Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg skulle ha lagd en liste om jeg visste noe som helst om flere enn 3 stk. Blir vel litt teit å bare skrive "vet ikke hvem du er" på 17 personer eller?
 

DeletedUser

Guest
Rangering Navn Stamme Poeng
1 bongosteen -T-H- 153.551
Rank 2 på ODa, så har sloss for sin rank.
Meget bra start. Men mtp en utestengelse som foregår nå, så blir det spennende å se hva som skjer videre. Helt grå? Halvveis grå? Frikjent?


2 Melisandre -T-H- 133.234
Høy aktivitet her. Rank 6 på ODa, så har sloss litt for å komme seg så høyt.
En del rare/teite/snodige utsagn ifra missSwag på forum før, har bedret seg i det siste dog. Fortsatt ikke overbevist om denne kontoen enda, må vise at dem duger i deff før det skjer.


3 Brian Clough MyTH 117.811
Komplett TW-spiller. Kan alt. Vinner v14, om han gidder.


4 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator -T-H- 90.274
Ukjent blad før v14. Virker som en moden, reflektert kar på forum. Gjort sine saker bra sålangt ingame også. Den i -T-H- jeg har mest tro på fremover.
Har også vært under en del press defensivt.


5 Loki -T-H- 88.898
Litt blanda følelser her. Men tror det blir for svakt i lendgen. Har egentlig ikke noe bra begrunnelse, er mer en feeling.
Vi får se hva som skjer fremover, er en spennende plassering på kartet iallefall.


6 Legenden -T-H- 82.223
Utrolig lette byer så langt. Nesten så Teamet har gitt deg byene i gave eller noe.
Får se hva som skjer når det blir press imot kontoen etterhvert. Har en feeling at det er kort vei til "Slett konto"-knappen da.


7 Tarahumaraen Baron 80.785
En av dem som har lekt seg med LuckyZero i det siste. Vet at det er kvalitet på denne kontoen, men har allerede rukket å ta 3 innadlinger(?). Jaja, bedre enn at fienden tar dem! Interessant konto å følge fremover.


8 Real Steel MyTH 74.126
En solid konto som har bevist kvalitet på flerfoldige verdener. Ekke noe poeng å prøve seg 1 vs 1 her, du må nok organisere noe stort for å ha en sjanse.


9 Coon -T-H- 73.865
Ganske lav ODa, men ingen innadlinger. Mye tropper kanskje? Litt mer positiv følelse om denne kontoen, enn et par av kontoene i -T-H- som ligger over.


10 The finix -T-H- 72.744
Kommer med et og annet gullkorn på forum. Virker å være en fornuftig person, og fornuftige personer er ofte gode spillere også.
Møtte litt motstand tidlig, men den har avtatt helt, ser det ut som. Ok ODa.


11 Torquemada MyTH 71.874
Tom. En av .no's bedre offensive spillere gjennom historien. Har vist dette glimtvis på v14 også.
En knakende fin fyr å prate med er han også.
Blir som med flere i MyTH, med høyere aktivitet, så ville ranken vært bedre. Men det er jo ikke noe poeng å brenne alt kruttet i starten, dette blir en lang verden.


12 Dagfinn Lyngbø Baron 69.894
Har virkelig måttet sloss for byene. Det vises på en solid OD, både i off og deff. Holder bra stand, men hvordan står det til med troppenivået? Uansett en konto å regne med fremover.


13 ezio-auditore SUP 69.285
Jeg liker denne karen. Uten at jeg har hatt direkte kontakt ingame, så virker han lærevillig og aktiv, som nok er de to viktigste egenskapene en nykommer kan ha i TW-sirkuset. Lykke til videre!


14 White Death -T-H- 65.863
Direkte og rett på sak. Stor tro på seg selv. Og om dette er han jeg tror det er, så har han grunn til dette ;)
En av de, om ikke den, beste i -T-H- isåfall.


15 CloudsHD AoL 62.791
Nei, nei, nei, nei, nei. Greit å ta en bonusby innimellom, men dette blir bare for dumt. Kan noen i nord der knerte denne kontoen?

16 Geir201 AoL 62.492
Nei, nei, nei, nei, nei. Greit å ta en bonusby innimellom, men dette blir bare for dumt. Kan noen i nord der knerte denne kontoen?


17 Fini TSM 60.544
En av de få store kontoene som bærer TSM. Tipper en overgang til -T-H- eller sletting av konto ikke er så langt unna.


18 Villarreal MyTH 59.743
G! Overvurdert fyr, som egentlig ikke kan så mye. Lever på ryktet sitt, akkurat som meg :D


19 Lemmy -T-H- 59.200
Huffameg, enda ei gråbytøs.


20 The Attack King -T-H- 58.705
Ok ODa, men lever ikke helt opp til nicket sitt :p
Liker å trygle folk om å joine stammen sin, hører jeg. Kanskje Sondre var KV? :)


-----------------------------------------------

STAMMER:

-T-H- : 10stk
MyTH : 4stk
Baron : 2stk
AoL : 2stk
SUP : 1stk
TSM : 1stk
 

DeletedUser

Guest
Takk for nydelig lesestoff :) og ja, er ekstremt aktiv og lærevillig :) er ikke ofte jeg er avlogget for og si det sånn :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Elsker deg, Tvutt! <3

Får ikke gitt ryktepoeng før jeg har gitt til noen andre enda, men du skal få dobbelt - både fordi dette er den første lista på en stund nå, fordi det er en generelt god liste og fordi jeg likte det du skrev om meg/oss. ;-)

-Rator
 

DeletedUser

Guest
Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Redswan igjen.
 

DeletedUser

Guest
En liten fun fact.
Ser ut til at hele 7kontoer som var på den første lista på tråden her, fortsatt er på topp20(!!)
 

The Attack King

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
20 The Attack King -T-H- 58.705
Ok ODa, men lever ikke helt opp til nicket sitt :p
Liker å trygle folk om å joine stammen sin, hører jeg. Kanskje Sondre var KV? :)


Eg har då aldri trygla nokon om å bli med i stammen min.... Kor har du dette frå???
 

The Attack King

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det var han som spurde om nokon i -T-H- trengte dual. Han ville bytte konto så å sei at eg trygla han å komme til -T-H- blir veldig feil å sei!
 

DeletedUser

Guest
Næmmen så sinna da! Men greit, jeg skal ikke skrive noen overdrivelser om deg mer, om du reagerer slik. Må passe på de skjøre sjeler vettu! *bearhug*
 

DeletedUser

Guest
17 Fini TSM 60.544
En av de få store kontoene som bærer TSM. Tipper en overgang til -T-H- eller sletting av konto ikke er så langt unna.

Ikke tenk å slette kontoen jeg nei, du blir ikke kvitt meg så fort ;)
Ellers, bra liste.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Dere får tilgi meg for en rask og kort liste, men bedre enn ikke noe, er det ikke? Bare raske tanker når jeg ser nicka, ingen research eller gode begrunnelser.


1 bongosteen -T-H- 174.165 28 6220
Tre spillere på konto virker det som. Gjort det relativt greit, og leder med en liten margin. Må jobbe for å holde ledelsen sin, men vi får se hvordan det går mot Baron etter hvert. Begynner å bli varm i trøya og litt høy på pæra på forum. Det er bra, da får vi litt liv her. "The bigger they are, the harder they fall".

2 Melisandre -T-H- 157.049 24 6544
Litt kjedeligere konto dette her, etter at missswag forsvant? Uttaler seg lite på forum, men vokser greit ingame. Startet verdenen med en imponerende adling, og har fortsatt veksten. Ikke møtt mye motstand enda, så vi får se hvor lenge det holder. Spent på hvor gode disse er.

3 Brian Clough MyTH 128.756 16 8047
Imponerende spiller, rett og slett. Virker som at han vokser som han har lyst og tar det han har lyst på, når han vil ha det. Gleder meg til fortsettelsen.

4 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator -T-H- 110.004 14 7857
Vokst kjapt i det siste. Ligger i skuddlinjen mot Baron, men har kjempet godt sålangt. Må holde høy aktvitet og vise bra med skills for å henge med. Da jeg ikke kjenner vedkommende, så er jeg enda usikker her. Tiden får vise.

5 Tarahumaraen Baron 103.157 16 6447
Skills og aktivtet er i alle fall ikke noe problem her. Über ligger topp 5, som ventet. Kommer bare til å vokse videre, dersom motivasjonen holder seg ved like.

6 Legenden -T-H- 93.710 13 7208
Aner ikke hvem dette er. Har et nick som man kan ha forventninger til i alle fall, så får vi se om han klarer å leve opp til disse.

7 ezio-auditore SUP 92.882 17 5464
Ubeskrevet blad for meg før v14. Kjempehyggelig kar virker det som, som har gjort det veldig godt sålangt. Spent på fortsettelsen.

8 Loki -T-H- 92.026 12 7669
Gikk på en smell for noen uker siden, men har vel bygd seg opp igjen nå. Morsom fyr dette her, og hyggelig å prate med som fiende, selv om jeg ikke har gjort det på v14 enda.

9 nimbelwhite Baron 89.580 17 5269
To awesome folk på denne kontoen her. Har fått kjørt seg litt mot RoEm, men det regner jeg med de fint retter opp i. På tide å ta en øl eller 15 snart igjen, Håkon?

10 Torquemada MyTH 87.289 13 6715
Offensiv spiller dette, som er glad i sovne på fest! Kommer garantert til å stige på ranken i ukene og månedene som kommer.

11 The finix -T-H- 81.221 17 4778
V11-spiller dette. Stammen de ledet den gang var ikke så mye å skryte av i min bok, men kanskje TH gjør det bedre? Har vokst bra de siste ukene, men får det nok litt trangt der han ligger, tror jeg. Men det blir nok en utbryterstamme i TH etter hvert, så får vi se hvilke spillere han ender med å spille med og mot da.

12 Coon -T-H- 80.427 13 6187
Har ingen aning hvem dette er dessverre. Ligger i et område der han skal få nok å henge fingrene i, så får vi se om han er oppe for oppgaven.

13 Villarreal MyTH 78.186 14 5585
Liker meg her jeg. Egentlig litt for høyt til å være så tidlig, så får ta meg et par uker fri.

14 CloudsHD AoL 77.920 12 6493
Gråbyhore. Kommer sikkert til å vokse masse mens de store krigene skjer sør i verden.

15 Fini TSM 77.492 13 5961
Internadla litt, og vokst en del på MyTh. Det kan vel bli litt hett med tiden vil jeg tro.

16 Real Steel MyTH 77.125 13 5933
Kommer vel til å stige på ranken med tiden. To herlige spillere her.

17 Geir201 AoL 74.717 16 4670
AoL-gråbyhore nummer 2. Gått på en smell virker det som, men ligger relativt safe enda.

18 White Death -T-H- 68.982 10 6898
Blitt litt stille fra denne kanten. Ligger også ganske innesperret stakkar. Synd for TH, da dette kanskje er deres beste spiller, på papiret i alle fall.

19 fjosnissen -T-H- 68.438 11 6222
Gammel stammefrende fra v12. Spiller i feil stamme her, dessverre.

20 Lemmy -T-H- 67.922 15 4528
PP-misbruker og gråbyadler av rang. Spørs om det holder når de virkelig smeller.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Flott Villa, beskjeden som du er. Hvorfor tar vi egentlig aldrig en pils sammen?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp