topp 20 stammer

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
eneste grunn til at SDDN greier seg så bra er at capes må bruke alle støtte tropper og off tropper på 7Bulls

Kanskje et hint om at dem burde ha et bedre diplomati eller noe? Er jo en grunn til at dem kjemper på så mange fronter... :rolleyes:


edit:
snowfire: det passer deg ikke og gjøre deg SÅÅ "dum"..!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Siden verden 4 nå har endret seg litt, så er det vel på tide med en oppdatering her ;)

1 VARG - Mistet sin alliert takket være seg selv ihht ryktene ;). Varg er dermed meget svekket, og må som dem skriver selv nå forsvare seg mot flere stammer. Samler opposisjonen seg så vil nok Varg falle fortere enn noen gang tidligere. Ser vi kanten på stupet nærme seg for denne overmakten?
2 7BULLS - Klatrer stadig, til tross over fleres spådommer om fall og inaktivitet. Denne gode gjengen holder stand, og vinner stadig nytt terreng. Sammenslåingen mellom de 2 tidligere stammene var nok kun positivt :)
3 BNP - Ikke mye nytt her. Vi gjør det samme som vi har gjort siden dag 1; kriger mot Varg
4 EASY - Har sørget for at V4 er blitt spennende igjen, og jeg gleder meg over å ha en slik stormakt som angriper de samme fiendene som BNP ;)
5 Capes - Har mange dyktige spillere som er langt bedre enn gjennomsnittet, så får vi se om de klarer å holde aktiviteten oppe ;)
6 G~H~B - Nytt navn på samme stamme omtrent. Gjør det samme som de forrige stammene prøvde på, å senke Varg. Denne gangen tror jeg de klarer det, med nye spillere og ny motivasjon. Den siste ukes endringer i Øst, er såklart positivt for GHB.
7 SDDN - Har imponert mot Capes, hvertfall om vi skal kun lese statistikker. Denne "lille" stammen ble dømt nord og ned, men det har ikke skjedd. Spennende å følge med hva som skjer i fremtiden.

De øvrige stammene kjenner jeg ikke, eller er på vei ned så det er liten vits å snakke om dem :p
 

DeletedUser

Guest
Siden verden 4 nå har endret seg litt, så er det vel på tide med en oppdatering her ;)

1 VARG - Mistet sin alliert takket være seg selv ihht ryktene ;). Varg er dermed meget svekket, og må som dem skriver selv nå forsvare seg mot flere stammer. Samler opposisjonen seg så vil nok Varg falle fortere enn noen gang tidligere. Ser vi kanten på stupet nærme seg for denne overmakten?

Når har vi failet? Vi har hele tiden gått i +. Easy har fortsatt "moment of surprise". Det skal de få lov til å ha. Dette er en langvarig krig på alle kanter som ikke ender iløpet av kort tid.
 

DeletedUser

Guest
Du virket da ganske bestemt på at det ikke var noe overraskelse for 2 dager siden... Må nesten poste det du skrev

Korrekt. Det er ikke noe overraskelse at det kom til å skje fra vår side. At det skjer nå er en helt annen ting. Er endel ting man ikke kan forutse, hvor dette er en av dem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Med den rekrutteringstrategien dere kjørte, så er jeg ganske enig med deg i at dette måtte komme ja ;)
 

DeletedUser

Guest
Så det at dere tok inn gamle NWe spillere mot EASY sin vilje er ikke sannheten?

Dere klarte på den måten å sperre oss inne oppe i nord. Det ville være/ble etterhvert et GHB område vi kunne adle, før hele EASY var sperret inne. Da kunne vi leve av rimmen, eller flytte over 30 spillere. Vi tok valget, krige der vi står - og se som det går :)
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke nødvendigheten av å diskutere dette. Dette fordi det ikke vil endre noen ting. Jeg er uenig i dette, men det får så være. La oss gjøre opp ingame.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du virket da ganske bestemt på at det ikke var noe overraskelse for 2 dager siden... Må nesten poste det du skrev

Ville jo vært rimlig idiotisk og gått ut og hatt en defensiv holdning.. kanskje noe slik; "Neeei, ikke nå, vent litt plz!" :p

Dette spillet handler om mer en bare tall og statestikk (selv om det er en stor del av det hele). ;)
 

DeletedUser

Guest
1 VARG 117.140.103 - Holder seg på toppen fortsatt, kriger mot så si hele v4, blir nok liggende på toppen en god stund til :)
2 7BULLS 78.158.326 Overkjører Capes for å si det slik, de har fått et pent "comeback" mot dem, mergen med 7KEYS fikk vel opp motivasjonen !
3 EASY 68.944.943 Overkjører VARG, vel vel vi får se hvordan dette ender.
4 BNP 68.435.920 Blitt jevnere krig mot VARG nå, får se om VARG klarer å ta tilbake sine gamle byer.
5 Capes 55.196.584 Fått medlemmene mer aktiv ser jeg, good. Kanskje dere klarer å komme tilbake dit dere var.
6 G~H~B 35.627.317 ehm, ~WoN~ og litt ITV, kriger mot VARG.. (kjenner ikke til denne krigen så godt :/)
7 SDDN 14.322.945 Ja... Mister byer til Capes nå, får se om dere kommer på banen igjen :)
8 Critt 9.847.867 McRogn, ehm koser seg?
9 BLOOD 2.916.061 Fett navn
emoticon-00178-rock.gif

10 7Bull2 2.463.762 Understammen til Bulls?
11 BLOODA 1.010.221 Nok et fett navn, men understamme så tidlig er ikke så bra :/
12 ~HS~ 994.449 ??
13 SHOUT 725.688 Ser ut til at denne stammen ikke lykkes, vært her lenge men vokser ikke stort.
14 EoC 714.136 Bye
15 Heavy 571.542 hmm? Velkommen til top20
16 %OM% 507.240 Velkommen til top20
17 Romana 437.109 o_O
18 Legend 348.190 Velkommen til top20
19 *WEL* 334.182 Velkommen til top20
20 OMA 302.860 Velkommen til top20
 

DeletedUser

Guest
Bra liste, Blood! :)

Endelig noen viser initiativ til topp 20 lista igjen, good!
 
Topp