Topp 20 spillere

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vanskelig å sove.. Så får prøve meg. Aner ikke hvem folk er, så dette blir ingen god liste.

1 Jato Link Dope 11.802 3 3934
Joakim. Uten tvil en kanonspiller, som kan nå langt. Spørsmålet er om aktviteten og lysten holdes i gang.

2 Houdini Dope 10.819 3 3606
Nicket ringer noen bjeller. V14. Vet lite om han, men ser ut til å gjøre det bra.

3 Sauelort LO.DT 10.528 4 2632
Kristin. Farlig spiller dette her. Har hun bestemt seg for å satse, så skal folk i nærområdet passe seg.

4 DONslask MO 9.551 3 3184
Don. Gammel stammefrende fra V9. En spiller som folk skal slite med å ta ned. Respekten forsvant delvis ved den siste manøveren i innspurten på V9, men han reddet seg heldigvis ved å komme å tenke på stammens beste.

5 Pineapple Trees Teemo 9.421 3 3140
Første Teemo-spiller på lista. Ikke en spiller jeg kjenner så godt til enda, men jeg regner med det vil komme med tiden. Fått en flott start på V15.

6 normenn MO 8.054 3 2685
Ukjent for meg.

7 simmii Dope 7.785 2 3893
Ukjent for meg.

8 Oligarki MO 7.399 3 2466
Ukjent for meg.

9 Dr.Evil Dope 7.214 3 2405
Kjenner deg litt fra V11, men ble veldig fraværende etter mergen mellom BNP og WIC. Spredde ikke akkurat positiv energi i den alliansen, men ting kan være annerledes nå.

10 Smekk LO.DT 7.019 3 2340
Znipp?

11 Marco Polo Dope 6.080 2 3040
Ukjent for meg.

12 Soag. NL 6.009 2 3005
Ukjent for meg.

13 Lugh Dope 5.901 1 5901
Ukjent for meg.

14 come to daddy MO 5.660 1 5660
Ukjent for meg.

15 TøffeHenrik Teemo 5.659 2 2830
Teemo-spiller nummer 2 på lista. Må helt ærlig si jeg ikke kjenner deg så godt heller, enda.

16 Corsix MO 5.628 2 2814
Corsix har jeg hatt gleden av spille med på V9. Herlig spiller.

17 runinter Teemo 5.578 2 2789
Rune og meg. Deilig å ha han og gammern tilbake (party)

18 Tyren Dope 5.475 2 2738
dg44 eller noe sånt? Bingostein som dual? Leder av Dope.

19 Snoopy Dope 5.226 2 2613
Ukjent for meg.

20 Zimpley Dope 5.160 2 2580
V11-spiller. Var med i min stamme på v12, ikke særlig aktiv der. Ser ut som det er mer aktivitet ute og går nå.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
flott initiativ, ser ut som jeg ikke er den eneste med soveproblemer :D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nå var det mye banning i den tråden her. Minner om at banning, og bruk av skjulte banneord ikke er tillatt på forumet, ellers er for øvrig dialekt fullt lovlig. (Har fått spørsmål om det.)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tja grei liste. men må si at du kjenner svært lite folk på tw :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hadde egentlig lyst å skrive en liste, både her og andre plasser. Men har gitt opp, ene og alene pga alle disse tåpelige fakenick. Folk må enten være flove over deres tidligere opptreden på tw, eller det ligger annet fjollet bak.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
haha XD gert noen liker bare og ha nye navn også uten noe mål :) uansett fake nick e noe av det som gjør dette spillet litt mer mystisk i starten ;) selv om noen bruker det for å skjule en dårlig fortid som Sondre F.eks :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
1 Jato Link Dope 17.123 4 4281
Dette er meg. I tillegg til meg er dette også plutselig blitt en hel del andre spillere - alle av top top super top quality. Vi har egentlig ikke tenkt oss noe sted.

2 Sauelort LO.DT 17.096 5 3419
Her spiller Kristin, og så vidt jeg vet spiller hun alene på kontoen. Imponerende vekst, og jeg vet av førstehånds erfaring at Kristin kan være en pest og en plage å ha i nabolaget. Hun er seig som få, og gir aldri opp. Absolutt en spiller å regne med fremover.

3 Houdini Dope 16.677 4 4169
Houdini kom litt ut av det blå for meg. Et par taktiske adlinger (som resulterte i noen nye duals) har gitt dem et ekstremt godt utgangspunkt. De holder et meget høyt aktivitetsnivå, men bruker etter mitt vedkommende feil måte å farme på. Hadde dere tatt dere tid til å mikrofarme hadde dere vært rank 1, gutta!

4 Pineapple Trees Teemo 15.925 5 3185
Pineapple Trees er nok en svært få vet hvem er. Men jeg vet, og jeg tror ikke det er noen hemmelighet. Pineapple heter Svein, og er en fantastisk fyr og en brilliant spiller. Han spiller for tiden alene på kontoen sin, men blir ikke overrasket om det snart kommer flere inn på kontoen. Å spille alene er slitsomt i lengden. Så lenge motivasjonen opprettholdes kommer Svein til å komme langt. Han vil bli å regne med på topp 5 så lenge han vil det selv.

5 DONslask MO 11.751 3 3917
DONslask vet jeg ingenting om. Noen kaller ham en PP-hore. Noen sier han er god. Rank 5 er ingenting å kimse av, så litt skills må det være der uansett. Det jeg derimot lurer på er hvor lenge DON vil orke å bli værende i det synkende MO-skipet. Stammen har ingen fremtid, så om man vil overleve er det på tide å komme seg videre.

6 TheMrSondre Dope 11.361 3 3787
Sondre+dual(s). Sniker seg frem om natten og adler om morgenen. To smarte spillere som tar gode taktiske valg og adler de rette byene. Dersom TheMrSondre fortsetter på dette viset, forventer jeg snart å få konkurranse også fra dette holdet om rank 1.

7 normenn MO 9.403 3 3134
Jeg vet ingenting om mokve, eller normenn som han nå kaller seg. Det sier han har mye deff, men det har jeg merket lite til mens jeg har tatt meg god tid på å sende adelstog som får lojaliteten til MO-spillere ned i 1 før jeg faktisk adler dem. Enten ruger han på sine defftropper som ei høne på sine egg, eller så er godeste mokve egentlig off.

8 come to daddy MO 8.837 2 4419
Drittspiller av dimensjoner. Really. Helt bak mål. Come to Daddy har brukt mye PP på v15, og det har ikke fått ham noe sted. Han fikk først akademi, og var femtemann som fikk adelstog (eller noe i den duren). Da adelstoget var ferdig bestemte Come to Daddy seg for at det beste adelsmålet var Punchinello. Fra samme stamme. Hvorfor? Jo, fordi Punchinello hadde mistet alle troppene unntatt 500 LK. Så da kunne like så godt Come to Daddy adle ham, slik at landsbyen også mistet de siste 500 LK'ene. Smart, ikke sant? Da Punchinello svarte med å nedgradere byen sin (genialt!) presterte Come to Daddy å sende mail der det sto "stop downgrading ur village and fight like a real man". Fordi ekte menn adler egne stammemedlemmer, ikke sant? Velvel. Come to Daddy feilet adelsangrepene mot Punchinello, så da backstabbet han heller Bacardi Razz og Teemo, som MO hadde en allianse med. Classy move, dickhead. Come to Daddy må adles bort snarest, og jeg håper at han aldri setter sin fot på .no igjen.

9 Vifle Teemo 8.817 2 4409
Vifle my man! Adlet nettopp en Dope-spiller. Grrr for det. Jeg fant Vifle på kartet da han hadde 300 poeng. Så sjekket jeg to dager senere og da hadde han 1000. Tre dager etterpå 2000, og sånn gikk det videre også. Dette er en smule overdrevet, og stemmer nok ikke helt om dere sjekker TWstats, men folkens: Vifle. vokser. fort. Det eneste problemet vil ganske snart bli mangel på gode adelsmuligheter, men det kan man vel alltids finne en løsning på, eller hva? Plasseringen er ellers genial, med enorme farmemuligheter. Vifle kommer til å nå rank 1.

10 Lugh Dope 8.781 3 2927
Knut er en fantastisk fornuftig spiller med et velfungerende hode og beina godt plassert i bakken. Han gikk visst lei av navnet Bergkongen, og minner meg nå mest om Lilith. Det er et kompliment. Lugh vokser raskt, men kunne godt vært litt mer ambisiøs i adlingsmålene sine. Ligger i et tettpakket område, som jo noenlunde kan forklare småbyene han har tatt.

11 The Vigilante Dope 8.683 3 2894
Jokke og TI. Unge og håpefulle. Ferske elever på den videregående skole. Disse gutta er ikke helt tørre bak ørene enda, men har et godt tak om spillet og kan nå langt! Jeg håper de finner tid til TW også på videregående. For min egen del har jeg aldri hatt så god tid til TW som da jeg gikk på videregående, men alle er jo forskjellige. Uansett: her finnes det håp. Vil neppe bli noe top dogs på v15, men har stort potensiale!

12 simmii Dope 8.572 2 4286
Simmii er to karer som visstnok ikke har spilt mye TW før, men en del Travian. Den historien har jeg hørt før en gang. Da viste det seg å ikke være helt sant. Jeg vet ikke om jeg kjøper den, helt ærlig :p Uansett: Mycket potenial som kan bli jätte bra eller noe sånt om dere suger til dere litt mer kunnskap. Jeg ba dere farme mer, plutselig hadde dere over 6 mill, så joda! Keep going strong, lads!

13 sander.hag.. MO 8.418 3 2806
Jeg aner ikke hvem denne Sanderen er.

14 Passive Menis LO.DT 8.309 2 4155
Backstabbet sin egen stamme for å adle en 4k by. Kan til dels forstå frustrasjonen som gjorde at valget ble tatt, men støtter ikke handlingen. Dustete gjort. Ser ingen fremtid for denne spilleren på v15.

15 Tyren Dope 8.286 3 2762
Stian&co ("co" er en smule inkonsekvente) gjør en god jobb som leder(e) for den desidert beste stammen på v15. Kontoen deres har falt noe i rangering siden the early days, men det er vel kanskje baksiden av medaljen når man er leder i tillegg til å ha ambisjoner om å ligge høyt rangert. Tyrenkontoen kommer til å holde seg stabilt mellom rank 20 og rank 10 et sted, vil jeg tro.

16 Smekk LO.DT 8.279 3 2760
Vet ingenting om Smekk.

17 Oligarki MO 7.998 3 2666
Nicehunter. Virker som en OK type, men er av en eller annen grunn litt laughing stock blant folk flest. Hvorfor vet jeg ikke. Gjør det helt OK. Fascinerende konto innledningsvis, som gikk på noen spikes og forsvant og kom tilbake igjen og masse greier. Er vel ca. på den ranken den hører hjemme nå.

18 Marco Polo Dope 7.553 2 3777
Marco! Polo! En av mange gode spillere i Dope som ikke skiller seg veldig ut hverken på den ene eller andre måten. En typisk spillertype alle stammer trenger et par av - en med mye talent, men ikke et like stort ego som man ofte finner sammen med slik talent (sånn som meg... jeg er fæl å ha i stammen). Slike som MP er ekstremt nyttige for stammen.

19 Zimpley Dope 7.521 3 2507
Mye det samme som Marco Polo. Spiller stille og rolig på sin egen konto, er sosial på skype og gjør det som gavner stammen mest. En typisk "stammespiller" som det ikke er mye drama rundt. Fantastisk å ha som nabo!

20 RainbowDash LO.DT 7.347 3 2449
Vet jeg ingenting om, dessverre.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
vi e den eneste på topp 20 som ikke har brukt pp den siste uken og litt over :7 inegn på kontoen har penger for øyeblikket XD
 
Topp