Topp 20 spillere

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Derfor han kjøpte 15k pp?

Om du mener 800 pp er 15k så?

Det meste noen har kjøpt på denne kontoen er 10k PP, menmen...

Så han ble kicka pga han ikke var rik å dermed ikke kunne kjøpe adels ? xD

Nja, er en del av det. Om en ikke har råd til å kjøpe pp så får en si det, i stedenfor å si at en skal kjøpe hele tida. Og Sondre ble jo bare tatt inn for å bidra med pp, noe han også vet selv. Dessuten, når Sondre klarte å gjøre en så dårlig jobb på 2 dager så var'e ikke vits i å ha han på kontoen.
 

DeletedUser

Guest
1 Michele Zagaria SMACK 1.881.410 231 8145
Zippy sitter her, eneste jeg vet noe om. Bra spiller, og elsker alt som har med ~DW~ å gjøre. (wasntme) Her adles det fort og mye, ligger nesten 100 byer foran. PP forbruket er i hvertfall høyt. Denne kontoen kommer til å være med å kjempe til siste slutt, tror jeg. Tror du Zippy? :awesome:

2 Gone Deceit 1.522.409 154 9886
Stoppet litt opp med adlingen? Stor respekt for de som sitter her, bra folk. Høyest poengsnitt av samtlige på topp 20. Henger litt etter MZ, begynne å adle igjen snart?

3 Martyrio Deceit 1.456.960 176 8278
Flott konto, adler fort og mye. Stoppet litt opp i det siste? Bare adlet 4 byer siden den 22. Sparer opp kanskje? Uansett, har tro på dere som sitter her.

4 Fenrir Deceit 1.351.156 172 7856
Sterk konto. Kanskje den sterkeste. Ligger mest kompakt. LLØS faller som fluer eller? Tro på deg Pål! (kyss)

5 Armagedd0n Deceit 879.099 102 8619
Daniel som sitter her, hvertfall. Bra konto, fin front. Ligger litt etter topp 4.

6 ScareCrow SMACK 828.421 90 9205
Are og Spekter sitter her. Bra konto, ikke adlet så mye i det siste. Igjen ligger litt etter topp 4

7 Thanatos Deceit 748.626 87 8605
Mathias koser seg her. Fin front mot ScareCrow.

8 King Hårek the wise SMACK 686.382 85 8075
Vet ikke så mye om dere, annet enn at dere liker speidere. :LOL:

9 dreamteam SMACK 677.092 70 9673
Vet ikke så mye om denne kontoen.

10 Oxcyder Deceit 592.344 70 8462
Se 9.

11 The Huntsman B-B 568.894 63 9030
Morsomt med spillere på topp 20 som ikke er fra SMACK eller Deceit.

12 Donnes SMACK 556.889 71 7844
Se 10.

13 vorin3 SMACK 525.465 56 9383
Se 12.

14 Benja81 LLØS 504.399 96 5254
Igjen, gøy med folk som ikke er i Deceit eller SMACK på topp 20. Mange byer, lite poeng. Adlet meg en gang i tiden..

15 madrid SMACK 485.847 69 7041
Se 13.

16 Parkwood Deceit 477.812 76 6287
Se 15.

17 Brødrene Wright SMACK 451.461 55 8208
Vet at Magnar sitter her.

18 NyStjerne Deceit 444.257 52 8543
Bra fyr, ligger bra til.

19 Knoll og Tott Deceit 433.357 65 6667
Se 16.

20 HolyMother SMACK 430.481 60 7175
Se 19.

Ikke veldig utfyllende liste men.
 

DeletedUser

Guest
Greit forsøk på ei liste :)

Ja, vi er veldig glade i speidere!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Gidder ikke topp 20, men fyrer godt av en liten kort topp 10 liste.

1 Michele Zagaria
Pål Brian (den rare), Roger (den kule) og Yosuf (den dårlige). Litt av et team. You better enjoy your little moment in the sun...

2 Gone
Ole (den kule), Johan (den kulere) og Sondre (den kuleste) gjør det ikke noe bra. Motivasjonen kommer vel tilbake snart. Johan gjør en utrolig bra jobb for tiden. Selv har jeg knapt spilt på 2 uker.

3 Martyrio
Respekt her ass. Magnus er en utrolig stå-på fyr!

4 Fenrir
Ulven tar ingen.

5 Armagedd0n
God konto. Spent på hvordan disse karene her greier seg hvis det stormer som mest mot de, men tror de er godt rustet nå! ;)

6 ScareCrow
God spiller, vil nok ikke gå noe særlig høyere på ranken når han snart møter veggen. Den i SMACK jeg tror vil være den beste lederen, mye bedre enn PT. Var for SMACK bra at det ble gjennomført et "kupp".

7 Thanatos
Stå på kar her og. Mere motivasjon her og han vil rase opp.

8 King Hårek the wise
Vedkommende snek seg unna på lista mi. Dette her er en liten snik, og jeg tror han vil falle under press i løpet av andre kvartal.

9 dreamteam
Her er min respekt lav. Denne kontoen her hadde min respekt, spesielt når Svinet spilte der. Nå har du null.

10 Oxcyder
Thomas is the king! Karen her vil bare vokse.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
9 dreamteam
Her er min respekt lav. Denne kontoen her hadde min respekt, spesielt når Svinet spilte der. Nå har du null.

har du 0 respekt for meg? Det var da synd :(
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Da slenger jeg meg på lasset og lager ei liste, beklager at de er litt mangelfull, men jeg har ikke så mye kunnskap om noen top 20 kontoer untatt martyrio, ellers er det bare ting jeg har lært av å lese på fora og sett IG:

Mal:
Rang---Poeng---Nick(folka som spiller her,hvis jeg vet det)---stamme---hvor mye de har steget eller sunket på lista(evtl ny til de nye---smiley/surfjes utifra rykte
Kommentar


Liste:

1 1.952.525 Michele Zagaria(Zippy,Roger+en til(?)) SMACK ny :)
De som spiller her er dyktige, og adler byer i fleng, gjort det kjempe bra mtp hvor de starta, og sannsynligvis deceits største trussel

2 1.522.714 Gone(themrsondre, Tranxz+en til(?)) Deceit ny :)
Starta som v13 sin største gråbyhore, men i senere tid synes jeg de har bevist seg i kamp, har vokst lite i det siste, stille før stormen?

3 1.467.159 Martyrio(magnus,olvedn,fabian) Deceit ny :)
Har bare kontakt med magnus over skype hvor han gir inntrykk av og være en huggelig person, mens han samtidig viser sine skillz IG, min favorittspiller på top 20

4 1.355.563 Fenrir(Pål) Deceit ny :(
En god spiller, han har kranglet litt med andre(kremtZIPPYkremt) på off. Fora, men han viser også at han kan spille iom at han har nådd så langt

5 881.553 Armagedd0n(?) Deceit ny :|
Jeg vet ikke hvem som spiller her, men han ser ut til å vite hva han driver med.

6 830.363 ScareCrow(?) SMACK ny :)
Lederen av Smack, tror han er en bedre leder enn Zippy(no offence) og plasseringen viser også at han/de har nok av skillz,


7 752.876 Thanatos(?) Deceit ny :|
Driver å kjemper mot ScareCrow så vidt jeg vet, og set ut til å gjøre det ganske bra, fortsett slik!

8 688.557 King Hårek the wise(?) SMACK ny :|
Vet desverre veldig lite om spilleren.

9 681.256 dreamteam(sindick) SMACK ny :)
Sindick gjør en bra jobb, synes det er synd at svine ikke spiller der lengr dog.

10 593.911 Oxcyder(?) Deceit ny :|
Vet ikke hvem som spiller her, og vet heller ingenting om kontoen.

11 570.102 The Huntsman(?) B-B ny :)
Endelig en utenfor Smack og deceit, fyren set ut til å sitte på nok av skillz, og har en ganske trygg(?) plassering.

12 552.921 Donnes(sylphida) SMACK ny :)
Denne dama(?) er veldig hyggelig på forumet og har no av skillz, siden hun har nådd så langt selv om latestart, må legge til at hun selv sier at det er donnes(eier av konto) som skal ha mest av æren for det, men jeg tror at begge har skillz, selv om donnes kanskje har litt mer. en av mine favoritter, ett stykke til toppen dog ;)

13 525.729 vorin3(?) SMACK ny :|
Vet alt for lite om spilleren til å si noe om han.

14 509.354 Benja81(?) LLØS ny :|
Utenfor smack og deceit, ellers vet jeg ingenting.

15 486.353 madrid(?) SMACK ny :|
Eneste jeg vet om h*n er at h*n er en deffhore(?)

16 480.539 Parkwood (?) Deceit ny :|
Hakke peiling rett og slett

17 451.672 Brødrene Wright (magnar) SMACK ny :( og :)
En spiller man må enten hate eller like, men dyktig er han.

18 444.836 NyStjerne(amstaff) Deceit ny :(
Faller og faller på ranken desverre.

19 435.118 Knoll og Tott(?) Deceit ny :|
Vet at dette er en dual konto, tidligere leder av nuke, hadde sterk motgang men ser ut til å komme seg.

20 432.131 HolyMother(?) SMACK ny :|
Vet pent lite om denne spilleren.



Atm er alle ny, for jeg har ikke lagd noen liste enda, kommer til å prøve å lage ne hver uke fra og med... Nå
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
6 830.363 ScareCrow(?) SMACK ny
Lederen av Smack, tror han er en bedre leder enn Zippy(no offence) og plasseringen viser også at han/de har nok av skillz,

Zippy var aldri leder :) Ellers ei grei liste, det er lov å bruke TWstats til å se hvordan folk gjør det da;)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Kan lage bedre neste gang, er litt vanskelig å lage en bra liste med iphone, er så mye styr å åpne tw-stats osv :)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
12 552.921 Donnes(sylphida) SMACK ny
Denne dama(?) er veldig hyggelig på forumet og har no av skillz, siden hun har nådd så langt selv om latestart, en av mine favoritter, ett stykke til toppen dog

Begynner visst å bli en vane å kommentere disse listene; men denne gangen var jeg rett og slett nødt ;)

Veldig hyggelig å bli nevnt i så pass positive ordelag. Og JA, "hun" er et personlig pronomen som i denne samenhengen er helt korrekt plassert :)

MEN æren for kontoens klatring etter å ha blitt rimma kan jeg nok ikke ta. Det er nok Donnes, himself, som sitter med de største skillsene hos oss :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Takk for fin tilbakemelding, og takk for at dere korrigere og forbedrer listen min, jeg vet at mine kunnskaper om top 20 er mildt sagt mangelfulle, men jeg er ikke i noen av toppstammene og har egentlig bare kontakt med magnus(martyrio) og litt med magnar(BW), burde være bedre nå?
 

DeletedUser

Guest
1 Michele Zagaria Blomst 4.229.582

Ka man ska sei? Holdt rank 1 lenge nå, ingen på topp 5 er i nærheten.. :) Aktiv konto, adler mye. Leder ODA/ODT med god margin. Deceit har litt arbeid foran seg om de ønsker å ta ned MZ.

2 Martyrio Deceit 2.532.233

Aktiv konto, adler bra de også, selv om det er litt mye grått. Har dog sett lite til dere i krigen. Synes også dere har en veldig lav ODA i forhold til poeng.

3 Gone Deceit 2.314.542

Virker som det er veldig variert aktivitet på denne kontoen. Skillsmessig er jeg ikke noe særlig imponert, men tror egentlig at dere kan mer enn hva dere har visst til nå. Tror dere blir å slite dersom kontoen ikke er aktiv nok.

4 King Hårek the wise Blomst 2.207.394

Meg selv.

5 Fenrir Deceit 2.060.469

Adlet masse byer fra LLØS nå, tviler på at det var så mye motstand å få for de byene. Grei ODA, vet helt ærlig ikke så mye om deg. Heller ikke sett så mye til i krigen, men om ryktene stemmer så sitter det nok noen flinke folk her.

6 HolyMother Blomst 1.875.325

HolyMother, aktiv kar! Skikkelig natteravn.. :) Adler jevnt, trenger dog å drepe litt mer tropper!!

7 Donnes Blomst 1.798.522

Her sitter det voksne og flinke folk. Adler jevnt og trutt, er nok en konto å passe seg for!

8 The Huntsman Blomst 1.486.745

Kjenner ikke så godt til karene her enda, ryktes de er flinke da :)

9 ScareCrow Blomst 1.345.598

Kontoen har tapt seg litt. Falt etter på adlinga. Får se om Are gjør noen skippertak snart:)

10 Triton Blomst 1.339.849

Kjenner også lite til denne kontoen.

11 Thanatos Deceit 1.261.708

Aktiviteten dalet litt? :) Adler mye grått, ikke no særlig imponert over hva jeg har sett så langt. Knuffer litt med SC.

12 magneleo J.F.F. 1.118.819

Dont know you.

13 FiddleStix Blomst 1.106.825

Flink og en aktiv konto. Kommer seg nok høyere på rangeringa om ikke så lenge :)

14 Armagedd0n Deceit 1.103.760

En av mine store skuffelser på topp 20 så langt. En veldig overvurdert spiller fra Deceit sin side IMO. Nesten bare def, lite aktiv, elendig OD i forhold til poeng. Dere lovet meg mer action, noe jeg enda ikke har sett til!

15 BompiBamse Deceit 1.099.798

Husker ikke helt hvem som sitter her. Virker som kontoen er rimelig inaktiv nå.. mye gråbyadling.

16 Parkwood Deceit 1.080.705

Kjenner lite til kontoen

17 Majorpain Deceit 1.063.896

Kjenner lite til kontoen

18 Oxcyder Deceit 1.049.504

Solid spiller. Kan gjøre det bra dersom han har tiden til det.

19 PinkiePai Deceit 1.049.205

Nye eiere på kontoen. Tviler på at dere varer så mye lengre enn de forrige :)

20 RUAB J.F.F. 1.048.551

RUAB er RUAB
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Michele Zagaria Blomst
Wow, hva skal man si? En enorm konto og en ODA som står i stil med poengsummen. Her har det blitt jobbet hardt og jeg tror nok vi kan konstantere med at det er blitt investert en del grunker i denne kontoen, uansett flott og imponerende! Blir en hard nøtt å knekke!

2 Martyrio Deceit
Mye kan sies her, Martyrio har adlet greie byer og det har ikke vært den tyngste veien til 2. plassen på lista, men det har jo ført til et flott tett cluster. Dette sammen med en skyhøy aktivitet gjør at jeg har troen på Martyrio. Eneste jeg føler taler i mot her for nå er ODAen, men det skyldes igjen hva slags byer som er blitt adlet.

3 King Hårek the wise Blomst
Her vet jeg at det sitter flinke spillere som spiller på en aktiv konto! Dere deffer svært bra og har tapt svært lite i det siste på tross av mye innkommende angrep. Jeg er ikke så glad i clusteret deres skal jeg innrømme, er litt langt fra en ende til den andre, men det har jo gitt dere en grei safezone da for å si det sånn! Høyest ODD på v13 og en fin ODA. Bra jobba!

4 HolyMother Blomst
Du har adlet 29 gråbyer og fått det pene clusteret? Imponerende! På tross av dette virker det ikke som at byene du har adlet har kostet så innmari mye da du har en ganske dårlig ODA sett i forhold til poeng. Ser veksten har begynt å dabbe litt av her siste uken, inaktivitet?

5 Donnes Blomst
Flinke spillere på en bra konto! Har god kontroll på sitt område. En ok ODA og en fin vekst. Ser på vekstsyklusen at adlingen foregår i forskjellige sykluser. Har dere sluttet å kjøpe adelsmenn?

6 Gone Deceit
Igjen, her er det knallgode et par knallgode spillere. De har fin ODA og fin front mot Blomst. Synd aktivitetsnivået ikke har vært så høyt i det siste. Dette må snus, ellers spår jeg dårlige tider for denne kontoen!

7 Fenrir Deceit
Veldig bra kontroll i k55! Har en fin ODA som vitner om en offensiv spillestil, det liker vi! Clusteret er også veldig fint, med høy aktivitet blir Fenrir en veldig vanskelig spiller å slå.

8 The Huntsman Blomst
Her har jeg fått tyn fra flere hold på tw champion for å ha stemt mot kontoen. Jeg har rett og slett visst veldig lite om den. Jeg vet at Ciao spiller der og at han er veldig flink! Må nesten gi etter for presset å meddele at Huntsman er en bra konto som jeg burde stemt på ved flere anledninger på tw champion. Etterlyser litt mer offensivintet herfra da, men nå er det kanskje ikke så lett å opparbeide seg mye ODA med front mot JFF?

9 Thanatos Deceit
En konto jeg faktisk vet svært lite om for å være ærlig. Gjevn grei vekst, helt grei OD og et helt greit cluster. Blir spennende å se hva Thantos har å by på.

10 Triton Blomst
Litt det samme som med Thantos, vet mer eller mindre ingenting om denne spilleren så vidt jeg vet. Har bra kontroll på rimmen i nord og adler mye JFF. En veldig lav ODA trekker litt ned på helhetsinntrykket, men som med The Huntsman kan det skyldes troppesituasjonen i JFF.

11 BompiBamse Deceit
Sabla tight cluster. Dæven, det ser deilig ut! Nokså god vekst, men en veldig dårlig ODA. Ser det har vært en del internadlinger her + en del gråbyadlinger også byr vel ikke rimmen på de aller største utfordringene. Blir kanskje litt innesperret etterhvert?

12 Oxcyder Deceit
Her sitter det en knallkul offensiv type som jeg liker godt å jobbe med! En enkel front mot NW og nesten en vanskelig front mot Blomst. Har hatt en helt ekstrem vekst siste tiden. Gjør tingene sine svært godt! Jeg liker'e!

13 RUAB J.F.F.
En kan si mye om RUAB. Jeg respekterer opplegget hans med J.F.F. og at han gjør det på hver eneste verden. Det er fint at det er en god stamme som går igjen på så og si alle verdener med samme leder som er der for nye spillere på enhver verden, her gjør RUAB tw.no en stor tjeneste mener jeg. På v14 skal jeg spille i J.F.F. for å hjelpe RUAB til seier og jeg håper flere vil med!

Når det kommer til innsatsen på v13 så syns jeg det ser litt mørkt ut. Han har byene sine veldig spredt og har en veldig lav ODA til å ha vært her siden verden 13s oppstart. Han har også fått mange gratisbyer. Jeg tror ikke v13 er RUAB sin verden, men jeg tror den verdenen kommer snart.

14 magneleo J.F.F.
Utrolig lav ODA i forhold til poeng og har en stor andel gratisbyer. Av 174 er 118 gråbyer mens det er et 30-talls internadlinger. Dette har jeg rett og slett ikke troen på og jeg kan se for meg at dette er en spiller som vil måtte kapitulere så fort det skulle bli press på han. Ser gjerne at dette blir motbevist på slagmarken, men har ikke helt troen.

15 FiddleStix Blomst
Enda en spiller jeg vet lite om. Ser spilleren er glad i cannabis (ref. til bynavn), er det en bra kombinasjon med tw? Til tider kan det nesten virke sånn. Nok om det. En ålreit ODA, en ålreit poengsum og en ålreit, men noe inneklemt posisjon. Ålreit vekst også. Helhetsvurdering: Ålreit.

16 PinkiePai Deceit
R3born er kjempeflink! En offensiv og fin fyr som har mye futt i seg! En spiller som det er fint å ha i sin stamme. Slitt litt med noen bytap siste tiden, men jeg tror det kan snu. Kontoen bærer preg av store tap for en tid tilbake under en Smackaksjon, men det har snudd seg litt! Jeg har troa! :)

17 Majorpain Deceit
Enda en jeg vet lite om. Har lav ODA og en foreløpig safe posisjon. Veldig gjevn vekst. Over halvparten av adlede landsbyer er gråbyer.

18 enok Deceit
Artig gjeng med en fin vekst. Ok ODA og har fin kontroll på rimmen. En noe trygg posisjon.

19 Armagedd0n Deceit
Blir spennende å se hva som skjer her fremover! Skal ikke si noe jeg, for da kommer vel en moddis og modererer meg.

20 Procrastinatory Bræpp Deceit
wwinesmiley2.gif

Eneste grunnen til at jeg lagde denne listen! Dette må feires! Martin og jeg er på topp 20, og vi har bare vært på v13 halvparten av v13s tid! Vi har en dårlig ODA som skyldes LLØSbyer som har vært enkle å adle. Jeg vil nesten påstå at vi har den fineste posisjonen på v13 for ytterligere ekspansjon da vi har en rim som venter på oss, pluss et hav av NWbyer som venter på å bli tatt. Det er fare for at jeg er litt breial her nå, men jeg vil påstå at vi vil fortsette med å stige betraktelig på rangeringslisten fremover da vi har noen ess i ermet. ($$$). Hvis jeg skulle hatt noe å utsette på posisjonen må det være at vi ikke er innenfor adledistanse mot Blomst. Det er litt trist.
0010.gif
0010.gif
0010.gif

Av spillere jeg har tro på med en fremtid på topp 20 kommer NyStjerne høyt. Flink fyr!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp