Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
1 Pineapple Trees Teemo 23.675 6 3946
Definitivt en spiller som kommer til og holde seg i toppen sålenge de fortsetter slikt som nå, og det er ingen grunn til og tro at det skal endre seg med det første. I tillegg er det en helt råå/syk farming som foregår for tiden, så tror tempoet kommer til og holde seg oppe videre også... Og en super fyr og prate med ellers imellom slagene...

2 DONslask MO 23.386 5 4677
Vet desverre ikke noe særlig her jeg heller (kjenner ikke så mange her inne lenger)
Holder fortsatt veldig godt tempo, og er vel den eneste spilleren i V15 som har en by på over 10K (den er vel 11K+ nå tror jeg). Spilleren gjorde det greit på V9 også, så det er definitivt rutine her..

3 Houdini Dope 23.260 5 4652
Så vidt jeg har forstått er kontoen aktiv, og dere holder 3 plassen fra forrige liste – kanskje har dere gått over til mikrofarming, hva vet jeg? Uansett er det et bra snitt på byene dere adler, så spår en fortsatt god fremtid for dere er på topp 5

4 Sauelort LO.DT 20.160 5 4032
Kristin er for meg et ukjent navn, men har skjønt etter og lest på forumet at du er seig/sta som få, aktiv som bare det, og en man virkelig må regne med skal være i toppen fremover!! Girlpower!!!

5 Jato Link Dope 19.820 4 4955
Nå viser det seg jo at det er flere kjente toppspillere på denne kontoen, noen ut av pensjoneringen/pausen sin, andre aktive – hvor mange er det på denne kontoen egentlig? Uansett – de jeg vet hvem er er kjernekarer og hyggelig folk og prate med, være seg PM/Skype. Regner med kontoen bare har seg en pust i bakken mens de lader opp kanonene... Nevnte jeg at de har det høyeste bysnittet??

6 TheMrSondre Dope 14.366 4 3592
Sondre+1 eller 2? En kjent spiller for mange, på godt og vondt – uansett kan man ikke kimse av at man holder seg på øvre halvdel av lista. Mye erfaring og kunnskaper (inkludert et lite knippe triks innen for den delen som tuller med hodet ditt :) ) Kommer nok til og holde seg på topp 10 – men forventer og se de klatre litt mer senere...

7 Vifle Teemo 14.333 3 4778
Gammel traver som har returnert ut av pensjoneringen (akkurat som BW i G.I.Joe), Var en ganske habil spiller tidligere, og er vel en av de som har vokst raskest om man tar høyde for en uke+ sen start ifht resten av toppen? Regner med spilleren har ambisjoner om og klatre høyere på lista, men det er mange om beinet og dyktige spillere, så vi får se hva som skjer. Nest høyest poengsum pr by etter Jato...

8 The Vigilante Dope 12.963 4 3241
Klatret 3 plasser siden sist, så viser seg at Dualen her har skillz... Vgs er fortsatt lite og gjøre og mye fritid om man fokuserer, så tviler på at de kommer til og slite med tidsbruken – ikke i disse tider med data tilgjengelig overalt...

9 simmii Dope 12.746 3 4249
Svensker? Vet ikke så mye annet det det jeg har lest her på forumet, og det er jo ikke så mye desverre. Men farmer mye, og jevn god vekst, tok ny by for 2 dager siden, så da er det sikkert oppbygging og rekruttering som står på programmet.

10 sander.hag.. MO 11.312 4 2828
Helt blank, men kan se at det er en jevn vekst om enn ikke veldig stor, tipper troppefokusering her.

11 Lugh Dope 10.814 3 3605
Aktiv spiller i et tett område, ikke adlet de størstebyene, men det er det kanskje området som har styrt... Bedre kjent som Bergkongen i starten (visste ikke man kunne bytte nick engang jeg). God vekst i byene hans ihvertfall de siste 7 – Troppeprod ftw?

12 normenn MO 10.714 3 3571
Ukjent for meg, skriver ikke noe på forum heller så vidt jeg seg. Ryktes om mye deff, men lite som skulle tilsi det inntil videre. Vokser jevnt og godt, er en av de få aktive igjen i stammen... Hva skjer videre – oppover eller videre nedover?

13 Wolfgang Amadeus Mozart Teemo 10.503 3 3501
Musikkgeniet med krigerblod :D Kjenner ikke spilleren så godt, men er en kankandes kjekk kar virker det som og vokser bra, god aktivitet så gjenstår det og se hvor langt opp du kommer – jeg vil se deg på topp 10 neste gang!!

14 Soag. NL 10.266 4 2567
Kjenner ikke spilleren (som så mange andre her på lista :/ ) men er den beste i sin stamme, og første og eneste fra NL her... Enten nytt nick eller ny spiller finner bare litt stats fra V14 der. Er grei fordeling på ODA/ODD, men er en stund siden du ble angrepet... Så regner deffen er stabil og oppbygd nå :)

15 RainbowDash LO.DT 10.245 2561
Ikke så mye og si om spilleren, annet enn at jeg tipper det er tropper her nå etterhvert. Kun litt ODA (uten og si det sikkert er jeg ganske sikker på dette er spilleren på topp 20 med minst OD) Noen vil sikkert si det er negativt, jeg ser på det som at man klarer og få byene billig og sparer troppefokuseringen på motstanderene til litt senere i spillet..

16 runinter Teemo 9.850 3 3283
En av «klippene» i stammen sin, aktiv og støttende, ligger lengre nede nå enn jeg hadde trodd, men vet dette er en spiller og regne med i fremtiden littt lengre ut i spillet – da er han i sitt ess. Og hans kjære dual er vel hakket mer offansiv enn han selv så da begynner det og bli en riktig så spennende konto!!!

17 kreivakojis 9.436 2 4718
Eneste spilleren uten stamme nå, forlot Dope i går. Adlet seg kjapt opp til 3 byer, men ble backtimet og mistet både nuke og 1 by ganske fort. Hva som skjer med denne spilleren gjenstår og se, men respektabel OD...

18 Zimpley Dope 9.384 3 3128
Føler det er litt likhet mellom nickene våre (om man forkorter mitt til «slang», det liker jeg :) ) Stille spiller, men en aktiv spiller og lojal til stammen. Nesten ingen ODD, og heller ikke masse ODA, og ikke adlet en by på lenge – så tipper det skjer noe her snart... topp 15 om en uke?

19 fredriknic LO.DT 9.310 3 3103
Vet desverre ikke så mye om spilleren – lite ODD, passelig med ODA ifht plassering.
Tilhører stammen LO.DT som vi ser klatrer oppover på listene – spent på hva som skjer videre. Siste byen erobret var bra – kjekt og se at man velger seg litt størrelse på byene...

20 Smekk LO.DT 9.273 3 3091
Tidligere fra DB (Dark Brotherhoood) som ble oppløst – begge byene adlet var gråbyer, regner med at dette ikke har kostet så altfor mye tropper. Litt for tidlig og si hva som skjer fremover. Kjekt og se nok et medlem fra LO.DT på topp 20...



Totalt ender vi da opp på i fordeling:
Dope: 7
Teemo: 4
LO.DT: 4
MO: 3
NL: 1
Stammeløs: 1


Skulle ønske jeg visste mer om spillere her, men er mange som ikke er så aktive på forum og som er for nye til at jeg kjenner godt til dere, er vel bare et tegn på at jeg er gammel...


Og ja, nevnte jeg at Come To Daddy ikke lenger er mulig og "komme til" ?? (rofl) dårlig spøk, det vet jeg, men måtte bare...
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Gode gamle Simplicity, aldri noe slinger i valsen. Nok en velbegrunnet og nøyansert statusliste. Dine innlegg gir Gud og hvermansen prestasjonsangst.

Så du spiller også i v15? Si ifra hvis du trenger en stamme. :rolleyes:
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
RankNavnStammePoengByerPoeng/ByKommentar
1
DONslask

dFekt

217.756
405444DON har en solid ledelse. Vokser forholdsvis fort (verdenen tatt i betraktning) og susler ellers med sitt på fritiden.
2
Sauelort

Teemo

143.161
275302Gått opp til rank 2, forbi Jato Link! Gratulerer :)
3
Jato Link

Teemo

142.135
245922Elendig spiller og sånt.
4
Dr.Evil

Teemo

141.096
197426Steget litt i rang etter å ha sneket til seg et par ananasbyer. God spiller med høyt aktivitetsnivå som nok snart er rank 2!
5
sander.hag..

dFekt

123.496
215881Tok en by av Pineapple :O Vet ikke hvordan det skjedde. Har ellers inntrykk av denne spilleren som en vaskeekte noob.
6
Reisverket

Teemo

122.846
167678En aktiv spiller som nok også vil stige i rank fremover.
7
Wolfgang Amadeus Mozart

Teemo

111.618
166976Samme som RV.
8
Tvutt

Teemo

111.043
195844Ligger og koser seg i nord, men får drept litt tropper likevel. Høy OD-A og aktiv farmer - lys fremtid.
9
runinter

Teemo

110.118
205506Mye det samme som Tvutt, men i litt mindre intens grad.
10
Vifle

Teemo

109.442
157296Har tydelig roet seg ned litt. Blitt angrepet en del i det siste, men står godt i mot.
11
Corsix

dFekt

99.718
166232Sakte, men sikker vekst.
12
Deadpool

Teemo

89.712
127476Samme som Corsix
13
Oliversen

dFekt

84.908
155661Det gjelder
14
Major Zod

dFekt

79.888
145706forsåvidt resten
15
Herr Granpa

Teemo

79.407
145672av lista også.
16
Hoffa1

-UW-

79.162
126597Eneste som ikke er i dFekt/Teemo på topp 20! You go, gurl!
17
normenn

dFekt

76.928
126411Vært her siden starten, og kommer nok til å vake rundt her til han adles bort.
18
vimsen

dFekt

65.381
154359Ganske god vekst! Glad i å spamfarme, noe som egentlig ikke er nødvendig lenger på denne verdenen. Vil nok stige litt i rang før han hardt og brutalt fjernes fra kartet som fotsopp fra en tå.
19
Du begår en stor tabbe

Teemo

58.405
115310Kult brukernavn.
20
Seyda

Teemo

58.012
134462Har fått mye bank, men er her enda. Kul type.
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Bra liste, fikk litt følelsen av at du tror alle i teemo er best(noe som kanskje motbevises av statsene), mens dfekt bare er en gjeng med noobs, men da er jeg litt ekstra stolt over prestasjonen vår så langt da ;)


PS: dette er bare mitt intrykk av listen, og jeg synes det er fint at du tok litt initiativ!
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Hei Joakim du er noob. Jeg spamfarmer ikke. jeg blir ikke adlet bort. om det skjer, hvem skal da gjør det. blir det innadling eller skal du gjør det. tivler litt på begger deler, Jeg spamfarmer ikke jeg spamfarmet
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
rangering==Spiller==Poeng
#1 DONslask 219.554: God spiller, sliter litt med moral, men vokser fort fordet, og jeg regner med at han kommer til å fortsette å lede verdnen en stund.

#2 Sauelort 143.161: mistet litt respekten for kristin etter hennes overgang til teemo, men hun er fortsatt en god spiller, dog på feil side av krigen, og kommer derfor ikke til å ta seieren her på v15.

#3 Jato Link 142.135: Lurer på hvor mange duals denne kontoen trenger for å holde seg oppe, 4 eller 5 det er på kontoen nå?

#4 Dr.Evil 141.233: Lever av internadling, kom med en failet readel på en ananasby som sander adlet(mine tropper som var i byen btw)

#5 sander.hag.. 123.500: dette er en spiller som absolutt duger til noe, hyggelig spiller, morsom å snakke med.

#6 Reisverket 122.897: Innadling. lever ikke heelt opp til det jeg har sett av han tidligere, men kanskje det kommer snart ;)

#7 Wolfgang Amadeus Mozart 111.618: tapte 2 byer til corsix, har ikke sett så mye til denne spillerrn på krigsfronten, men noe må han kunne.

#8 Tvutt 111.043: God konto, synd robert ikke spiller der lengre, en av de få i teemo som faktisk gjør en innsats i krigen.

#9 runinter 110.271: Orignal og Gard pā denne kontoen? disse må man absolutt regne med, ligger ikke i front, enda.

#10 Vifle 109.485: dette er en knallgod spiller, med to supre duals, slakket litt av i det siste, men engasjoerer seg i krigen ;)

#11 Corsix 99.718: Dette er en god spiller, men jeg skal ikke la han sende adelstog for meg om natten igjen ^^

#12 Deadpool 89.849: Ikke sett mye til han her heller.

#13 Oliversen 84.940: Dette er den beste spilleren på v15 etter min mening, han fortsetter med å ta byer og drepe tropper, kjemper hardt mot seyda :)

#14 Major Zod 79.899: Gråbyadlet en del, ikke veldig aktiv på forum/skype

#15 Herr Granpa 79.584: Ikke snakket med han her mye, god vekst

#16 Hoffa1 79.309: En -UW- spiller på top 20 :O, dette liker vi

#17 normenn 76.964: ikke sett så mye til han heller, men han gjør det bra.

#18 vimsen 65.691: Han her duger til en god del, kommer nok til å fā vise seg frem litt mer nå som han har beggynt å forflytte seg til front, morsom På skype, og glad i spammfarming ^^(vistnokk sluttet med spammigen, thumbs up!) 66% av han er gråbyadling.

#19 Du begår en stor tabbe 58.558: kult navn, som Joakim nevnte, ikke sett mye til han.

#20 Seyda 58.071: Den på teemo sin side som har gjort best jobb, gjør en strålede jobb mot oliver, og er vidsstnok en jæ*** til å readle ^^


Prøvde å bli så objektiv jeg kunne, konstruktiv krittik er alltids bedre enn Røde rykter/drittslenging!
 
Sist redigert:

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
rangering==Spiller==Poeng
#1 DONslask 219.554: God spiller, sliter litt med moral, men vokser fort fordet, og jeg regner med at han kommer til å fortsette å lede verdnen en stund.

#2 Sauelort 143.161: mistet litt respekten for kristin etter hennes overgang til teemo, men hun er fortsatt en god spiller, dog på feil side av krigen, og kommer derfor ikke til å ta seieren her på v15.

#3 Jato Link 142.135: Lurer på hvor mange duals denne kontoen trenger for å holde seg oppe, 4 eller 5 det er på kontoen nå?

#4 Dr.Evil 141.233: Lever av internadling, kom med en failet readel på en ananasby som sander adlet(mine tropper som var i byen btw)

#5 sander.hag.. 123.500: dette er en spiller som absolutt duger til noe, hyggelig spiller, morsom å snakke med.

#6 Reisverket 122.897: Innadling. lever ikke heelt opp til det jeg har sett av han tidligere, men kanskje det kommer snart ;)

#7 Wolfgang Amadeus Mozart 111.618: tapte 2 byer til corsix, har ikke sett så mye til denne spillerrn på krigsfronten, men noe må han kunne.

#8 Tvutt 111.043: God konto, synd robert ikke spiller der lengre, en av de få i teemo som faktisk gjør en innsats i krigen.

#9 runinter 110.271: Orignal og Gard pā denne kontoen? disse må man absolutt regne med, ligger ikke i front, enda.

#10 Vifle 109.485: dette er en knallgod spiller, med to supre duals, slakket litt av i det siste, men engasjoerer seg i krigen ;)

#11 Corsix 99.718: Dette er en god spiller, men jeg skal ikke la han sende adelstog for meg om natten igjen ^^

#12 Deadpool 89.849: Ikke sett mye til han her heller.

#13 Oliversen 84.940: Dette er den beste spilleren på v15 etter min mening, han fortsetter med å ta byer og drepe tropper, kjemper hardt mot seyda :)

#14 Major Zod 79.899: Gråbyadlet en del, ikke veldig aktiv på forum/skype

#15 Herr Granpa 79.584: Ikke snakket med han her mye, god vekst

#16 Hoffa1 79.309: En -UW- spiller på top 20 :O, dette liker vi

#17 normenn 76.964: ikke sett så mye til han heller, men han gjør det bra.

#18 vimsen 65.691: Han her duger til en god del, kommer nok til å fā vise seg frem litt mer nå som han har beggynt å forflytte seg til front, morsom På skype, og glad i spammfarming ^^ 66% av han er gråbyadling.

#19 Du begår en stor tabbe 58.558: kult navn, som Joakim nevnte, ikke sett mye til han.

#20 Seyda 58.071: Den på teemo sin side som har gjort best jobb, gjør en strålede jobb mot oliver, og er vidsstnok en jæ*** til å readle ^^


Prøvde å bli så objektiv jeg kunne, konstruktiv krittik er alltids bedre enn Røde rykter/drittslenging!

Jeg spamfarmer ikke, og jeg er stolt av mine 66% gråbyer. Lurer på om Bacardi er stolt over tre byer fra innadling og enda noen til fra gråbyer?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
jeg har ikke sagt det er bra eller dårlig, jeg konstanterte det bare,
og jeg bryr meg ikke enn døyt hva Roger og peera gjør, da de ikke er med på listen.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
da tar jeg det på min kappe. trodde det jeg, da det står på profilbildet :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Lurer på hvor mange duals denne kontoen trenger for å holde seg oppe, 4 eller 5 det er på kontoen nå?
Siden du spør så er det (nå må jeg faktisk sjekke) 7 stykker som har passordet til Jato Link. Jeg er den eneste som det hender logger på kontoen.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
det at UW kommer opp på top 20 betyr vel bare at vi har adlet ned teemo folk :D
 
Topp