Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Prøver meg på en topp 25-liste for første gang. Mange av disse beskrivelsene er selvfølgelig subjektive da jeg ikke kjenner til alle like godt. Mye av motivasjonen dabbet etterhvert av som gjorde at beskrivelsene ble kortere og kortere.


1. Juca Chaves Power 147 536

Fyren er portugiser, hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Vært rank 1 en stund. Imponerende med rank 1, men har vel hatt ganske lette targets i området sitt. Blir spennende å se hvor lenge han spiller på denne verden, og om han kan påvirke den utover spillet. Var en spiller vi prøvde å overtale til å joine Nice, men ja, det skjedde ikke. Alt i alt, en spennende fyr vi sikkert kommer til å se mer til, i alle fall kontoen.


2. Mao Zedong SS 135 976

Er Magnus som spiller her. Magnus er en fyr jeg liker godt. Det er han som har lært meg mye av det jeg kan innen TW. Fyren kan være en kverrulant til tider, i tillegg til at han er hovedspammeren i OT-chatten, men han bidrar også med morsomheter. Rank 2 er også imponerende mener jeg, til tross for at han har hatt mange enkle erobringer. Han er en super farmer. Har desidert mest DR, og kan ta den DRen hvilken som helst dag han vil. Blir spennende å se hvordan han utvikler seg på denne verdenen, om han går mot front eller om han heller forsterker clusteret sitt. Alt i alt, en spiller som vil påvirke verdenen senere spillet.

3. Lexington Power 114 773

Axelz og Mathias(?)som spiller her. Kjenner ikke til Axelz så veldig, men han holder fremdeles koken på v16, til tross for at han ikke har gjort så mye mostand der. Etter hva jeg har forstått i v18-chatten så er Axelz en skikkelig pappagutt :p Har planer om å bli NAVer når han blir stor – sikkert en del pp som er blitt brukt^^Rank 3 her er positivt. Alt i alt virker Axelz som en hygggelig fyr som tok vårt forsøk på å komme inn i Power 1. april med et smil. Blir spennende å se om han og Mathias beholder denne ranken, eller om de vil falle nedover på rankinglisten senere.
Mathias vet jeg ingenting om, annet enn at han var dual på Aatto. Sikkert en hyggelig kar.

4. *Stark* SS 112 452

Til tross for at jeg er i stamme med denne kontoen så vet jeg nesten ingenting om personene bak den. Er ikke innom Skype og ser ikke alt for mye til dem på forumet. Har lest at det er en typisk start-up-konto. Mulig at de kanskje nå skal satse fullt ut? Rank 4 er bra til tross for at det trolig er brukt en del pp her. Blir interessant å se utviklingen til denne kontoen. Har en fornt mot Fjøsnissn som kan bli gøy å følge. Carno og Ragnar Lodbroch kan jo også blande seg på der.

5. Bexx SS 102 468

Benja som spiller her. En fyr jeg har fått et ekstremt godt inntrykk av. Kunnskapsrik fyr som gjerne deler sine kunnskaper med andre i stammen, samt at han ikke tror at han er utlært. Benja er også en fyr som vektlegger lojalitet og rettferdighet som jeg synes er bra. Usikker på hvor lenge han spilte på Bongosteen på v14, men uansett så den kontoen om gode ferdigheter hos fyren. At han har 10 dagers late-start og ligger på rank 5 her er veldig imponerende IMO, til tross for litt pp-bruk. Jeg liker fyren og tror at vi vil se mye til han framover på verdenen. Han er en super farmer som vil bli spennende å følge når han kommer til front.

6. Fakenickern Power 100 490

Kjenner ikke til person(er) på kontoen. Har dog hørt Zippy har rose person(ene) som må bety at det er kvalitet der. Zippy roser ikke fienden uten at det er god grunn for det ☺ Ligger dessverre ett stykke fra front. Har gjort en del enkel erobringer ser det ut som.

7. TW-guiden SS 95 978

Den store Pål aka Zippy aka Zitler aka Ztalin aka Gud spiller her. Pål er en fyr som tror ekstremt godt om seg selv, men det trenger ikke å bety at det ikke er god grunn for det. Pål hadde en meget skummel posisjon i starten av verdenen, men man kan ikke si annet enn at han løste problemet med glans. Nå har han begynt å hakke løs på Holoman, og man kan bare undre på hvordan det vil utvikle seg videre.
Han erklærte krig på stammens vegne mot store deler av verdenen mot store odds, men vi kan ikke si annet enn at vi ligger greit an nå. Pål er en god diktator som ofte hører på stammens ønsker. Fyren er streng og sur når det trengs og er ikke redd for å ta kontroversielle avgjørelser. Det kan være både negativt og positivt.
Han er en hyggelig person som gjerne hjelper andre uvitende personer. Tommel opp til deg, Pål. Spår rank 1 på deg om 10 dager.
Selve personen kan fremstå cocky på off. Forum, men er egentlig en veldig reflektert person som snakker rett fra levra - liker det!


8. Herr Granpa Power 94 240

Gard og Herr Granpa som spiller her. Har ikke de store kunnskapene om noen av de, men har hørt mye positivt om Gard fra personer i stammen. Halve stammen lå jo langflate etter Gard da han sa at han ønsket en konto å være dual på. Etter hva jeg har fått inntrykk av er dette en konto man må regne med utover i verdenen. Blir spennende å følge fronten han har mot Nice i vest.

9. Mary Kay SS 92 246

Daniel som spiller her. En hyggelig fyr som har mye rutine å vise til. Har hatt en pause, men har kommet tilbake med glans. Lå greit på 3. Plass før han forsvant til Palestina. Daniel bidrar ofte på forumet og i Skype-chatten med sin humor som skaper et godt humør hos mange. Gleder meg til å følge Daniel sin utvikling videre på verdenen.

10. Deathmachine Power 91 361

Nada kunnskaper om kontoen annet enn at han var i Morras før. Har adlet mye av sine tidligere frender i Morras. Et stykke vekke fra front.

11. Legen..Wait for It..Dary SS 91 036

Ole, Jørn og Ruben spiller her. Spilte veldig lenge under fakenick og ingen gjennomskuet hvem som satt på kontoen. Lurte hele stammen, utenom Pål selvsagt, med aliasene Jacob(Ole) og Charlotte(Ruben). Ole er en hyggelig og kunnskapsrik fyr som ofte imponerer, i alle fall meg, med skillsene hans på timing. Jørn ser jeg ikke så alt for mye til i stammechatten, men han er noen ganger inne og bidrar med noen kommentarer. Ruben er en morsom person som jeg synes mye positivt om.
Kontoen Legen..Wait for it.. Dary(tidligere Sarumann) er en av kontoene med mest spennende posisjon. Har noen safe-byer, samt mange front-byer mot Power. Gleder meg til å følge utviklingen til denne kontoen mot Power-fronten. Har gått bra til nå ☺

12. Ragnar Lodbroch Power 90 516

Kjenner heller ikke til personen(e) bak denne kontoen. Forsvarte seg bra mot påske-aksjonen som kom. Denne kontoen kan bli en nøkkel-konto for Power her i nord, til tross for den ikke har imponert mot Chimaira enda. Mye barbar-adling og pp-bruk trekker ned.

13. Yasir Power 89 586

Kjenner ikke spesielt til de 4(?) personene bak kontoen. Men har vært borti kontoen i noen start-up-stammer på blant annet v14 og v15. Nådde vel 10k ODA først som vitner om en angrepsvillig konto. Ligger dessverre et stykke fra front. Kontoen burde kanskje ha ligget høyere hvis det er 4 stk på kontoen.


14. Vassendgutane SS 88 771

Her spiller Sander. En av mine favorittspillere. Digger fyren på alle mulige måter, med unntak av at han støtter Liverpool. Aktiv i stammechatten og svarer raskt på PMs. Gøy å snakke med han. Når det gjelder ferdigheter innenfor spillet så vet jeg at Sander kan det meste. Som jeg vet om så spilte han på v15 på Sander.Hag.. og HP10 på Blackburn(dual med Magnus). Har 8 krigspoeng som er best i stammen. Var en av de store bidragsyterne da vi rimmet cannavaro og mer eller mindre fjernet Magic14. Flink til å farme er han også. Håper og tror vi vil få se mer til han senere.

15. Terminator Power 88 251

Her spiller Scott og Aleks. Aleks er en morsom person som bidro med mye humor i stammechatten da han var i Nice. Gjorde det bra med Aatto i starten og gjør det bra med Terminator nå. Han er god TW-spiller.
Scott er en person som er blitt en del hyllet på off. Forum av Power-gjengen. Jeg har tullet litt med dette. Men uavhengig av denne tullingen fra min side så tror jeg at dette er en veldig god TW-spiller. Denne kontoen vil påvirke denne verdenen i stor grad, tror jeg. Gode spillere.

16. Lilleulven Power 87 695

Null kunnskaper om kontoen. Spiller Sondre her? Etter hva jeg har sett av rapporter så imponerer ikke kontoen. Sondre har ikke det beste ryktet på .no, men jeg personlig har ingen dårlige erfaringer med fyren.

17. Belzebub Power 79 197

Vet ingenting om personen(e) bak kontoen. Imponerer ikke mot Legen..Wait for it..Dary.

18. Kong Leopold Power 70 689 Burd

Null kunnskaper om kontoen. Imponerer ikke mot Legen..Wait for it..Dary.

19. RaM77 Power 69 994

2 stk som spiller her vel? Kontoen vant i alle fall v14. Har også hørt mye bra om denne kontoen. Vil klarte på rankingen senere.

20. Zara Power 69 945
Ingen kunnskaper om kontoen. 8 av 11 erobringer er barbar-byer. Ikke bra. Ligger langt vekke fra front. Vil nok rase nedover rankingen.

21. Fiskars SS 69 337

Bård og Jon som sitter her. Morsomme og hyggelige folk. Bård er kjent fra kontoen bdfelle fra v17 og Jon er kjent fra King Hårek The Wise. Ligger relativt greit plassert oppe i nord, men kan få litt action mot Magic Dude. Har dog en meget god samarbeidspartner i Bacardi Razz der oppe.

22. Bacardi Razz SS 68 757

Roger som spiller her. Imponerende rank med late-starten. Farmer som en galing. Kjenner ikke fyren alt for godt, men vet at han har vunnet en del. Gleder meg til å se han klatre på rankingen. Blir spennende å følge utviklingen mellom han og Magic Dude.

23. The Vigilante SS 68 381

Her spiller da jeg, Jokke og Niko. Niko er den mest erfarne av oss og jeg er den minste erfarne. Håper og tror at vi vil klatre på rankingen framover. Vi er litt late på farmingen da^^ Jeg digger Jokke og Niko.

24. Carno Power 67 142

Her spiller Christina og Even. Denne kontoen var jo en periode i Nice før den gikk over til Power. Even er en kunnskapsrik person som, hvis jeg husker riktig, lager scripts. Det er noe som er imponerende for et uerfarent øye som meg. Christina er en hyggelig kvinne som vel valgte å forlate stammen etter Joakim sine mislykkede forsøk på å sjekke henne opp. Hun er i alle fall en jente som liker og ta ansvar, og gjerne ytrer sin mening. Dumt at vi mistet denne kontoen til Power – likte personene på den. Vi får se hvordan kontoen utvikler seg videre mot Diddy Kong og Bexx.

25. Robb Stark. SS 64 741

Her spiller Lars. Hyggelig fyr som elsker Game of thrones. Aktiv i Skype-chatten som er et stort pluss. Har en front mot Rimmingtown og tidligere 24/7 som blir interessant å følge. Har gjort det greit til nå. Håper vi får se mer til han senere.
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1 Mao Zedong SS 154.844 25 6194
Storfarmeren på V18. Endelig tatt førsteplassen som ligget i kortene en stund. Ligger langt unna der det skjer, og har lite OD. Fin konto for SS å ha i stammen, selv om den ikke ligger i front. Alle muligheter for vekst er åpne, selv om det neppe blir de helt store slagene for han med det første. Fått inntrykk av han er en flink spiller. Så gjelder det å holde koken.

2 juca chaves 153.587 20 7679
Innom Power ei lita uke før han stakk igjen. Levner han ikke stor framtid på V18, og det er vel kanskje grunnen til at han stakk også. Litt same old story for utenlandske spillere på .no.

3 *Stark* SS 124.292 19 6542
Virker som en stille kar som driver med sitt. Er det Estrow? Har ikke sånn kjempetroa på denne kontoen in the long run, men henger vel godt med i starten. Vil tro dette er en av kontoene på v18 hvor mest PP er svidd av.

4 Lexington Power 122.325 19 6438
Hvordan disse er som spillere vet jeg ikke enda, men har startet godt. Leder Power godt, og veldig hyggelige karer som til tross for sin alder virker oppegående og bra. Hengt med i toppen hele veien og vil nok helt klart henge med fremover også. Stå på.

5 Bexx SS 120.891 20 6045
Aldri hatt gleden å spille med han, men virker som en utrolig dyktig og hyggelig kar. Litt småkriging har vi hatt oss i mellom, men ikke noe store greier. Ligger vel an til at det blir det i framtida. Vokser ekstremt fort, så nå er det på tide å roe ned litt..

6 TW-guiden SS 109.262 17 6427
Så var vi fiender da, Zippy. Hadde vel ikke helt regna med det da jeg starta på V18, men sånn ble det. De fleste vet at Pål ikke bare er et selvutnevnt rasshøl (hehe), men også veldig god som spiller. En av fire-fem viktige kontoer i SS som må beseires for at Power skal vinne.

7 Mary kay SS 106.291 20 5315

Veteran. Stille av seg i det offentlig. Vet egentlig lite, men virker solid.

8 Lilleulven Power 106.153 18 5897
Duo her, eller trio? I alle fall ryggraden i kontoen er tilbake nå, og det er flott. En konto som vil fortsette å vokse og henge med i toppen lenge, om ikke helt inn.

9 Fakenickern Power 105.477 16 6592
Ligget topp 10 veldig, veldig lenge. Vanvittig god spiller, som jeg håper bare kjører på videre i stor stil på V18. Ligger ikke spesielt utsatt til, men har vel en del å adle av også.

10 Herr Granpa Power 104.275 14 7448

Meg og min trønderske bestefar. Folk som har spilt V2 og V5 vet hva Granpa er laget av. Spilt ved siden av hverandre siden jeg starta på TW, og er dualer nå. Ikke vanskelig å se at karen er en kvalitetsspiller av rang. Gleder meg til fortsettelsen.

11 Vassendgutane SS 103.847 14 7418
Ser ut til å ha vokst litt i det siste. En spiller jeg ikke vet så alt for mye om, enda.

12 Terminator Power 101.145 14 7225
En krigerkonto. Fått et godt inntrykk av spillerne på denne kontoen, og de er glade i en krig, noe som varmer et krigersk hjerte. Overbevist om at denne kontoen kan stige mer enn den 12. plassen de ligger på nå og mulig helt til topps. Vi får se. Stå på.

13 yasir Power 96.327 16 6020
Nok en konto som har ligget i toppen lenge, som de fleste andre på denne lista. Kjenner dessverre ikke spillerne på den kontoen særlig godt enda.

14 Ragnar Lodbroch Power 94.904 14 6779

Ragnar-kontoen har ligget i toppen siden start av V18. Nytt bekjentskap for meg denne spilleren, men har imponert meg og klarer seg fint, selv med mye røde byer rundt seg. Får satse på at han klarer seg også fremover.

15 Legen..Wait for It..Dary SS 94.612 12 7884

Må vel si at jeg ikke noe kjempefan av nickendringer, og spesielt ikke til noe så.. vanskelig.. Har ligget i ro og vokst lite i det sist. Kan tyde på to ting, enten at aktiviteten har sunket, eller at det lades opp. Vil tro det siste. Flinke spillere her, som har vært ute en vinternatt før.

16 Deathmachine Power 92.141 13 7088

Må vel si at denne kontoen er den som har imponert meg mest på V18 sålangt ut i fra det jeg visste om spilleren fra før av (ingenting). Offensiv kar som gjorde et kjempebyks på lista. Får satse på at det skjer igjen snart. Rykk og napp-adling, som jeg selv er glad i.

17 Belzebub Power 86.299 13 6638
En spiller som har kost seg med JFF-byer. Vet dessverre lite om han her.

18 carno Power 81.263 13 6251
En konto som har sunket noe på lista i det siste, men som vil stige igjen. Fått inn en ny dual også, en av mine absolutte favorittspillere. Så det lover veldig bra for fremtida.

19 CtrlAltDelicious 80.793 11 7345
No idea.

20 Robb Stark. SS 76.138 11 6922
Tydelig en Game of Thrones-fan. Ligger i K44 som så mange andre SS-spillere, ligger litt midt i smørja, så kan nok oppleve å bli sperret inne.

21 Kong Leopold Power 75.943 10 7594
Kong Leopold og nazistassisasjoner.. v18.. Jaja. Enda en Power-konto jeg ikke vet så mye om. Har hengt bra med lenge, og vil sikkert gjøre det fremover også, får vi håpe. Ikke særlig kjennskap til kontoen.

22 RaM77 Power 75.657 10 7566
Dette er en sterk konto, som forhåpentligvis vil vokse i tiden fremover. Ligger langt sør og langt unna SS, som er litt synd. Vi får satse på at det endrer seg.

23 Zara Power 75.154 12 6263
Ingen aning. Rimkonto i sør.

24 fiskars SS 75.093 10 7509
Ingen aning. Ligger ganske langt nord. Noe selskap av Power-spillere der oppe, så vil nok smelle en eller annen gang får vi tro.

25 Lemmy Power 74.766 18 4154
Stille spiller som jeg ikke vet så alt for mye om, for å være helt ærlig.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297

15 Legen..Wait for It..Dary SS 94.612 12 7884

Må vel si at jeg ikke noe kjempefan av nickendringer, og spesielt ikke til noe så.. vanskelig.. Har ligget i ro og vokst lite i det sist. Kan tyde på to ting, enten at aktiviteten har sunket, eller at det lades opp. Vil tro det siste. Flinke spillere her, som har vært ute en vinternatt før.
Spillere?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
1 Mao Zedong SS 176.876 28 6317
Her spiller Magnus, med Sindre som dual. Magnus er en utrolig erfaren spiller når det gjelder Tribal Wars, og han er vel v18's største farmer da han har 22x Dagens raner. Sindre vet jeg ikke alt for mye om, men disse karene spilte sammen på v15 også, adlet mye grått der, men vil tro at Sindre også er en god og erfaren spiller! Har hatt mine diskusjoner med disse, men jeg har ingenting imot dem.
Denne brukeren ser jeg blant topp 5 gjennom hele v18, kanskje de holder 1. plassen hele veien også!

2 Mary kay SS 157.350 27 5828
Daniel, riktig? Så vidt jeg vet spiller han solo. Gjør det veldig bra og holder 2. plassen for øyeblikket. Ligger safe blant stammen, men du har også mulighet til å erobre fine byer. Satt kv for deg en gang tidligere i spillet, skal ikke gå i detalj på hvordan brukeren så ut innvendig, men det så ut til at han holdt god orden!
Denne brukeren blir å frykte om du havner i front med han.

3 juca chaves 154.543 20 7727
What to say? Holdt 1. plassen i en lang periode, og han hevder han har sluttet. Han gir ikke bort byer gratis for å si det sånn, og han sparer ikke på off troppene! Mange fine byer han holder på, hadde vært deilig å ha disse.

4 Lilleulven Power 143.422 24 5976
Sondre, vet faktisk ikke om han spiller solo eller ei.
På .no har han vel ikke det beste ryktet, men han holder 4. plassen for øyeblikket og hvis han spiller solo er jeg imponert. Vet ikke om dette er en bruker å se på v18 i lengden, men det får tiden vise.

5 Bexx SS 142.290 23 6187
Vet ikke mye om deg, men du imponerer med en 5. plass og ti dager late start.
Du ligger litt kjedelig plassert etter min mening. Farmemulighetene er det ingenting å klage på, men du har noen felter å løpe til nærmeste nabo utenfor SS.
Tror også denne brukeren blir å se i lang tid fremover på v18.

6 Vassendgutane SS 141.862 17 8345
Sander<3 Ble kjent med deg på v15, da trodde jeg du var god, men jeg tok visst helt feil :s TULLA, du er en god Tribal Wars spiller, og ikke minst hyggelig å snakke med! Jeg var jo så snill å satt oppe en lørdagskveld og sendte inn melding til nrk og lot deg være noen sekunder på tv ;)
Masse godt å si her, tatt en Power by for en stund siden og en del Morra$ byer! Denne brukeren blir nok også å se i v18's fremtid!

7 *Stark* SS 138.997 19 7316
Hmm, en veldig stille bruker. Hører ikke mye fra deg, men har fått et godt inntrykk av deg.
Erobret to Power byer som du har beholdt, de andre er blitt readlet. Front mot fjøsnissn, og kan bli en lang fight mellom dere. Måtte den beste overleve ;)
Vet ikke om denne er å se lenge på v18 da jeg ikke vet stort om den/dere som spiller her.

8 Lexington Power 138.276 21 6585
Axelz, en merkelig skapning jeg møtte under v13's endgame. Var litt usikker på om hodet hans inneholdt TW erfaring, men etterhvert som jeg er blitt kjent med han har han imponert meg. Han sitter på en god mengde kunnskap og har en lyselys fremtid på v18. Min snap buddy! ;)
Mathias, min tidligere dual! Startet å spille Tribal Wars seriøst på v13. Har ingenting å si negativt, han har lært fort og viser at han ikke er til å kødde med! Jeg startet på v18 med Mathias på brukeren Aatto, men vi valgte å spille med Lex og Term, så derfor ble det internadling.

9 Terminator Power 131.279 17 7722
Her sitter da jeg (Aleks), Scott og Franike! Det skal sies at dette er et dreamteam!
Skal ikke skryte for mye, men det må legges til at Scott er en spiller som imponerer. Frankie bor i Canada, så det vil si at brukeren er under overvåkning dag og natt, så pass på ;)
Og så meg da, jeg er tidligere Aatto med Mathias. Ser denne brukeren på v18 lenge.

10 Fakenickern Power 127.322 18 7073
Hei du! Mistet to byer til BBA, men det stopper da ikke deg. Vet ikke om du spiller solo eller med dual, men du sitter også på en god del erfaring.
Du er da en av mine nærmeste stammenaboer. Ser ikke et drømmecluster hos deg enda, men det vil kanskje endre seg etterhvert som spillet varer. Du holder også en grei ODA mengde, men ikke mer enn grei. Skulle gjerne sett en høyere OD, men du har vel brukt troppene smart.

11 TW-guiden SS 126.647 19 6666
Zippy og Odd! Dere tenker smart når dere er blant de beste spillerne på v18 og setter dere på en konto sammen! Kan vel kalle dere en annen versjon av et dreamteam.
Dere har nettopp rundet 1 million i OD, og heller ikke mistet en eneste by!
Zippymaster, en jeg da har irritert meg over hele v13 perioden. Var ustoppelig på v13 og tviler ikke på at du blir ustoppelig på v18 heller. Sitter med en overdose erfaring, og er en flink TW-guide, lever opp til nicket sitt!
Odd, min v13 nemesis :) Koste meg når jeg spilte mot deg, bortsett fra at du ødela sommerferien min da jeg måtte stresse med å håndtere deg. Det endte da med at du vant kampen og forlot meg helt utslitt på den andre siden :s
Denne brukeren blir å holde toppen på v18!

12 Herr Granpa Power 117.279 18 6516
mm, du sitter på en haug av deilige byer. Du har også en front mot SS, og tviler ikke på at du skal klare deg bra mot dem.
En aktiv spiller, og etter hva jeg har sett har du også en del erfaring. Vet ikke hva jeg skal si her, da jeg ikke kjenner til deg så veldig.
Denne brukeren blir nok å se en stund fremover.

13 yasir Power 104.722 16 6545
yasir, fire spiller på en konto kan bli klussete. Men om dere holder orden bør ting gå fint! Har egentlig ingenting negativt å nevne her. Plasseringen deres for øyeblikket er nok ikke en plassering jeg ville ønsket. Du ligger i et område med stammemedlemmer på alle kanter, det blir fort kjedelig og kan ende opp med krangler mtp. reservasjoner ol.
Vet ikke om dette er en bruker å se i lengden, men det ser vi etterhvert.

14 Belzebub Power 104.639 14 7474
Nok en bruker jeg ikke vet stort om. Du viser interesse på det interne forumet av og til, men har ikke mye kontakt med deg ellers.
Du har adlet en del fra J.F.F, noe som de fleste setter pris på :)

15 carno Power 102.324 15 6822
Dette er en bruker som har imponert meg mange ganger. Ser ut til at ting har roet seg ned her nå, men det finnes fortsatt god aktivitet. Har erobret noen byer fra SS, men du har ikke beholdt noen. Blir det noen flere SS erobringer der byene beholdes?

16 Ragnar Lodbroch Power 100.882 14 7206
En bruker som tidligere ble beskyldt for kraftig pp bruk. Tror faktisk ikke denne brukeren har brukt så mye pp som folk har påstått. Du var første spiller til 10k poeng, men ikke første til å erobre en by som milepælen viser.
Har null anelse om hvem som spiller her.
God OD som viser aktiv troppebruk.

17 fiskars SS 100.363 13 7720
Min gode snap buddy. Her sitter det to gode karer som jeg først ble kjent med på v18.
Helt grei plassering, og har noen JX byer til sin venstre side som kunne vært potensielle adlingsmål. Ligger også ganske trygt blant stammen, men har gode muligheter til å opprette en front mot Power (fjøsnissn).

18 Legen..Wait for It..Dary SS 91.297 11 8300
Her vet jeg at Ole sitter med en annen jeg ikke husker hvem er.
Startet som Saruman, og endret nick senere. Ettersom du ikke ville nevne hvor du spilte før en stund ut i spillet ble nok mange sjokkerte da du avslørte deg.
Har sett opp til deg fra v13's oppstart, men hatt litt forskjellige meninger senere. Uansett, du er en god spiller uten tvil.
Du ligger på 4. plass på OD rankingen, fått litt angrep på deg i det siste ser det ut som. Tror du holder ut og kommer kraftig tilbake.

19 Deathmachine Power 90.302 13 6946
Jeg misunner din plassering. Hadde vært gøy å ligget der du ligger med fine byer du kan adle. Du har en OD på 500k, som viser aktiv bruk av tropper. Skal du ikke snart prøve deg på juca? Hadde blitt stor vekst på deg om du får tatt noen av disse byene.
Har troen på denne brukeren.

20 Robb Stark. SS 89.401 13 6877
Plasseringen du har nå er nok litt kjedelig, mtp. sammen på alle kanter, og masse grått. Muligheter for å forflytte clusteret et sted, eller å prøve skape en front et sted?
Vet ikke mye om denne brukeren, men ser ingen grunn til at denne blir nedadlet med det første.

21 Kong Leopold Power 89.304 11 8119
En behjelpelig spiller som bidrar mye i stammen. Har nylig erobret en SS by, kanskje en av mange.
Litt spennende plassering, men kan bli vanskelig om du lar SS nærme seg mer.

22 Zara Power 84.857 12 7071
Zara, går ut i fra at du heter Sara? Aner ikke. Nok en spiller som har bidratt mye i stammen. Adlet mye grått, kanskje i overkant mye. Du har et veldig fint cluster, og kan vel prøve deg på noen av byene til høyre for deg.
Ikke veldig imponerende OD, mulig den stiger etterhvert.

23 RaM77 Power 84.710 10 8471
Du har imponert meg mye. Du har en grei OD og holder et fint cluster.
Du ligger med FEAR rett under deg, og der har du grunnlaget for din vekst fremover. Vil du gå mot disse, eller satser du grått? Blir spennende å følge deg freomver.

24 Lemmy Power 84.391 22 3836
Lemmy, v18's pp konge. Var i hvertfall ikke kresen på pp bruken sin i starten, ser ut til at du har sluttet med å bruke så mye pp.
Du imponerer meg dessverre ingenting med adlingen din, ser nesten bare grått her. Det er vel derfor din OD er så lav også.
Håper på å se mer av deg, og helst noen flere erobrede spillerbyer.

25 CtrlAltDelicious Power 84.374 13 6490
Hvem er du? En spiller som har sneket seg opp på topp 25 i det siste.
Du ligger litt alene, men har veldig mange fine byer på alle kanter, og da har du noe å vokse på annet enn grått ;)
Ble nylig med i Power, og har ikke rukket å bli kjent med deg.

Min første liste, kontakt meg om jeg har skrevet feil noen steder.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Mao Zedong SS 180.715 28 6454
Her spiller Magnus og Sindre. Rank 1, det sier vel sitt. Som spådd tidligere havnet denne brukeren på rank 1. Jeg tror den kommer til å ligge på rank 1 i god tid fremover, med mindre Daniel(Mary kay) skulle kapre førsteplassen. V18's storfarmer, farmer definitivt mest, med hele 24(!) Dagens Raner medaljer.

2 Mary kay SS 172.385 29 5944
Daniel spiller her. Han er en trivelig og fin fyr, som også er en god spiller! Ligger relativt trygt til, kanskje litt trygt til også? Han kommer nok til å knive om 1. plassen i nærmeste framtid, sammen med Mao og kanskje meg selv?

3 Vassendgutane SS 155.032 18 8613
Her spiller jeg :)

4 juca chaves 154.845 20 7742
Det sies at han har slutta, men vokser fortsatt. Var storfarmer av en portugiser her. Hvis det skulle vise seg at han ikke har slutta, så tror jeg likevel ikke at han hadde holdt seg så lenge senere i spillet.

5 Lilleulven Power 148.983 24 6208
Her spiller Sondre, og sikkert fler også... Sondre har et varierende rykte på .no, men virker som en ålreit fyr. Han er hvertfall en passe god spiller. Brukeren ligger trygt og godt til, tror denne brukeren fortsetter å vokse i en god stund fremover. Farmes nok mye her også, som de fleste andre i toppen.

6 Bexx SS 147.664 23 6420
God og koselig spiller som farmer veldig mye. Rim spiller som kommer til å forsette å vokse. Fra tidligere har eieren også bevist at han er en god spiller, så Bexx kan vi se mer av i fremtiden.

7 Lexington Power 144.137 22 6552
Virker som om eierne her er gode, men tror likevel ikke de er gode nok til å holde en topp-10 plassering over en lengre periode, med tanke på plassering.

8 *Stark* SS 142.319 19 7490
En spiller som gjorde det veldig bra i starten, men har sunket litt i det siste. Kanskje det lades opp til noe stort? Hvem vet? Denne brukeren har også brukt en god del pp, det har sett ut til å hjelpe.

9 TW-guiden SS 138.698 20 6935
Her har vi Zippy og Odd. De fleste vet hvem de er. Begge er veldig gode, og av de beste her på v18. Disse karene får dere se mer av i fremtiden. De vil stige på rangeringslista, og vil snart være på topp 5. Etterhvert høyere!

10 Terminator Power 137.830 19 7254
En skikkelig krigskonto, det lover bra. Jeg har også troen på at disse kan stige fra en 10. plass.

11 Fakenickern Power 137.783 20 6889
Virker brukbar, har holdt seg i toppen en god stund, og er et bemerkelsesverdig navn. Jeg har ikke så god kjennskap til denne brukeren.

12 fiskars SS 119.287 15 7952
Bård og Late Jon <3 Dere to er to gode spillere, som også er morsomme å snakke med! Jeg har mye å takke dere for, pga alle nattevaktene deres! Setter veldig stor pris på det!

13 Herr Granpa Power 118.686 18 6594
Erfaren spiller som kan gjøre det bedre enn en 13. plass. Vil tro du kan klare å komme mye høyere opp etter hva jeg har hørt om deg.

14 Belzebub Power 116.908 18 6495
Ukjent spiller for min del, helt blank her.

15 yasir Power 111.320 18 6184
En spiller jeg har sett mye til fra tidligere verdener. Han gjorde det bra i starten, men har nå sunket til en 15. plass. Tror han vil holde seg rundt her fremover, selv om potensialet er der.

16 carno Power 106.325 15 7088
God spiller, men ligger kanskje litt for inneklemt til med mye SS rundt seg? Jeg tror ikke denne spilleren klarer seg så bra senere i spillet, grunnet posisjon.

17 Ragnar Lodbroch Power 103.319 14 7380
Har brukt mye pp, lå i toppen før men har sunket. Dette er typisk for folk som bruker mye pp i starten... Selv om han har brukt mye pp, så viker han som en brukbar spiller. Tror likevel han vil forsvinne gradvis pga SS.

18 Robb Stark. SS 99.445 14 7103
Stammefrende som jeg ikke er altfor godt kjent med...

19 CtrlAltDelicious Power 95.011 15 6334
Har gjort det bra i det siste, men tror likevel at Helge the man skal klare å ta deg. Så kan ikke spå noen topp plassering på deg...

20 Pål Gunnar Mikkelsplass SS 94.049 13 7235
Min gode nabo, Helge. Tror du var lite aktiv i påsken, derfor ligger du så lavt som du gjør. Kommer nok til å stige fremover! :)

21 RaM77 Power 93.126 14 6652
Denne brukeren hadde høyest snitt på byer av de på topp-25. Helt til han adlet BB i dag... Ellers er jeg blank.

22 Legen..Wait for It..Dary SS 92.237 11 8385
Denne brukeren besitter toppspillere! Watch out!

23 Kong Leopold Power 92.135 11 8376
Vet ikke så mye om deg, du ligger i clusteret til Power, så du kan gjøre det bra i krigen.

24 Deathmachine Power 89.955 13 6920
Går rykter om at du har slutta? Ikke vet jeg! Tror du vil forsvinne gradvis uansett, grunnet plassering.

25 Lemmy Power 89.036 23 3871
Hørt du har brukt mye pp. Tror også du vil synke litt, selv om du kan være en god spiller.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1 Mao Zedong SS 195.107 30 6504
Som om det ikke er sagt nok ganger, det er Magnus og Sindre som sitter her, og ja, dem plyndrer mye. Dette vet vi alle så er jo bare en klisjé å nevne det igjen og igjen, men det må jo gjøres. Sitter trygt på rimmen og har faktisk kontroll på over 25% av kontinentet sitt som må være rekord så tidlig i gamet, jeg aner at kontoen kan bli relativt kjedelig om den ikke kommer seg nærmere fronten snart. Spillerne her er også en smule rare, men svært aktive og morsomme å spille med.

2 Mary kay SS 180.330 29 6218
Daniel adler grått og enkelt, ODAen har vel heller ikke kostet for mye heller mtp hva nukene har møtt, men fått en jevn og trutt ODA likevel, vært litt stille i det siste, men jeg satser på at dette tar seg opp. Noe rank 1 tviler jeg dog på at denne kontoen tar i den nærmeste fremtid.

3 Lilleulven Power 162.520 26 6251
1. TomKaliRockDiesel
2. Reach for the Sky
3. Lilleulven

Sondre har evnen til å komme på nye kontoer tross sitt rykte, håper for kontoen og Power sin skyld at det også sitter andre folk her, spår en rask død med engang konto kommer i konflikt med noen på middels nivå. Creeds for å komme inn på kontoen og å holde en jevn oppgang, men tror du har kommet over toppen nå.

4 Vassendgutane SS 161.920 18 8996
Sander & Cadence holder trykket oppe og fått adlet en del gratis (?) byer av Morra$, fete og gode byer som har skaffet han en god front mot Power som han fort kan bygge kontoen videre på, mulighetene for rekordøkning og topp 3 (1) ligger til rette, men har de det som kreves for å komme ditt? Jeg er usikker.

5 juca chaves 155.318 20 7766
Den ukjente som alltid skal ta rank 1 ODA fra meg hele tida, kjemper godt MOT Power, virker på meg som en svært rar og ilojal fyr som en ikke kan få helt greie på, liker ikke fyren.

6 Bexx SS 152.189 24 6341
Dette er en av frontfigurene til SS, og her besittes det kvalitet og superegenskaper som er viktig for stammen, bidrar mye og klarer seg også godt IG, ser for meg en topp 3 konto etterhvert her, knakkandes hyggelig fyr som jeg unner enhver å ha i sin stamme, men jeg og SS som har hatt flaks på denne verdenen gitt!

7 TW-guiden SS 152.052 21 7241
Meg, og kun meg som sitter her. Liker jo å krige :mehe: , overlegen på ODA sammen med juca og troner også 1. plassen ODD, ser for meg at jeg fort ligger på topp 3 og senere rank 1.

8 Lexington Power 151.690 22 6895
Her sitter da Mathias & 1 (eller 2?) til, kontoen var vel den som sendte flest fakes mot meg, men 0 nukes :trist: Håper Mathis i hvertfall har fått utviklet seg en god del siden v13 og også blitt mer aktiv, om ikke må en ha lit til de andre på konteon for dens overlevelse. Axelz sine grafikkskills er forresten helt rå!

9 Fakenickern Power 151.305 22 6878
Robin er den jeg ser på som Power sin sterkeste spiller sammen med MD og Herr Granpa og er helt klart en av frontfigurene til det nå litt vaklende skipet med indre konflikter rundt ledelse og styremåte. Lurer på om dette kan bli en lederkonto for Power etterhvert noe som vil være med å forbedre stammen, en spiller som nyter min respekt.

10 *Stark* SS 146.866 19 7730
Øyvind, the silence man som alltid er med på å prege de nye verdnene gjennom rask adling og en god del PP-bruk, men pleier jo ikke å være med så lenge som dette, og har gitt signaler på at dette er en verden han skal spille lengre på, noe som er gledelig for oss. Kontoen er svært aktiv, men jeg har forstått at kontoen har mye å lære om det moderne TW og gjør ting på den gamle og tunge måten, så utviklingspotensialet er stort og da også mulighetene for en høyere rank.

11 Terminator Power 142.508 19 7500
Aleks, Scott & canaderen som er her? Aleks backstabbet SS og joinet denne kontoen i stedenfor, noe som ser ut som et dårlig trekk, men er en av de fremtredende kontoene i Power og har en slagkraft som kan gi SS kamp, hørt mye om Scott her på forum, men han har jo aldri visst seg og med sine 15 (?) år er jeg litt skeptisk til hvor brilliant denne spilleren kan være.

12 Belzebub Power 132.194 20 6610
En konto jeg ikke spår noen lys fremtid for, har ikke sett noen overveldende styrker her og minner meg egentlig mye om hvalen i spillestilen, og er det en ting jeg vet, så er det at det ikke er en positiv sammenligning.

13 fiskars SS 123.315 15 8221
En konto det forundrer meg at ikke er høyere oppe, årsaken til det må rett og slett være en oppsparing av mange adels, for her ligger det potensial mtp ferdigheter og plassering, så et bykst på lista ligger i vente.

14 Herr Granpa Power 122.467 18 6804
Kanskje den aller beste kontoen til Power, i hvertfall til nå. Fremtiden til denne kontoen er litt usikker mtp om Gard går til Holoman eller ei og hva da Lars gjør. Kontoen har stagnert litt og det som virkelig er interessant på denne verdenen for tiden er utviklingen på denne kontoen og hva som skjer med denne, dette tror jeg har en stor rolle for den neste mnd.en for krigen.

15 Robb Stark. SS 116.960 16 7310
Lars er en dugende spiller som alltid leverer på et jevnt nivå uten å helt hevde seg i toppen, virker litt innesperret og adlingsmulighetene er begrenset. En stabil topp 20 konto dette, men tviler på noe mer enn dette.

16 yasir Power 113.793 18 6322
Forstått at dere er 4 stk, mange kokker mye søl? 25 timerstog mot meg fungerer i hvertfall dårlig og det bør prøves andre taktikker enn et vanlig tog for å komme gjennom, radisson som sitter her som eier og leder (?) har stor mangel i ferdigheter og kan komme til å slite når han engang får front, en utskiftning ville kanskje vært best for Power, men tviler på at det vil skje.

17 Ragnar Lodbroch Power 111.035 15 7402
Bortsett fra at alle trodde han var Ole i starten vet jeg lite om fyren, skaffer seg et tett cluster for å ha muligheten til å beholde byer ved incs er ingen dum idé med hans plassering, men ferdighetene er lave og fyren sender tog på over 2 sekunder, med riktig opplæring kan dette bli en vanskelig konto å slå ned.

18 carno Power 110.496 15 7366
Even & Christine eller noe i den duren som sitter her, gikk ut fra SS og til Power pga. mitt inntog i ledelsen, klarte seg bra frem til dem prøvde seg på DiddyKong sammen med R3L4X, noe som gikk svært bra i starten frem til Bexx ble kv og spylte dem vekk. Slitt etter dette, men bør klare å komme seg tilbake, i hvertfall for en liten stund.

19 Pål Gunnar Mikkelsplass SS 107.855 14 7704
Helge brakker løs og var en ukjent spiller for min del før v18, har visst seg som et aktivt medlem som er fryktløs og ikke er redd for å miste def i støtte, en fyr som er opptatt av det kollektive og en god bidragsyter i stammen, har en god plassering og kan stige på listen selv om noe mer enn topp 10 skal bli vanskelig å klare.

20 CtrlAltDelicious Power 100.688 16 6293
En spennende konto som jeg har fulgt litt med på, Alphastammen var kul, men denne forlot du og søkte lykken i Power, kommer nå i kamp mot PGM som kan bli en morsom kamp som det vil være verdt å følge med på, går en spennende tid i møte.

21 RaM77 Power 98.866 16 6179
Christian & C22 som sitter her har utviklet seg til å bli et godt par og fungerer godt sammen, hadde god kurs mot toppen før det har detti helt sammen, bakgrunnen for dette vet jeg ikke, men om de skulle slutte er det et stort tap for Power og vil skape ytterligere problemer for dem.

22 Zara Power 98.836 15 6589
Gråbydronningen som vil falle i sin første krig, tenker meg at dette er et beist av en deff hore som satser kontinuerlig på stack og ikke har lært seg sniping enda.

23 Kong Leopold Power 93.859 11 8533
Går vel under snart, men fikk til en ok aksjon mot Saru for ikke så lenge siden, uten at det vil hjelpe han stort.

24 Legen..Wait for It..Dary SS 93.705 11 8519
Bytt navn tilbake og jeg skal komme med en kommentar.

25 Brigade SS 93.640 12 7803
Christian er en svært stille fyr, men har lang erfaring og vet hva han skal gjøre, liker ikke å farme, men han utnytter ressursene byene lager og har klart å komme seg på topp 25 enn så lenge.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Flott liste.
Skulle gjerne likt å gi et grønt ryktepoeng, men jeg er så aldeles ikke rar. (Kanskje litt)
 

DeletedUser

Guest
Top 10

ENGLISH
[SPOIL]
As I've not been here for very long, I have not had the pleasure of meeting any of the players I am about to rate. Therefore unlike most of the ratings here, my descriptions will be based only on the accounts growth, conquers, OD and potential for future growth and not of the accounts personality.

1 Mao Zedong SS

Most people seem to think Mao is a great player. Judging by twstats I disagree. I argue that he has done very little to prove himself. Of his 30ish conquers, 19 of them were under 3k points when he nobled them and 5 of these were also barbarian villages. Nobling villages that small should really slow his growth down but it hasn't. This makes me think he's spent premium points to keep up a fast pace. Considering the amount he is farming, he must have to use premium to avoid having a full farm and warehouse.
Furthermore, due to these low pointed conquers, his OD is severely lacking for a rank 1 account. No one has dared attack him, and he only has a rank 62 for ODA. Pretty poor.
However it is clear he is a very hard working player with 25 looter awards.
As for future potential, I see him staying at the top for a while. He is in a great location with no danger anywhere near him. As soon as morale disappears it should be plain sailing from then on.

2 Mary kay SS

Mary Kay seems to be very similar to Mao in terms of conquers. 12 Barbarian conquers shows no skill whatsoever. 18 vills under 3k. Again I think premium points were used on the account to speed up the growth. However, when Mary Kay wants a village, they show force to get it. Rank 5 ODA shows that when they attack a player, they have fought for it and deserve it.
Due to having a solid ODA score, it signifies that troops are active attacking, and also that the lose troops regularly attacking players. Therefore it is very hard to get looter awards, however they have already looted 100m.
Unlike Mao, Mary Kay may become a front-line account in the inevitable end game war between SS and Power. If so, their growth will be slowed and I see them dropping. If they manage to expand out towards the rim before this, then I can see them staying near the top for the foreseeable future.

3 Vassendgutane SS

And the 3rd SS player in a row now to rate. I'm probably starting to get repetitive or perhaps sound biased because I have been negative towards SS. Well in my opinion, I have the same views about Vassend. From looking at his conquers, It appears that he has been nobling greater pointed villages and therefore is more deserving of the rank 3 spot. However once again this player has not proved he is worthy. Vassend gained 67000 points in the last week. Which is a lot (almost double the growth of Mao Zedong) .. However he gained less than 2000 ODA doing so. It appears that he has been given a lot of free villages, or a merge took place between him and Buroz.
Map location shows that he will definitely play a major part in the end game war, however it won't be until then that we see if he is capable of holding his own against some of the best in the world.

*To summarize these first 3 players. None of them have truly proved that they have the talent to hold a top spot if they were put under any pressure in a real war. I am not saying that they are bad players. They may very well be great players, but they have yet to show true skill.*

4 Lilleulven Power

Ahh, a Power member!! Finally.
Seems to hold a grudge against OIM players. Nobling 5 of their villages so far. I'm assuming that this tribe has contributed to Lilleulven (or "little wolf", as my translator tells me.) They are the first account so far that has had considerable ODD and ODA therefore has had to work harder to earn their spot here. Little wolf has however nobled 4 internals from Power so has had a few easy points. Another negaitive is that they have yet to farm 100mil. I can't imagine they are very far away though. The lack of farming is definitely due to being under attack, and having significant ODA.
Lilleulven is in a great location to continue to grow stongly. They have plenty of space and will be a backline account against SS so will not be under heavy attack for long.
Overall I would say that they certainly deserve to be up in this top 10 rating and will stay here for a long time.

5 juca chaves

I'm not going to go talk about Juca because I don't see them playing a part in the world for much longer. They haven't grown in a week so will go barb very soon I imagine.

6 Bexx SS

Back to SS - Bexx's location is very favorable for the future. Can expand freely towards the rim and has plenty of space to themselves. May have a small front with Power in the future, however a small front is easier to defend and expand from. They have nobled 3 power villages so far, which shows they have skill. Has a good ODD (Probably from Power?) and has considerable ODA (again from attacking power?) I'd like to see how this account will do in a full on fight vs Power. By the looks of things, they could hold their own pretty well.

7 TW-guiden SS

In my opinion the most impressive and deserving player in the top 10 so far. Rank 2 ODA and 1 ODD. 1 overall. This player has attacked and defended well against power and has proven they are able to fight some of the best in this world. Their noble choices have been very good, taking high pointed vills regularly and villages from skilled opponents. The only problem for their future is have they bitten off more than they can chew? Are they running short on troops due to their huge OD scores?
I see them falling in the rankings briefly because of this however imagine they will play a major role in the end game. Good job so far.
8 Lexington Power

Lexington is apparently very experienced and is a very good player. I am slightly disappointed with all of the recent barb nobling they have done. 7 barbarians in the last 10 days. All too small to be useful right now. Going to take a while to grow, seems like wasted nobles to me considering all of the easy food around.
Lexington has yet to show the potential that I have heard they have. Hopefully they are as skillful as I believe because they will be a major part of Power's chance of winning the world

9 Fakenickern Power

Fakenickern has chosen decent villages to noble, mainly around 5k points. The barbs he has nobled have typically been large as well so no complaints there. Has been eating JX with ease the past few days and has a decent ODA to show for it.
They are yet to farm 100mil which I feel they should have by now considering they have yet to be under any real pressure. Perhaps they're pretty close, we'll see.
Fakenickern is in a great location for growth, with the ability to expand towards the rim away from the worlds bigger players. This could give them the opportunity to climb the rankings. They will have a small front in the war vs SS when it happens so hopefully they are skilled enough to put up a good fight. I predict they will be.

10 *Stark* SS

And Finally *Stark*. Stark's villages are clustered a lot tighter together than the rest of top 10, making it easier for them to get support to any villages they need. This could make it very difficult to get rid of them in the future. The tight cluster however has caused problems for their farming, because all of their villages are farming the same barbarians, they have yet to farm 100mil. That's the downside to being clustered. Stark's ODA is strong for his rank, however I assume that it all came from those power villages he nobled. The rest of his captures have been barbarians.
I will have to see if he is able to continue to stay in the top 10. He may slip behind due to his lack of ability to farm as he is clustered, and he may also fall behind because of his choice of barbarian captures.


Overall, I feel that Power have had to work a lot harder to achieve their rankings. SS has nobled easier villages and with the exception of TW guiden, have yet to be tested in abilities.
I look forward to seeing this war between SS and Power because only that war will show each players true potential and only then will we see who really deserves to be in the top 10.
[/SPOIL]

Norwegian (using google translate so i hope it is accurate enough to understand)

[SPOIL]Som jeg ikke har vært her på veldig lenge , har jeg ikke hatt gleden av å møte noen av spillerne jeg er i ferd med å rate. Derfor motsetning til de fleste rangeringer her , vil mine beskrivelser bare være basert på regnskapet vekst , erobringer , OD og potensial for fremtidig vekst og ikke av regnskapet personlighet .

1 Mao Zedong SS

De fleste synes å mene Mao er en stor spiller . Dømme etter twstats jeg er uenig . Jeg argumenterer for at han har gjort svært lite for å bevise seg selv . Av hans 30ish seirer , 19 av dem var under 3k poeng når han nobled dem og fem av disse var også barbarlandsbyer . Nobling landsbyer som små bør virkelig bremse sin vekst ned, men det har ikke . Dette gjør at jeg tror han har brukt premium poeng for å holde opp et raskt tempo . Tatt i betraktning hvor mye han er oppdrett , må han nødt til å bruke premien til å unngå å ha en full gård og lager .
Videre , på grunn av disse lav spisse erobringer , hans OD er svært mangelfull for en rang en konto . Ingen har våget å angripe ham , og han har bare en rang 62 for ODA . Ganske dårlig .
Men det er klart at han er en veldig hardtarbeidende spiller med 25 looter utmerkelser .
Som for fremtidig potensial , ser jeg ham bor på toppen for en stund. Han er i en flott beliggenhet med ingen fare i nærheten av ham . Så snart moralen forsvinner bør det være vanlig seiling fra da av .

2 Mary kay SS

Mary Kay ser ut til å være svært lik Mao i form av erobringer . 12 Barbarian erobringen viser ingen ferdigheter overhodet . 18 vills henhold 3k . Igjen tror jeg premium poeng ble brukt på kontoen for å få fart på veksten . Men når Mary Kay ønsker en landsby , viser de makt for å få det . Karakter 5 ODA viser at når de angriper en spiller , har de kjempet for det og fortjener det .
Grunn til å ha en solid ODA score, betyr det at troppene er aktiv angreps , og også at de mister tropper regelmessig angripende spillere . Derfor er det svært vanskelig å få looter utmerkelser , men de har allerede ranet til 100m .
I motsetning til Mao , kan Mary Kay bli en front-line konto i den uunngåelige slutten spillet krig mellom SS og Power. I så fall vil deres vekst bli bremset , og jeg ser dem slippe . Hvis de klarer å ekspandere ut mot felgen før dette , så jeg kan se dem bor i nærheten av toppen i overskuelig fremtid .

3 Vassendgutane SS

Og den tredje SS -spilleren på rad nå for å gi . Jeg er trolig i ferd med å få repeterende eller kanskje høres partisk fordi jeg har vært negative til SS . Vel etter min mening , jeg har de samme synspunkter om Vassend . Fra å se på hans erobringer , Det ser ut til at han har vært nobling større spisse landsbyer og derfor er mer fortjent til rang 3 spot. Men nok en gang denne spilleren har ikke bevist at han er verdig . Vassend fikk 67 000 poeng i den siste uken . Som er mye ( nesten det dobbelte av veksten av Mao Zedong ) .. Men han tjente mindre enn 2000 ODA gjøre det. Det ser ut til at han har fått mye gratis landsbyer , eller en fusjon fant sted mellom ham og Buroz .
Kart viser at han vil definitivt spille en viktig rolle i sluttspillet krigen , men det blir ikke før da at vi se om han er i stand til å holde sine egne mot noen av de beste i verden .

* For å oppsummere disse første tre spillere . Ingen av dem har virkelig bevist at de har talent til å holde en topplassering hvis de ble satt under press i en virkelig krig . Jeg sier ikke at de er dårlige spillere . De kan meget vel være gode spillere , men de har ennå å vise sann dyktighet. *
*
4 Lilleulven Power

Ahh , en Power medlem ! Endelig .
Synes å holde en grudge mot OIM spillere . Nobling fem av sine landsbyer så langt . Jeg antar at denne stammen har bidratt til Lilleulven ( eller " lille ulven " , som min overs forteller meg . ) De er de første kontoen så langt som har hatt betydelig ODD og ODA derfor har måttet jobbe hardere for å tjene sin plass her . Lille ulven har imidlertid nobled 4 innvendige fra makten så har hatt noen enkle poeng . En annen negaitive er at de har ennå til gården 100mil . Jeg kan ikke tenke meg at de er veldig langt unna skjønt. Mangelen på landbruk er definitivt grunn til å være under angrep , og ha sterk ODA .
Lilleulven er et flott sted for å fortsette å vokse stongly . De har god plass og vil være en backkontoen mot SS så vil ikke være under kraftig angrep for lang .
Generelt vil jeg si at de absolutt fortjener å være opp i denne topp 10 vurdering og vil bli her i lang tid .

5 Juca Chaves

Jeg kommer ikke til å gå snakke om Juca fordi jeg ikke ser dem spille en del i verden for mye lenger . De har ikke vokst i en uke så vil gå brodd veldig snart jeg tenke meg .

6 Bexx SS

Tilbake til SS - Bexx Beliggenheten er meget gunstig for fremtiden . Kan ekspandere fritt mot felgen og har god plass til seg selv . Kan ha en liten front med Power i fremtiden , men en liten front er lettere å forsvare og utvide fra . De har nobled tre kraft landsbyer så langt , noe som viser at de har ferdigheter . Har en god ODD ( Sannsynligvis fra Power ? ) Og har betydelig ODA (igjen fra å angripe makten ? ) Jeg vil gjerne se hvordan denne kontoen vil gjøre i en full på kampen vs Power. Ser på ting , kunne de holder sin egen ganske godt .

7 TW - guiden SS

Etter min mening den mest imponerende og fortjent spiller i topp 10 så langt . Rank 2 ODA og en ODD . En samlet . Denne spilleren har angrepet og forsvarte seg godt mot strømmen og har bevist at de er i stand til å kjempe noen av de beste i denne verden . Deres edle valg har vært veldig bra , tar høye spisse vills regelmessig og landsbyer fra dyktige motstandere . Det eneste problemet for deres fremtid er har de bitt av mer enn de kan tygge ? Er de kjører kort på soldater på grunn av sine enorme OD score ?
Jeg ser dem falle i rangeringen kort på grunn av dette men kan tenke meg de vil spille en viktig rolle i sluttspillet . God jobb så langt .

8 Lexington Power

Lexington er tilsynelatende svært erfaren og er en veldig god spiller . Jeg er litt skuffet med alle de siste brodd nobling de har gjort . 7 barbarer i de siste 10 dagene . Alt for små til å være nyttig akkurat nå. Kommer til å ta en stund å vokse , virker som bortkastede adelsmenn til meg vurderer all den enkle maten rundt .
Lexington har ennå til å vise potensialet som jeg har hørt de har . Forhåpentligvis er de så dyktig som jeg tror , fordi de vil være en viktig del av Powers sjanse til å vinne verden

9 Fakenickern Power

Fakenickern har valgt anstendig landsbyer til edel , hovedsakelig rundt 5k poeng . Mothaker han har nobled har typisk vært store så vel så ingen klager der . Har spist JX med letthet de siste dagene og har en anstendig ODA å vise for det .
De er ennå til gården 100mil som jeg føler de bør ha ved nå vurderer de har ennå til å være under noen reell press . Kanskje de er ganske nær , vi får se .
Fakenickern er et flott sted for vekst , med evnen til å ekspandere mot felgen bort fra verdens større aktørene . Dette kan gi dem muligheten til å klatre på rankingen . De vil ha en liten front i krigen vs SS når det skjer så forhåpentligvis de er dyktige nok til å sette opp en god kamp . Jeg spår at de vil være .

10 * Stark * SS

Og til slutt * Stark * . Stark landsbyer er gruppert mye strammere sammen enn resten av topp 10 , noe som gjør det lettere for dem å få støtte til noen landsbyer de trenger. Dette kan gjøre det svært vanskelig å bli kvitt dem i fremtiden . Den stramme klyngen har imidlertid skapt problemer for deres oppdrett , fordi alle sine landsbyer er oppdrett samme barbarer , de har ennå til gården 100mil . Det er ulempen med å bli gruppert . Stark ODA er sterk for hans rang , men jeg antar at det hele kom fra disse kraft landsbyer han nobled . Resten av hans fanger har vært barbarer .
Jeg blir nødt til å se om han er i stand til å fortsette å bo i de 10 beste. Han kan skli bak på grunn av hans manglende evne til gården som han er gruppert , og han kan også falle bak på grunn av hans valg av barbariske fanger.


Totalt sett føler jeg at Power har måttet jobbe mye hardere for å oppnå sine rangeringer . SS har nobled enklere landsbyer og med unntak av TW guiden , har ennå ikke testet i ferdigheter .
Jeg ser frem til å se denne krigen mellom SS og Power fordi bare at krigen vil vise hver spillere sanne potensial og først da vil vi se hvem som virkelig fortjener å være blant de 10 beste .
[/SPOIL]
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er nok på Herr Granpa (selv noe inaktiv til tider..), og har ingen planer om å spille noe andre steder heller. Men flott liste, Zippy, og der andre som har skrevet i det siste :)
 
Topp