topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
6 G~H~B 35.627.317 Kriger mot varg dem også dem gjorde bra mot ein som gikk grå der oppe husker ikke navnet eingang så bra prestert gutter så han sletta kontoen;)

snosen, ja du kan vel si at vi var grundig lei av hans stammehopping, kom inn i g-h-b, stakk 3 dager etter og joina varg, siste han sa var at g-h-b ikke hadde forbedra seg nok, vi var i hvert fall gode nok til å få han grå???

Dere fikk vel byer fordi han hadde kontoen til slett? x)
 

DeletedUser

Guest
før han hadde slettet tok vi jo nermere 100 byer av han, vet ikke om han ikke greide og gjøre motstand, eller ikke orket...
vi fikk han i hvert fall grå...må jo si at det var en liten ulempe også, når han ble grå var det ikke lenger bare vi som kunne ta byene, varg også, dette utnytta grafyx på det groveste...
 

DeletedUser

Guest
Må ikke glemme at det tar ca 5 dager fra man setter konto på slett, til den går grå. Vi kan se på twstats at han gikk grå 5. oktober. Det vil si at han satt kontoen sin til slett 30. september. G~H~B tok 2 byer fra sNosen før 30. september. Resten av byene var nok da mens kontoen hans sto i slettekø. Jeg vet ingenting om grunnen til at han satt kontoen på slett, det kom som en overraskelse for meg. Men det er ikke så usannsynlig at det var pga offansiven han fikk mot seg, så G~H~B skal vel få for den :)
 

DeletedUser

Guest
hmm, må si jeg ikke viste det...
men, syntes fortsatt at det var rart at han gikk opp i oda rett før han ble grå, eller dagen før...
 

DeletedUser

Guest
skyt meg gjerne i foten om jeg tar feil, men grunn til at han gikk opp i oda rett før det ble grått er ganske enkelt. Rød angreps rapport vil aldri oppdatere oda samme dag, grunn: for at ikke kalkis huene rundt omkting skal regne seg til antall tropper som var i byen. Piiis out:cool:
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer som spekter sier ^^ Det tar vel 4 dager å få ODA'n om jeg husker rett.
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer som spekter sier ^^ Det tar vel 4 dager å få ODA'n om jeg husker rett.

Det tar ikke 4 dager, for meg tar det visstnok en dag :)

Kan jo være Snosen hadde gjort noe ulovlig å fått ban på seg ellernoe, så twteamet slettet kontoen. Men dette er jo vill gjetning :p
 

DeletedUser

Guest
skyt meg gjerne i foten om jeg tar feil, men grunn til at han gikk opp i oda rett før det ble grått er ganske enkelt. Rød angreps rapport vil aldri oppdatere oda samme dag, grunn: for at ikke kalkis huene rundt omkting skal regne seg til antall tropper som var i byen. Piiis out:cool:

Spekter <3
Og det stemmer det Nowlaw sier, er vel 4 eller 5 dager det tar...

Dessuten kan jeg legge til at sNosen etter det jeg har fått vite skulle i militæret, noe som grunnen til at han ble borte. Hvorfor han ikke ga bort kontoen, vet jeg ikke..
 

DeletedUser

Guest
Da skal jeg, for første gang komme med en topp 20 - liste her på forumet. :) Jeg velger å kun kommentere topp 7 denne gang, da det kun er disse 7 stammene som er verdt å kommentere, så til de stammene som ikke kom på lista, prøv hardere! ;)


1 VARG 118.024.856 - Stammen er fortsatt den som leder, og tross i at vi har samtlige stammer mot oss øker vi i poeng. Når det kommer til krigen mellom VARG vs EASY, BNP, Capes og GHB holder vi fortsatt stand tross i alle de lovordene fra EASY om at vi snart skal falle. Dette er en stamme med stort potensiale, meget god kommunikasjon og vilje til å ofre seg for hverandre! Alliansen skal slite vanvittig mye for å bli kvitt oss, så vet dere det! Vi har slitt en del med innaktivitet, dessverre. 3-4 spillere som gikk grå og som ble ett alt for lett bytte for våre fiender. Det er nå ryddet opp i, og krigen har blitt mer realistisk med tanke på at de som nå er igjen er aktive og krigslystne.

2 7BULLS 78.909.545 - Stammen har meget stort potensiale med mange gode spillere som vil nå langt. Spørs om IAP´en med BNP vil vare noe særlig lenger med tanke på at 7BULLS har enveiskjøring med Capes nå. Stammen ser jeg på veldig god, og jeg vil påstå at disse er bedre enn EASY på mange punkter. 7BULLS blir selvfølgelig å regne med framover, da de ikke har tatt noen stor del i krigen mellom VARG vs Alliansen, så dette blir spennende å se!

3 EASY 68.843.552 - Selv om jeg mener 7BULLS er bedre enn dere på mange punkter, skal det sies at EASY er en meget sterk stamme og gode i angrep samt forsvar. Personlig har jeg snakket med en del EASY-spillere, og jeg kan si at de jeg har snakket med er en gjeng med hyggelige og morsomme folk. Godt å ha utover sene nattetimer ;) EASY består av noen veldig gode spillere men på tross av det enkelte som ikke innehar de skillsa som de burde ha. EASY er også vel representert på forumet, og uoffisielt tw-forumets største skrikekor, uten tvil! :D Stammen generelt er veldig sterk, og vi i VARG skal slite med å nedadle denne gjengen. Er ikke gjort på et øyeblikk, så dette kommer til å ta tid.

4 BNP 68.772.957 - Mye er sagt om disse, men spillemessig ser jeg disse hakke bedre enn EASY. Stammemessig vil jeg si at de er hakket under EASY, men på tross av dette en stamme som man aldri skal ta for gitt. Stammen kan overraske veldig, og de har flere meget gode spillere som kan kunsten med å angripe og ikke minst forsvare seg. Jeg har stor respekt for stammen, og har ingen grunn til å tvile på samholde heller.

5 Capes 54.855.089 - En hardt presset stamme. 7BULLS i vest og SDDN i øst. Stammen i seg selv innehar enkelte klasse spillere, men dessverre litt for få til å kunne snu krigen mot spesielt 7BULLS som for meg ansees som deres største trussel. Jeg vet nok dessverre altfor lite om stammen som helhet og spillerne til å kunne uttale meg noe stort om dem :)

6 G~H~B 34.869.038 - Har lite informasjon om stammen, bortsett fra at enkelte VARG-spillere koser seg med byene dems. Nå som vi har en stor krig på ganger er fokuset dreid litt vekk, så disse har nok merket krigen på en mer positiv måte vil jeg tro.

7 SDDN 14.294.852 - SDDN ja, de holder på med Capes, og gjør det helt greit. Ikke den største stammen, noe som de må gjøre noe med om de ønsker å overleve på denne verdenen. Som en del andre stammer har de noen spillere som drar lasset, mens enkelte cruiser med. Sånn er det alltid, men med tanke på størrelsen på stammen og medlemmene synes jeg det burde settes i gang tiltak som gjorde stammen mer aktiv.


Da var jeg ferdig med min liste hvertfall :) Håper dere liker den, for jeg har prøvd å gjort den så objektiv som mulig.

Fin liste, Scarborough. Vil bare legge til en kommentar i EASY sitt forsvar; EASY er en stamme som har helt siden starten av denne serveren tatt inn nye og uerfarne spillere for så å gjøre de til krigshelter. Så noen glipp må man regne med sammenlignet med andre stammer som rekrutterer spillere med massevis av erfaring fra før av (tenker generelt).
 

DeletedUser

Guest
Fin liste, Scarborough. Vil bare legge til en kommentar i EASY sitt forsvar; EASY er en stamme som har helt siden starten av denne serveren tatt inn nye og uerfarne spillere for så å gjøre de til krigshelter. Så noen glipp må man regne med sammenlignet med andre stammer som rekrutterer spillere med massevis av erfaring fra før av (tenker generelt).

Er kanskje en grunn til at andre stammer ikke gjør det da... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
EASY er en stamme som har helt siden starten av denne serveren tatt inn nye og uerfarne spillere for så å gjøre de til krigshelter.
Etter det jeg har fått med meg har dere dratt inn endel "profilerte" spillere på diverse kontoer etter at krigen med Varg brøyt ut. Så det å påstå at EASY er en stamme fylt med spillere som har bygd seg store og sterke sammen siden serverstart blir litt feil. Dere har sikkert flere spillere som har gjort nettopp dette, men dere har også fått endel tilskudd. Slik som alle andre stammer har, så i mine øyne er dere ikke så veldig spesielle sånn sett :p
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fin liste, Scarborough. Vil bare legge til en kommentar i EASY sitt forsvar; EASY er en stamme som har helt siden starten av denne serveren tatt inn nye og uerfarne spillere for så å gjøre de til krigshelter. Så noen glipp må man regne med sammenlignet med andre stammer som rekrutterer spillere med massevis av erfaring fra før av (tenker generelt).

Faktisk så er 70-80% av min opprinlige stamme (7keys) satt opp samme måte. :)

Men noen ganger så er det lett og bli lei da. Type sak som at du lærer/forer opp noen så skal dem slutt! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Etter det jeg har fått med meg har dere dratt inn endel "profilerte" spillere på diverse kontoer etter at krigen med Varg brøyt ut. Så det å påstå at EASY er en stamme fylt med spillere som har bygd seg store og sterke sammen siden serverstart blir litt feil. Dere har sikkert flere spillere som har gjort nettopp dette, men dere har også fått endel tilskudd. Slik som alle andre stammer har, så i mine øyne er dere ikke så veldig spesielle sånn sett :p

Jeg har ingen oversikt over kontoene slik som de er i dag. Jeg spiller heller ikke v4 om det var det du trodde :p, men EASY hadde flere "ferskiser" da krigen brøt ut, enn hva f.eks dere i VARG hadde, og jeg velger å tro at det fortsatt finnes flere av de EASY enn i VARG.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tenkte jeg skulle legge inn poeng grafen til topp8 stammene. Fin pekepin på hvordan det går.

Edit: ah, shit! Tar en liten kommentar runde på dem også jeg.. ;-)
---


VARG
image.php


Varg blir vi ikke kvitt så lett. Selv om flerne stammer har hatt noen flotte run i mot dem og tatt haugevis med byer. For Varg adler andre steder og nå har dem også kommet sterkere tilbakers en på lenge kan det virke som. Dem slet med aktiviteten og måte nok bruke mye tid på intrenadling tidligere, og sikkert ikke ferdig enda med og resne opp (som om vi noen gang blir ferdige med og rydde etter dem som gir seg i dette spillet.. phu!) Og har selv smakt på dette med mye tid som må brukes til intern adling og det kan knekke envær spiller og gjøre folk leie av spillet. De fleste vil jo krige!

Ellers så tipper/tror jge vel at Varg har fått inn noen nye spillere på et par kontoer siden sommern(?)

Holder nok stand på 1 plass til jul og vel sådet vil jeg tro. Selv om det ikke hadde gjort noe for meg om dem hadde tapt litt mer. For som den personen som jeg er så vil jeg ALTID vinne når jeg konkurere i noe. ;p



7Bulls
image.php


Egen stamme, så gidder ikke og skrive så mye her.. Men vi er i fin flyt for tiden. Mergen har vært sykt bra for begge stammene. Selv om det nok er et par "kose" spillere som har gitt seg etter mergen. Folk som yter maks både i krig og sosialt gjør oss til seriøse kandidater til 1 plass om det skal gå like rakt fremover i fortsettelsen. Men kommer så klart an på diplomatiet rundt om kring. Forøvrig så må det roses for bra diplo jobb i stammen! ;)

Kan vi klare og snappe 1 plassen før året er over? Ja, om Capes faller fra like raskt som nå så kan vi faktisk det om alt går vår vei...

BNP
image.php


BNP er en liten og dyktig stamme. Men kan virke som dem har slitt litt siste tiden da. Men mye pga. en fjollebukk som ble sur på noen BNP folk i en annen verde(!), og gikk inn og tok tilbakers en konto som egentlig var gitt bort )så HUSK og endre mail adr. folkens når dere overtar en annens konto)

Tror BNP skal pushe opp aktivitets nivået 1 hakk nå så er dem back at track!

Mulig Easy kan gå forbi dem i poeng i løpet av ikke så lang tid. Skiller jo ikke så mye, men Easy har litt mer folk og ta av som er et pluss, samt at dem har litt 'lettere' varg fronter en BNP (mer "gratis" byer for EASY der dem kjemper. Selv om det nok ikke blir slik det var nå starten av krigen).


Easy
image.php


Fin stamme som jeg liker mer og mer i grunn. Men føler enda noe usikkerhet til hvor dyktige dem egentlig er. Har gjort en veldig bra jobb mot Varg, men kom vel kanskje noe lett til, spesielt i starten hvor Varg virket noe lammet. Men ikke noe tvil om at dem innehar flerne gode spillere. Noen kontoskifter har nok gjort underverk der i gården, og vil vel tro at det er noe av dette og dem som "presset" frem et brudd med varg.

Men hva videre nå? Varg virker til og ha litt mer kontroll en før, og er spillerne like gira som når dem tok et dusin byer i pluss hver dag? Hva med de nye spillene som har tatt over kontoer, er det fare for at dem blir leie når krigen avtar litt etter blitz starten(?) Rart med det, men å spille i en stamme fra starten har litt og si for og pushe lojalitet og motivasjon et hakk lenger i treige tider hvor en kan være litt lei TW..

Easy er en sterk kandidat til og bli nr 1 i V4 i fremtiden om dem klarer og forsette å gå i pluss mot Varg. Men er vel avhengige av diplomatiske hendelser for at det skal skje. Tror jeg vet en ting eller to om hva som sitter i hode på de høye herrer i den stammen, men sparer den spekulasjonen der til en annen gang... ;-)


Capes
image.php


Capes. Ja, hva skal man si! En stamme som jeg så veldigt opp til når jge startet dette spillet. Mye hyggelige folk som har vært og enda er der. Men aktiviteten er på null nå siste tiden. Noe som vi i 7Bulls bla. skal ta en del av æren for. Er jo letter og gi seg når det først starter og gå i utforbakke. Og tror vel en del av den siste rest av motivasjoen til en del av deres spillere forsvant når Varg avsluttet IAP med dem og startet og ta byer av dem. Nesten litt dunt for oss i 7Bulls, for nå så må vi dele byttet med enda en part! Grr! :-D :p

Capes er nok bort om ikke så lenge tendensen forsetter og dem ikke får inn noe nytt blod eller noe....?
Ser for meg at noen av dem kanskje kan gå over til Easy i tilfelle. Men blir bare spekuleringer fra min side det da..

Om dem ikke blir oppløst/merget inn med noen andre så vil jge tippe Capes godt under 35 mil poeng før året er ome.
 
Sist redigert:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Forst. fra forrige post pga. 6 image reglen...

G~H~B
image.php


Sorry, men vet ikke puck om denne gjengen. Kunne sikkert diktet opp noe da... ;p Virker som en fin gjeng som har vært stabile en stund nå. Men nyter vel godt av at de større stamemen rundt dem er mest opptatt av hverandre.
Kanskje dere burde fått et sterkere diplomati til noen av dem? (om det ikke fins allerde da..)


SDDN
image.php


Flott gjeng som er engasjerte og flinke i spillet. Men ser ut til at det blir litt som jeg nevnte i sommer; litt for mye jobb på enkelte spillere. Så dette er en stamme som klarer seg helt fint, men kan dette sammen som et korthus om 1 eller 2 sentrale personer skulle finne på og gi seg. Noe jeg dog ikke tror vil skje på en stund.

Kriger mot Capes med jevn og fin vekst i dne krigen. Selv om dem fikk seg en på tryne når en spiller ble angrepet noe sykt. Og denne spilleren var vistnok ikke tilgjenglig noen dager pga. RL stuff (tilfeldig dette eller?..)

Holder koken der dem er!


Critt (1 man show, McRogn)
image.php


En manns showet til McRogn. Lurer på hvor han får motivasjon til og spiller slik som han gjøre(?) Er det de magiske 10 mil merket som driver han(?) Uannsett så hadde ihvertfall jeg kjedet meg til døde i et slikt enmannsforetak uten noe kriger eller annet og skrive hjem om..

Snart 10 mil som nenvt, hva da?? Noen stammer på gang, i tilfelle så kunne det vært med på og forandre litt på ting i V4 og kartet.

--


Jupp, det var det hele som var verdt og nevne :) Ikke så spenndene greier, men litt fra mitt hode om V4 og det som skjer.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
hm, litt for mye propaganda i en liste :p


"Tenkte jeg skulle legge inn poeng grafen til topp8 stammene"
Hmm, sist jeg sjekket så lå EASY på 4. plass og jeg kan ikke se EASY i lista di ^^
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hm, litt for mye propaganda i en liste :p


"Tenkte jeg skulle legge inn poeng grafen til topp8 stammene"
Hmm, sist jeg sjekket så lå EASY på 4. plass og jeg kan ikke se EASY i lista di ^^

haha! :p Det er sant! Takk...

Har dårlig erfaring med og skrive direkte i nettleseren da jeg "altid" har en slik syk flaks med at det klikker når jeg skriver noe langt... Så bruker Word og klipper og limer inn. Easy var skrevet, men glemt igjen i word doc'et! :D

Sorry!

ps. er ikke så mye propadanda her faktisk, kun slik jeg tror det er. Men såklart så vil jeg ikke avsløre for mye rundt alierte feks. Men sånn ellers så er det ikke mye prpaganda her.
 

DeletedUser

Guest
Easy
[...]
Tror jeg vet en ting eller to om hva som sitter i hode på de høye herrer i den stammen, men sparer den spekulasjonen der til en annen gang... ;-)

Nå ble jeg interessert her ;) I og med at du er så flink til å spekulere, så kan du vel komme med en til? :)
 
Topp