Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Bare lurer; hvilken rang ligger du på v13 da?
Hvilken rangering lå jeg på når jeg spilte v13 på dette stadiet av en verden? (yes)
Øverst. Og der lå jeg til jeg slutta.

Og for å svare på ditt spørsmål: jeg og Andreas ligger på rank 11, 7 plasser opp fra når jeg startet igjen.

(Men ja, jeg skrev det du siterte kun for å irritere litt... ;) )


 

DeletedUser

Guest
Får vel slenge opp en liste jeg og, lenge siden sist nå. Har hverken tid eller ork til å skrive en halv roman om alle sammen, men jeg skriver det jeg ser på som det viktigste.

1 Brian Clough MyTH
En topp konto, som styres av en topp spiller. Joakim spiller solo, og er på rank 1. Han er en av de som farmer mest, og adler store byer. Høy ODA (rank 7) viser også at han har måttet kjempe for byene sine, og ikke bare tatt de uten noe motstand. Byene hans ligger veldig spredt, og dette kommer jo av at Joakim bare adler store byer, og driter i cluster foreløpig. Dette tror jeg ikke er noe problem i det hele tatt, fordi det ikke er så mye motstand ute på rimmen der. Tror denne kontoen blir å se i toppen, kanskje helt til v14's slutt.

2 bongosteen -T-H-
En flott konto, som gjør det veldig bra. Det skal til gjengjeld sies at de er 3 personer på kontoen, noe som gjør det at de ligger så høyt til en litt svakere prestasjon enn det hadde vært hvis det bare hadde vært en eller to på kontoen. Kjenner til en av de som spiller der, han som startet opp benja81 på v13, som er en veldig hyggelig fyr. Men uansett, veldig bra jobba. Dere, som Brian Clough, kjemper om å farme mest, og dere har bare adlet store byer så langt. Når vi ser på OD'en ser vi det samme som med Brian; en høy ODA viser at du har måttet kjempe for byene dine, mens en lav ODD viser at du ikke har møtt noe motstand defensivt. Forskjellen fra deg til Brian, er at du ligger rett ved flere stammemedlemmer, noe som kanskje kan hemme veksten din litt. Dette gir jo deg en fordel som ikke Brian har, da du enkelt kan støttes opp av både Lemmy og *Stark*. Tror også denne kontoen an bli å se i toppen helt til v14's slutt.

3 LuckyZero TSM
Her har vi enda en av disse farmerne, som kjemper om DR hver dag. Har bare snakket med en av de som sitter på denne kontoen, og han er en hyggelig fyr. Jeg vet ikke hvor allmenn kjent det er hvem som er på denne kontoen, så jeg velger å holde det for meg selv, etter ønske fra eieren. På denne kontoen har det gått litt opp og ned ift. hvem som blir adlet. Noen adlede byer har vært veldig store (f. eks lillazyzter), men i tillegg har han byer som ikke har nådd 1,9k engang. Hvis vi ser på OD'en til denne kontoen, er den litt forskjellig fra de tidligere nevnte. Som de andre, har kontoen en veldig høy ODA, og ligger faktisk på 2. plass på ODA-rankingen. Men LuckyZero har litt ODD i tillegg (13k), noe som er forskjellig fra de andre som såvidt hadde passert 1k.

4 Melisandre -T-H-
Også her har vi en spiller som ligger litt ut mot rimmen. Det er 2 personer på kontoen, og de adlet meg i starten av spillet, da jeg spilte på Rh0chrr3ss. En prestasjon i seg selv det (nerd). Vet bare om en av de som spiller der, og det er missSWAG. Har ingen formening om henne. Rett meg hvis jeg tar feil, men jeg tror ikke dere farmer og har farmet like mye som Brain og bongo. Denne kontoen er også en av de som bare har adlet store byer, og ODA'en er som med både rank 1 og 2; mye ODA, lite ODD.

5 Loki -T-H-
Denne spilleren ligger inn mot midten, i utkanten av et sterkt -T-H- cluster. Aner ikke hvem som spiller her. Litt som med han her som med LuckyZero. Han har både veldig fine byer, og små byer helt nede på 500 poeng. Denne spilleren har fordelen av å ha stammen sin i nærheten, og kan få støtte fort. Lav ODA ift. de fire spillerne over deg, tatt litt lette byer kanskje?

6 Lemmy -T-H-
Ligger ved bongosteen og *Stark*. Æsj, dette liker jeg ikke. Du har adlet 7 byer, hvorav den byen du adlet med høyest poengsum var på 1,7k. En barbarby du adlet med 211 for 9 dager siden, har nå 9,741 poeng. Her lukter det svidd pp laaaang vei. Tror dette må være den kontoen som har brukt mest pp på v14. Og selvfølgelig, med slike adlinger og pp bruk, får man den dårlige OD'en din. 5k ODA og 5k ODD, for en spiller på 6. plass.

7 White Death -T-H-
Enda en -T-H- spiller her. Jeg kan se at du ligger ute mot rimmen, men at du har mange -T-H- prikker rundt deg. Dette er en spiller som har adlet stort og flott. Han har 4 byer, ligger foran 2 stk med 6 byer, og følger tett bak en konto som har 8 byer. Altså dobbelt så mange. Imponerende. Selv om du har bare store og fine byer, virker det ikke som du har hatt altfor stor motstand, selv om du er på topp 20 ODA-lista.

8 Tarahumaraen Baron
Martin spiller solo, og gjør det bra. Seriøs og flink spiller, som jeg tror kan nå langt sammen med stammen sin, Baron. Denne kontoen ligger mer kompakt enn de andre jeg har skrevet om hittil, men har allikevel 6 sterke byer. ODA'en er ikke så stor, noe som vil si at du ikke har tatt altfor vanskelige byer. En flott konto, som jeg tror kan nå langt.

9 Bacardi Razz Baron
Enda en Baron spiller. Roger og Peera kjører på igjen. De startet 4 dager etter v14's åpningstid og er allikevel på topp 9. Bra jobba! Både Roger og Peera er gode spillere, som har en del erfaring. Som med Tarahumaraen ser vi at ODA'en ikke er altfor stor, og at ODD'en nærmest er fraværende. Som med de fleste andre på topp 20, har dere kjempet litt for byene dere har tatt, men ikke møtt på noe motstand defensivt.

10 Real Steel MyTH
Martin og Helge. To kjempespillere, som har spilt sammen før. Begge to oser av erfaring og skillz, og kan virkelig det de driver med. I tillegg skal det sies at de er to veldig flinke ledere også. Litt opp og ned mtp. poeng på byene, men alt i alt ganske sterke byer over hele linja. Her har vi den første spilleren på topp 20 som faktisk har mer ODD enn han har ODA. Imponerende at du ligger så høyt oppe da. Tror dere kan være med i innspurten av denne verdenen, hvis ikke Martin går amok med kosepisken da...

Merk at fra nå av vil kommentarene til spillerene bli mindre utfyllende, med unntak av de jeg faktisk vet mye om.

11 CloudsHD AoL
Tror jeg så deg på v13, ellers har jeg ikke hørt om deg før, og aner ikke hvem du er. Første AoL spilleren på lista. Noen sterke og noen svake byer. Ganske dårlig ODA.

12 NonStopelig Baron
Stian (med fler?) som sitter her. Baron spiller, ganske fin ODA. Fire byer på 4k, ingen over det.

13 OnlyPL =D=
Skal ikke prøve å gjette engang hvem som spiller på denne kontoen. =D= er ikke en topp stamme, men har høyt gjennomsnitt. Kanskje en gjeng å passe seg for? Bra ODA, har kjempet for byene sine.

14 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator -T-H-
Aner ikke hvem som spiller her, vet bare at du har det lengste navnet på topp 20. Enda en -T-H- spiller. Veldig fin OD, har både blitt angrepet og måttet forsvart seg. 4 fine byer.

15 Legenden -T-H-
Her har vi en virkelig legende. Neida, aner ikke hvem som spiller her. 6 ganske fine byer. Bra OD, men bare angrepet selv, ikke forsvart seg noe. Mon tro hvordan det går når du får incs.

16 nimbelwhite Baron
HER har vi en virkelig legende, og han navnet hans begynner på "V" og slutter på "etle". Yes, its true! Vetle is back. Virkelig flink spiller dette, som har en kjemperik far. Han var så god at han var først til 4 byer, og er hertug i Baron sammen med Martin (Tarahumaraen). Går litt opp og ned mtp. poeng i byene hans, men jeg tror at Vetle holder helt inn, med mindre faren hans går tom for penger.

17 Villarreal MyTH
GARD. Eksepsjonell spiller, som tar de fleste, om ikke alle, hvis han vil. Eide WK (polakkene), og er nå dominerende i området sitt. Ganske bra ODA, og fint område for videre ekspansjon.

18 Geir201 AoL
Han her heter Geir, og han er 201 år gammel. Ellers er han så god at han har PA med en fyr som har 0 poeng.

19 ezio-auditore SUP
Første og eneste SUP-spilleren på lista. Ganske liten ODA, men mange fine byer.

20 Coon -T-H-
Du har sett på South Park. Mange fine byer. Ganske bra ODA.

Som dere ser, blir kommentarene mindre og mindre utfyllende jo lenger ned på lista jeg kommer. Vel, hope you like it.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvilken rangering lå jeg på når jeg spilte v13 på dette stadiet av en verden? (yes)
Øverst. Og der lå jeg til jeg slutta.

Og for å svare på ditt spørsmål: jeg og Andreas ligger på rank 11, 7 plasser opp fra når jeg startet igjen.

(Men ja, jeg skrev det du siterte kun for å irritere litt... ;) )




Haha, ikke ljug nå takk.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo noe alle sier, at dem er på topp når dem gir seg. Ikke alle som snakker sant dog :)
 

DeletedUser

Guest
Eg og Ole slutta på Gone på den tid vi må 200k ca forran MZ. Etter det eg vet, så var det bare Johan som spillte der etterpå, så slutta han også og da tok Andreas over.

Men back to topic! Kjempeflott liste Contra :D!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Flott liste Contra :)

Nå er det deg jeg ikke får lov å gi flere ryktepoeng :p

Skal foresten nevnes at det kun er den siste tiden, jeg har vært så heldig å få inn flere spillere på kontoen.
Og greide å spille meg opp til en 4. plass alene før dette.

Så har vi jo sett at disse nye folka på kontoen har vært med på å gjøre at vi stadig er innom 1. plassen,
så tror dette skal være med å booste kontoen vår til å virkelig kunne kjempe på denne verdenen :)

(Spiller på Bongosteen)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Flott liste Contra :)

Nå er det deg jeg ikke får lov å gi flere ryktepoeng :p

Skal foresten nevnes at det kun er den siste tiden, jeg har vært så heldig å få inn flere spillere på kontoen.
Og greide å spille meg opp til en 4. plass alene før dette.

Så har vi jo sett at disse nye folka på kontoen har vært med på å gjøre at vi stadig er innom 1. plassen,
så tror dette skal være med å booste kontoen vår til å virkelig kunne kjempe på denne verdenen :)

(Spiller på Bongosteen)

Flott, at dere stadig er innen om 1. Plassen ( men sku da bare mangle, når dere er et helt fotballag ). Prøv å spille solo, men da blir dere vel skremte?
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Flott, at dere stadig er innen om 1. Plassen ( men sku da bare mangle, når dere er et helt fotballag ). Prøv å spille solo, men da blir dere vel skremte?

Nå tror nok ikke jeg at benja hadde hatt noe problem med å holde kontoen oppe på toppen om han hadde spilt solo heller.
Kontoen har en perfekt posisjon til å vokse raskt med mange fine adlingsmål, haken ved posisjonen er antall stamme medlemmer i nærområdet :rolleyes:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp