topp 20 stammer

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Ikke topp 20 nei pga kjenner ikke til noen av stamma nedover.



Vell, BNP har tatt inn flere enn to stk. Hvis du ikke kan se det sier det virkelig mer om at du er lite organisert over hvem du har vært i stamme med :p

Menmen ;)

Rettet vel dette mer mot WIc da men.
 

DeletedUser

Guest
Topp 5!

WIC: Må si at 24/7 med den krigstatestikken fortjenner plassen mye mer!

24/7: Why are we never nr.1?

BNP: God leder og nå flere kjempe erfarende spillere blir nok de vs 24/7 til slutt ;)

AKDM: Anner ikke hva folk sier om at vi ikke kommer overens... I LOVE U dont forgett it!

NL: Kjenner en medlem der fra v5 :D
 

xFalcox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1. WIC - WIC har gitt meg inntrykk av en god ledelse, og har gjort noen gode valg i forrige uke. Kommer de til å ta seieren, eller kommer det noen og presser de ned fra tronen?
2. 24/7 - Som navnet tilsier så synes jeg disse er noen aktive karer
3. BNP - Vet egentlig ikke noe særlig om disse, untatt at de vist nok skal ha et godt sammarbeid.
4. AKDM - AKDM har vært på topp 10 en god stund, disse folka har gitt meg et inntrykk av at de er noen gode spillere. (Skulle nesten tro de lærte opp folk der..., men men)
5. NL - For 2 uker siden hadde de nesten 600k poeng, etter det kjappe fallet av UFG tjente de en god slant med dette.
6. NT - Vet ikke særlig mye om disse karene, untatt at noen av de har noen merklige navn.
7. FRO - Her har poengene stegen en del i forrige uke, ser ut til at de har blitt litt mer organisert, de har også fått en understamme.
8. V.K - Disse karene fikk et brått fall på poengstiger, resultat av krigen sin?
9. OPS - De er stamme med få spillere, ser litt ut til at de har store forventninger til alle som vil inn. Kommer vi til å se mye mer ut av disse?
10. NW --
11. K|M|H - K|M|H har en ganske så god ledelse, tror å få farten opp snart.
12. J.F.F - Kommer J.F.F til å bli noen av de siste igjen, og kommer til å begynne å rekrutere seg oppover?

17. TED -
20. -WM- --
 

DeletedUser

Guest
Tar topp 10 stammer jeg

1 WIC -Våre kjære allierte! En sterk ledelse og mange gode og aktive medlemmer, har ikke sett så mye av krigersiden til WIC, men det gleder nok alle seg til å se. Store forventninger til denne stammen! Kommer nok til å bli her til slutten av v11.

2 BNP -Beste stammen, ingen tvil ! ;)

3 24/7 - Har en bra krigstatistikk og mye gode spillere. Navnet er jo også helt konge. Disse gutta biter fra seg! Spent på hvilken side de ender opp på ved en eventuell verdenskrig. Er alliansen med AKDM ødelagt?

4 AKDM - Kjenner igjen enkelte erfarne og gode spillere i denne stammen. Men de har nok litt ymse der også. Stammen her kommer med litt rare utspill og konflikter av og til. Gleder meg til å se AKDM i aksjon når v11 er ferdig med tribalhugs. AKDM stiller muligens litt tynt i en eventuell verdenskrig grunnet en sykt stor front og mye WIC, BNP og 24/7 spillere inne i AKDM's cluster. Virker også som AKDM er blitt litt venneløse på v11, 24/7 som IAP, skjer med det?

5 NL - Vet ikke noe særlig om denne stammen, men spent på hva de kommer til å vise frem av skills. Kanskje de kan bli en avgjørende faktor når v11 er ferdig med tribalhugs?

6 NT - Not today! Liten fin gjeng med mye krutt i. Bra stats mot VK! Har en aktiv kjerne med enkelte gode spillere og startet meget bra mot BNP! (mye grunnet pauli hadde problemer IRL, men all creds til NT!!!) Ganske så imponert av starten til gjengen her, men virker som de har gitt opp litt nå, adler seg bort til rimmen og greier. NT er nok betydlig mindre om ikke så lenge.

7 FRO - Vet ikke noe særlig om disse gutta her. Liten søt stamme som visstnok er i krig med AKDM? ut fra statistikken så gjør dem det ganske så bra! Eller gjør AKDM det rævva? hoho.

8 V.K -En gjeng med noobs. Latterlig dårlig samarbeid i denne stammen. Bare å se statistikken VK VS BNP. Tapte krigen allerede mens de var støtte enn BNP. VK forsvinner nok fort.

9 NW - Vær så snill -.-

10 J.F.F - kul logo
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
1. WIC - Min egen stamme der jeg og cleo er hertuger. Sammen med en fantastisk ledelse og en solid medlemsstall ! Selv mener jeg vi gjør det bra om dagen. Vi har nettopp gått inn i krig med AKDM, har åpnet knallbra der, og vi viser garantert v11 at å undervurdere oss krigsmessig ikke var en god ide. Fortsetter vi slik tror jeg v11 kan bli avgjort nokså tidlig. Sammen med BNP har vi et fantastisk sammarbeid å akter å holde på det løpet ut!

2. BNP - WIC sine allierte, de har vært i krig med V.K og redusert medlemsstallen til V.K betraktelig, vist at de er veldig solide krigsmessig. Nå holder de på å krige med stammen NT. De gjør det bra, og jeg tror de kommer til å fjerne NT ifra kartet veldig raskt. Det er en sammensveiset stamme som har en del profilerte og utrolig skilla spillere. Jeg tror de kan klare å stå løpet ut sammen med WIC og vinne v11.

3. 24/7 - 24/7 var en av de mest fryktede stammene i v11 for ikke så langt tilbake. Etter en lang sommer og en lang dvale tror jeg dette er et synkende skip. veldige mange innaktive spillere (virker det som) og når lederen(e) deres slutter så tror jeg ikke det hjelper. Born to kill 24/7 sin gallionsfigur har jo begynt å blitt innadlet og forsvinner nok snart ifra v11.

4. AKDM En gjeng som vil merke hvordan kampen om tilværelsen vil være fremover. En lederstall som har klart å fyre opp til krig mot WIC. (no offence) Og det virker som veldig mange av spillerne deres ikke er vandt til å krige? Men alt kan skje og ting kan snu seg. De har i følge mine kilder nå ingen allierte lengre og står egentlig fritt til å kjempe hvorenn de vil. De har vell kanskje JFF igjen, men de utgjør ikke store biten av v11.

5. NL - En stamme med en blandig av gamle travere og en del nyere spillere. Her har de en veldig erfaren ledelse såvidt jeg veit, og jeg tror denne stammen kan være med å påvirke v11 i fremtiden. Jeg vet ikke på hvilken måte, men de er store nok til å utfylle et tomrom i en krig i fremtiden. Hva de akter å gjøre fremover blir interessant og jeg gleder meg til å følge med. De har hatt en veldig stabil og god vekst her i v11, og ser ut som den bare fortsetter og fortsetter???

6. NT - En stamme som om dagen kriger mot BNP, denne krigen tror jeg rett og slett kommer til å bli en enveiskjøring, og jeg har ikke troen på at denne stammen kommer til å vare lenge.

7. FRO - En liten stamme helt nede på rimmen ved k54 og 55 såvidt jeg veit. Tror de er fiender med AKDM? og det gjør jo at presset på AKDM blir enda større. Så jeg tror FRO kan få til å vokse i tiden fremover. Ellers vet jge lite om spillerne der.

9. NW - Enda en liten stamme som begynner å vokse på rimmen. Har lite tro på at de vil vare.. desverre:p

10. JFF - RUAB og Co. Trenger jeg å si mer? Er de samme gamle som deltar i disse stammene verden på verden + mange ny uerfarne spillere. liker greia, men de har ingenting i v11 å gjøre lengre.

11. K|M|H - Enda en rim stamme som jeg vet ingenting om desverre, blir nok spist opp før eller senere...

12. T~D - Vet ingenting om dere.... ser det er noen av gutta som ofte er innom forumer her der, ellers lite info:s

13. TED - ehh?

14. LS - off...

15. T-C - TheCleaner her elleR?:S:S:S:S:S

16. BTW - By the way what?

17. PL - Vet ingenting..

18. Vertal - Varer ikke..

19. WAE - Uff rim..

20. GRD - Ingen kommentar..
 

DeletedUser

Guest

9. NW - Enda en liten stamme som begynner å vokse på rimmen. Har lite tro på at de vil vare.. desverre:p


Vi kommer nok aldri til og komme i nærheten av første plassen, men vi skal være med så lenge vi klarer :) Er ikke lett og vokse når man starter så lenge etter at verdnen er "avgjort" ;)

Men vi har hvertfall ett veldig godt samhold da, så det er ihvertfall noe :)
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
1. WIC for en flott stamme, kan jo ikke bli dårlig når de har noen så flotte og dyktige hertuger.
får nesten lyst å begyne her :)

stå på <3
 
Topp