Topp 10 - stammer

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Plassering - Navn - Total poengsum

1. UTOPIA Poeng. 71.939
Den store elite premaden. En beryktet gjeng som mange antok kom til å dominere v20 med største fiende som DSPAWN. Mange trodde at Utopia skulle få litt problemer med DSPAWN premaden men det skjedde jo ikkje. DSPAWN falt dessverre rett ut. Vil tro UTOPIA når langt om de greier å skaffe seg den rette diplomatien. Blir spennende å se fremover hva de finner på. PS: Please me no noblerinos :(

2 SG Poeng. 68.485
Egen stamme. Vi startet ut med to spillere og tok inn mye uerfarne spillere og en del mindre kjente. Ekstremt mange koslige mennesker og det viser seg at spillere som er nye i gamet skaper et veldig godt miljø på skype. Merker det etter å ha vært i en del "pro" chatter :p

3 DN Poeng. 50.983
Ligger i nordøst blant en del UTOPIA medlemmer og BAM medlemmer. En del kjente spillere og en del i ikkje drar så mykkje kjensell på. Ikkje allverdens av bya over 3k å adle unntatt Utopiabyer så blir spennende å se ka dem velge videre fremover.

4 BAM! Poeng. 43.541
Vår kjære allierte ^_^ Mange koslige spillera her. Kjenne ingen av dem fra før av unntatt å ha spilt mot et par av de på v19. Men dem virke jo som veldig hyggelige folk. Veldig fint plassert på rimmen med gode adlingsmuligheta for dem fleste. Tror dem kan komme seg langt.

5 BBB Poeng. 34.720
Utopias understamme. Tok en liten smell etter at Ebola ble adlet(i lik iallefall å tro det). Fortsatt en god del store medlemmer og ligger veldig høyt til tross for at de bare har 5 medlemmer.

6 Lemmy Poeng. 45.998
Ligger greit ann. Litt av hvert av poeng på spillerne. Hele gjengen virker ukjent for meg. Spørsmålet blir vel om de har tropper nok til å forsvare seg eller ei. Med ren deffprod kommer de seg trolig ikke langt men kanskje de har en del off. Time will show.

7 AV Poeng. 40.339
Snakket en del med noen av de og ja, de også virker hyggelige :p
Plassert på sør/sør-vest rimmen. Alle er for meg ukjente men har ikkje spilt på mange av dem siste verdenan.

8 DoA Poeng. 31.736
Lav poengsum på noen av spilleran men dem har heldigvis et trumfkort. For her spille nemlig TSM Bjergsen! Plz carry me senpai

9 GK 55 Poeng. 30.720
Copycat stamme med diplomaten jeg hater mest over alt på TW. Forsåvidt fin plassering på rimmen.

10 EPK Poeng. 32.461
En sammensveisa vennegjeng fra en videregåendeskole ett eller annet sted i vårt langstrakte land. De elsker deffet sitt og virker veldig hyggelige.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Jeg var med på å start SG husker 2 konto 8 spiller straten vi skulle ha, men som ikke skjedde :awesome:
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Ingen har skrevet noe her på lenge så jeg får prøve å lage en liste da :)

1 UTOPIA
Ser veldig sterke ut og blir nok meget vanskelig å gjøre noe med. Håkon har samlet inn en god gjeng spillere som samarbeider godt. knuste jo dspawn som ble sett på som en motstander i starten. virker som de har grei kontroll på alt og alle forøyeblikket, blir veldig spennende å følge med på. Det viktigste for de er nok å ha gode allierte sånn at de ikke ender opp med hele verdenen mot seg.

2 SG
Helt klart dyktige spillere, spørs om de klarer å holde helt inn med tanke på at de har urokråker i stammen som fort kan ødelegge for resten. Spørs hvordan de takler det når krigen starter for alvor, ligger litt spredt men tror nok de skal klare seg bra videre også! er vel allierte med DN og BAM hvis jeg har rett? noe som kan være smart det for å holde seg nøytral og gå under lupen


3 DN
Jeg vet helt ærlig ikke så mye om dere, lenge siden jeg har spilt aktivt, men vet at det er mange dyktige spillere i stammen her. Hørt noe rykter om at det er noe kriging mot BAM? men er stabile og kommer til å henge godt med!

4 BAM!
Mange nicks her som har gjort det bra på tidligere verdener. ligger kanskje litt vanskelig til med tanke på at de ikke kommer så godt overens med DN eller utopia hvis jeg har hørt riktig? kan fort få en to frontskrig som ikke er helt opptimalt. må hvertfall få kontroll på nord områdene for å kunne fokusere på fronten midt på kartet.

5 Lemmy
Kanskje overraskende for mange at de ligger så høyt oppe, jeg tror dette kan være en av outsiderne på v20 ligger veldig fint samlet oppe i nord vest. Har også snakket mye med disse og tror mang undervurderer de, tror det er mer ferdigheter der enn mange tror. blir spennende å følge med på! er også søsterstammen til doA, noe som er positivt i forhold til plassering

6 BBB
kjenner ikke disse så godt, eneste jeg har vært borti er Three Are Legend og disse vet jeg er dyktige, så hvis stammen holder denne standaren vil det nok gå bra! også understammen til utopia som viser at disse innerholder mer enn nok skills.

7 AV
kjenner dere ikke

8 DoA
Underdogs med lemmy, mener det samme her, som jeg gjorde på lemmy

9 EPK
ukjent for meg

10 SR
Min stamme, bestående av hovedsak folk som spilte sammen i pok3. mange her som har vært litt uheldig/udyktige i starten. fin gjeng å spille med, tror vi kan henge med så lenge vi kommer oss til midgame med ett bra utgangspunkt og folk er motiverte. Så blir spennende å følge med på om de holder seg der. er vel bare trustie og majorpain som har prestert på ett bra nivå foreløbig med tanke på poeng og hva de har adlet.


Håper dere ikke synes den er helt håpløst, prøvde hvertfall!
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Litt kipt at du ikke gjorde noe research på oss i AV da, EPK også :(
Men ellers var den ganske fin!
 

DeletedUser

Guest
ligger kanskje litt vanskelig til med tanke på at de ikke kommer så godt overens med DN eller utopia hvis jeg har hørt riktig? kan fort få en to frontskrig som ikke er helt opptimalt.

Hehe, eneste måten vi skulle fått en tofrontskrig på er om en stame på rimmen i nordøst skulle gått til krig mot oss i tillegg til DN/UTOPIA. Om det hadde brutt ut krig mellom UTOPIA/DN og BAM ville vi møtt UTOPIA og DN i samme front ^^ Den hadde blitt ganske lang though.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Hehe, eneste måten vi skulle fått en tofrontskrig på er om en stame på rimmen i nordøst skulle gått til krig mot oss i tillegg til DN/UTOPIA. Om det hadde brutt ut krig mellom UTOPIA/DN og BAM ville vi møtt UTOPIA og DN i samme front ^^ Den hadde blitt ganske lang though.

tenkte hvis lemmy og doa ikke har mer å adle i området de er i nå og må utvidde seg mot dere.

takk for tilbakemeldinger :)
 

ZyzzViana

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hadde hvert veldig hyggelig med en ny liste no, noen hyggelige folk der ute som har litt tid til det?

Begynner å bli på tide med en ny liste nå?
Hadde gjerne laget en selv, men i og med at jeg er ny og ikke kjenner så mange stammer så blir det litt vanskelig...

Spør pga de fleste listene er veldig godt lesestoff <3 :)
 

DeletedUser

Guest
1. Utopia
Dette er stammen som alle har hatt mest forventninger til, og foreløpig så har de ikke skuffet. Har ligget på første så å si hele tiden. Er noen stammer som har prøvd og prøver å gi dem noe motstand, men for øyeblikket så ser det ikke ut som om det har så mye virkning. Det er heller ikke uten grunn til at de ligger på toppen når man ser på medlemslista dems, er jo omtrent bare pro’s som gjemmer seg bak alle nicka der. Og med det så kommer også aktiviteten som er så viktig for at man skal kunne hevde seg i toppen. Sånn som jeg ser det så er det ikke mye som kan felle denne stammen, eneste er vel om spillerne mister motivasjonen.

Antall medlemmer: 8
Poeng til de 4 beste spillerne: 347.128
Totalt antall poeng: 432.195
Gjennomsnittlig poengsum: 54.024
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 1.284.696 (2.)

2. DN
Dette er en stamme jeg ikke veit alt for mye om, men virker som om de har en del aktive medlemmer her. Sier det med tanker på at de har en del der som har vært flinke til å adle en del. Dem liker å si selv at de er en gjeng med noobs, men det finner man vel først ut av når den stammen der deltar i sin første krig. Ett minus med dem er at de tar inn flyktninger og adler BB-byer ( sorry om det fornærmer). Så vidt jeg veit så har de IAP med alle de store stammene, kanskje for å unngå krig? Om denne stamme klare å holde seg her i toppen er vanskelig å si, alt kommer ann på hvordan diplomatiet dems er eller utvikler seg.

Antall medlemmer: 7
Poeng til de 4 beste spillerne: 224.876
Totalt antall poeng: 275.900
Gjennomsnittlig poengsum: 39.414
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 598.186 (5.)

3. BAM!
Dette er da min stamme, så veit ikke hva jeg kan skrive her uten å virke for selvgod  Men etter min mening så er dette en stamme som kommer til å nå langt om ikke vi klarer å vinne hele greia da. Er en aktiv gjeng med veldig mange hyggelige folk som alltid er villige til å hjelpe hverandre med hva det måtte være. Vi er veldig sære på hvem vi tar inn i stammen, så derfor har vi enda ikke klart å fylle stammen opp, men ikke så rart når første vi tok inn som ikke var med i premade ditcha oss  vi var vel ikke morsomme nok for han, så etter det så har vi jobbet ekstra mye for å være morsomme, sånn at de neste vi tok inn ikke ville forlate oss :p

Antall medlemmer: 7
Poeng til de 4 beste spillerne: 220.277
Totalt antall poeng: 276.588
Gjennomsnittlig poengsum: 39.513
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 529.562 (6.)

4. Lemmy
Dette er også en stamme jeg veit veldig lite om, men virker som en aktiv og aggressiv stamme, er den stammen med nest mest byer. Ser noen nick der som jeg kjenner igjen fra tidligere verdener, så er sikkert en del dyktige folk gjemt bak disse nicka også. Aner ikke hvor mye motstand de har møtt, men de har en veldig høy ODT, hovedsakelig på grunn av angrep. Om jeg ikke har hørt feil ( ikke skyt meg om jeg har) så er dem alliert med Utopia. Dette er vel en av hovedgrunnen til at jeg mener disse folka her kommer til å komme langt, men om Utopia spiller ikke slutter sånn at det blir mulighet for at lemmy kan merge med dem, så kommer dem nok ikke til å gå av med seieren.

Antall medlemmer: 8
Poeng til de 4 beste spillerne: 165.184
Totalt antall poeng: 264.693
Gjennomsnittlig poengsum: 33.087
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 1.032.755 (3.)

5. BBB
Dette er vel understammen til Utopia, de ligger på 5 plass med kun 5 medlemmer så det er ikke dårlig. Det er mye takket være de 3 største der og sikkert de mest aktive, de har adlet mye, men virker ikke som om de møter på stort med motstand, ikke veit jeg om dette er fordi folk er redde for dem på grunn av at de er Utopias understamme eller om at det er fordi diplomatiet er sånn at de ikke har noen fiender rundt seg. Uansett så er vel dette en stamme som ligger godt ann så lenge de holder god kontakt med «moderstammen».

Antall medlemmer: 5
Poeng til de 4 beste spillerne: 153.077
Totalt antall poeng: 165.574
Gjennomsnittlig poengsum: 33.115
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 278.606 (13.)

6. SG
Dette var vel originalt ikke en stamme som hadde tenkt til å satse noe særlig, kun 2 stykk som lagde en stamme for å få ress fra oppdrag. Men etter hvert så tok de inn flere til stammen og måtte til og med lage en understamme siden de fikk så mange søknader. De lå lenge helt i toppen, og ikke uten grunn, de har mange superaktive og dyktige medlemmer. De er vel også den stammen som har tatt inn flest nybegynnere for å prøve å lære dem opp. Dette er ett stort pluss. De har dessverre fått en del juling i krigen de er i mot Utopia, og derfor falt ett par plasser ned på lista. Håper bare ikke de mister motivasjonen av dette og blir borte.

Antall medlemmer: 7
Poeng til de 4 beste spillerne: 148.867
Totalt antall poeng: 198.878
Gjennomsnittlig poengsum: 28.411
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 1.733.601 (1.)

7. AV
Dette er en relativt ukjent stamme for min del, men ut ifra medlemslista dems så ser jeg hvert fall ett par kjente nick, så tviler ikke på at det er en god del dyktighet i den stammen der også. Var vel først allierte med SG og følte de ble brukt der, gikk så over til Utopia sin side og ble med på en aksjon med en gang. De har brukt en del tropper, nesten like mye oda som odd. Er ikke sikker på hvor langt de kommer til å nå, kommer vel helt ann på aktiviteten dems og på diplomatiet dems.

Antall medlemmer: 7
Poeng til de 4 beste spillerne: 106.123
Totalt antall poeng: 141.587
Gjennomsnittlig poengsum: 20.227
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 1.019.560 (4.)

8. EPK
Denne stammen her har vært veldig anonym, og virker ikke som den mest aktiv stammen heller. Ikke har de så altfor mye oda heller, så virker ikke som de er i noen aktiv krig heller. Det er kanskje grunnen til at de ligger på 8 plass også. Personlig så tror jeg ikke de kommer til å overleve v20, kommer vel litt ann på diplomatiet dems vil jeg tro, men ta gjerne og overrask meg.

Antall medlemmer: 8
Poeng til de 4 beste spillerne: 94.601
Totalt antall poeng: 137.201
Gjennomsnittlig poengsum: 17.150
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 200.327 (16.)

9. NrMo
Ja, her har jeg vanskeligheter med å skrive noe, ikke hørt om stammen og ikke veit jeg hvem spillerne der er heller. De ligger på 9 plass, og har ett par spillere som har fått adlet litt, men aner ikke om dette er fordi ingen har sett på dem som en trussel så de har fått gjort det de ville i fred, eller om de er dyktige spillere som er bak disse nicka her. Om de overlever får vi bare vente å se.

Antall medlemmer: 8
Poeng til de 4 beste spillerne: 86.127
Totalt antall poeng: 104.198
Gjennomsnittlig poengsum: 13.025
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 192.674 (19.)



10. DN 2.0
Dette er understammen til DN, har en spiller som virker mer aktiv enn de andre, ellers så er jeg ikke veldig imponert over dem. Eneste grunnen til at de fortsatt er på listen er på grunn av at de er understammen til DN og dermed har samme diplomati. Så får man se hvordan diplomatiet dems utvikler seg videre, men har ikke troa på de spillerne som er her. Overrask meg gjerne.

Antall medlemmer: 6
Poeng til de 4 beste spillerne: 65.219
Totalt antall poeng: 72.434
Gjennomsnittlig poengsum: 12.072
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 193.935 (18.)


Sorry for at det er litt lite fakta, skreiv bare hva jeg synes om de forskjellige stammene. Skal prøve å få med litt mer fakta osv neste gang, men orket ikke undersøke så mye om de forskjellige stammen i dag. Kom gjerne med konstruktiv kritikk så jeg får lagd en enda bedre liste neste gang.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Fin liste og fint skrevet, synes det er bra du gidder eg.
Eneste eg savner for at den skal være litt mer perfekt er å skille Oda/odd så man ser om det er forsvars krig eller angreps krig dem driver med, evt begge deler :)
 

DeletedUser

Guest
Fin liste og fint skrevet, synes det er bra du gidder eg.
Eneste eg savner for at den skal være litt mer perfekt er å skille Oda/odd så man ser om det er forsvars krig eller angreps krig dem driver med, evt begge deler :)

Ja, tenkte på det akkurat etter at jeg hadde postet den, tok bare kopi av forsiden til vær stamme. Skal fikse det til neste gang :)
 
Topp