topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Om du tenker på Solaas. så liger jo han fakktiskt inntil oss. og slikt da så ikke vi noe problem. og han lå ikke i deres cluster. Men vett ikke om flere :?

Solaas og korlikalan er begge to folk som var inntil oss og t.o.m en del av oss.

For ikke å nevne Herjaren som ligger midt i k44.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
+ Guttaboys, Dallowsice, Decrypt osv.. fra KA/NA en gang i tida.

Greit nok at sånt skjer, men blir litt dumt å klage på andre for noe man selv gjør :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
+ Guttaboys, Dallowsice, Decrypt osv.. fra KA/NA en gang i tida.

Greit nok at sånt skjer, men blir litt dumt å klage på andre for noe man selv gjør :)


Forskjellen er at vi ikke har/hadde noen AVTALE. Som ikke tillot dette, det hadde derimot vi og BB4H, og de brøt den. Som følger av dette avsluttet vi vårt forhold, og jeg synes det er litt frekkt gjort å gui oos skylda for det da :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Solaas og korlikalan er begge to folk som var inntil oss og t.o.m en del av oss.
.
Solaas ligger midt mellom oss og dere, han kom over til oss fordi han ikke likte måten dere ledet stammen på og hvor mange som bidro til aksjoner osv. Vi kan da ikke noe for at han vil komme over, og dessuten ligger han jo som sagt mellom oss og det å rekrutere spillere i "front" har jeg ikke noe imot, korlikalan var jeg personlig imot å slippe inn så derfor kommer jeg ikke til å uttale meg på den fronten :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Så det du mener er at solaas sendte søknad om å komme over til dere og at det ikke var ekans som sendte han melding om at han kunne bli med? Niks, var nok ikke slik dessverre.

Men hvem har sagt at det var BB4H vi snakket om? Det er nok heller avtalen som hadde blitt gjort på forhånd før WIC ble laget.

Men jeg vil ikke skape en krangel p.g.a dette, dere har fått ytret deres meninger og jeg har fått kommet med min. Hva som allerede har skjedd på v11 er det lite å gjøre noe med. Nyt gullstolen på toppen så lenge som dere kan :)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Så det du mener er at solaas sendte søknad om å komme over til dere og at det ikke var ekans som sendte han melding om at han kunne bli med? Niks, var nok ikke slik dessverre.

Men hvem har sagt at det var BB4H vi snakket om? Det er nok heller avtalen som hadde blitt gjort på forhånd før WIC ble laget.

Men jeg vil ikke skape en krangel p.g.a dette, dere har fått ytret deres meninger og jeg har fått kommet med min. Hva som allerede har skjedd på v11 er det lite å gjøre noe med. Nyt gullstolen på toppen så lenge som dere kan :)

Nei vi ga an et tilbud og komme hit. Han kom på grunlag at de ikke va helt i topp i BB4H .

Jepp tar de på pm og slikt er nok like greit om vi skal ha mer diskusjon.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Forskjellen er at vi ikke har/hadde noen AVTALE. Som ikke tillot dette, det hadde derimot vi og BB4H, og de brøt den. Som følger av dette avsluttet vi vårt forhold, og jeg synes det er litt frekkt gjort å gui oos skylda for det da :)

Det er godt mulig. Men rekrutterer man fra en alliert stamme, og også inni clusteret til denne stammen, så bryter man i grunn noen moralske regler innenfor de fleste diplomati. Avtaler kommer og går, men S-A-T bør ikke snakke så høyt om akkurat dette.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Nei vi ga an et tilbud og komme hit. Han kom på grunlag at de ikke va helt i topp i BB4H .

Jepp tar de på pm og slikt er nok like greit om vi skal ha mer diskusjon.
Å gi et tilbud er vel akkurat det samme som å sende en melding og si at han kan være med. Just saying.
 

DeletedUser

Guest
Det og ta dette på pm og ikke på et felles forum som er offentlig for alle TW spillere er feil, ta heller dette på privat felles forum :) takk


Mads
 

DeletedUser

Guest
syns det var på tide med en oppdatering. om noen er uenige rop ut!

1 S-A-T- nr 1 siden dag 1! denne gjengen har stått sterkest lenge og kjempet sterkt om plassen. flere stammer har gått til grunne pga gått til krig mot denne gjengen. men jeg tror de møter overmakten nå som 24/7 sender sitt søkelys mot bare s-a-t. blir spenende og se hvordan det går! :D

2 WIC- WIC er den sterkeste stammen i k44 og er ute etter full dominans der, og tror ikke det er noe problem for de (nod) WIC er en stamme dannet av ka/na- gro og bb4h spillere som ville ha en sterkere stamme enn de gamle. denne stammen er under ledelse av Chaosisalex, og cleo som jeg har hørt er fantastiske ledere :)

3 24/7- min stamme <3 fantastisk gjeng som har imponert alle med sin krigskunst! er sett på som ledere av verdenskrigen. denne stammen er fantastisk en veldig fin gjeng (kyss)

4 AKDM denne stammen er 24/7 sin elskede allierte! en flink gjeng som er dreven i krig! under ledelse av Amstaff som er en super spiller som leder stammen kjempebra!

5 BNP- laget av selveste Henry001, og er nå opp i 11 medlemmer og allerede på 5 plass. kjenner henry001 og dr evil og er ikke til og spøke med :eek: krigen deres mot V.K tror jeg er undergangen til V.K. det er mange spillere fra v4 bnp, og er sterke erfarene spillere!

6 V.K- vet veldig lite om denne stammen. men vet de er i krig med BNP og om de klarer seg gjennom den er de jamme ikke dårlige (nod)

7 UFG - var KA før, men har tatt en stil skifte, og lederskifte. veldig svekket etter krigen mot 24/7.

8 NL- vet ikke noe om denne stammen.

9 RoS - vat ikke noe om denne stammen.

10 -WM-vet ikke noe om denne stammen.
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
1 - S-A-T: Kan jo avsløre så mye at denne stammen ikke kommer til å eksistere om 1-2 døgn :crybaby: Vært en fin tid på toppen, selv om det har skjedd mye rart.

2 - WIC: Stammen som sitter på jokeren her på denne verden. Spennende å se hva de velger å gjøre. Blir de å gå mot sin eneste store fiende per dags dato, eller velger de å gå mot stammen som er i krig mot nærmest alle. Tiden vil vise deres karakter.

3 - 24/7: Stamme som er inne i en god flyt. Har hatt ett par vellykkete aksjoner den siste tiden. Fronten deres har mange medlemmer og derfor ingen større cluster for S-A-T og fokusere på, noe som gjør at de blir vanskelig å trenge igjennom. Kan bli artig å se hva som skjer med dem nå som S-A-T forsvinner.

4 - AKDM: Dette er kanskje den stammen jeg har best sans for nå. I krig mot verden 11 sine 2 største stammer. Veldig bra!
Om jeg skulle gått med i en annen stamme, ville dette vært en av dem jeg hadde søkt til.

5 - BNP: Velger å gå stille i kulissene og satser på å ta over rimmen og når de er sterke nok vil jeg tru de går mot større motstandere enn V.K. Har trua på at denne "underdog"stammen vil komme langt!

6 - VK: Har veldig uheldig plassering og ligger sprett. Har nok ikke mulighet til å tette igjen mellomrommene de har da spillere fra S-A-T og BNP er å banker på deres mur.

7 - UFG: Om en IAP er dannet med 24/7 nå er jeg usikker på, men en fin hjelpende hånd for AKDM. Får se hva de tar seg til om noen velger å gå mot dem.
 

DeletedUser

Guest
1. D!R7Y - Vel ser ikke noen stor framtid i dere desverre :/... Dere blir desverre eid av 24/7

2. WIC - Vet egentlig ikke mye om denne stammen men vet at lederne deres er gode og med gode ledere kommer det gode ting ut av ;)

3. 24/7 - Dette er nok stammen som jeg mest håper på tar nr. 1 plassen etter s-a-t er borte. Kjempe godt ledet av btk!

4. AKDM - Vil nok tro at venskapet mellom 24/7 og AKDM er så sterkt at når bare det er gode spillere i begge stammene så smeltes de inn i en stamme.

5. BNP - Vet at Henry er veldig god sammen med de andre og er derfor litt små redd for disse spillerne. Kommer nok langt ;)

6. V.K - Blir eid av BNP så ikke vits å snakke om de vis de snart er borte.

7. UFG - Vet ikke hva denne stammen kan gjøre. Vil nok tro at alle de beste gikk til WIC og at denne stammen ikke holder til julaften :/

8. NL - Broren min kjenner en derfra fra v5! Ellers kjenner jeg ikke noe til stammen.

9. NT - Anner ikke

10. RoS- Anner ikke

11. NewEra - Mord142 er leder for denne stammen! En god venn av meg som jeg har hatt mye kv for denne sommeren dvs. Jeg har ledet stammen hans ca. halve sommern :D Og nå adler jeg de :p

20. TED - Det er en ære å ha en stamme som har det akkurat samme navnet som meg :D TED rules!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
1 WIC - Min egen stamme, der jeg og cleo styrer mye av skuta selv. Vi har vokst stort i det siste etter at S-A-T/D!R7Y/Down falt, noe av det lå vell i at vi har rekrutert et par spillere derifra, men andre grunner er pga effektiv adling. Alt i alt har vi gjort en god jobb og vi akter å fortsette det harde arbeidet.

2 24/7 - Har nettopp tatt 2 plassen i v11 etter at de tidligere S-A-T spillerne oppløste stammen og falt i grus. Dette er en stamme som lenge har satt sitt preg på v11 med sin gode krigføring BTK har gjort en god jobb her, mye av det går vell på godt sammarbeid innad i stammen og med sine allierte AKDM. Det blir spennende å se i fremtiden om de klarer å holde seg foran BNP og AKDM i poengsum, og hva som skjer her i gården i nærmere fremtid.

3 BNP - Har også vokst enormt den siste uken, dette pga noen smarte rekruteringsvalg mener noen, mens andre mener ikke. Dette er en stamme som består av mange indivduelle gode spillere, og de har vist seg til å være gode til å sammarbeide også, derfor er vell utfallet blitt som det er blitt at de nå er en toppstamme som kjemper hardt om 2 plassen i v11 foreløpig. De har en god ledelse, og som alle vet er de allierte med WIC. Hva som vil skje i fremtiden er spennende, og jeg er spent på å se utviklingen på denne stammen.

4 AKDM - Dette er en stamme som lenge har ligget på den plasseringen den er på. Jeg mener de på en måte har vært "lillebror" til 24/7, men det kan fort snu nå som de raser opp i poeng som de gjør. De har hatt en jevn og god vekst, og hvis en ser på spillerbyer så ser du at de faktisk har flere byer en både 2 og 3 plassen. Denne stammen har lenge hatt et godt sammarbeid med 24/7 og de har kjempet sammen bra, det er vell en av grunnene til at de står så sterkt som de gjør nå igjen her på v11. Det blir spennende å følge denne stammen videre og se hva de gjør i fremtiden.

5 Down - Tidligere S-A-T/D!R7Y og nå Down, navnet sier vell sitt. En stamme som plutselig var under press av hele v11. Det ble som forventet at de måtte gå ned en dag, blir spennende å se hva som skjer med de gjenværende medlemmene i skuta her. Om de blir værende eller om de sprer seg ut i de gjenværende topp stammene.

6 NL - En liten stamme på rimmen i k55, som består av noen gamle travere, jeg kjenner en del av dem ifra tidligere verden 5, ellers er de også kjent ifra andre verdener. De har mange gode spillere, og hvis de bare hadde satser litt mer tror jeg de kunne fått bedre utfall enn det de har nå. De ligger en del poeng under topp stammene. Men det blir spennende å se hva de gjør i fremtiden.

7 NT - En stamme som har vokst opp på rimmen av k45 i det siste, jeg vet lite om spillerne deres og jeg synes det blir spennende å se hva som vil skje med spillerne deres. Om de blir adlet ned, eller om de kommer til å gjøre noe stort ut av seg på v11 i nærmeste fremtid.

8 V.K - En stamme som er på vei ned. De har vært i krig med BNP en god stund nå, og det ser virkelig ut som de får god motstand og de mister svært mange byer. Det blir spennende å se hvem som blir igjen eller om de faktisk blir helt adlet ned.

9 FRO - Vet lite om disse kara her.. Lever utpå rimmen..

10 The FP - Vet svært lite om disse og, spennende å se hvordan de utvikler seg i fremtiden, en stamme på rimmen disse og.
 

DeletedUser

Guest
Ingen som gidder å ta alle topp 20? Eller er det bare at dere ikke vet noe om dem :p?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
5 Down - Tidligere S-A-T/D!R7Y og nå Down, navnet sier vell sitt. En stamme som plutselig var under press av hele v11. Det ble som forventet at de måtte gå ned en dag, blir spennende å se hva som skjer med de gjenværende medlemmene i skuta her. Om de blir værende eller om de sprer seg ut i de gjenværende topp stammene.

Kriger ender sjeldent ved at den ene parten adler vekk den andre parten, men via diplomatiske trekk.
Pussig hvordan alle var så oppsatt på å krige mot oss, men også like oppsatt på å rekruttere oss.
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
1 WIC - Min egen stamme, der jeg og cleo styrer mye av skuta selv. Vi har vokst stort i det siste etter at S-A-T/D!R7Y/Down falt, noe av det lå vell i at vi har rekrutert et par spillere derifra, men andre grunner er pga effektiv adling. Alt i alt har vi gjort en god jobb og vi akter å fortsette det harde arbeidet.

2 24/7 - Har nettopp tatt 2 plassen i v11 etter at de tidligere S-A-T spillerne oppløste stammen og falt i grus. Dette er en stamme som lenge har satt sitt preg på v11 med sin gode krigføring BTK har gjort en god jobb her, mye av det går vell på godt sammarbeid innad i stammen og med sine allierte AKDM. Det blir spennende å se i fremtiden om de klarer å holde seg foran BNP og AKDM i poengsum, og hva som skjer her i gården i nærmere fremtid.

3 BNP - Har også vokst enormt den siste uken, dette pga noen smarte rekruteringsvalg mener noen, mens andre mener ikke. Dette er en stamme som består av mange indivduelle gode spillere, og de har vist seg til å være gode til å sammarbeide også, derfor er vell utfallet blitt som det er blitt at de nå er en toppstamme som kjemper hardt om 2 plassen i v11 foreløpig. De har en god ledelse, og som alle vet er de allierte med WIC. Hva som vil skje i fremtiden er spennende, og jeg er spent på å se utviklingen på denne stammen.

4 AKDM - Dette er en stamme som lenge har ligget på den plasseringen den er på. Jeg mener de på en måte har vært "lillebror" til 24/7, men det kan fort snu nå som de raser opp i poeng som de gjør. De har hatt en jevn og god vekst, og hvis en ser på spillerbyer så ser du at de faktisk har flere byer en både 2 og 3 plassen. Denne stammen har lenge hatt et godt sammarbeid med 24/7 og de har kjempet sammen bra, det er vell en av grunnene til at de står så sterkt som de gjør nå igjen her på v11. Det blir spennende å følge denne stammen videre og se hva de gjør i fremtiden.

5 Down - Tidligere S-A-T/D!R7Y og nå Down, navnet sier vell sitt. En stamme som plutselig var under press av hele v11. Det ble som forventet at de måtte gå ned en dag, blir spennende å se hva som skjer med de gjenværende medlemmene i skuta her. Om de blir værende eller om de sprer seg ut i de gjenværende topp stammene.

6 NL - En liten stamme på rimmen i k55, som består av noen gamle travere, jeg kjenner en del av dem ifra tidligere verden 5, ellers er de også kjent ifra andre verdener. De har mange gode spillere, og hvis de bare hadde satser litt mer tror jeg de kunne fått bedre utfall enn det de har nå. De ligger en del poeng under topp stammene. Men det blir spennende å se hva de gjør i fremtiden.

7 NT - En stamme som har vokst opp på rimmen av k45 i det siste, jeg vet lite om spillerne deres og jeg synes det blir spennende å se hva som vil skje med spillerne deres. Om de blir adlet ned, eller om de kommer til å gjøre noe stort ut av seg på v11 i nærmeste fremtid.

8 V.K - En stamme som er på vei ned. De har vært i krig med BNP en god stund nå, og det ser virkelig ut som de får god motstand og de mister svært mange byer. Det blir spennende å se hvem som blir igjen eller om de faktisk blir helt adlet ned.

9 FRO - Vet lite om disse kara her.. Lever utpå rimmen..

10 The FP - Vet svært lite om disse og, spennende å se hvordan de utvikler seg i fremtiden, en stamme på rimmen disse og.


Et par ? Er vel 2 styk da ?

Men er vel mer ett og si. Nogen par , vil vel si flere , noe dere har gjort.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
ShooterTroLL skrev:
Ingen som gidder å ta alle topp 20? Eller er det bare at dere ikke vet noe om dem :p?

Ikke topp 20 nei pga kjenner ikke til noen av stamma nedover.

Ekans skrev:
Et par ? Er vel 2 styk da ?

Men er vel mer ett og si. Nogen par , vil vel si flere , noe dere har gjort.

Vell, BNP har tatt inn flere enn to stk. Hvis du ikke kan se det sier det virkelig mer om at du er lite organisert over hvem du har vært i stamme med :p

Menmen ;)
 
Topp