Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
Jeg synes du (og delvis NyStjerne, men han har i det minste behandlet ex-stammevennene sine med respekt også etter han forlot stammen) er ufyselige opportunister. Dere så en enkel mulighet til å få noen billige byer og benyttet forvirringen og irritasjonen i WInc til egen vinning. I tillegg fikk jo du tilbake litt makt, som du tydeligvis er over gjennomsnittet glad i, så dobbel seier for deg, I guess.

Skjonner ikke Winc nar noen begynner og adle egne stamme medlemmer og blir hivi ut skal de adles ned direkte men i dette tilfellet sa lager ledelsen winc en iap med opportunistene sa de far fred til og bygge seg store og bli en trussel for winc i senere tid. Tydelig att og vinne er viktigere enn ere pa w13
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Så forklar deg, da. Forklar oss hvordan du rettferdiggjør å angripe spillere fra din egen stamme. Forklar oss hvordan du kom frem til at det var ditt ansvar å ta saken i egne hender. Og ikke kom her med argumentet om at ting tok for lang tid - en sak har mer enn en side, og selv om din side av saken allerede var satt ord på kan man ikke dermed avgjøre saken og konkludere umiddelbart. Det argumentet holder ikke mål. Handlingene dine utviser en total mangel på respekt for lederne dine og for stammemedlemmene dine.
Som sagt, du har virkelig ikke peiling på situasjonen som var i WInc. I tillegg viser du at du har veldig begrenset med kunnskaper om den faktiske hendelsen (Fenrir, TMP og Moonshie).

Jeg ser ingen poeng i å brette ut om dette på offentlig forum. Lurer du på noe kan du alltids kontakte din ledelse (forvent ei uke behandlingstid), eller meg om du ønsker svar litt kjappere.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Lurer du på noe kan du alltids kontakte din ledelse (forvent ei uke behandlingstid), eller meg om du ønsker svar litt kjappere.

Hvorfor skal du være så spydig, herr TrAnxZ?

Uansett, jeg synes CV har et meget godt poeng i innlegget rettet mot deg, Ole.
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
1 Gone Deceit 314.588 73 4309
Dette er v13`s største gråbyhore.
Mulig at det lønner seg til slutt? Gjenstår å se...
Innehar en del gode kvaliteter uansett :)

2 Martyrio Deceit 278.011 64 4344
Mange spillere på en konto, men meget aktive.
Har blitt litt innadling og bb-adling, som gjør at dem er med helt i toppen.

3 PinkiePai SMACK 263.474 43 6127
Aktive spillere som tydeligvis vet hva dem bedriver.
Kan bli farlige med tiden.

4 Fenrir Deceit 252.471 37 6824
Store taktikere på denne kontoen, som skal bli vanskelig å adle ned.
Ligger foreløbig trygt til inne blandt sine andre medlemmer. Kommer nok til å heve seg en plass eller 2 utover i spillet.

5 dreamteam SMACK 197.655 44 4492
Drømmelaget drømmer videre om å få tatt noen flere byer. Aktive spillere, som klart viser at dem behersker dette spillet.

6 ScareCrow SMACK 192.193 55 3494
Are og Spekter hadde jeg egentlig forventet MYE mer av. Kanskje dem har tapt seg den siste tiden?

7 Estrow Deceit 191.968 31 6193
Start-rask spiller som fortsatt adler byer i høy hastighet. Skal bli moro å følge Estrow videre :)
Kanskje han holder hele veien inn denne gang?

8 Michele Zagaria SMACK 186.619 42 4443
Definitivt ikke en av mine favoritt-kontoer.
Synd jeg ikke har en front imot dere. Da skulle dere vært lengre nede på rankingen ;)

9 madrid SMACK 167.513 28 5983
En konto jeg ikke har mye oversikt over. Har adlet en del byer i det siste, så det ser lyst ut i øyeblikket.

10 Athenians WInc 157.090 20 7855
En god spiller som har stoppet litt opp i det siste?
Kommer han plutselig til å eksplodere? Eller faller han snart?

11 NyStjerne Deceit 146.816 24 6117
Ingenting annet å si om denne spilleren, enn at han nok har høyere ambisjoner enn en rank 11.

12 Thanatos SMACK 135.548 23 5893
Vet svært lite om denne kontoen, men ser lovende ut med en finfin 12.plass.

13 Sir.PrO Deceit 129.648 25 5186
En konto det er blitt snakket mye om, mest negativt.
Så får vi se om dem klarer å vise seg positivt frem videre,

14 Armagedd0n Deceit 117.582 19 6189
Min nabo, som definitivt har mye tropper og har fått opp dampen på sine adlinger.
Kommer nok til å heve seg på rankingen etterhvert, aktiviteten fortsetter :)

15 radisson WInc 114.740 18 6374
Vet lite eller ingenting om vedkommende, men tror det er en solo-spiller som har høy aktivtet og som behersker spillet litt mer enn gjennomsnittet.

16 Brødrene Wright SMACK 113.231 22 5147
En konto med flere spillere, som jeg gjerne skulle hatt en front imot ;)
Bevist Nicehunter at det bare er og blir med snakket hans på forumet ;)

17 Izanami SMACK 113.014 17 6648
En konto jeg ikke tror kommer til å ta så mange steg videre på rankingen.
Men mulig jeg tar feil. Har personlig ikke stor tro på at det blir en konto som havder seg helt i toppen med tiden.

18 kenn93x WInc 106.555 18 5920
Har tydeligvis mistet litt av gløden her i v13, men vi får håpe han kommer sterkere tilbake etterhvert ;)

19 King Hårek the wise SMACK 95.656 17 5627
Vet lite eller ingenting om denne kontoen.

20 Husky12 WInc 88.474 14 6320
En konto som kommer til å falle nedover etterhvert. Har ikke tro på at denne spilleren viser seg verdig en topp-20-plassering i fremtiden.

Jeg tåler kritikk, så fyr løs :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kremt har eg sakt eg er en god spiller noe gang vet selv at eg ikke er god er skremmende nok at eg er på topp 20 vil btw si 1 ting her.

eg har sottet aleine i no 4 uker :Neutral:

må også si at eg aldri har ment og si at eg er en god spiller er ikke det er en noob så ikke si at eg har sakt noe annet er du snill hellers en flott liste :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
8 Michele Zagaria SMACK 186.619 42 4443
Definitivt ikke en av mine favoritt-kontoer.
Synd jeg ikke har en front imot dere. Da skulle dere vært lengre nede på rankingen ;)

Hvordan skulle du fått meg lenger ned på ranken? :confused:
Ville vel strengt tatt bare vært lenger oppe da jeg hadde hatt mer å adle! :warrior:
 

DeletedUser

Guest
Bare sier at jeg er best og vet alle drømmer om å bli meg (sun)
 

DeletedUser

Guest
16 Brødrene Wright SMACK 113.231 22 5147
En konto med flere spillere, som jeg gjerne skulle hatt en front imot
Bevist Nicehunter at det bare er og blir med snakket hans på forumet


-You say it like it is! :D
Passordet flyver jo rundt!
 

DeletedUser

Guest
Med den kommentaren mente jeg at det var ikke vanskelig å skaffe passordet til den kontoen. Fikk det faktisk i servert.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
vet det du fikk det av daniel ;)

daniel hadde fått dette med en feil og no gir han det bare ut er så skitten spill som du får det og daniel var en eg stolte på også fårråder han meg er det hvirklig slikt at TW har synket så lavt og dere lurere på hvorfor vi mister folk ^^
 

DeletedUser

Guest
Jeg spiller ikke dum. Jeg er 100% ærlig. Jeg har aldri sagt noe usant eller som jeg ikke har ment til deg.
Selvom du ikke liker det alltid, så trenger det ikke være usant.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
du lyger er ikke dom med mindre espen har sakt det så er det daniel og så spør eg hvorfor skulle espen si det og da er det bare daniel igjen uansett er en gammel kjendig så godt som tilbake så kontoen var slik som den var i WInc ;)
 

DeletedUser

Guest
Avslutter denne off topic'en med et retorisk spørsmål: så du benekter ikke at det kan hende at du er dum her altså?
Nå kan du få fortsette resten som monolog eventuelt. God natt, nicehunter :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er ikke dom sier at du er ^^ du fikk PW av daniel viss ikke er eg hacka uansett er det det laveste eg noen gang har sett noen på TW gå serriøst har sett mye men den tok kaken ^^
 
Topp