Topp 20 spillere

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nicehunter prøvde å holde liv i tråden... Prøv å lage en selv hvis du syntes han var dårlig
 

DeletedUser

Guest
Agree, gidder ikke lage flere lister selv når det er null respons på listene man lager. :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
eg lagde en liste for å få liv i tråden og ja på svarte natten har eg dårlig hukommelse glømte en ting og 2 du daniel var ikke den eneste eg glømte :hjelp: men ja skal lage en bedre liste nærmere nyttår men vil gjerne at noen andre også lager en ^^
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1 PinkiePai SMACK 83.072 21 3956
Aner ikke hvem som er her, alt jeg vet er at de er veldig glad i og sløse PP. Det jeg også bemerket meg var at de knabbet Joakim's navn fra V7. Spiller Joakim der selv, eller er det bare en dårlig form for copycat?

2 Fenrir WInc 77.258 16 4829
Kjenner ikke så mye til vedkommende. Ser ut til at vedkommende har hatt det relativt smertefritt i området sitt.

3 dreamteam SMACK 62.292 14 4449
Svine! Deg har jeg sansen for, sånn bortsett fra all den kranglingen vår på V9, din løkrullade! Husker ikke hvem dualen(e ) dine var, sikkert ikke verdt og skrive noe om uansett :p. Ihvertfall - gjort det bra på V13, lommeboka står på full fyr, og dermed var rankinga helt som fortjent. GG!

4 Athenians WInc 59.506 11 5410
Athenians er pr0. Enuff said. Har sansen for denne karen, vel fortjent rank. Stå på!

5 Zaivo SMACK 57.098 17 3359
Woot?

6 Brødrene Wright SMACK 53.327 13 4102
Eneste jeg vet, er at Nicehunter er her. Jeg vet dessverre veldig lite om vedkommende, men har plassert han under middels på mine lister ihvertfall. Virker ikke voksen nok til og beholde ranken sin, men så har han sikkert dualer som veier opp igjen for seg, da.

7 Gone WInc 53.271 8 6659
Dis person is just mad. Maaad! Goood spiller som vil holde seg innen top 10/20 i lang tid, så samt han har gutts til og bare gi flat pedal, noe jeg tror han har.

8 Estrow ~NUKE~ 53.201 9 5911
Alltid høyt på listene i starten. Så faller han fra hverandre. Det samme skjer nok her også.

9 Izanami SMACK 48.930 12 4078
Sup, aner ikke hvem du er /yolo

10 ScareCrow SMACK 45.642 12 3804
Se 9

11 Thanatos SMACK 44.268 10 4427
Se 10

12 Moonshie WInc 42.686 8 5336
God spiller og rutinert spiller, vil holde seg innen top 20. Skal være glad for at LuriFAXXX ikke er naboen din her, sånn som han var på V10 *hint hint*

13 King Hårek the wise SMACK 39.324 8 4916
Copycat.

14 Sir.PrO SMACK 36.633 11 3330
Se 11.

15 NyStjerne WInc 33.927 6 5655
Pratsom, hjelpsom og en god/middels all-around spiller.

16 k9mm ~NUKE~ 32.277 10 3228
Se 14

17 radisson WInc 28.855 6 4809
Dem crits man, dem crits! God og rutinert spiller, vet hva han driver med. God spiller som verdsetter tropper laaaangt over poeng.

18 Husky12 WInc 28.851 6 4809
Se 16

19 cannavaro SMACK 28.550 7 4079
Se 18

20 lord even ~NUKE~ 28.424 6 4737
Se 19



Yolo .. D:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
6 Brødrene Wright SMACK 53.327 13 4102
Eneste jeg vet, er at Nicehunter er her. Jeg vet dessverre veldig lite om vedkommende, men har plassert han under middels på mine lister ihvertfall. Virker ikke voksen nok til og beholde ranken sin, men så har han sikkert dualer som veier opp igjen for seg, da.

ikke voksen og eg som er myndig om 8 dager :hjelp:

men ja er voksen du men liker at du tror det for da undervurdreer du meg og det er alltid bra og ha med seg i en krig så liker det eg ;)
 

DeletedUser

Guest
13 King Hårek the wise SMACK 39.324 8 4916

ingen copycat ettersom det var orginal eieren som startet den.

Og Kenneth, mener du jeg ikke er verdt og skrive noe om? :trist: sårende og høre :crybaby:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
ingen copycat ettersom det var orginal eieren som startet den.

Og Kenneth, mener du jeg ikke er verdt og skrive noe om? :trist: sårende og høre :crybaby:

Oja, er det orginale Hårek som startet den der? Da er det jo greit, har sansen for han :).

Ah, du spiller med Svine? Så klart må jeg jo skrive noe om en tidligere fan av meg!

Du er ubergod. Datamusklikkingen din fyller tomrommet hos gråbyene på V13. Paladinen din blir full av glede, og deler ut gratis pakker til både fiender og stammemedlemmer, som et tegn på sin godhet, og at han er ansatt hos Julenissen AS. Ellers så kan det fortelles at når du logger inn, så blir kontoen så pro, at byene dine blir rosa.

Sånn, går det bra nå? :mehe:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kommenter på dette innlegget
18 in my ass

hvem ga meg den btw er en frek og usmaklig kommentar beklager da for at eg snart er myndig heller vent ifølge deg er eg jo langt unna så da blei ikke eg født 01/01/1995 da er fødtseltsattesne min en diger bløff kjerpings dønn seriøst ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja men gadd ikke og bruke den :D men ja kunne ha brukt den blei litt irriterte over at folk kan skrive noe så usmaklig ^^ at h*n ikke står fram sier vel nok til at dem ikke kan stå godt for det de skreiv ^^ men synd at noen skal prøve og leke douch. neste gang tenker h*n seg kanjse om 2 ganger før h*n bare slenger rundt med negative rykter den var også litt sårende da jeg faktisk gleder meg veldig til eg blir 18 år ^^
 
Sist redigert:

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
1 PinkiePai SMACK 83.072 21 3956
Aner ikke hvem som er her, alt jeg vet er at de er veldig glad i og sløse PP. Det jeg også bemerket meg var at de knabbet Joakim's navn fra V7. Spiller Joakim der selv, eller er det bare en dårlig form for copycat?:

Vi har IKKE brukt mye pp! Er mange som har brukt mye mer pp en oss!
Vi har ikke knabba noe navn fra noen andre spillere! Om vi har knabbet et navn så er det fra My Little Pony! Du bør kanskje sjekke faktaen din nestegang før du skriver ting du ikke har peiling på!
Det er ingen her på kontoen som heter Joakim.
 

DeletedUser

Guest
Vi har IKKE brukt mye pp! Er mange som har brukt mye mer pp en oss!

hæææ bruker folk pp på denne verden her :O , detkunn ejeg aldri tenke meg og gjort (wasntme) her bruker vi ress til gm
 
Topp