DeletedUser
Guest
Nekter og tro at G~H~B var gode nokk til og får han grå
vi kan hvis vi vil, men han var nok ganske plaget av dårlig motevasjon også...
Nekter og tro at G~H~B var gode nokk til og får han grå
6 G~H~B 35.627.317 Kriger mot varg dem også dem gjorde bra mot ein som gikk grå der oppe husker ikke navnet eingang så bra prestert gutter så han sletta kontoen
snosen, ja du kan vel si at vi var grundig lei av hans stammehopping, kom inn i g-h-b, stakk 3 dager etter og joina varg, siste han sa var at g-h-b ikke hadde forbedra seg nok, vi var i hvert fall gode nok til å få han grå???
Det stemmer som spekter sier ^^ Det tar vel 4 dager å få ODA'n om jeg husker rett.
skyt meg gjerne i foten om jeg tar feil, men grunn til at han gikk opp i oda rett før det ble grått er ganske enkelt. Rød angreps rapport vil aldri oppdatere oda samme dag, grunn: for at ikke kalkis huene rundt omkting skal regne seg til antall tropper som var i byen. Piiis out
Da skal jeg, for første gang komme med en topp 20 - liste her på forumet. Jeg velger å kun kommentere topp 7 denne gang, da det kun er disse 7 stammene som er verdt å kommentere, så til de stammene som ikke kom på lista, prøv hardere!
1 VARG 118.024.856 - Stammen er fortsatt den som leder, og tross i at vi har samtlige stammer mot oss øker vi i poeng. Når det kommer til krigen mellom VARG vs EASY, BNP, Capes og GHB holder vi fortsatt stand tross i alle de lovordene fra EASY om at vi snart skal falle. Dette er en stamme med stort potensiale, meget god kommunikasjon og vilje til å ofre seg for hverandre! Alliansen skal slite vanvittig mye for å bli kvitt oss, så vet dere det! Vi har slitt en del med innaktivitet, dessverre. 3-4 spillere som gikk grå og som ble ett alt for lett bytte for våre fiender. Det er nå ryddet opp i, og krigen har blitt mer realistisk med tanke på at de som nå er igjen er aktive og krigslystne.
2 7BULLS 78.909.545 - Stammen har meget stort potensiale med mange gode spillere som vil nå langt. Spørs om IAP´en med BNP vil vare noe særlig lenger med tanke på at 7BULLS har enveiskjøring med Capes nå. Stammen ser jeg på veldig god, og jeg vil påstå at disse er bedre enn EASY på mange punkter. 7BULLS blir selvfølgelig å regne med framover, da de ikke har tatt noen stor del i krigen mellom VARG vs Alliansen, så dette blir spennende å se!
3 EASY 68.843.552 - Selv om jeg mener 7BULLS er bedre enn dere på mange punkter, skal det sies at EASY er en meget sterk stamme og gode i angrep samt forsvar. Personlig har jeg snakket med en del EASY-spillere, og jeg kan si at de jeg har snakket med er en gjeng med hyggelige og morsomme folk. Godt å ha utover sene nattetimer EASY består av noen veldig gode spillere men på tross av det enkelte som ikke innehar de skillsa som de burde ha. EASY er også vel representert på forumet, og uoffisielt tw-forumets største skrikekor, uten tvil! Stammen generelt er veldig sterk, og vi i VARG skal slite med å nedadle denne gjengen. Er ikke gjort på et øyeblikk, så dette kommer til å ta tid.
4 BNP 68.772.957 - Mye er sagt om disse, men spillemessig ser jeg disse hakke bedre enn EASY. Stammemessig vil jeg si at de er hakket under EASY, men på tross av dette en stamme som man aldri skal ta for gitt. Stammen kan overraske veldig, og de har flere meget gode spillere som kan kunsten med å angripe og ikke minst forsvare seg. Jeg har stor respekt for stammen, og har ingen grunn til å tvile på samholde heller.
5 Capes 54.855.089 - En hardt presset stamme. 7BULLS i vest og SDDN i øst. Stammen i seg selv innehar enkelte klasse spillere, men dessverre litt for få til å kunne snu krigen mot spesielt 7BULLS som for meg ansees som deres største trussel. Jeg vet nok dessverre altfor lite om stammen som helhet og spillerne til å kunne uttale meg noe stort om dem
6 G~H~B 34.869.038 - Har lite informasjon om stammen, bortsett fra at enkelte VARG-spillere koser seg med byene dems. Nå som vi har en stor krig på ganger er fokuset dreid litt vekk, så disse har nok merket krigen på en mer positiv måte vil jeg tro.
7 SDDN 14.294.852 - SDDN ja, de holder på med Capes, og gjør det helt greit. Ikke den største stammen, noe som de må gjøre noe med om de ønsker å overleve på denne verdenen. Som en del andre stammer har de noen spillere som drar lasset, mens enkelte cruiser med. Sånn er det alltid, men med tanke på størrelsen på stammen og medlemmene synes jeg det burde settes i gang tiltak som gjorde stammen mer aktiv.
Da var jeg ferdig med min liste hvertfall Håper dere liker den, for jeg har prøvd å gjort den så objektiv som mulig.
Fin liste, Scarborough. Vil bare legge til en kommentar i EASY sitt forsvar; EASY er en stamme som har helt siden starten av denne serveren tatt inn nye og uerfarne spillere for så å gjøre de til krigshelter. Så noen glipp må man regne med sammenlignet med andre stammer som rekrutterer spillere med massevis av erfaring fra før av (tenker generelt).
Etter det jeg har fått med meg har dere dratt inn endel "profilerte" spillere på diverse kontoer etter at krigen med Varg brøyt ut. Så det å påstå at EASY er en stamme fylt med spillere som har bygd seg store og sterke sammen siden serverstart blir litt feil. Dere har sikkert flere spillere som har gjort nettopp dette, men dere har også fått endel tilskudd. Slik som alle andre stammer har, så i mine øyne er dere ikke så veldig spesielle sånn settEASY er en stamme som har helt siden starten av denne serveren tatt inn nye og uerfarne spillere for så å gjøre de til krigshelter.
Fin liste, Scarborough. Vil bare legge til en kommentar i EASY sitt forsvar; EASY er en stamme som har helt siden starten av denne serveren tatt inn nye og uerfarne spillere for så å gjøre de til krigshelter. Så noen glipp må man regne med sammenlignet med andre stammer som rekrutterer spillere med massevis av erfaring fra før av (tenker generelt).
Etter det jeg har fått med meg har dere dratt inn endel "profilerte" spillere på diverse kontoer etter at krigen med Varg brøyt ut. Så det å påstå at EASY er en stamme fylt med spillere som har bygd seg store og sterke sammen siden serverstart blir litt feil. Dere har sikkert flere spillere som har gjort nettopp dette, men dere har også fått endel tilskudd. Slik som alle andre stammer har, så i mine øyne er dere ikke så veldig spesielle sånn sett
hm, litt for mye propaganda i en liste
"Tenkte jeg skulle legge inn poeng grafen til topp8 stammene"
Hmm, sist jeg sjekket så lå EASY på 4. plass og jeg kan ikke se EASY i lista di ^^
Easy
[...]
Tror jeg vet en ting eller to om hva som sitter i hode på de høye herrer i den stammen, men sparer den spekulasjonen der til en annen gang... ;-)