Topp 20 spillere

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
15 Gone SoF 9.172 2 ole du ole :) hadde større forventninger til deg her :) du ligger på topp 20 men du har da ligget rolig der en stund . 2 byer :S nei nå får du få opp giret og kjøre på . vet du kan hvis du vil
Hehe, bra at du har større forventinger enn rank 15... (happy) Dog så kan jeg nevne at jeg har nå vil, så kontoen til meg og Sondre skal bare gå opp på rangeringslisten nå :D.

Ellers veldig fin liste!
 

DeletedUser

Guest
Tenker det er på tide med en ny liste nå, og siden omtrent ingen andre gidder så får vel jeg gjøre det. Jeg har tatt utgangspunkt i siste liste som er laget når jeg har sett på poengøkning og endring på rangeringslisten. Bunnen av lista bytter så ofte at det er vanskelig å holde oversikt. Er noe tynt om en del spillere her, men det er ikke lett å vite hvem alle er når man selv er en inaktiv slask. :)
Dere får klage om dere ikke er fornøyde, eller om det er noe som må fikses på ;)

Farger brukt:
Rød - På vei opp.
Blå - På vei ned.
Rosa - Nykommer.



1 PinkiePai [SMACK] 50.061

Poeng økning: 26 877

PinkiePai vippa svinet ned fra førsteplasen, og har siden sist liste hatt en imponedrende poengøkning. Flyttet nylig til SMACK etter at Sof gikk i grøfta og medlemmene ble spredd til alle kanter. Har et bra og samlet cluster med mange trygge byer, samtidig som han har godt rom for mer vekst. Regner med han her forblir i toppen fremover, og blir vanskelig å ta forbi.

2 Fenrir [WInc] 46.189

Poeng økning: 34 272

Enda en ex-sof spiller som havnet i WInc etter avslag fra SMACK om å komme inn. Har siden sist liste hatt høyest vekst på v13, og kommer nok til å være med å kjempe om første plassen en stund til. Blir spennende å se om han klarer seg like bra når/hvis han får noen fiender som naboer. For øyeblikket ligger han trygt plassert uten nevnverdige trussler.

3 Gone [WInc] 39.811

Poeng økning: 30 639

Enda en ex-sof spiller som ville inn i SMACK og ta med seg flere sof spillere. Lederemne uten like som velger å kvitte seg med halve stammen sin, for å ha mulighet til å komme inn i smack. Gone fikk derimot avslag, og valgte da å joine WInc. Bortsett fra alt det negative, så har han hatt en fin vekst siden sist liste.

4 dreamteam [SMACK] 33.407

Poeng Økning: 9 744

Grisen og Sindre som har sakket litt akterut i det siste, men kommer vel sterkere tilbake om jeg kjenner dem rett. Jada sindre jeg har ikke glemt deg, du er flink du også <3 Må få opp adlings tempoet om de fortsatt vil holde seg på topp 20, da det er flere under på listen med høyt adlingstempo.

5 Athenians [WInc] 33.305

Poeng økning: 21 967

Aner ikke hvem han er, men helt useless kan han ikke være når han er på topp 5. :) Fikk seg nyling en fin SMACK by som ga han en poeng boost. Spennende å se hvordan det går i fremtiden.

6 Estrow [~NUKE~] 33.038

Poeng økning: 16 962

Første ~NUKE~ spilleren på topp 20, gjør lite av seg på forum osv. Holder seg som regel høyt på listene når han spiller, og gjør det her også. Har litt sans for han her jeg. :)

7 Brødrene Wright [SMACK] 27.766

Poeng økning: 16 434

En duo som sitter her. Ligger i utkanten av SMACK og har god rom for vekst. Aktive spillere som er på vei oppover listen.

8 Izanami [SMACK] 27.588

Poeng økning: 18 451

Nok en duo som sitter her. Litt overraskende at dem fremdeles er på topp 20. Ligger også i utkanten av SMACK og har god rom for vekst. Desverre ingen WInc byer i nærheten, men dem har nok av ~NUKE~ byer å ta av.

9 ScareCrow [SMACK] 25.429

Poeng økning: 12 028

Han er best, er ikke så mye mer å si om han egentlig. Tar det litt rolig for øyeblikket, stakkaren har slitt med moral i det siste vil jeg tro når han ikke har særlig store spillere i nærheten til å adle av. Han kommer sterkere tilbake (hug)

10 Thanatos [SMACK] 25.154

Poeng økning: 17 279

Vet lite om spilleren, men han har imponert meg med veksten sin. Jeg hadde ikke særlig troen på ham tidligere om jeg skal være ærlig. Kom inn i SMACK sammen med flere andre fra Sof.

11 Zaivo [SMACK] 23.743

Poeng økning: 11 777

Vet ikke så mye om hvem som sitter her, men han har ikke hatt den helt store veksten i det siste. Falt en del på rangeringslisten.

12 King Hårek the wise [SMACK] 21.730

Poeng økning: 10 3938

Har holdt seg på topp 20 i lange tider, men har dalt litt i det siste. Må få fingern ut før det bærer ut av topp 20. :)

13 Moonshie [WInc] 21.312

Poeng økning: 10 641

Helt ukjent fyr for meg. Ligger langt unna SMACK og rimelig trygt.

14 Sir.PrO [SMACK] 19.603

Poeng økning: ####

Vet ikke hvem det er. Nyeste medlemmet i SMACK, og ny på topp 20 :) Litt gråbyer har det vært.

15 Je vois tout. [SMACK] 17.383

Poeng økning: 7142

Enda en nykommer i SMACK, kom over fra sof. Har falt litt på lista, og har ikke hatt en veldig imponerende økning.

16 NyStjerne [WInc] 16.595

Poeng økning: ####

En ny stjerne på topp 20, aner ikke hvem det er. :)

17 k9mm [~NUKE~] 15.889

Poeng økning: 8 825

Har klatra litt på lista, men likevel ikke hatt særlig stor økning i poeng. Må sette inn et nytt gir om han vil klatre mer.

18 Kitchen BITCH [SMACK] 15.800

Poeng økning: ####

Svinet spådde rett når han sa Kitchen BITCH ville komme på topp 20. Kommer nok til å fortsette oppover ;)

19 andrez negrez [~DW~] 15.391

Poeng økning: ####

Ny fyr, ukjent for meg. Bra det er noen spillere på topp 20 som ikke er i SMACK, WInc og ~NUKE~ :)

20 cannavaro [SMACK] 14.896

Poeng økning: ####

Siste som såvidt klarte kapre seg plass på topp 20. Veit ikke hvem det er.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
1 PinkiePai SMACK 81,491 21 3,881

er 2 ukjente spillere her men har blitt godt kjent med asla har også snakka litt med daniel og hvirker som 2 gode spillere som kan vise mye her på v 13 men dem begynner og dra ifra men har dem motivasjonen?

2 Fenrir WInc 73,658 16 4,604
pål gangsø er en ukjent spiller for meg men hvirker som å få mye skryt kleppe er no også en god spilelr så forventer at denne ligger her en stund framovar:)

3 dreamteam SMACK 61,330 14 4,381
svinet er jo rå med sindre er jo også rå så denne kontoen vil ligge på topp en stund framovar så lenge dem ikke mister tolmodigheteten så tror eg dem vil være en stor trussel for WInc fremovar. som sakt emd sindre og svinet må det bli bra :)

4 Estrow ~NUKE~ 51,948 9 5,772
har sett deg på flere verdner du hvirker ut som en som får til start fasen men så slutter du lengre uti spillet :/ har også gørt at du er en som gir deg emd en gang du begynenr og miste tropper? men tiden får vise du ligger no godt til no.

5 Gone WInc 51,529 8 6,441
ole right? ja har hørt litt om deg både posetive og negative ting men tror du kan holde deg på topp 10 en liten stund fremovar

6 Athenians WInc 50,991 10 5,099
rene (hug) hvorfor er ikke vi i samme stammen :) en hyggelig fyr og har hatt noen samtaler med han så :) er en ok spiller men tror han vil vise seg litt farlig utovar gamet ;)

7 Zaivo SMACK 49,354 15 3,290
vet absolut ingenting om deg men håper eg kansje får mer på deg seinere. adler no greit ;)


8 Brødrene Wright SMACK 46,081 11 4,189
er meg selv så velger og tie

9 ScareCrow SMACK 43,992 12 3,666
spekter og are jo har hørt om dere men kjenner ikke til dere hvirker ut som to spillere som vet hva dem gjør. snakka med villarreal igår og fortalte litt om fortiden deres med den kan eg trygt si at denne kontoen er farlig som få :)

10 Izanami SMACK 43,091 11 3,917
snakka litt med deg og husker det no men har forsatt problemer med og huske navnet ditt :D

11 Thanatos SMACK 42,512 9 4,724
det samme som over. hørte btw at du fikk mye hets for å være en dårlig spillere tidligere i gamet men han ligger her endå så uduglig kan han umulig være :)

12 Moonshie WInc 41,230 8 5,154
har sett deg litt på forumet gjør det bra Ig også mulig en sterk WInc spiller?

13 King Hårek the wise SMACK 38,334 8 4,792
her sitter terje en kjempe hyggelig fyr. som også gjør det veldig bra IG tror han kommer til og heve seg ettervært mikael er her også spilte med han på v 9 også (lulli) litt krangler var det der :D etter ørjan saken men hvirker som en grei og hyggelig spilelr på v 13 samt hvirker dette ut som en kjempe god spilelr så blir spennende og se kontoen fremovar.

14 Sir.PrO SMACK 34,345 11 3,122
vet absolut ingenitng om deg :/

15 k9mm ~NUKE~ 30,606 10 3,061
vet ikke noe om deg men vet at du var stammeløs en stund :)

16 radisson WInc 27,825 6 4,638
ukjent spiller for meg :/ men tror eg har snakka med deg når eg var i Winc :)

17 lord even ~NUKE~ 27,632 6 4,605
du vet eg godt hvem er fra v 9 hyggelig fyr (ps var eg som fikk han til og lage skype) tror han kan heve seg trolig NUKE sin sterkeste spiller på topp 20 hvirklig en skummel fyr :)

18 Husky12 WInc 27,563 6 4,594
hyggelig fyr her også tror han har det som skal til for å heve seg men hvor lenge han vil være her på topp 20 vet eg ikke :/

19 cannavaro SMACK 27,184 7 3,883
har hørt du er en god spiller men har aldri snakka med deg skikkelig så vet ikke noe om deg tror du kan nå langt om du vil så bare stå på ;)


20 NyStjerne WInc 26,291 5 5,258

vet desverre pent lite om deg bare sett deg på off,forumet.

hvilken spillere eg tror vil komme på topp 20

S4int Gr3ywh0r3- SMACK
Jomoru- WInc
trustie- WInc
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
tanke på at eg ikke er i felles ksype chatt blir eg ikke godt kjent med folk men har dog valgt det selv så :)
 
Topp