpenskjold, som ser ut som de lever helt på kanten. Da kan det jo umulig slå feil?

Ville bare påpeke at dette er Proffe Amerikanske League of Legends spillere, ikke asiater :)

Ellers utrolig bra liste.

-L
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Veldig fin og godt formulert liste. Vil dog bemerke en enkelt liten feil. Det er ikke mange tidligere spillere fra JFF, men en god del fra AriCa på v2.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Veldig fin og godt formulert liste. Vil dog bemerke en enkelt liten feil. Det er ikke mange tidligere spillere fra JFF, men en god del fra AriCa på v2.

Tusen takk, da vet jeg det :) La merke til et par jeg hadde sett i JFF/JFFA fra v13, så jeg valgte å nevne det. Men ellers takk.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp