Topp 25 - Spillere

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Det blir nok den siste topp 25 listen jeg skriver på V18. Jeg skriver listen fra mine synspunkter om spillerne. Derfor kan hende at jeg skriver mer om enkelt spillere enn kontoen.

Jeg vil bare si at jeg har utrolig mye respekt for alle i OIM som fortsatt fighter. Som ikke har slettet kontoene sine. Det er de som vil bli husket, og ikke de som sletter kontoene sine.



1. magic dude ODA

Her sitter Ole. Han skal ha mye respekt for alt han har gjort for ODA. Det hele startet med at han ikke skulle ta V18 seriøst. Han skulle bare kose spille. Men det endret seg. Ole har alltid trodd på ODA, at de kommer til å vinne. Han forsvarte også ODA da Nice var utrolig cocky på off forumet under Zippy tida. Tror det var hele Nice mot MD på off forumet. Likevel stod han på sitt og skrev at ODA kommer til å vinne. Ole har alle lederegenskapen som trenges. Han har tatt flere kjipe valg, men det er en del av det å være en leder. Jeg har utrolig mye respekt for Ole, selv om han noen ganger kan ta valg som jeg misliker. Han skal ha mye av æren for at ODA vinner, men ikke alt.

2. Aurora ODA

Her spiller Rebell. Hun må nok være kjempen som våknet. Aurora kontoen var inaktiv i en periode pga IRL problemer. Tror ikke det var mange som visste om det. Derfor har kontoen fått kritikk, til og med fra sine egne stamme medlemmer. Noe jeg synes er utrolig tragisk. Men hun har kjempet seg tilbake og motbevist all kritikken hun har fått. Det ser man på statsa hennes. Hun har også på DS flere dager på rad nå. Før var mellomrommet til MD 6-7 millioner unna, nå er det bare 1 mill. Hun er ikke langt unna første plassen nå, og jeg unner henne alt. I tillegg sitter hun på utrolig mange adels. Så hun kan fint holde første plassen hvis hun får den. Rebell er en hyggelig og rettferdig spiller. Men hvis noen gjør noe slemt mot henne kan det trigge den indre «rebellen» i henne.

3. RaM77 ODA

Her spiller Ann (love) Jeg har hatt en lang historie med henne. Alt startet vel da jeg hadde front mot henne tilbake da jeg spilte på Whoop yo ass. Allerede da hadde jeg kontakt med henne. Hun var utrolig ydmyk og hyggelig spiller. Jeg fikk også kjenne på åssen Ann er i aksjon. Hun imponerte meg mye. Ann burde ha mye mer respekt for alt hun har oppnådd på V18. Hun adlet ned Vassendgutta (Før de ble bannet), Pål Gunnar Mikkelsplass, Fyllesamen og Bermuda. Den viktigste må være Fyllesamen da det hjalp mange rundt. Hun fortjener 100% den plassen hun har nå. Hun er den som har stått ved min siden uansett hva som har skjedd. Og jeg takker henne for det. Det finnes ikke noe negativt om Ann, hun er også bare positiv.

4. Xandor. ODA

Her sitter Morten alene. Har ikke sett noen andre på V18 som har like mye passion som han. Han kom inn til en ødelagt konto med fult av utagget incs. Det var da TAL slet mest, og Henrik hadde ikke tid pga praksis. Det var mange i stammen som ofret mye for å være KV for TAL. Morten kunne ikke over til TAL før Summer Breeze kontoen var adlet ned. Men når han kom inn endret alt seg. OIM fikk ikke gratis byer lengre. Og Morten ofret utrolig mye for å få kontroll på kontoen igjen. Husker godt han var oppe langt på natta selv om han hadde skole. Det kaller jeg passion. Og alt det arbeidet var verdt det. Morten fikk full kontroll på kontoen etter at Roger gikk ut av OIM. Dermed kunne han herje med OIM. For å være helt ærlig trodde jeg at han ikke var så god OFF spiller. Altså flink med å adle front spillere. Jeg trodde han bare kunne forsvare seg. Men han motbeviste meg og mange. Han adlet utrolig mange OIM byer og klatret på ranken. Han var med i siste store aksjonen mot MnM. Morten klatret opp til 2 plass på ranken. Hvis han hadde hatt flere adelsmenn hadde han nok tatt 1 plassen. Han er en av mange jeg har stor respekt for i ODA.

5. Decrepitus ODA

Her sitter Elias, Erik og Benjamin. Erik en svensk spiller. Vet ikke så mye om han, men vet at han er en dyktig spiller. Hjalp Decrepitus kontoen da den var under press. Den neste på kontoen er Benjamin aka Slumpi. Dette førte til at kontoen ble helt komplett. Hvis man ser på tw stats har Benjamin vunnet mange verdener. Jeg gledet meg til å jobbe sammen med han. Han er en spiller som orker å gjøre «dritt» jobben på kontoen. Noe som er utrolig bra. Han var litt inaktiv under eksamen tiden, men kom sterkt tilbake. Elias er den neste jeg skal skrive om. Hvor skal jeg starte? Vi har så lang historie. Det hele startet med at vi ble naboer i K64 etter at ODA rekrutterte han, og jeg er utrolig takknemlig for at ODA rekrutterte han. Jeg hadde front sammen med Killer4, She wolf, Lilleulven og The Fugitive. Det endte med at alle 4 ble adlet ned av OIM. Dette førte til at jeg måtte forsvare hele K54/64 fronten mot OIM alene. Selvfølgelig ble jeg lei, pga at alle rundt meg ble adlet ned. Og det var da Elias kom inn i bilde. Før han ble leder for stammen motiverte han alle da ODA slet mest. Han sendte alle motivasjon meldinger, og hjalp de fleste. Jeg og han fikk kontakt da. Husker ikke om det var Terminator kontoen som ble bannet, men han kom fram til en løsning som skulle hjelpe meg. Han flytte seg til fronten min. Da var vi i front mot 7-8 OIM spillere. Første front spiller var Mickey n Mallory. De fleste vet at jeg har en lang historie med Kristine som spiller der. Elias og jeg stod for alle aksjonene mot MnM. Vi diskuterte lenge og kranglet flere ganger. Alt det var verdt det til slutt. For vi fikk adlet hele fronten til MnM sammen. Begge pushet hverandre og ga hverandre motivasjon. Vi ble gode venner. Jeg tror ikke det er noen naboer in game som har skrevet like mange meldinger jeg og Elias har skrevet. Elias er en utrolig flink og rettferdig spiller som jeg har respekt for. Uten han hadde jeg sluttet for lenge sida. Han har hjulpet meg utrolig mye. Dritt at pcen han ikke virker på skype, da det er stille uten han på skype chatten :mad: Jeg og han tenker helt likt når det kommer til aksjoner. Håper jeg møter han igjen på en annen verden. Elias (love)

6. Mount And Blade 1 ODA

Her sitter Geir (love) Han har hjulpet meg utrolig mye før. Det hele startet med aksjonene mot Mickey n Mallory. Han lånte meg opptil 140 nukes som clearet mange byer. Geir har vært stor del av fremgangen min på fronten min. Etter MnM aksjonen fikk han en front selv mot Babaganoosh og co. Her viste han hvor god han kan være. Geir kjørte over alle spillerne han hadde front mot. Jeg har sett hvor deilig konto han har via KV. Det er nok mange som ville hatt kontoen hans. Ved å se på medaljene hans kan man se at han er farme og plyndre kongen av V18. Ser også at han har fått ekstrem ODA.

7. Bacardi Razz ODA

Her sitter Roger alene. Husker at han var i skyggen til Pål/Zippy før. Da visste jeg ikke hvor god Roger var. Men han har vært utrolig truende spiller, spesielt mot TAL. Han er flink til å starte aksjoner alene, og han har hatt fine resultater av aksjonene sine. F.eks mot TAL og nå Skandyyz. Skjønner ikke hva OIM tenke med da de valgte å ta inn Dilligas. De visste fra før at Roger kommer til å forlate stammen hvis de tok inn spillere fra fienden. Likevel gjorde de det. Se på resultatet av det nå. Dilligas blir adlet ned, og Roger adler den største kontoen i OIM. Feel unlucky OIM?

8. Jon Snow. ODA

Her spiller Aleks og Magnus. Aleks er en original ODA spiller. Han spilte med Scott på Terminator. Husker godt at de herja der. Han herjer fortsatt på V18, men på en annen konto. Aleks har mange ferdigheter, og det så man da Berginho og co hadde aksjon mot han. I tillegg er han morsom, blant annet på ODA chatten. Hvis jeg husker riktig var han den originale grunnleggeren av Power som er ODA nå. Dualen hans Magnus vet jeg ikke så mye om. Men han hjalp Aleks da kontoen slet mest.

9. Dora the Explorer ODA

Her spiller jeg (noen ganger Fosi) . Velger likevel å skrive litt om kontoen. Dora kontoen har fått utrolig mye kritikk fra OIM. Det har haglet inn med flere aksjoner mot oss. Vi har bare mistet 49 byer av den lange tida vi har holdt fronten. Som sagt har vi hatt front helt siden dag en av krigen mot OIM. Mange av de 49 byene som vi har mistet er readlinger. Dere aner ikke hvor deilig det er å motbevise alle som ville at du skulle falle. Samtidig som å adle de. Det er grunnen til at jeg er så «cocky» på forumet. For jeg har jobbet utrolig hardt for den plasseringen jeg har nå. Og det vet naboene mine også.

10. Pilgrim ODA

Her sitter IRL kompisen til Mount And Blade 1. De har jobbet sammen siden dag en. Han ventet med å gå over til ODA. Grunnen til dette var at han skulle rydde rundt i området hans. Noe som er forståelig. Ellers tok han samme vei som MAB1. begge er naboer i samme front. Han ble parkert av Jato Link. Det stoppet ikke Pilgrim. Etter liten pause kom han seg tilbake til fronten, og nå herjer han.

11. skyrroz ODA

Usikker på hvem som spiller her, men han gjør en god jobb med å holde ranken sin. Ser at han stort sett adler bare gråbyer. Han er også stille på skype og IG forumet. Har ingen anelse om hvem som spiller her og hva han har gjort før. Beklager!

12. Skandyzz OIM

Her spilte Jo, Andreas og Harald/WhiteWalker. Vedder på at WhiteWalker var den som skulle passe på kontoen på natta, men slik stilen hans er bailet han med en gang og lot Andreas stå alene. Ikke første gang han har gjort det på en konto. "Hint: Three are not Legend" . Så på Skattum og Andreas som utrolige farlige spillere. De herjet i Nord. Men i det siste så jeg på adlingene til Skandyyz. Det viser at de har adlet «mindre» kontoer og fått liten motstand. Jo var den første til å forlate kontoen. Dermed stod Andreas alene mot ODA. Men det stoppet ikke han. Han fortsatte aksjonene sine. For å være helt ærlig trodde jeg at han skulle holde ut mot ODA. Før aksjonen rettet mot han hadde han en liten pause da han ikke adlet noe. Jeg trodde han skulle gjøre noe smart ( endre flere byer til deff. Stacke fronter og flytte tropper) men det viser seg at han ikke gjorde det. Roger var første ut av mange ODA spillere som skulle adle han. Tenk at Andreas stakk etter noen dager med press? På forumet fikk han alle til å tro at han kommer til å gjøre som Morten/Xandor under V1. Ved å holde ut lenge, men nei. Skandyyz må være V18 største skuffelse.

13. Felmyst ODA

Her spiller Kenneth og Casper. Kenneth kom inn på en ødelagt Owerlordleidal konto etter Chaos. Han Han har gjort utrolig bra jobb med å sette kontoen tilbake på rett spor etter Chaos. Kenneth spilte her mens han var i militæret og gjorde det bra. For å være helt ærlig trodde jeg kontoen kommer tilå slite mot f.eks Dilligas. For Vegardteigen skulle innadles og Balle1 var bannet. Da hadde han 4 mill og Dilligas hadde 9 mill. Kenneth adlet flere gråbyer for å tette igjen fronten sin mot Dilligas. Plutselig kom Balle1 tilbake, og Kenneth stod ikke alene Dillingas lenger. Han fikk noen mill fra innadling av King Håkon. Noe som gjorde som at han var klar for en krig mot Dilligas. Husker ikke når Capser kom inn, men han hjalp Kenneth da han ikke hadde tid. Casper fikk sitt store gjennombrudd da han startet med adlingen av Dilligas. Noe som var viktig for ODA. Han hjalp mange ved å adle han, spesielt Hvalen.

14. Bodyguard ODA

Her spiller Trygve og Chris. Kontoen her har imponert mange. Husker godt da jeg spilte på Whoop yo ass. Bodyguard og Belzebub stod for innadling av GeGe som jeg hadde front mot. Husker også da Hunter5678 forlot stammen. Jeg kom meg gjennom hos han, og det så Bodyguard. Han startet også med adlingen av Hunter5678. Til slutt fikk vi front mot hverandre. Da hadde jeg front mot RaM77, Bodyguard og Belzebub. Utrolig tøffe tider :p Men spillerne på Bodyguard er utrolig hyggelig. Trygve tok seg en liten pause før han kom tilbake til Body kontoen. Chris har vært her hele tida. Chris er en utrolig hyggelig spiller som heier på riktig lag (Man Utd ). I tillegg har han hjulpet med utrolig mye på V18. Han en av de få som har holdt motivasjonen min.

15. Why So Serious? ODA

Her sitter Stein, CW fallenius og Tommy. WSS har forsvart seg utrolig bra mot Skandyyz og co. Det var en gang de mistet utrolig mange byer, men de fikk kontroll igjen, som er det viktigste. Stein som er originale eier her. Han er utrolig flink spiller som har holdt fronten sin lenge. I tillegg hjulpet spillerne rundt seg. CW felliuns er en svensk spiller som kom inn da WSS slet. Han har også gjort utrolig bra jobb. Stein og felliuns fikk kontroll mot Skandyyz og co. Dermed kunne de klatre opp på ranken. Til slutt kom Tommy inn. (Tidligere Grim Reaper) Han var på WSS da Skandyyz sendte sin siste bølge. Det endte med null byer ( hvis jeg husker rett) Ellers vet jeg ikke mye om Tommy. Har fått inntrykk av at han er en rettferdig person. Han er også hyggelig spiller å snakke med hvis man er oppe på natta.

16. Belzebub ODA

Her sitter Ruben aka kompisen til Elias. Husker at kontoen falt ned fra topp 25 før Ruben kom inn. Belze har gjort det utrolig bra selv om byene hans er spredt rundt omkring. Belze var også stor del av offensiven mot Bermuda. Han adlet store deler av Bermuda til å være så liten i forhold til Bermuda. Etter Bermuda startet han rett på Onkelskrue. Men han vært stille i det siste pga. en skade. Kontoen har en lang historie, fra da den ble rimmet. Belzebub er en av de første jeg snakket med i Power/ODA. (Originale eier. Henrik og Daniel) Sammen med RaM77 og Bodyguard.

17. Zara ODA

Her sitter Jorunn. En utrolig hjelpsom spiller. Kontoen var litt sjenert først og adlet bare gråbyer, men det endret seg fort. Når jeg skulle planlegge aksjoner var alltid Zara positiv til planene mine. Hun var en stor del av MnM sitt fall. MnM har vi jobbet med i lang periode. Jorunn skiftet også front, og gjør det utrolig bra. Som mange andre her fortjener hun en seier for innsatsen sin mot OIM.

18. hvalen ODA

Her sitter veteranen Eirik. Han har gjort en strålende jobb mot OIM. Det hele startet med at han gikk over til ODA fra DoF. DoF var litt sur for det og startet en aksjon mot han med en gang. Heldigvis hadde han naboen sin Walker så han ikke var alene. Men plutselig hadde ikke spilleren på Walker tilgang på kontoen sin. Grunnen til dette var at ledelsen i DoF var «pissed» for at de forlot stammen. Så de kontaktet forrige eier for å skifte passord og sette kontoen på slett. Håkon/Walker kunne ikke gjøre noe med dette og kontoen ble slettet. Dette gjorde som at hvalen ble helt alene mot DoF og OIM. De fleste trodde at han skulle bli adlet ned med en gang, men han har forsvart seg som en helt. Helt utrolig at har klart det med tanke på plasseringen hans. Og nå som alle front spillerne hans rakner kan han herje.

19. Kill4fun MB

Vet ikke hvem spiller her. K4K har basert seg på gråbyer som mange andre her i Nord. Ser også at han forlot OIM og lagde sin egen stamme. Har hørt mange historie om K4K. Husker godt da han var i TLE og fikk motstand fra Bexx/OIM. Det var noen rykter om at han ga PP til Bexx for at han skulle slutte. Vet ikke om det er sant, men adlingen stoppet i hvert fall. Han var også tidligere leder for TLE. Tror K4K var grunnen til at det ble krig mellom TLE og K~G. Men ser ut som at TLE vant. OIM merget ikke bare med DoF, men også med TLE.

20. Solan OIM

Vet ikke helt hvem spiller her, men ser ut som at han har vært anonym hele verdenen. Har fått følelsen av at han er en spiller som gjør som han blir bedt om. Altså i aksjoner osv. Noe som er bra. Han har stort sett adlet grått, men det var en gang han herjet i Nord sammen med kingulf,TANL og Skaandyz. Som flere i Nord har merket så sender Solan stort sett bare adelsnukes. Slet mot Lucky Luck i en periode, men er vel tilbake nå. Skal bli spennende å se utviklingen hans nå som de fleste naboene hans har forlatt OIM.

21. Apollo ODA

Her spiller Slavko. Tror ikke jeg har sett han si nei til noen. Han hjelper alltid alle. Og da mener jeg absolutt alle. Om det skal være clearing av byer eller støtte, så er han der. Apollo har vært heldig med plassering sin. Ikke det at jeg ville hatt den plassering, men det er en ganske rolig plassering. I tillegg er han motivasjon booster i stammen. Det er var og er en viktig konto for ODA. Slavko er også en utrolig hyggelig person.

22. Lord Swagtastic ODA

Her spiller Axenite. Har fått vite at han er en flink skiløper. LS har holdt fronten sin mot DoF/OIM lenge. Har vært kv der en del ganger og liker oppsettet hans. Han er ikke like aktive som de andre på skype. Men han greier å forsvare seg in game. Blir spennende å se utviklingen hans etter at Padox og co raknet helt.

23. Dilligas OIM

Vet ikke om det er fortsatt Vegard og Patrik som sitter her. Vet at Vegard kom inn som dual like før Dilligas skiftet side til OIM. Hadde en liten prat med Vegard da han var i ODA. Virket som en hyggelig person. Men det samme kan jeg ikke si om Patrik. Som alle vet liker han å være på den sida som vinner. Forklaringa hans på sidebyttene er alltid at han var syk og ikke hadde styr på kontoen sin. Men alle vet at det er BS. Ellers har ikke Dillingas kontoen gjort noe i denne krigen. Adlingene hans består av 60% J.F.F, 20% av inaktive kontoer og 20% gråbyer. Han har aldri herjet mot en stor konto.

24. -KAS- OIM

Denne spilleren her er utrolig undervurdert. Må nok være min favoritt OIM spiller per dags dato. Grunnen til dette er at jeg ser mye av spillestilen min i hans. I tillegg har vi samme tankegang. Har dessverre ikke fått snakket med. Han sprer hvert fall motivasjon, og gir ikke opp. Husker godt at han stod for 70% av alle aksjonene DoF/OIM hadde i Øst. Han har presset flere spillere som Lord Swagtastic. Han virker som han er positiv. Gleder meg til å se åssen han håndterer 360 graders fronten han får.

25. Lucky luck VT.

Har hørt at han som sitter her heter Sindre. Mye som har skjedd på denne kontoen før (overgangene) men jeg tror at han angrer. Grunnen til at han forlot OIM er ukjent for meg. Kan hende at alle raknet helt. Forståelig! Men likevel burde han holde seg til stammen sin, og hjelpe den. Tror Sindre/LL har en personlig kamp mot Solan. Han startet bra mot Solan, men ser ut som at Solan fikk kontroll på saken.
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
12. Skandyzz OIM

Her spilte Jo og Andreas. Så på disse som utrolige farlige spillere. De herjet i Nord. Men i det siste så jeg på adlingene til Skandyyz. Det viser at han har adlet «mindre» kontoer og fått liten motstand. Jo var den første til å forlate kontoen. Dermed stod Andreas alene mot ODA. Men det stoppet ikke han. Han fortsatte aksjonene sine. For å være helt ærlig trodde jeg at han skulle holde ut mot ODA. Før aksjonen rettet mot han hadde han en liten pause da han ikke adlet noe. Jeg trodde han skulle gjøre noe smart ( endre flere byer til deff. Stacke fronter og flytte tropper) men det viser seg at han ikke gjorde det. Roger var første ut av mange ODA spillere som skulle adle han. Tenk at Andreas stakk etter noen dager med press? På forumet fikk han alle til å tro at han kommer til å gjøre som Morten/Xandor under V1. Ved å holde ut lenge, men nei. Skandyyz må være V18 største skuffelse.

Kan du vise til hvor mye deff Skandyzz hadde fra stammen sin, å hvor mye xandor hadde fra stammen sin? Om du var ca. eneste konto igjen, hadde du meldt deg ut av irl og gjort alt i din makt for å utsette nedadlingen noe?
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
25. Lucky luck VT.

Har hørt at han som sitter her heter Sindre. Mye som har skjedd på denne kontoen før (overgangene) men jeg tror at han angrer. Grunnen til at han forlot OIM er ukjent for meg. Kan hende at alle raknet helt. Forståelig! Men likevel burde han holde seg til stammen sin, og hjelpe den. Tror Sindre/LL har en personlig kamp mot Solan. Han startet bra mot Solan, men ser ut som at Solan fikk kontroll på saken.[/QUOTE]

Har mistet litt byer ja, men du må ta i betraktning at det er et lite cluster i k33 som Solan prøver seg på, har vel slått ut godt over 250 adelsnukes, og han har tatt 8 byer, kanskje flere. Men det skal nok ikke få skje igjen.

Med engang, så trudde jeg k33 kom til og forsvinne, for jeg hadde bare 100 byer der. Men så langt har jeg fortsatt en god del igjen der.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
12. Skandyzz OIM

Her spilte Jo og Andreas. Så på disse som utrolige farlige spillere. De herjet i Nord. Men i det siste så jeg på adlingene til Skandyyz. Det viser at han har adlet «mindre» kontoer og fått liten motstand. Jo var den første til å forlate kontoen. Dermed stod Andreas alene mot ODA. Men det stoppet ikke han. Han fortsatte aksjonene sine. For å være helt ærlig trodde jeg at han skulle holde ut mot ODA. Før aksjonen rettet mot han hadde han en liten pause da han ikke adlet noe. Jeg trodde han skulle gjøre noe smart ( endre flere byer til deff. Stacke fronter og flytte tropper) men det viser seg at han ikke gjorde det. Roger var første ut av mange ODA spillere som skulle adle han. Tenk at Andreas stakk etter noen dager med press? På forumet fikk han alle til å tro at han kommer til å gjøre som Morten/Xandor under V1. Ved å holde ut lenge, men nei. Skandyyz må være V18 største skuffelse.

Nå må du forstå at enkelte ganger så har man ikke motivasjon. Jeg har slitt med motivasjonen i mange uker før Roger angrep.

For å være ærlig. Angrepene fra Roger var ikke av det imponerende slaget. Hadde man hadd motivasjonen og grei nok aktivitet. Så hadde man klart holde unna. De som kjenner meg fra andre verdener vet at jeg hadde klart å holde unna.

Gjøre som Xandor ? Har jeg allerede gjort før på en annet verden.

15. Why So Serious? ODA

Til slutt kom Tommy inn. (Tidligere Grim Reaper) Han var på WSS da Skandyyz sendte sin siste bølge. Det endte med null byer ( hvis jeg husker rett) Ellers vet jeg ikke mye om Tommy.

What!?!?!? Hva er dette for noe vrøl ? Ganske sikker på at jeg fikk 20-30 byer under den tiden :/
 

DeletedUser

Guest
7533526.gif
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Tråd: Et spørsmål til Nice.
Okey! Du baila fra TANL pga press. Fordi du suger. Nok fakta? - macklemore

Jepp, jeg turte ikke å spille mer. Vi hadde hele 0 incs når jeg sluttet, klarte ikke presset. Stakkars meg. Verdt å ta med seg at etter min avgang på forumet i stammen, begynte MD å angripe oss under halvtimen etter jeg sluttet. Tilfeldig? Tror ikke det altså.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Nå må du forstå at enkelte ganger så har man ikke motivasjon. Jeg har slitt med motivasjonen i mange uker før Roger angrep.

For å være ærlig. Angrepene fra Roger var ikke av det imponerende slaget. Hadde man hadd motivasjonen og grei nok aktivitet. Så hadde man klart holde unna. De som kjenner meg fra andre verdener vet at jeg hadde klart å holde unna.

Gjøre som Xandor ? Har jeg allerede gjort før på en annet verden.



What!?!?!? Hva er dette for noe vrøl ? Ganske sikker på at jeg fikk 20-30 byer under den tiden :/

faktisk ikke, stats viser at du klarte hele 5 byer, resta var de mektige grå du sloss mot (clapping)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
trenger ikke lyve, stats viser det ganske så greit. sjekk selv, om du vet hvordan du gjør det. det var kun 5. resta var gråbyer og theo. og for den saks skyld, nå sjekket jeg bare hva du adlet, ikke hva som ble readlet.. så du fikk hele 5 byer på siste raid.. godt jobba, med tanke på at på den tiden var du over dobbelt så stor ^^
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ehhh... angrepene i mai ? Snuste på byene dine i nord. Liten gruppe av dem. Tok så å si alle. Var aldri noe aksjon mot deg. Hadde bare en "mini" aksjon mot Theo.

Mine siste aksjoner mot WSS var 26. mars og 10. april.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
var vel derfor jeg ble hentet inn på den kontoen, for å sørge for at det ikke skjedde mer, for det var vel på den tiden jeg kom inn. så det som skjedde før min tid der, kan ikke jeg lastes for.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Du var på kontoene på WSS siden mars/april (vet ikke nøyaktig). Så du var med på den.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
4. Xandor. ODA

Her sitter Morten alene. Har ikke sett noen andre på V18 som har like mye passion som han. Han kom inn til en ødelagt konto med fult av utagget incs. Det var da TAL slet mest, og Henrik hadde ikke tid pga praksis. Det var mange i stammen som ofret mye for å være KV for TAL. Morten kunne ikke over til TAL før Summer Breeze kontoen var adlet ned. Men når han kom inn endret alt seg. OIM fikk ikke gratis byer lengre. Og Morten ofret utrolig mye for å få kontroll på kontoen igjen. Husker godt han var oppe langt på natta selv om han hadde skole. Det kaller jeg passion. Og alt det arbeidet var verdt det. Morten fikk full kontroll på kontoen etter at Roger gikk ut av OIM. Dermed kunne han herje med OIM. For å være helt ærlig trodde jeg at han ikke var så god OFF spiller. Altså flink med å adle front spillere. Jeg trodde han bare kunne forsvare seg. Men han motbeviste meg og mange. Han adlet utrolig mange OIM byer og klatret på ranken. Han var med i siste store aksjonen mot MnM. Morten klatret opp til 2 plass på ranken. Hvis han hadde hatt flere adelsmenn hadde han nok tatt 1 plassen. Han er en av mange jeg har stor respekt for i ODA.


Hehehe, ikke mange som husker tiden før jeg gikk defensivt på v1 ;) Er vell derfor folk tror jeg bare er god i deff og ikke så mye off ^^ Men man skal aldri undervurdere noen, man blir fort overasket da :cool:

Og takk takk for disse fine ordene
6e504860142666776486784963_700wa_0.gif
 
Topp