topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
1 S-A-T Dette er en stamme jeg trodde ville forsvinne fort. Men ser ut som de har planlagt å bli. Spørs vel om de hadde ligget på topp hadde det ikke vært for starten til Ekans.

2 BB4H Dette er nok en stamme som har kommet for å bli. Har gode spillere å har forsåelse for at man innimellom må endre taktikk kjapt for stammens beste.

3 24/7 Gode spillere her også men virker som om ledelse eller spillergruppen sliter med å enes om ting. Å at ledelsen ikke har helt kontroll på spillerene sine. Å har en litt merkelig form for å drive forhandlinger. Får de ryddet opp i dette. Så blir de iallefall å henge med vil jeg tro

4 KA Int å se hvordan kombinasjonen erfarne og nye spillere vil slå ut. Kan sikkert for noen ha virket litt vinglete i diplomatiet sitt. Men vil vel si at de har gjort en god jobb der. Selv om de forhandlet med flere stammer. Men det er jo noe man gjerne gjør for å se hvem man kan danne en best mulig grunnmur når det gjelder diplomati. Som vil gagne alle parter.

5 NA samme som KA

6 SSV Kan ikke si så mye om de.

7 AKDM kjente navn her som burde tilsi at de blir å regne med. Svakhet er at noen av de erfarne spillerene har vist i andre verdner at de går fort lei å slutter. Klarer de å opprette motivasjon sin. Så blir de nok helt klart å regne med.

8 GRO Kjenner jeg ikke til

9 Chaos Kjenner jeg ikke til

10 AUDIO Kjenner jeg ikke til

11 UNB Tja ikke lett å si noe om i det ene øyeblikket er de aliert med 24/7 i det neste er de en understamme for 24/7. Dette viser vel litt av det rotet jeg nevnte med 24/7. Å vil vel regne med at noe av det samme er her.

12 SSA Kjenner ikke til

13 CA Kjenner ikke til

14 J.F.F Tja hadde det vært RUAB som hadde stått bak hadde jeg sagt at de ville komme oppover etterhvert. Men slik det ser ut nå så tviler jeg
15 RoS
16 Alpha
17 V.K
18 bAMf
19 FP
20 SPQR

De siste her vet jeg ingenting om
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Vil bare svare Born to kill på dette med at KA/NA har hatt mange utskiftelser. KA/NA er en stamme som prøver å lære opp nye spillere, og det er desverre ikke alle som oppfyller våre kriterier. Noen klarer seg ikke og blir adlet, andre har ikke vist god nok innsats. Vi prøver å lære opp mange, og man kan ikke alltid lykkes desverre. Vi prøver hvert fall så godt vi kan, og man vil se resultatet etterhvert som V11 tar form.
 

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
ka/na

det The bird sier der er noe det egentlig ligger stor respekt over, at erfarne spillere selv tar fatt og prøver å lære opp spillere. Det er vertfall noe jeg liker ;) Selv har jeg og Tofas123 prøvd oss på det, ikke at det er så veldig lett da mange egentlig er alt for lite erfarne og alt for lite lære rike ^^, men lykke til KA og NA, kan sikkert fått oppnådd noe der ;)
 

DeletedUser

Guest
På tide med en oppdatering? Har vel skjedd noen små endringer, og det er greit å få ett innblikk hvordan de involverte stammene ligger an nå i krigstiden :)
 
Sist redigert av en moderator:

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
1. S-A-T - En stamme med mange gode medlemmer som er flinke til å hjelpe hverandre. Vi ligger fint på toppen for øyeblikket, selv med krig mot store deler av topp 20, og ingen allianser som for øyeblikket har vært til hjelp. Derfor vil jeg si vi har gjort det bra så langt.
2. 24/7 - Disse gjør det godt. Andre plass er bra! Men jeg hadde egentlig trodd enda litte grann mere fra start, men satser på at dette kommer straks. De viser at de er sterke offensivt. Spørsmålet er hvordan de holder om det er de presset ligger på.
3. BB4H - En stamme som har imponert meg. Trodde ikke dette kom til å holde lenge, men de har vist seg å være sterke. De har også samlet og lært opp et par av de få underdogsa .no har! Heia (clapping)
4. KA - Liker konseptet dem har kjørt fra start - En haug med gode spillere som har lært opp nye. Dette bryter litt av linen .no har hatt imot massrec og akademistammer. Dessverre har de blitt presset hardt av mange, og som ikke ser ut til å gi seg. Tror denne stammen ryker, i de andre toppstammene sin favør.
5. AKDM - Som "Born to kill" konstaterte: De stiger oppover i rank. Derimot har de skuffet mine forventinger etter at dems tidligere leder hevdet han var en av norges beste, og hadde en spillerstall uten like..
6. GRO - Ser ut som en litt artig stamme. Kjenner et par nick, men er ikke en stamme som vil kjempe om seier på v11.
7. SSV - Kjenner en av lederne, og han er god - dessverre er ikke medlemmene det..
8. NA - Understammen til NA. Fungerer som en enhet, og går KA under går disse under
9. AUDIO - En dårlig stamme, med en god spiller, Happolati. Nå mister også han byer, og går han under går resten under.
10. S-P - Har et par ok medlemmer, men ikke noe ekstremt. Kan komme høyere på rank, men er ikke en av stammene som vil ha mye å si på det store bildet.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Synd du undervurderer oss, men det er vel og en fordel om folk begynner å avskrive oss. Time will show.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Siden jeg ikke spiller her mer så lager jeg en liste som farvell.

1 S-A-T Vet latterlig lite om dere, men det jeg vet er positivt. God stamme.
2 24/7 Sterk stamme. Bruker dog litt feige taktikker i mine øyne, men jeg bruker de samme så skal ikke klage. Fortsetter de som de har gjort vinner de iaf over KA, men S-A-T er og veldig sterke så de får det nok hardere i fremtiden. Holder de seg motiverte kan de nå veldig langt, og jeg mener de er den sterkeste stammen her.
3 BB4H Grei leder i Molo, men kan få det tøft hvis de blir presset hardere. Uansett ble jeg imponert over modenheten og hvor prinsippfaste de var når jeg forhandlet med dem. En god ledelse så jeg tror vil takle det fremtidige presset, og en viktig brikke i V11 sin fremtid.
4 KA - Fått det veldig tøft, men har noen skikkelig gode spillere, og en ledelse som kan hvis de vil/gidder. Det vet jeg siden jeg har vært en del av den.
5 AKDM - En stamme som absolutt ikke har imponert meg. Eneste grunnen til at de her kan overleve med tiden må være at de har en veldig sterk alliert i 24/7. Dårlig leder i Amstaff hjelper ikke på.

Ha det bra.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Tok det heller ikke som det, måtte bare fremheve at vi ikke var de eneste :)
Selv om vi kanskje var de første (nod)
 

DeletedUser

Guest
1 S-A-T Uten tvil så er dette en god gjeng som kommer til å være på v11 en GOD stund. Til tross for en litt mer useriøs start har de lagt det fra seg å begynt på noe heftig opplegg. (yes)

2 24/7 Holder seg rett i ræva på S-A-T, og klarer det fint en så lenge.

3 BB4H Mista nesten like mye som de har tatt den siste uka.

4 KA Bra noen tar ansvaret for å lære opp de nye, selv om jeg ser på dette som en halvdau oppgave, men kreds for at de gjør det. Rome gikk ikke under med det første på v2, klarer de å prestere noe
av det samme?

5 AKDM Mange fra den orginale v1 stammen, vil tro mange av disse kan spillet.

6 GRO vet ikke mye om disse.

7 UNB Noe idea
9 S-P Det jeg har sett til dem på forumet, lederen virker som en oppegående grei kar. Mulig å si det samme om resten av stammen?



16 Pixel Ikke imponert av disse i det heletatt! 1 angrep blir besvart med 400 fakes, 300 fra samme spiller.
 

DeletedUser

Guest
16 Pixel Ikke imponert av disse i det heletatt! 1 angrep blir besvart med 400 fakes, 300 fra samme spiller.

Er da ikke noe galt i det?
Bare man sender fakesa riktig og timer et par fra flere byer så burde det gå bra for å gjøre de fleste stressa.

Selv sender jeg mye mer enn det når jeg virkelig vil på v10, er ikke lett for en spiller når han må sitte og tagge 2000 incs. Spesielt når det er vanskelig å vite hva som er fakes og hva som er nukes :)
 

DeletedUser

Guest
Når du ser helt klart at det er fakes, er det nok litt galt i det.
De kan da i det minste prøve!
 

DeletedUser

Guest
Når du ser helt klart at det er fakes, er det nok litt galt i det.
De kan da i det minste prøve!

En offby med 300 ram kan brukes til 50+ fakes + nuke med god kvalitet. Ikke alle som klarer å pønske ut hvor det vil lande..
 

DeletedUser

Guest
en off by med 700p?
Jøsses, må være jævla konsentrert by, er det i det heletatt mulig når det er den eneste byen til spilleren å sendetiden er det samme som for sverd eller øks?
 

DeletedUser

Guest
en off by med 700p?
Jøsses, må være jævla konsentrert by, er det i det heletatt mulig når det er den eneste byen til spilleren å sendetiden er det samme som for sverd eller øks?

Kan hende han hadde et fullt nuke og adelstog fra før og senket bygningsnivåene på byen sin for å bygge et supernuke.
Dessuten kan det også hende han er med i Anonymous og har hacka TW slik at hastigheten er annerledes og at det er en adelsmann i hvert angrep :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kan hende han hadde et fullt nuke og adelstog fra før og senket bygningsnivåene på byen sin for å bygge et supernuke.
Dessuten kan det også hende han er med i Anonymous og har hacka TW slik at hastigheten er annerledes og at det er en adelsmann i hvert angrep :eek:

Må ikke gjøre meg nervøs nå, holder jo på å hoppe i taket :rolleyes:
 
Topp