Topp 20 spillere

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Flott liste Niko :awesome:

Lurer på om vi får lurt oss inn der etterhvert? (angel)

Men Jato du fikk jo en del byer av meg - men ikke noe R.I.P. The Vigilante på profilen din? :cry:
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg tok bare en av dine byer, men det er uansett ikke min stil å dedikere profilen min til gamle spillere. Du er med meg i hjertet, da <3
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fint med lister, Jato og Kua. (og til sistnevnte: Takk for støtten igår! Hyggelig, selv om det var en svært mager tropp.)

Dere som "mister respekt" av spillere som internadler, er dere så smarte at når stammefrender rundt dere slutter så sier dere stolte: "Nei, de byene kan fienden ta, jeg vil heller reise langt om lenge og lengre enn langt for å forsøke å ta en rød by!"?
Til dere har jeg et kjempetips: Det er smart å forsøke å redde byene stammen mister når en stammefrende slutter.
For min egen del, som har total full kontroll i området, og det ikke finnes en rød by som gir meg mer enn 40 i moral innenfor det området en adelsmann får lov å bevege seg, så er det i tillegg en fin bonus at jeg kommer meg nærmere fronten.

Og til dere som snakker om enkelte her som har tatt et par gråbyer; Merk dere at av DonSlasks 41 byer har 20 vært grå..

Just saying.

Ps: Hvorfor ble jeg Ninja? Jeg følte meg bedre som Veteran.
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
1) takk :)

2) Jeg har ikke noe imot at det innadles, men jeg personlig kommer ikke til å skryte av spillere som har innadlet seg opp til toppen, spessielt hvis denne spillere har prestert bedre tidligere,

3) don begynner å bli straffet av moral allerede når han adler utenfor top 20, da er det heller ikke rart at han adler grått ^^, i tilleg så er 21/40 litt over 50%, mens Vimsen har 66% gråbyadlig, dermed har han fortsatt mere ;)

EDIT: støtten var for å skjule hvor jeg sendte den virkelige støtten, noe jeg mener jeg lyktes med iom at jeg drepte en adels og litt tropper fra dr.evil(1.5k spyd, noen tk, og litt til), når han prøvde å readle ananasbyen som sander tok ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1) takk :)

2) Jeg har ikke noe imot at det innadles, men jeg personlig kommer ikke til å skryte av spillere som har innadlet seg opp til toppen, spessielt hvis denne spillere har prestert bedre tidligere,

3) don begynner å bli straffet av moral allerede når han adler utenfor top 20, da er det heller ikke rart at han adler grått ^^, i tilleg så er 21/40 litt over 50%, mens Vimsen har 66% gråbyadlig, dermed har han fortsatt mere ;)

EDIT: støtten var for å skjule hvor jeg sendte den virkelige støtten, noe jeg mener jeg lyktes med iom at jeg drepte en adels og litt tropper fra dr.evil(1.5k spyd, noen tk, og litt til), når han prøvde å readle ananasbyen som sander tok ;)

Hvis du ser litt etter på når sander adlet byen og når angrepet traff så ser du at jeg sendte angrepet før sander tok byen.
Så noe "taktisk" deffing var det langt ifra, var vel mer flaks.:)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
^^ jeg går ikke rundt og kontrollerer klokkeslett på angrep, og tenkte dermed den var readel fra dere, som regnet med at han ikke fikk inn støtte, hvis dette er feil tar jeg det på min kappe :) og jeg selv mener jeg lyktes med støttinga, da hele formålet var å drepe evtl nukes/readels fra dere, noe jeg også gjorde :)

PS: mulig jeg tar feil her, men hvorfor sendte du ikke adelstog på byen hvis du ville adle den???
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Det dere diskuterer her blir bare off-topic, altså. Ta det heller på PM.

Tidligere i dag hadde -UW- én spiller på topp 20, nå har vi tre! (party)
 

DeletedUser

Guest
^^ jeg går ikke rundt og kontrollerer klokkeslett på angrep, og tenkte dermed den var readel fra dere, som regnet med at han ikke fikk inn støtte, hvis dette er feil tar jeg det på min kappe :) og jeg selv mener jeg lyktes med støttinga, da hele formålet var å drepe evtl nukes/readels fra dere, noe jeg også gjorde :)

PS: mulig jeg tar feil her, men hvorfor sendte du ikke adelstog på byen hvis du ville adle den???

Fair enough. Støtten gjorde no det den skulle.:)
Det er et godt spørsmål jeg ikke har noe logisk svar på...kjedet meg en stund da alt var ute å farmet og tenkte, hvorfor ikke?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
haha ok :p


@kileren10:
det er fordi to teemo spillere forsvant ut av top 20 det :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
joda, men byen som fikk han ut av top 20 ble tatt av UW + mesteparten av arbeidet(såvidt jeg vet) ble gjort av UW,
men nok om det, noen som vil prøve seg med nok en liste?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
1. DONslask - dFekt
Definitivt en god spiller som sitter her, og han skal ha ekstra creds for å kjøre denne kontoen solo. Krever mye skills og aktivitet for å holde seg så langt ifra andre topp 20 spillere. Eneste som kommer med mye poeng, er den drepende moralen. Er vel derfor han har gått en del i gråadling i det siste.

2. Dr.Evil - Teemo
En konto med mad skills her altså. Selv om spilleren har fått en del ananasbyer, som har gitt han en stor boost, har jeg fortsatt troen på at denne spilleren kan ende på 1. i fremtiden, dersom Teemo og -UW- vinner krigen.

3. Sauelort - Teemo
Kristin. Tok igjen JL for ikke så lenge siden, men så kom den slemme doktoren og stjal 2. plassen hennes. Men har også troa på at Kristin vil holde seg her oppe en lang stund til.

4. Jato Link - Teemo
Kontoen her har holdt seg stabilt oppe på en 2. plass, men rykket ned til 4. nå. Det er ikke skkurat så stor forskjell mellom poengsummene på topp 20, så mye kan skje!

5. Reisverket - Teemo
Den beryktede Reisverket. Kjenner han ikke fra andre verdener, men har hørt at denne spilleren har mye å by på. Skål for det!

6. Sander.hag.. - dFekt
For å være ærlig kjenner jeg de færreste spillere på topp 20 og på v15 forsåvidt, og dette er ikke et unntak. Men denne spilleren ligger rett ved fronten, og har potensiale til å gjøre det bra i krigen :)

7. Wolfgang Amadeus Mozart - Teemo
Enda en Teemo spiller, begynner å bli lei av å skrive det så ofte, hehe. Men denne (musikk)spilleren har klart seg bra, og jeg forventer at ytelsen hans holder seg oppe ;)

8. Runinter - Teemo
Hva er det å si? Det eneste jeg gjør er å gjenta ting som står skrevet over... Men hvertfall en flink spiller!

9. Tvutt - Teemo
Husker i starten av verdenen, da Teemo vurderte å enten adle eller rekruttere Tvutt, da de visste at han var en farlig god spiller. Vel, bra at de rekrutterte han, for han kan vise seg å duge godt under krigen med sine skills.

10. Vifle - Teemo
Vifle. Trenger man å si noe mer?

11. Corsix - dFekt
Endelig noen fra en annen stamme, begynte å bli nokså kjedelig å skrive Teemo gang på gang. Må innrømme at jeg vet lite om karen, men han har vist seg å være erfaren ved å være her på topp 20, hvertfall.

12. Deadpool - Teemo
Dette er en spiller jeg har fått et godt inntrykk av, og han bidrar mye i krigen. Kanskje til og med mest av alle? Uansett skal han ha creds for det <3

13. HerrGranpa - Teemo
Visste ikke at eldre begynner å infiltrere Tribal Wars også? Vi får håpe dette er et engangstilfelle, så TW forblir et sted uten pedofile :p Ikke vondt ment :p

14. Hoffa1 - -UW-
Har ventet så lenge på å skrive om en -UW- spiller! Hoffa er en spiller som ligger godt an, og spredt godt utover kartet. Han har også vist seg å være en god koordinator, noe jeg setter pris på, ettersom jeg suger i det...

15. Major Zod - dFekt
Har hørt at denne spilleren er veldig erfaren, men mangler aktiviteten for å kunne yte sitt beste. Vet ikke om det er sant, da.

16. Oliversen - dFekt
Denne spilleren er vel den som jeg gjort mest fra dFekt sin side. Har klart å adle en god del av Teemos byer, noe som er godt jobbet. Vil ikke akkurat si at du skal fortsette sånn, men uansett, godt jobba!

17. Normenn - dFekt
Vet ikke så mye om denne spilleren, men han kan ga godt potensiale i krigen, med tanke på plassering.

18. Vimsen - dFekt
Vet heller ikke så mye om han, men har sett han noen ganger på forumet her.

19. Seyda - Teemo
Liggee ganke så utsatt til for dFekt, men med gode og støttende stammekamerater kan vi få til alt! Denne spilleren har vist god utholdenhet ved å stå imot Oliversen sine verdfulle angrep.

20. Larsland - -UW-
Andre -UW- spiller på topp 20, hurra! En flink spiller, som har fott en del poeng fra Mr. Snorrhausen.
 
Topp