Topp 25 - Spillere

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
EDIT: Det har vært noen forandringer på listen gjennom dagen. Denne rankingen ble tatt ut kl. 10:01
Jeg orker dessverre ikke å gjøre endringer på listen nå, så om noen føler seg forbigått så har dere grunnen her..

(star)(star)(star)1|Sennep|UTOPIA|Poeng: 4.081|ODA: 3.190(36)|ODD: 10.656 (2)(star)(star)(star)
Sylphida og Donnes sitter på toppen av V20 og ler herfra til poengbanken. Det betyr ikke at denne duoen er poenghorer, tvert i mot, de har alltid fokus på tropper, men de er så beasts at de ligger på topp både når det gjelder tropper og poeng. To TW kruttønner som maler på, og jeg er evig takknemlig for at jeg ikke har front mot denne duoen. Sennep ligger plassert i core, og har et glimrende farmeområde såvel som gode adlingsmål. Denne kontoen kommer til å befinne seg på en av topplasseringene lenge. Lider nok litt under 5:1 regelen akkurat nå, men kommer til å skyte fart når den forsvinner. Fått litt å bryne seg på, noe ODD'en viser, men ingenting som de ikke takler på strak arm! Jeg liker ODA'en, den viser fornuftig troppebruk. Dette er en absolutt toppkonto!

(star)(star)2|Chaosisalex|UTOPIA|Poeng: 3.731|ODA:2.532(43)|ODD: 7.316 (5)(star)(star)
Chaosisalex nicket er en gjenganger på tw.no og eies av hertugen i Utopia, Håkon. Håkon er en syk syk spiller som nettopp er ferdig å harve over sine fiender på V19. Som om Ikke det skulle være nok, har han denne gangen teamet opp med to andre beist og fått med seg Odd og Jostein som er bedre kjent under Xeroxy nicket. Herrejemini for en konto.. Her har du en komplett konto med erfaring, skills, aktivitet, ekstremt god dekning, lederegenskaper og vinnerinstinkt så det holder. Odd og Jostein bruker fortsatt mye tid på å avslutte V19 der de tar rank 1, og når de legger inn den innsatsen på V20 blir dette en ekstremt farlig konto som helt garantert kommer til å kjempe om rank1 på V20. OP! Kontoen ligger i core med et glimrende farmeområde og meget gode adlingsmål. ODA tilsier fornuftig bruk av tropper så langt. Booooooooist!

(star)3|Virtuosi|UTOPIA|Poeng: 3.563|ODA: 12.523 (1)|ODD: 5.213 (9)(star)
Tredje konton ut på Utopia sin tapetsering av pallen. Her sitter jeg (Pelle aka Trevor Philips aka Sun Tzu) sammen med Jørn AKA Beagle Eagle og Joakim AKA Jato Link AKA Mr. Game and Watch (Og flere til..) Vi er et godt og sammensveiset team på Virtuosi, og jeg synes det er en ære å spille sammen med Jørn og Joakim. To fantastiske spillere med masse erfaring og mad skills. Virtuosi er plassert på rimmen, og hadde et relativ tdårlig område i forhold til farming innledningsvis. Selv med dekning 24/7 var vi ikke i nærheten av DR, men vi har klart å snu trenden ved å farme smart og ved å tilegne oss spillefarmer. Av denne grunn har kontoen en høy ODA, men dette har allerede betalt seg, og kontoen kjemper nå daglig om DR. Vi forsøker samtidig å vokse så sent som muilig for å unngå 5:1 problematikk. Jeg forventer at kontoen kommer til å kjempe om topplasseringene lenge, og kanskje holder det helt inn.

4|birken|SG|Poeng: 3.248|ODA: 77 (300)|ODD: 1 (683)
Denne kontoen er dessverre rimelig ukjent for meg. Ser at den har vært med lenge og startet så tidlig som V1, men ingen særlige prestasjoner å snakke om på dette nicket ut i fra hva jeg kan lese ut ifra TWstats. Birken gjør det imidlertid godt poengmessig her på V20, spørsmålet er om du har tropper til å matche poengene, eller har du rushet AKA hardt? Liker ikke at du kun har raner i bronse… Kontoen ligger rett utenfor Core, og har et greit farmeområde. Flere gode adlingsmål. Birken har WeirdAldo som nærmeste stammefrende. Det er ingen ulempe. De gutta er gode! Et godt samarbeid her kan gi dere begge et glimrende utgangspunkt for fremtidig god vekst!

5|Darkspine|FRO|Poeng: 2.880|ODA: 3.117 (37)|ODD: 3.626 (13)
En av naboene våre. Dette er den første serveren til Darkspine. Vet ikke mye om han, men han har mye erfaring fra Travian. Til å være hans første verden synes jeg han har gjort en glimrende jobb så langt og henger virkelig godt med! kontoen ligger på rimmen, og har MEGET hard konkurranse om ressursene. Fornuftig bruk av tropper ut i fra ODA og jeg vil tro at denne herremannen har noen spillerfarmer i området sitt. Jeg ønsker deg lykke til videre! Veldig hyggelig med nye spillere på tw.no som kan farge topp 25 listene

6|Starving Ninja|BAM!|Poeng: 2.857|ODA: 6.803|ODD: 54 (438)
Watch out people! Henrik AKA Raaaaaaaaaaaaaator gjør Comeback på tw.no og det synes jeg er veldig hyggelig! Dette er en meget sterk spiller som kan kan farme sykt godt og adle som en monstertruck på nitro. Kontoen har krøpet stødig oppover ranken og jeg tror den skal videre oppover med det aller første. Kontoen gikk stammeløs i startup, og jeg var spent på hvilken stamme som kapret denne kontoen. Det ble BAM!, en stammesom jeg ikke tror er på V20 bare midlertidig. Jeg tror tvert imot at denne stammen kan være med å kjempe om seieren på V20. Dette var en stor og god signering både av Bam! og av Starving Ninja. Kontoen ligger mellom Core og Rim og har et medium farmeområde. Flere gode adlingsmål i nærheten. Stakkars naboer :S

7|Cannavaro|FRO|Poeng: 2.805|ODA: 4.820 (19)|ODD: 41 (455)
Frank med Canna nicket sitt. En gjenganger på tw.no og en herlig spiller på alle plan. Har gjort en meget god startup på V20. Var første mann til å adle to byer. Det ble furore på forumet når dette viste seg å være en liten gråby, men Frank har forsvart adlingen sin og som kontoeier gjør man heldigvis som man vil. Jeg er helt sikker på at kontoen kommer til å fortsette veksten sin. Fin plassering i Core med glimrende farmemuligheter. Gode adlingsmål på sikt. By nr. to heter Magnar var her så fuck off, vet ikke om Magnar spiller på denne kontoen eller om det er gjennom KV. Men med Magnar på kontoen er man sikret god dekning på natten da den karen sjelden ser dagslys. Andre FRO spiller på listen, spennende stamme med flere kjente nick!

8|Perfect Art|DN|Poeng: 2.752|ODA: 28 (357)|ODD: 1 (776)
Totalt blank på denne her. Spurte Netland, men han viste heller ikke noe. Hans svar var "Nei, men det er nesten et sånt brukernavn jeg kunne valgt meg" Ligger i utkanten av kjernen sammen med en rekke andre spillere. Vanskelig farmeområde, vil tro konkurransen er hard. Har imidlertid en rekke gode adlingsmål i umiddelbar nærhet. Spilleren skjuler sine medaljer, og dette er i følge TW stats første startup på denne kontoen, men føler meg relativt sikker på at det samme ikke kan sies om spilleren bak. (Corsix?)

9|Ras al Ghul|BAM!|Poeng: 2.752|ODA: 11.162 (2)|ODD: 1.942 (43)
Martin AKA Loki gir seg aldri. Dette er en kar jeg digger og som stort sett ligger i krig fra første sekund. Han har en tendens å alltid få en knallhard front tidlig i spillet, men denne gangen har han fått seg en plassering på rimmen, og det fortjener han. Regner med at livet der er langt roligere enn det han er vant til. Martin har nettopp blitt pappa, og da passer nok denne plasseringen han ypperlig. Høy ODA, var ført til 10K, og det forteller egentlig bare om spillerpersonligheten til Martin.. Han elsker å angripe! Jeg synes synd på spillerne i hans radius. Tipper han har masse gode spillerfarmer allerede. Jeg håper og tror at Ras kontoen kommer til å henge med lenge og ligge et godt stykke opp på rankingen. Siden du er nybakt pappa blir det nok ikke en topp tre plassering, men med Bam! i ryggen, hvem vet?
Uansett, veldig hyggelig at du startet på V20, Martin!!

10|sexyotter|TØK|Poeng: 2.710|ODA: 5.055 (17)|ODD: 1 (783)
Helt blank. Har ikke hørt om denne spilleren før. Han har et helt SJUKEHUS bra farmeområde i kjernen, og jeg synes det er skuffende at du ikke har Plyndrer i gull og raner i minimum sølv med tanke på at du har ligget høyt på rankingen lenge. Du dalt litt på listen de siste dagene, er det tiden som ikke strekker til? Du har så langt heller ikke hatt noe press da du så langt har blitt angrepet av et quest spyd. Håper du har tropper til å backe opp poengsummen din, ellers kan du fort bli spist i kjernen med en så attraktiv by :O Lykke til videre!

11|Hag34|~NB~|Poeng: 2.457|ODA: 4 (401)|ODD: 13 (551)
Blank her også :-( Ser kontoen har forsøkt seg på noen servere, men aldri kommet i gang. Henger bra med på V20 så langt. Plassering ut mot rimmen. Ikke det beste famreområdet, men flere gode adlingsmål. Skjuler medaljene, vanskelig å kommentere ytterligere.

12|naitsirk92|DSP4WN|Poeng: 2.381|ODA: 202 (230)|ODD: 171 (311)
Første Dsp4wn spiller. Vet ikke hvem som sitter her, men tror ikke det er noen helt ferske spillere hverken i Dspawn eller Dsp4wn. Twstats viser ikke noe annet enn en oppstart på V12 med tidlig exit. Ligger på rimmen og har kommet seg unna med null tap i krigen mot Utopia og GK i motsetning til mer profilerte spillere i kjernen. Vanskelig farmeområde, har noen greie adlingsmål, men også noen andre gode spillere i nærheten som Imrahil. Kan bli hardt..

13|timtom|FRO|Poeng: 2.289|ODA: 5.795 (13)|ODD: 14 (546)
Ny FRO spiller. Personlig kjenner jeg ikke spilleren her, men vet at vedkommende har gjort og gjør det skarpt på V18. på V20 har du imidlertid bare plyndrer i sølv og raner i Bronse :)O !!) og det gjør meg bekymret. Dette kan vel ikke komme av annet enn at du bruker mesteparten av spilletiden din på V18 som er en helt gyldig grunn når du kjemper i toppen! Plassering på rimmen, tragisk farmeområde (men du burde hatt raner sølv for det), men masse adlingsmål. Du har noen farlige spillere i området som f.eks Dual Love.. Diplomati kan bli avgjørende her tror jeg..

14|Scher|GK 55|Poeng: 2.275|ODA: 1956 (58)|ODD: 147 (347)
Kjenner ikke spilleren, men kontoen har startet på en rekke servere. Dårlig farmeområde, men du har kun raner og plyndrer i bronse og det holder ikke. Da kan jeg med stor sikkerhet si at du ikke har nok tropper til å forsvare poengsummen din. Du har stammemedlemmer i umiddelbar nærhet. Et godt samarbeid her blir avgjørende. Dere har gode adlingsmål, så om troppene kommer på plass, kan videre vekst fortsette.

15|xLookio|TØK|Poeng: 2.254|ODA: 1866 (60)|ODD: 130 (353)

En konto som har startet på en del servere, uten å stå igjen med noen særlige prestasjoner. Blir V20 annerledes? Er dette serveren du skal dominere, beaste og filleriste konkurrentene dine med utrettelige angrep, sylskarp strategi og perfekt timing? Tiden vil vise. Plassering i kjernen med et veldig bra farmeområde. Ville forvente Gull og sølv medalje nå, men du har bare sølv og bronse med et av de beste områdene på kartet. Om du legger inn enda hardere innsats kan du fortsette å stige på ranken.

16|Spoonman|BAM!|Poeng: 2.221|ODA: 392 (183)|ODD: -
Boooooooooooist spillere på denne kontoen. Martin er en glimrende deffer, og en aggressiv off spiller som maler over sine motstandere. I tillegg er han en kjernekar jeg hadde gleden av å spille med på V19. Her på V20 har han dradd i gang en av de mest spennende stammene på serveren, og sitter selv som hertug. Jeg tror Martin med sine lojale følgere kommer til å kjempe helt i troppen av V20, og kanskje til og med om seieren. Veldig mye god kvalitet i stammen! Ut i fra profilen til Spoonman ser det ut som Ezio-Auditore har slått seg sammen med Martin. Ezio er også en glimrende spiller med skills og erfaring så dette blir en dødelig duo jeg har store forventninger til. Spoonman er plassert på rimmen og har et helt forferdelig farmeområde. Kontoen har av denne grunn hatt en tøff startup hvor tilgangen til ressurser har vært minimal. Gutta krutt har allikevel begynt sin vandring oppover ranken, og kommer til å fortsette og fortsette og fortsette og fortsette.. Bam! ligger godt samlet og har flere gode adlingsmål. Stammen kommer til å bygge seg opp et fett cluster på rimmen, det er jeg helt sikker på.

17|St. Augustine|UTOPIA|Poeng: 2.192|ODA: 103 (279)|ODD:21 (519)
Fjerde UTOPIA konntoen på topp 25. Her sitter Benjamin AKA Hellion AKA Erratum og Chrk1 (Sorry vet ikke IRL navnet ditt) En meget sterk duo som kan dominere de fleste spillere i sin omkrets. Disse gutta tenker tropper over poeng til alle døgnets tider, støtter sine stammefrender uten å blunke og er en fantastisk konto å ha i stammen. Plassering i kjernen med flotte farmeforhold og bra med adlingsmuligeter. Denne kontoen kommer til å stige på ranken og bli en dominerende kraft serveren!

18|DONslask|DN|Poeng: 2.180|ODA: 1795 (70)|ODD: 9.300 (3)
Slasken.. Ingen server blir den samme uten DONslask... Dette er en kar som snakker rett fra levra på bred dialekt. Kjent som en aggressiv spiller som kan legge ned et meget bra trykk på en konto. Møtt på litt motstand her med høy ODD tidlig. Regner med at du klarer deg gjennom det og fortsetter veksten din. Plassering mellom kjerne og rim med relativt vanskelige farmeforhold. Det har nok hemmet veksten din noe. Regner med at du kommer til å samarbeide godt med Perfect Art og dominere området ditt. Lykke til din slask!

19|toothfairys|DoA|Poeng: 2.1321|ODA: 3.202 (36)|ODD: 1 (712)
Kjenner ikke nicket personlig. kontoen ligger på rimmen og har et forferdelig farmeområde, MEN det forsvarer ikke at du har både plyndrer og raner i bronse. Det holder rett og slett ikke. Konklusjonen min blir at du higer etter poeng og elsker å trykke på bygge(poeng)knappen i HK i stedet for på rek.(vinne)knappen i stall og brakke. Om ikke stammen backer deg kan det fort bli farlig for deg da du har en ettertraktet by :S Du har noen fine adlingsmål om du overlever så stå på videre, og farm hardt!

20|Three Are Legend|Poeng: 2.121|ODA: 1.841 (65)|ODD: 30 (492)
Lex og Mathias. Kjenner ikke disse personlig dessverre, men det er profilerte navn og karer som kan legge ned et høyt aktivitetsnivå. Forventer dermed at denne kontoen igjen begynner å stige i rank, selv om den har falt de siste dagene.
Kontoen har et elendig farmeområde. De har faktisk plyndrer gull og raner kun i bronse. Det er en veldig sjelden kombinasjon. Aktiviteten tilsier at dere minimum burde hatt raner i sølv og være på god vei til gull. Hva har skjedd? Regner ikke med at dere farmer med øks gutta? Kontoen er stammeløs inntil videre, men regner med at flere stammer vil ha med seg karene på denne kontoen videre. Kan gjøre det veldig bra om de spiller kortene sine riktig. Må få skikk på farmingen!!

21|Veg4rd|AV|Poeng: Poeng: 2.095| ODA: 1796 (69)|ODD: 140 (346)
Jeg kjenner ikke spilleren. Han skriver at han returnerer fra V1. Denne kontoen har imidlertid ut fra TWstats startet på V19 og V12 uten at det har gått så bra. Spilleren skjuler sin medaljer så kan ikke kommentere aktivitet og farming.
Lokalisert på rimmen sør-øst og det ser lovende ut i forhold til farming.
Du har noen særdeles farlige spillere rundt deg som bl.a. Harvey Specter. Dette kan bli svært tøft..

22|Creo|BAM!|Poeng: Poeng: 2.079|ODA:105 (277)|ODD: 4 (626)
Det er Marcus og Erik som sitter på Creo og dette er et kjent navn på TW.no. kontoen gjorde det bra på V14 og tok om jeg ikke husker feil, en topp 10 plassering der. Medlem i Bam! så har en god stamme i ryggen. Plassert på rimmen i nord sammen med en rekke andre Bam! spillere. Kontoen har et tragisk farmeområde, så jeg har forståelse for at plyndrer er i sølv, men raner i bronse?? Cmon... Hva skjer? Masse gode adlingsmål. Bam! kommer til å totalt dominere nordrimmen, og Creo kommer til å vokse fremover samtidig som de kommer til å stige på ranken i takt med at Bam! kjører på.

23|DuckAudio|J.F.F|Poeng: 2.071|ODA:390 (185)|ODD: 1 (854)
Første JFF spiller, den utrettelige stammen med Ruab i spissen.
Skriver følgende på profilen sin:"Erfaren spiller som har vært med helt siden verden2 med toppscore der på ca 9mill. Siden har jeg vært litt av å på men nå er høstn her og jeg er online 24/7"
Du har raner og plyndrer i bronse, så jeg tviler sterkt på at du er online 24/7, i så fall gjør du noe som er veldig veldig feil. Kontoen har startet på en rekke servere, så det finnes helt sikkert godt med erfaring på denne kontoen. Plassering litt imellom core og rim. Farming ser litt kjipt ut for din del, og du har gode konkurrenter i nærheten som Ras al Guhl. Det kan dermed bli tøft å henge med, men jeg ønsker deg og J.f.f. masse lykke til.

24|RaM77|DSPAWN|Poeng: 2.038|ODA:34 (351)|ODD: 910 (110)
Et meget profilert nick på tw.no. Her sitter Ann og Christian, men mener å huske at kun en av dem spiller V20? Dette er en konto man alltid kan regne med vil hevde seg høyt oppe. De ligger plassert helt i ytterkanten av kjernen og har et fint farmeområde. Plyndrer i sølv og raner i bronse. Jeg synes sistnevnte er skuffende fra en konto av dette kaliberet, spesielt med så lav ODD. Er det tiden som ikke strekker til? Om Ram77 kommer opp til normal speed er det uansett bare et tidsspørsmål før kontoen stiger på rankingen. Har egentlig bare lovord å si om denne duoen her.

25|Belzebub|DSPAWN|Poeng:2.038|ODA: 224 (228)|ODD: 521 (165)
Kontoen som herjet i toppen de første dagene, men som har fått deng i krigen. Det virker som kontoen nå har klappet helt sammen og må betraktes som den største skuffelsen på V20 hittil (Sorry). Jeg er usikker på hvem som sitter her dessverre. Jeg trodde jeg gjprde det, men jeg må ha tatt feil utifra prestasjonen på denne accen så langt..
kontoen ligger i kjernen, og har et av de beste farmeområdene jeg har sett noen gang. At kontoen da bare har raner og plyndrer i bronse er rett og slett en vits.. Her kan det jo ikke være aktivitet, og den storhetstiden kontoen hadde må være på ren poenghoring, PP bruk og "Vi driter i tropper holdning". Denne kontoen kommer til å falle ut av V20 om ikke drastiske tiltak iverksettes.
 

DeletedUser

Guest
Flott liste! :)

Som tidligere nevnt, så spiller jeg solo! Men har gode kv'er! ;)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
8NAub.gif


Ikke annet enn å applaudere for denne lista. (clapping) Er en del timer som gikk med for å fullføre denne vil jeg tro! ... Kunne rett og slett ikke blitt gjort bedre! Grønt rykte INCOMMING......
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Hvordan kan folk glemme Kristian :/? også legger man til og med til en spiller jeg aldri har hørt om :hmm: Kristian, Mathias og meg som spiller på Three Are Legend
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hvordan kan folk glemme Kristian :/? også legger man til og med til en spiller jeg aldri har hørt om :hmm: Kristian, Mathias og meg som spiller på Three Are Legend

Fort gjort å forsvinne inni en dualkonto om man ikke har skapt seg et navn på egenhånd først.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Da har vi foreløpig fått 3 lister her på v20(moatheblackman, Creo & Pelle), oppfordrer flere til å lage lister! Ikke vær redde for at dere får klager pga. dårlig informasjon eller feil fakta osv... Alltid gøy å lese hvilke synspunkt folk har om forskjellige folk.
 

DeletedUser

Guest
Sorry, denne lista ble dårlig fordi jeg fant ut at jeg ikke kjente så mange her og fordi jeg er trøtt. André var søt og meldte seg frivillig til å rate noen av dem jeg ikke kjente til fra før. Kristoffer tok den siste litt ufrivillig. Ingen av dem var helt edru, men det er jo fint å få et litt annet perspektiv på ting :)

1 Chaosisalex UTOPIA 8.330
Håkon, Jostein og Odd spiller her. Kjenner spesielt disse spillerne fra V19 hvor kontoene deres gjorde det veldig bra. Motstanden var jo ikke akkurat noe å skryte av, men det var ikke bare deres feil. Skuffet stort når de tok inn canna i stammen der da, men jaja. Kommer helt sikkert til å konkurere i toppen mot Virtuosi etter hvert. Kontoen har også allerede adlet to byer som følge av et bra aktivitetsnivå og heldig plassering.

2 Sennep UTOPIA 6.417
Må være ærlig og si at jeg ikke kjenner så godt til disse på denne kontoen. Har hørt om Sylphida og Donnes før, men vet ikke stort om hvor flinke de er. De har i hvert fall gjort det sterkt til nå og har i likhet med Chaos vært heldige med plasseringen. På den måten har de fått farmet mye og har vel i hvert fall farmet 4 mill nå.

3 birken SG 5.534
Whaaat? Ikke 1 mill ranet og ikke 10k plyndret, men allikevel to byer og en by med 4k poeng? Regner med at TW har gått litt utover lommeboka her. Hørt om kontoen før, men kjenner ikke godt til fyren. Med disse statsene tror jeg ikke den holder seg lenge blant de tre beste.

4 Perfect Art DN 5.224
Vet ikke hvem som spiller her og han skjuler medaljene sine. Han har i hvert fall fått adlet en fin by og har mange fine adelsmål rundt seg. Om spillerne som er på denne kontoen har litt vett og aktivitet kan det gå bra med dem.

5 Creo BAM! 5.177
Yay, første spilleren fra BAM!. Markus og Erik spiller her. Markus var en av de første jeg kontaktet når jeg skulle starte det som nå har blitt til BAM!. Han er en flink og aktiv spiller som man alltid kan stole på. Tok ham inn som dual på slutten av V16 hvor han gjorde en god jobb. Erik kjenner jeg ikke like mye til og han sier ikke så mye i skypechatten, men har bare hørt gode ting om ham. Creo fikk den verste plasseringen av oss i BAM, men pga fint adlemål så har de tatt igjen en del. Dette er en konto som absolutt er til å regne med framover :)

6 Darkspine FRO 5.148
Ifølge Pelle kommer han fra Travian og dette er den første verdenen på TW. Travian er vel ikke så veldig ulikt TW og erfaringer derfra kan nok helt sikkert hjelpe til en god del her. Blir spennende å se hvordan han klarer seg etter hvert. Mistenker dog at han ender opp med å bli adlet av Virtuosi dessverre og det er det vanskelig å gjøre noe med.

7 Starving Ninja BAM! 4.879


8 sexyotter TØK 4.730
Enda en spiller som ikke har nådd 1 mill farmet eller 10k plyndret til tross for at han ligger i core. Tror nok at denne spilleren ender opp med å bli adlet ganske fort om han ikke har en grei mengde tropper og litt skills.

9 DONslask DN 4.656
Hørt mye bra om deg, men har aldri spilt med eller mot deg så er litt usikker her. Har en fin plassering og ser ut til å gjøre det bra til nå!

10 Vixen AV 3.741
kjenner ikke til spilleren, men ser ut til å farme greit og har fått seg en by nr. 2.
Har også noen søte og fine dikt på på profilen sin som øker søthetsskalaen

11 Ras al Ghul BAM! 3.703
Martin spiller her og han gir seg aldri. I hvert ikke etter det jeg har hørt. Vet alt for lite om han selv om han er i stammen og det skyldes nok først og fremst at han ikke er såå aktiv i skypechatten. Han er dog aktiv IG og er en flink lagspiller som aldri er redd for å angripe. Om han holder seg aktiv er denne spilleren absolutt til å regne med videre på V20!

12 naitsirk92 DSP4WN 3.660
Naitsirk92 ellernoe: Kan ikke si noe annet enn Illuminati conmirmed! http://m.youtube.com/watch?v=8pOVE8b9Qtw

13 Virtuosi UTOPIA 3.633
Beast. Jørn, Pelle og Joakim er en dødelig trio og de kommer til å gjøre det ekstremt bra på V20. Jørn og kanskje også Joakim er spillere som er kjent for å ikke holde ut så lenge på vanlige verdner, men med Pelle på kontoen så blir det nok veldig bra. Det var nok veldig synd å miste Henrik (som visstnok heller ville satse på V18), da de med han mister en av de mer utholdende spillerne. Denne kontoen kommer til å ta rank 1, men tror de kommer til å få en tøff kamp mot chaosisalex. Dette blir spennende å følge med på!

14 Andrek BAM! 3.592
André var den som først foreslo at vi skulle lage en premade og til nå har det gått strålende. Han insisterte på at han ville spille solo og har til nå klart seg veldig bra. Aktiviteten hans er utrolig god og dessuten er han en veldig flink spiller som aldri så ut til å gi seg på V19 i hvert fall. Også en god lagspiller og herlig å ha i stammen :) Hjelper også til med topp 25-lister (yes)

15 Veg4rd AV 3.585
her har vi altså en gjenganger fra v1 som han så fint sier på profilen son. Har også noen søte prestasjoner fra v19 koz og klemz

16 timtom FRO 3.536
Vet ikke helt hvem dette her er, men han ligger plutselig i toppen på V18! Dog tilsynelatende ved hjelp av lette adlinger, men han skal fortsatt ha creds for å være aktiv!

17 Spoonman BAM! 3.378
Jeg og Kristoffer/Ezio-Auditore spiller her. Kristoffer har til nå vært en fantastisk dual med en ekstrem aktivitet. Han har mye fritid om dagen og det virker som om mye av tiden går til TW. Til nå har han sikkert vært innlogget dobbelt så lenge som meg og jeg kjenner at jeg får litt dårlig samvittighet i blant. Gleder meg til å se fortsettelsen!

18 St. Augustine UTOPIA 3.370
en utopia spiller her, er tydeligvis veldig oppgitt og tenker mye på dinosaurer som rer opp senger

19 Hag34 ~NB~ 3.364
også har vi hag34 da, spilt i noen saftige 4 år og har noen søte prestasjoner fra v19, har ikke farmet noe særlig heller.. Kanskje en liten pphore?

20 toothfairys DoA 3.317
også er det tannféen da, foreldrene mine sa i fjor at du ikke var ekte, jeg benektet det her om dagen da jeg fant ut at du hadde startet med TW for over et år siden. Jeg ble overrasket over ting som at du var en mann:O og at du ifølge prestasjonene dine ikke er så super til å farme. På andre siden er du flink til å selge/kjøpe ting(antageligvis tenner) og til og med flink til å være innom 1. Plassen på kontinentet ditt. Vi ses vel om et par år da jeg får Barn

21 Elina SG 3.291
Elina var i samme stamme som meg på V19 og gjorde det ganske bra der. Cash angrep denne kontoen mye og kontoen var avhengig av den del kontovakter, men aktiviteten var god ellers. Har ennå ikke farmet 1 mill til tross for et nokså greit farmeområde. Håper på at han ikke er langt ifra 1 mill i hvert fall. Kontoen er ellers oppkalt etter katten til fyren som spiller her ^^

22 hbyberg Lemmy 3.291
også er det denne karen da! Comeback på g og sier i profilen sin at poeng ikke dreper, men at tropper gjør.. Farming prestasjonene hans sier det motsatte

23 xLookio TØK 3.290
har noen søte 3 år på seg, dog ikke veldig imponerende farme prestasjoner. Må også nevnes at han har noen fine og inspirerende(?) sitat på profilen

24 egrob Lemmy 3.239
egrob var på V16 hvor jeg adlet litt av denne kontoen. Tror først og fremst prestasjonene kommer i late game. Tror jeg kan sammenligne denne kontoen med RUAB. Begge er spillere som ikke farmer noe særlig og sender dårlige adelstog, men som allikevel vokser og adler noe av fienden når de får sjansen. Er usikker på om denne kontoen kommer til å gjøre det bra eller ikke.

25 Pyyah DN 3.210
[01:58:54] Julenisse Nordpolen ( Connor): hvee er pyyah?
[01:59:00] Julenisse Nordpolen ( Connor): aner ikke hvem det e

40 Spite BAM! 2.835
Even og Kjetil har slått til med en utrolig 40. (!) plass. Even er deilig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
6 Darkspine FRO 5.148
Ifølge Pelle kommer han fra Travian og dette er den første verdenen på TW. Travian er vel ikke så veldig ulikt TW og erfaringer derfra kan nok helt sikkert hjelpe til en god del her. Blir spennende å se hvordan han klarer seg etter hvert. Mistenker dog at han ender opp med å bli adlet av Virtuosi dessverre og det er det vanskelig å gjøre noe med.

Du hadde kanskje rett (angel)
 
Topp