Topp 25 - Spillere

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Første Fro spilleren på toppen. Har ingen peiling på hvem som sitter her men en ting vet æ.. Det er en voksen person. Stammen Fro er ment for e litt eldre personene som vil spille det «gamel» tw igjen. Mammaen til Simen spille her og gertpe. Må bare si at å følge med diplomatien til stammen her e ber enn krigen mellom Dspawn og utopia.


Duude, Mammaen til Simen spiller ikke her, Darkspine er 23 år vet ikke om det er voksen eller barn jeg. Dårlig research! Å hva er så spesielt med diplomatiet i FRO?

Mente at mora te simen spille i stammen demmers aka FRO. Det som e spesielt med diplomtaen deres e at dere er de eldste og de man kaller "vetraner" å se hvilket type valg dere tar kommer til å forandre de fleste tw svettere.
 

DeletedUser

Guest
Mente at mora te simen spille i stammen demmers aka FRO. Det som e spesielt med diplomtaen deres e at dere er de eldste og de man kaller "vetraner" å se hvilket type valg dere tar kommer til å forandre de fleste tw svettere.

Pics please!? (pm)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kan da bekrefte at du har feil ang hvem som spiller på st. augustine !

Det er ikke Odd, men hvilke andre tw-veteraner gjemmer seg bak denne kontoen mon tru?
 

DeletedUser

Guest
æ kan føl det i auran min at moa pp horer og har spam rekord i tull og juging
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
1 Sennep ~ UTOPIA

Har fått med meg at en/ei som heter Symph og noe spiller her, om det er solo eller ikke vet jeg da ikke. Uansett en konto som ganske sikkert kommer til å ligge i toppen en stund, har dog et sinnssykt farmeområde, og ble da den første til 1mil ranet.

2 Chaosisalex ~ UTOPIA

Nok en Utopia konto, dette tror jeg er en solo konto, Håkon eller noe sånt kanskje? Husker deg fra v11 og etter stats ser det ut som du var med å vinne v5 også, så dette er nok en spiller med nok erfaring. Ligger i core samme som rank 1. også gjør, og er lederen i Utopia.

3 Gard345 ~ DSPAWN

Er det mulig? Ja faktisk, men ikke lenge. Mener selv han var nr. 3. til 1mil ranet noe som betyr at han har farmet mye! Hadde en liten samtale med han her en dag og det endte opp med at han angrep meg. Ordnet derfor en liten aksjon innad i stammen + noen enkeltspillere utenfor stammen. Han kommer nok ikke til å angripe med igjen. Tror denne kontoen kommer til å falle lengre og lengre ned jo lengre ut i verden vi kommer.

4 Virtuosi ~ UTOPIA

Jato Link, pelle, Henrik? osv Sier egentlig det meste. Spør du meg den beste kontoen på v20 med tanke på at alle disse spillerne har sinnssykt skillz og er veldig aktive. Ligger faktisk utenfor core og vil nok ta god kontroll over område sitt.

5 Perfect Art ~ DN

En Dn spiller, interessant. Har aldri hørt om denne kontoen før og vet heller ingenting om den bortsett fra at den har ranet 10k og plyndret andre byer 1k ganger.

6 Darkspine ~ FRO

Aldri hørt om han her eller før dessverre. Er med i FRO som jeg mener er en ok stamme. Skjuler medaljene sine, vet ikke hva det skal bety men, sikkert en god spiller!

7 birken ~ SG

Hmm mener jeg har hørt navnet før, men greier ikke sette fingeren på hvor... Er faktisk med i SG som jeg aldri har hørt om. Ligger sør på kartet og kommer sikkert til å finne seg en ny stamme etterhvert hvis han fortsetter sitt gode arbeid.

8 sexyotter ~ TØK

Aldri hørt om han her eller før, hvorfor må det være så mange jeg ikke vet noe om? kjedelig! Ligger da i core, har et bra farme-område og er ikke så langt unna mord142.

9 Jack the Ripper ~ DSPAWN

Enda en Dspawn spiller, vet ikke om han her faktisk har tropper eller om han kjører samme stil som resten av stammen sin, noen som kan bekrefte det? Vet ingenting om han her eller, men du ligger på topp 10 så kan ikke være en alt for dårlig spiller.

10 cannavaro ~ FRO

Canna<3 Elsker fyren her, farmer som det griner og sutrer aldri. En spiller med mye skillz og håper du greier å lede FRO godt! Fortsett å hold deg oppe canna, vil ikke miste deg fra topp 25 når jeg skal skrive lister senere.

11 Belzebub ~ DSPAWN

Henrik og Dani/daniel/dandel vet ikke hva jeg skal kalle han selv engang. Men uansett pp-horer og poeng-horer, ut ifra det jeg vet har de blitt nuket og livet er surt. Dere gjorde et godt forsøk, men var det godt nok?

12 Three Are Legend ~ Ingen

Eneste konto på topp 25 uten stamme, vil egentlig ikke si at det er noen prestasjon siden de fleste stammene begynner å bli fulle(ikke BAM! OFC) Veldig aktive spillere, skillza derimot er jeg litt i tvil om, men uten tvil en konto som vi kan regne med!

13 Starving Ninja ~ BAM!

Endelig en BAM! spiller, hadde venta på dette! Henrik er en veldig aktiv fyr som driter i søvn, står opp hver time får å farme og prøver alt han kan får å imponere oss med å ha mer tropper enn Andrek(noe som han aldri kommer til å greie).

14 RaM77 ~ DSPAWN

Ann og Christian, i mine øyne to veldig erfarne og aktive folk. Har ikke akkurat fått noen drømmestart her på v20, men hvis de virkelig vil kan de ta igjen det tapte! Ikke gi dere enda, keep on working!

15 Hag34 ~ ~NB~

Enda en spiller som er helt ukjent for meg, samme med stammen.

16 Veg4rd ~ GK55

Tydeligvis en som heter Vegard, står at han har retunert fra v1. Sikkert en veteran kan jeg tenke meg. Ligger sør-øst og har en god del spillerbyer rundt seg som han kan adle senere.

17 Scher ~ GK 55

Ryktene skal ha det til at Donnes og en annen dude spiller her, har hørt om Donnes før og hvis dette stemmer er dette en konto å frykte.

18 Toeless ~ GK44

Aldri hørt om før.

19 xLookio ~ TØK

Samme som han over. Har ikke plyndra 1k byer enda så satser nok ikke på lk...

20 Ras al Ghul ~ BAM!


Ojojoj ser man det, enda en BAM! spiller, begynner å komme oss ser jeg(happy)
Martin som spiller her, en spiller med mye aktivitet og en god overdose skillz og ståpåvilje. Hjelper alltid til i aksjoner og sier sin mening i det han mener han skal ha noe å si. Ligger fint plasser på rimmen ganske nærme andre BAM! spillere, så blir nok en god del teamwork med denne fyren.

21 St. Augustine ~ UTOPIA

Alvor til fackenicks da, regner med at det sitter noen brukbare folk bak her. Har da ikke peiling på hvem som sitter her men det får no da være så.

22 timtom ~ FRO


Vet at han spilte i ODA på v18, og gjør det sikkert fortsatt. Stille fyr og vet lite om han, men på v18 har han virkelig gjort sakene sine og det skal sies at han er en god spiller. Er med i FRO så regner med at han kommer til å nå langt her også.

23 Creo ~ BAM!

Der kom jeg til meg selv også, helt utrolig at Creo har kommet seg opp på topp 25, ifølge resten av stammen er vi ubrukelige. Nå som Erik også har litt tid til tw så skal dere se at vi faktisk skal holde oss på topp 25. Vi har begge sinnssyke skillz og vil anbefale meg og holde seg unna oss, ikke sant Gard345?

24 Galadon ~ GK44

Ende en spiller jeg vet nada om.

25 naitsirk92 ~ DSP4WN

Samme som over. btw har en pyramide med et øye som bilde!


Må bare beklage at det er så mange ukjente for meg, men slik er det bare. Er ikke en utfyllende liste men den får funke! Oppfårdrer flere til å lage lister!

btw BAM! kommer til å vinne v20!

-Markus
 
Sist redigert av en moderator:

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
skillza derimot er jeg litt i tvil om


Du mener vi ikke besitter skills, hvilken informasjon kan du vise til som støtter denne påstanden?
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Han har jo spilt med oss(meg og Mathias) på v18 da vi tok rank 1 og hadde den til vi tok en pause, og alle vet godt hvem som er bak navnet for tiden.
 
Topp