topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Det var nå egentlig en ganske nøytral liste syns jeg, til å være på et propagandaforum. Du kan jo forklare hva det er med listen som får deg til å skrike "propaganda"?
 

DeletedUser

Guest
Hm, må faktisk være enig med Nolaw her. Listen var nøytral eller kanskje du har "lest mellom linjene" og funnet det skjulte budskapet :p
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Det er bra at folk legger ut noe propaganda med det de vet om stammer. Uten det ville forumet vært helt dødt. Intiativet til Blood var bra og det var OK lese stoff, selvom jeg har sett mye bedre lister før.
 

DeletedUser

Guest
Så snart kommer jeg med en lang utgave av hva som har skjedd på V4 fra 1. August - 1.November :)

Mellom disse datoene har det skjedd en del. og jeg har tenkt å snakke litt om Så ting som har skjedd mellom og det kommer til å bli en del :) Har en plan om å ta en med masse tekst, og en med litt bilder med statestikk med osv :)


Kom gjerne med forslag om hva jeg kan også snakke om :)

oversiktpage.png
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 VARG 117.140.103 - Til tider preget av innaktive medlemmer som går grå og medlemmer som er litt care spør du meg. Men disse gutta kan sakene sine og krigen skal bli hardt
2 7BULLS 78.158.326 kjenner ikke til gutta siden eg ligger motsatt på kartet men har spillt mot noen av dem v5 og andre verdener dem kan spillet sitt for å si det sånn
3 EASY 68.944.943 Vi i Easy gjør ein god jobb i kriginga men vi skal være forsiktigt med og tro at kampen er over for varg er noen luringer som aldri gir seg
4 BNP 68.435.920 mista nettopp eit medlem pga uenigheter elns? dem tapte litt på det men vent og se disse gutta her har skills
5 Capes 55.196.584 Fått medlemmene mer aktive og kriger hardere nå enn på ei god stund
6 G~H~B 35.627.317 Kriger mot varg dem også dem gjorde bra mot ein som gikk grå der oppe husker ikke navnet eingang så bra prestert gutter så han sletta kontoen;)
7 SDDN 14.322.945 Ja.Det i gutta i fra nor og ta vel i mot dem! neida fra spøk til alvor dem ligger og kriger mot capes nå ser det ut til at capes tar og gjør det bedre etter ei stund med nedturer
8 Critt 9.847.867 McRogn dette ja som er ein skilla spiller som eg mener har prestert bra men ville likt om han fant seg ei stamme:)
9 BLOOD 2.916.061 stammen blood ja dem ligger gunstigt til på kartet
10 7Bull2 2.463.762 Understammen til Bulls med noen gammle kjenninger fra v5
11 BLOODA 1.010.221 umm jaha dere kjenner eg ikke til dessverre
12 ~HS~ 994.449 dere har vel vært her ei lita stund
13 SHOUT 725.688 Veit ikke mye om dere men synest eg husker mcrogn var hos dere
14 EoC 714.136 vi snakkes dere var før min tid men dere forsvant visst
15 Heavy 571.542 Velkommen til top20
16 %OM% 507.240 Velkommen til top20
17 Romana 437.109 Umm har ikke dere vært her før?
18 Legend 348.190 Velkommen til top20
19 *WEL* 334.182 Velkommen til top20
20 OMA 302.860 Velkommen til top20
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Grei oppsummering selv om du nok har gått glipp av en del viktige ting ;):)



Men denne?:

5 Capes 55.196.584 Fått medlemmene mer aktive og kriger hardere nå enn på ei god stund

Er det 1 april allerede?? :p

er bare og bla seg utover så lurer jeg på hva du mener med mer aktive og hardere krigning(?) Eneste dem har klart er vel og ta en haug med byer av en SDDN spiller som ikke var helt aktiv noen dager....

http://no.twstats.com/no4/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=3064&pn=1&type=&enemy=-1&min=0&max=0

Aktive spillere?:

http://no.twstats.com/no4/index.php?page=tribe&mode=members&id=3064

Litt mye rødt og slikt her før jeg vil kalle det veldig aktivt da... :p

Kan ta med min egen stammes stats mot dem sist tiden:

Side 1:
Tribes: 7BULLS
Side 2:
Tribes: Capes

Timeframe: Siste 48 timer
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 15
Side 2: 0
Forskjell: 15

Timeframe: Forrige uke
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 52
Side 2: 6
Forskjell: 46

Timeframe: Siste måned
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 382
Side 2: 47
Forskjell: 335


Graf:

Capes
image.php


7Bulls
image.php


SÅ der bommet du _litt_ da! :p

Ser dessverre at du har bommet litt på noe av det andre også, men her får den enkelte involverte holde sine egene "forsvars" taler! :) hehe..


Men flott at du er med og lager litt liv her da :)


Edit:

4 BNP 68.435.920 mista nettopp eit medlem pga uenigheter elns?

Faktisk så var det en luring som ble litt uvenner med spillere fra BNP i en annen verden som hadde gitt bort kontoen sin for og så ta den tilbakers kun for og lage kvalm pga. disse uenighetene i en helt annen verden.... Sykt barnslig gjort gitt! Synd for BNP og ikke minst spilleren som faktisk hadde overtatt denne kontoen.. :-(
 
Sist redigert:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Skattum bare ga opp kontoen sin tror nå jeg...

Hvorfor har han tatt mange byer dagene før vi angrep han ?

Han fikk trolig KV også, så kontoen var aktiv

mulig du har rett her, kjenner ikke så veldig til saken, men vet at det var litt trøbbel med og få kv også. Han som satt var vel rimlig overlesset med arbeid her...

Sånn sett så er det smart og bra av Capes og snappe opp dette og slå til. Men litt moro og tenke på alle gangene dem selv har brukt samme "unskyldninger" når noen av dems egene har blitt adlet i stor stil! :p

jeje... moro med propaganda forum dere! :D
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så snart kommer jeg med en lang utgave av hva som har skjedd på V4 fra 1. August - 1.November :)

Mellom disse datoene har det skjedd en del. og jeg har tenkt å snakke litt om Så ting som har skjedd mellom og det kommer til å bli en del :) Har en plan om å ta en med masse tekst, og en med litt bilder med statestikk med osv :)


Kom gjerne med forslag om hva jeg kan også snakke om :)

Vil vel være naturlig og snakke om hva som har gått bra og ikke. Feks. for og snakke om egen stamme så vil det være greit og faktisk se at merg ikke nødvendigvis = fail som det ble påsått her fra mange folk. ;)


Men uannsett så er det krig og sannhenten om en del ting er vel det siste vi får vite. Gleder meg til når evt. V4 enang er slutt og alle kan legge korta på bordet og si litt om hva som skjedde, var sant or not etc. :p
 

DeletedUser

Guest
Skattum bare ga opp kontoen sin tror nå jeg...

Hvorfor har han tatt mange byer dagene før vi angrep han ?

http://no.twstats.com/no4/index.php?page=player&id=466950&mode=history

Han fikk trolig KV også, så kontoen var aktiv

Ga opp og ga opp, var vel mer at de 2 dagene angrepene traff som verst hadde jeg ikke mulighet til å sitte på pc'en pga. klassetur eller lignende (ting som skjer 1 gang i året omtrent)

Og ja, jeg hadde KV, men han hadde visst fått dårlig tid og internett problemer den dagen, så kontoen sto vel tom så godt som hele dagen.
 

DeletedUser

Guest
Men uannsett så er det krig og sannhenten om en del ting er vel det siste vi får vite. Gleder meg til når evt. V4 enang er slutt og alle kan legge korta på bordet og si litt om hva som skjedde, var sant or not etc. :p


OOo,oOoo jeg begynner :D

jeg syns det var et bra valg at 7KEYS og BULLS merget :) for BULLS hadde så dårlig moral at det gikk dårlig, og klarte ikke å gjøre så "særlig mye tror jeg" så når de merget så forsterket de den.

+ de fikk så mye safe sone at de kunne lage hele capes fronten til off, mens capes hadde 3 fronter om må ha def litt her og der, så en gang går den deffen vekk :p så er det fritt fram :eek:

Så hadde så mange i capes likt sommerferien at de bare sluttet.. så stod kontoen der.. så en dag gikk 7BULLS på TWstats og så at de ikke var aktiv, så de begynte å speide byene, når de så at det var ingen respons var det fritt fram og masse byer ble tatt :p
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Så hadde så mange i capes likt sommerferien at de bare sluttet.. så stod kontoen der.. så en dag gikk 7BULLS på TWstats og så at de ikke var aktiv, så de begynte å speide byene, når de så at det var ingen respons var det fritt fram og masse byer ble tatt :p

Vel, var vel en smule og 2 fra sannhenten den der da. :p Men klart vi fant inaktive som vi tok også, men er også mange spillere som vi kjempet innbitt mot for og ta land. Folk som var langt i fra inaktive ;)

Men akkuratt som jeg opplevde i SA krigen vi i 7keys hadde. Når folk starter og tape byer så er veien kort til og gi opp og bli helt eller delvis inaktive nettopp pga. presset som følger.

Men ser jo at Capes med fordel kunne hatt litt mer aktivitet etter ferien. Men skal husk at vi også har slitt veldig i og etter ferien med folk som gav seg. Bla. så gav en våres største spillere seg, dere adlet en haug med gråbyer som han etterlot seg ,men klarte ikke og holde på dem. Alså aktive nok til og adle han som gikk grå, men ikke aktiv nok til og forsvare eller gidde og stacke dem skikkligt.

Merker også at mange i Capes ikke komuniserer med hverandre i særlig grad.

Nå står dere igjen med en kjerne spillere som er gode, men for mye arbeid på for få spillere. Nettopp derfor så er det jo viktig og prøve og lære opp nye spillere og se fremover, for det vil altid være noen som gir seg.. :)
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
som sagt listen min var laget på det eg trodde eg har vært med på v4 i 1 mnde aktiv på forum 3uker elns så det var 1 spontan liste
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Da skal jeg, for første gang komme med en topp 20 - liste her på forumet. :) Jeg velger å kun kommentere topp 7 denne gang, da det kun er disse 7 stammene som er verdt å kommentere, så til de stammene som ikke kom på lista, prøv hardere! ;)


1 VARG 118.024.856 - Stammen er fortsatt den som leder, og tross i at vi har samtlige stammer mot oss øker vi i poeng. Når det kommer til krigen mellom VARG vs EASY, BNP, Capes og GHB holder vi fortsatt stand tross i alle de lovordene fra EASY om at vi snart skal falle. Dette er en stamme med stort potensiale, meget god kommunikasjon og vilje til å ofre seg for hverandre! Alliansen skal slite vanvittig mye for å bli kvitt oss, så vet dere det! Vi har slitt en del med innaktivitet, dessverre. 3-4 spillere som gikk grå og som ble ett alt for lett bytte for våre fiender. Det er nå ryddet opp i, og krigen har blitt mer realistisk med tanke på at de som nå er igjen er aktive og krigslystne.

2 7BULLS 78.909.545 - Stammen har meget stort potensiale med mange gode spillere som vil nå langt. Spørs om IAP´en med BNP vil vare noe særlig lenger med tanke på at 7BULLS har enveiskjøring med Capes nå. Stammen ser jeg på veldig god, og jeg vil påstå at disse er bedre enn EASY på mange punkter. 7BULLS blir selvfølgelig å regne med framover, da de ikke har tatt noen stor del i krigen mellom VARG vs Alliansen, så dette blir spennende å se!

3 EASY 68.843.552 - Selv om jeg mener 7BULLS er bedre enn dere på mange punkter, skal det sies at EASY er en meget sterk stamme og gode i angrep samt forsvar. Personlig har jeg snakket med en del EASY-spillere, og jeg kan si at de jeg har snakket med er en gjeng med hyggelige og morsomme folk. Godt å ha utover sene nattetimer ;) EASY består av noen veldig gode spillere men på tross av det enkelte som ikke innehar de skillsa som de burde ha. EASY er også vel representert på forumet, og uoffisielt tw-forumets største skrikekor, uten tvil! :D Stammen generelt er veldig sterk, og vi i VARG skal slite med å nedadle denne gjengen. Er ikke gjort på et øyeblikk, så dette kommer til å ta tid.

4 BNP 68.772.957 - Mye er sagt om disse, men spillemessig ser jeg disse hakke bedre enn EASY. Stammemessig vil jeg si at de er hakket under EASY, men på tross av dette en stamme som man aldri skal ta for gitt. Stammen kan overraske veldig, og de har flere meget gode spillere som kan kunsten med å angripe og ikke minst forsvare seg. Jeg har stor respekt for stammen, og har ingen grunn til å tvile på samholde heller.

5 Capes 54.855.089 - En hardt presset stamme. 7BULLS i vest og SDDN i øst. Stammen i seg selv innehar enkelte klasse spillere, men dessverre litt for få til å kunne snu krigen mot spesielt 7BULLS som for meg ansees som deres største trussel. Jeg vet nok dessverre altfor lite om stammen som helhet og spillerne til å kunne uttale meg noe stort om dem :)

6 G~H~B 34.869.038 - Har lite informasjon om stammen, bortsett fra at enkelte VARG-spillere koser seg med byene dems. Nå som vi har en stor krig på ganger er fokuset dreid litt vekk, så disse har nok merket krigen på en mer positiv måte vil jeg tro.

7 SDDN 14.294.852 - SDDN ja, de holder på med Capes, og gjør det helt greit. Ikke den største stammen, noe som de må gjøre noe med om de ønsker å overleve på denne verdenen. Som en del andre stammer har de noen spillere som drar lasset, mens enkelte cruiser med. Sånn er det alltid, men med tanke på størrelsen på stammen og medlemmene synes jeg det burde settes i gang tiltak som gjorde stammen mer aktiv.


Da var jeg ferdig med min liste hvertfall :) Håper dere liker den, for jeg har prøvd å gjort den så objektiv som mulig.
 

DeletedUser

Guest
Ja, ekstremt objektiv
spesielt der hvor du frir til 7BULLS, er ikke IAP nok for VARG :p
 

DeletedUser

Guest
6 G~H~B 35.627.317 Kriger mot varg dem også dem gjorde bra mot ein som gikk grå der oppe husker ikke navnet eingang så bra prestert gutter så han sletta kontoen;)

snosen, ja du kan vel si at vi var grundig lei av hans stammehopping, kom inn i g-h-b, stakk 3 dager etter og joina varg, siste han sa var at g-h-b ikke hadde forbedra seg nok, vi var i hvert fall gode nok til å få han grå???
 
Topp