topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Ok. Det er ingen av oss som liker nofjon for det han driver på med, men vi holde denne tråden til topp 20 stammer og diskutere mergen i de topicene som er laget for det :)

Er helt med på den :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nofjon suger til TribalWars. Han kan det rett og slett ikkje.

Nofjon er en drittdårlig spelar som ikkje kan noko som heilst.

Jeg som faktisk oppfattet deg som en velreflekterende spiller, både på forumet og IG, men etter disse utsagnene synker du veldig mye i verdi hos meg. Tenk før du snakker neste gang - og spesielt mot andre spillere!

Nofjon1 gjør ting på sin måte, og det burde folk akseptere. Alle har sin spillestil! Husker akkurat det samme gaulekoret når BoS merget med en stamme på V3, og det som overrasker meg mest er at akkurat de samme spillerne henger seg på for å trykke Nofjon1 ned i driten, kritisere han osv.

Det sier faktisk mer om dere enn det gjør om han!

Istedenfor å slenge med kjeften her på forumet og bruke krefter, så kanksje dere burde overbevise IG på slagmarken! Det er der det vises hvem som har rett!
 

DeletedUser

Guest
så mange morsomme kommentarer, men la oss nå holde denne tråden til topp 20 stammer(eller topp 10 om du vil Teletubi ;)), som flere andre har sakt før meg :)
 

DeletedUser

Guest
Enig med deg Trym :)

Er det noen som har lyst til og gi oss en oppdatering samt kommentarer til de stammene på topp 20? :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, her har det skjedd noen forandringer i det siste ja :)
V4 er da STORSTAMMENES domene, hvor man kan ha opptil 100 medlemmer, i motsetning til de andre verdenene.
Aces disponerer nå sikkert rundt 700 ANGREPSBYER under en kommando, dvs. at en stamme som BBQ i teorien kan få et samlet angrep med 2 clearinger PLUSS eget adelstog på SAMTLIGE av sine medlemmers byer samtidig!!!

V4 er helt klart Nofjon sin lekegrind hvor han kan få utløp for sine perverse mergelyster, hehe, og dette må jeg si at han er meget dyktig til :)
 

DeletedUser

Guest
Få se krig da? Eneste stammen jeg har sett et noenlunde krigsmønster på av topp 5 er DRA som går etter ROSE og =WRK=.

Krigsmønster? Ligner mer på et vrangt tilfelle av buksevann når de må krige mot små stammer på rimmen.
Som sagt de er hva 4 mio poeng ? Jup og rose er 100k sier bare en ting det er ikke david mot goliat her det er Goliat med flue smekkern mot malaria myggen og sånn som det ser ut nå er goliat slått ut av malaria :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Krigsmønster? Ligner mer på et vrangt tilfelle av buksevann når de må krige mot små stammer på rimmen.
Som sagt de er hva 4 mio poeng ? Jup og rose er 100k sier bare en ting det er ikke david mot goliat her det er Goliat med flue smekkern mot malaria myggen og sånn som det ser ut nå er goliat slått ut av malaria :rolleyes:

Så over siste 3 dagers erobringer til topp 5, da nesten ingen stammer har noen "faste" mål foruten DRA vs ROSE og =WRK=.
Jaja, selv om det er davis mot goliat så er det ihvertfall en stamme som kriger, ser de andre bare sutrer om mergen istede for å gjøre noe med det..

Foresten, tar det tilbake, vet jo ikke om noen allianse er på g hær men folk bruker ihvertfall utrolig mye tid på sutter :)
 

DeletedUser

Guest
Litt av en krig altså! Dere har tatt 21 byer av dem på en mnd..

Må takke deg for at du gjør meg bevist over denne "krigen", trodde DRA var bedre enn som så.. Men tok vist feil! :)
 

DeletedUser

Guest
Trengs stor trening for å krige mot 500k poeng når man selv har nesten 4 mill poeng mer? Dere får ha lykke til, trengs vist :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehe ja det er jo igrunn litt latterlig xD
Spørs om DRA vil kunne gå imot store stammer eller om de fortsetter i samme spor, hvem vet :p
 

DeletedUser

Guest
Så over siste 3 dagers erobringer til topp 5, da nesten ingen stammer har noen "faste" mål foruten DRA vs ROSE og =WRK=.
Jaja, selv om det er davis mot goliat så er det ihvertfall en stamme som kriger, ser de andre bare sutrer om mergen istede for å gjøre noe med det..

Foresten, tar det tilbake, vet jo ikke om noen allianse er på g hær men folk bruker ihvertfall utrolig mye tid på sutter :)

BBQ sisten måneden har bbq vært i krig både med jante og teod.
 

DeletedUser

Guest
Så over topp 5 :)
Ser ut som den krigen har dabbet av de siste dagene.

Begge krigene er avslutta da jante oppløste,etter vi var nesten ferdig.

Toed tok en surrender med våre betingelser. :)

Men vi er nok ikke på top 10 da vi er få medlemmer
 
Topp