Topp 10 - stammer

DeletedUser

Guest
følte at denne manglet? :warrior: kjør på med ei liste eller flere !
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Dette er mine meninger, ikke noe fasitsvar, legger bare ut hva jeg tenker om situajsonen for øyeblikket :)


1 UTOPIA
Leder ganske suverent for øyeblikket, litt over 4k (i totalsum) i ledelsen. Alle vet hvem de er, og alle vet hvor de kommer til å være fremover i tid. På toppen av rankstigen (stamme) De har vell kanskje trippelt dekning på nesten alle kontoer og er derfor kanskje suverene i aktivitet. Tror de kommer til og få problemer senere i gamet, der kanskje flere stammer går imot de fordi de leder så overlegent. For spillets gang håper jeg for all del at de ikke leder så overlegent at dette blir en walkover. Har følelsen på at det ikke blir det, men man vet aldri :)
Sennep, Chaosisalex og Virtuosi ligger for øyeblikket som nummer 1, 2 og 3, kommer det kommer til å holde seg en stund om de ikke går på en smell, men etterhvert så byene øker i antallet tror jeg en eller to av de kommer til å falle av lasset.

2 FRO
En god nummer to? Neida, ett stykke bak Utopia for øyeblikket, Cannavarro adlet en barb nylig, idiotisk spør du meg (wasntme), men la gå. Har god kontroll på på andreplassen for nå, får se om de ender på Utopia sin side eller hva de gjør, det vil nok avgjøre utfallet til denne stammen endel tror jeg. Har mange solide spillere, men tror ikke de blir helt solide før de får flere byer, la oss håpe de kommer seg så langt at det blir skikkelig game.

3 DN
Ærlig talt overassket over at de ligger her, kjenner ikke til noen av spillerne der per dags dato,(er det bare meg?) spent til å se de videre, håper for demmers del de kommer seg langt. Har ikke så mye å si om de, vet ikke hvor de står diplomatisk for øyeblikket så kan ikke si så mye.

4 BAM!
Bam, bam bam.. Hva skal vi si om de? De har martin, ekstremt solid spiller, forventer å se den kontoen på topplistene i nærmeste framtid. De burde kanskje skifte navn snart siden "Bare midlertidig" har vart ganske lenge nå? De har Andrek som mikrofarmer som en gud, vet ikke om han har mye suksess men jaja. Starving ninja solid spiller så vidt jeg vet, forventer å se denne stammen på top tre, kanskje oppe i ryggen til Utopia om de holder stø kurs og holder sammen.

5 DSPAWN
Lå helt i toppen fra start av, har fallt i rank nå, ingen overaskelse der. Tror spillerne i denne stammen kommer til å vere lette adelsmål og dømmer de rett vest, og ned til 8 26p kontoer. Har ikke tro i de i det heletatt.

6 TØK
Tror ikke disse varer lenge om de fortsetter med 13 øl for hver kebab for å si det sånn. Tror ikke de er blandt de verste stammene og tror de kan holde seg der en stund, blir spennende å følge med på de i fremtiden :) Vet ikke mye om spillerne her men får se ut over i spillet om de klarer å hevde seg i toppen.

7 GK44
En av understammene til Utopia(?) Har ivertfall allianse med de så vidt jeg kan forstå. De lå vell høyere opp helt i starten, men har fallt litt i rang i det siste, tror nok de kommer til å falle litt mere etterhvert, men vi får se.

8 SG
Min egen kjære stamme, ikke mange som vet hvem vi er men ja, tror vi kommer sterkere i Mid game. Og nei vi er IKKE understammen til FRO, for guds skyld, skal ikke vere i noe understamme. Vi har solide spillere men tror de kommer sterkere når det kommer nermere flere byer som sagt, skal ikke si så mye her.

9 ~NB~
Hvem er desse? Kan de hevde seg? er spørsmål vi kan stille oss, vi får bare vente og se :)

10 Lemmy
Samme som stammen over, vet ingenting om de
 

DeletedUser

Guest
sorry for at jeg ikke rakk og lage noen liste begynte og skrive men så rakk jeg ikke mer så så jeg at det jeg skrev ikke var det samme dagen etter så da ga jeg opp fordi jeg har for lite tid.

:razz:7 GK44
En av understammene til Utopia(?) Har ivertfall allianse med de så vidt jeg kan forstå. De lå vell høyere opp helt i starten, men har falt litt i rang i det siste, tror nok de kommer til å falle litt mere etterhvert, men vi får se.

ikke under stammen til utopia nei men vi får se vi får se om ranken blir høyer :gjeip: oda/odd vokser nå mere enn dere's andre stammer poeng summer. men kan godt bygge meg til topp 20 så vi ranker litt da.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Dette er hva jeg vet og mine meninger dette blir også den andre listen til no og tomaz og jeg er i samme stamme så blir glad om vi kunne fått andre inn også :)

1 UTOPIA
Har endå ikke adlet men holder rank 1 noe som er bra her. Ellers vist seg solid i krig og jeg tror dette blir en vansklig rekke og ta ned men jeg vet at det er flere så ønsker så får tiden vise hva som skjer. Dem har med seg GK i ryggen samt vet jeg at dem har en drøm om å sikre seg FRO et hakk nærmere ^^

2 BAM!
Vet ikke mye om dere untatt at dere gjør det bra så langt dog enkelte kjent nick og kanskje noe mer skjulte? Who knows. Vet ikke stort mer unatt at dere velger nøytralitet i krigen som pågår i midten.

3 FRO
Cannavaro styrer stammen her med hjelp av gertpe og dem gjør en strålende jobb så langt. Dem har ally med SG ellers et par IAp rundt omkring. Ellers var dem den første stammen til og adle og hvirker ut til og holde følge med det de store gutta selv om dem har falt litt ned det siste dagene.

4 DN
v9 ringte dem ville ha navnet sitt tilbake :| Altså likte ikke DN på v 9 og tror neppe jeg vil like dem noe bedre på v 20 kronen kan bare toppes med at zippy er der som don så fint hatet på slutten av v9 eller har han glømt det mon tro? Ellers vet jeg veldig lite om stammen til og si stort mer.
5 AV
stammen bare var der puselig så vet nada null niks om den.
6 TØK
falt litt ned no etter AV puselig kom i tilegg puster SG og despawn dem i nakken og vil gi en hard kamp om plassene her så her er ingen trygge. Ellers vet jeg lite om dem stå sted diplomatisk og skills messig.
7 SG
Min egen stamme ikke mye og si en at indirekte er vi 7 medlemmer men den nye kommer ikke før imorgen
8 DSPAWN
Var oppe i det gjeve selskapet og sloss om rank 1 med utopia puselig falt dem i en tidelig krig. Og no søker enkelte medlemmer seg vekk:| Er dette starten på slutten for DSPAWN? Ellers kanskje den mest skuffende stammen selv om jeg har hørt at dem ønsker og reise seg.
9 GK44
Altså dette er vel egentlig den stammen med garantern mest troppe tap i starten :| så høy ODA så tidelig betyr mye kriging og det tilsvarer vel genrealer og angripe mye men for da være grenser i early game. Tror dem vil falle litt mer før dem evt reiser seg for tropper er ikke gratis you know. Ellers har dem ally med Utopia.
10 DoA
Vet ikke mye om dere men dere får vel stått litt mer fram late game. Har et par gode medlemmer og god plass til flere noe som gjør at dere fort kan bli og regne med lengre oppe bare tiden får vise hva dere får til.
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1 UTOPIA 14.599 20.255 8 2.532 8 2.532
V20's ubestritte toppstamme sålangt. Sitter med det mest interessante spillermatriellet på V20 også, muligens sammen med BAM!. Mye sterke spillere som har vært ute en vinternatt før og har klart seg bra sålangt. Pryder også topplistene med tre av de fire største spillerne på verdenen. Med riktige valg og bra aktivitet er Utopia en knepen av favoritt til å stikke av med seieren på V20.

2 BAM! 11.564 16.485 7 2.355 8 2.061
Største jokeren på V20. Har selv uttalt at de ikke ønsker diplomatiske forhold til de andre storstammene, så får vi om det er lurt eller om dette i det hele tatt overholdes. Ligger godt samlet i K45 med mye rom for vekst. Vil nok ta kontrollen over store deler av dette kontinentet ganske raskt om ting går som planlagt. Stiller dog spørsmål til om spillerne i stammen har evner og pågangsmot til å holde helt ut. Mektige oppstartspillere er det i hvertfall.

3 FRO 10.854 13.435 7 1.919 8 1.679
En stamme til som er vanskelig å spå. Har uten tvil et par flinke spillere, og gode ledere. Ligger såpass spredt utover kartet og er avhengige av å ha spillere som er sterke nok til å kontrollere egne områder, og flere av disse stedene i sterk konkurranse med andre bra spillere og stammer. Et godt diplomati blir nok nøkkelen her og taktisk kløkt i adling og klusterbygging.

4 DN 9.990 15.181 8 1.898 8 1.898
Ikke det samme DN jeg spilte i på V9, selv om dog minst en av spillerne er de(n) samme. Har ikke voldsomt troa, men er en del ukjente (for meg) nick her, så vanskelig å si hvem som sitter bak disse navnene og hvilke kvaliteter disse innehar.

5 AV 8.522 12.097 8 1.512 8 1.512
Vanskelig å si. Et par store medlemmer, men ellers ser det skralt ut. Me får sjå.

6 Lemmy 8.462 13.512 8 1.689 8 1.689
Direkte ukjent for meg. Ser lite profesjonelt ut med opplysning av allianser på profilen. Dette er neppe vinneren av V20.

7 TØK 8.383 13.606 8 1.701 8 1.701
Tretten øl og en kebab. Høres ut som en fin lørdagskveld ute. Uten tvil det råeste stammenavnet på V20. Faktisk en ganske spennende stamme også, selv om det er mye ukjent her. Fin/grei vekst på de fleste av spillere og ligger ganske bra samlet. Hva de innehar av skilz er for tidlig å si.

8 SG 8.068 10.427 6 1.738 6 1.738
En liten outsider til å gjøre en forskjell på V20 i det minste finner vi nede på 8. plass i SG. Har noen medlemmer av grei kvalitet virker det som, og fortsatt plass til to til her.

9 DSPAWN 8.012 13.977 8 1.747 8 1.747
V20's desiderte skuffelse sålangt. Så lovende ut en stund, men har fått rundjuling av Utopia og GK-familien til nå. Virker som det er lite vekst hos de fleste spillerne her nå, og konspirasjonen mot Utopia bærte få frukter. Trenger å ta i et realt tak for å kunne henge med. Ligger dog fint samlet og burde fått til langt mer i sin kalde, og etter hvert, varme krig.

10 GK44 8.011 13.184 8 1.648 8 1.648
Den stammen som desidert har markert seg mest i krigingen sålangt på V20. Kom litt fra intet og har imponert. Så gjelder det å holde det gående og at ikke alt kruttet er brent litt for tidlig.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
På tiden med en liten update maybe?

1 UTOPIA (0)
Leder endå greit har fått adlet 4 byer og har noen stabile spillere samt begynner dem og få en stabil kontroll i midten av mapen. Dem har også fått seg en liten aka stamme BBB. Blir spennende og se hvordan dette går. Vet lite om sammholdet til GK famlilien og utopia blir nok som despawn er historie ellers har det blit stille mellom dem og AP.
2 DN (+2)
ligger er endå nesten inponert over don her good work. Største overaskelsen på v 20 spør du meg men bra og se at dem holder med her. Blir en spennende stamme og følge med på fremovar.
3 SG (+5)
først vil jeg gratulerer midas med sin første adling innfor TW han begynte her på v 20 ilag med 2 andre i stammen. Egentlig merklig og se oss her da vi som sakt har 3 nybegynnere. Ellers ikke noe nytt på diplomati siden
4 BAM! (-2)
mistet starving ninja til Utopia litt feigt valg av dem spør du meg. Men dem må no få gjøre som dem vil. Ellers en stamme som endå har mye og gi og som blir spennende og følge fremovar. Dipomatien her er mer uvist.
5 FRO (-2)
Fant litt bakpå i adlings prossesen vet at dem snart får endå en by som kan heve dem litt opp. Men en stamme som absolut blir viktig for v 20 og dens avgjørelse har også en veldig sterk ledelse.
6 BBB (ny)
dem har bare fått feil navn egentlig navnet dems er Utopia akademiet. Anyways sterk stamme uten en adling endå :eeek: så derfor sterkest snitt per landsby på denne stammen. Blir spennende og se hvilken betydning dem vil få for v 20
7 Lemmy (-1)
Vet endå pent lite om dem men er no her endå. Lite profft og vise sine ally på front siden. Men who know blir no spennende og se hvor dem er om 3-4 uker.
8 AV (-3)
Gått ned fra 5 til 8 plass falt litt under her etter adlingene begynte. En stamme jeg forventer skal gi fra seg og bli stor. Blir spennende og se om min spådom her er rett.
9 TØK (-2)
Vet lite om disse men tror dem er i IAP eller ally med utopia. Da dem har drevet snoking som tilsier det. Ellers vet jeg ei mye om dem. men alltid gøyt og være kv for cannavaro og snakke med han ene her som klart var godt i siget kanskje drukket mer en 13 øl også?
10 ~NB~ (ny)
Vet ingenting om disse utenom at dem holder seg greit. En stamme jeg ikke vet hvordan vil ende surprise me :)
 
Sist redigert:

Barnslig

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
På tiden med en liten update maybe?

9 TØK (-2)
Vet lite om disse men tror dem er i IAP eller ally med utopia. Da dem har drevet snoking som tilsier det. Ellers vet jeg ei mye om dem. men alltid gøyt og være kv for cannavaro og snakke med han ene her som klart var godt i siget kanskje drukket mer en 13 øl også?

Var ikke påvirket av alkohol eller andre rusmidler enn nikotin og koffein.
 

Barnslig

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Neeh, utelukka vel det under kategorien andre rusmidler? Eksentrisk er vel nærmere rett svar.
 
Topp